021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

راهکار های تقویت مکش جاروبرقی

راهکار های تقویت مکش جاروبرقی

جاروبرقی یک از پراستفاده ترین لوازم برقی خانگی است که می تواند تمیزی و آراستگی را به خانه ما هدیه دهد. اما لازم است بدانید که برای مراقبت و نگهداری از جاروبرقی نکاتی را رعایت کنید. رعایت این نکات از شما کاربری حرفه ای می سازد که می توانید بدون معطلی مشکلات دستگاه خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که پس از مدتی استفاده از جاروبرقی این امکان وجود دارد که مکش دستگاه شما کم شود. در صورتی که به دنبال راهکاری جهت تقویت مکش جاروبرقی هستید، این مطلب را از دست ندهید. امداد آی پی در این مطلب راهکار های تقویت مکش جاروبرقی را آموزش خواهد داد تا بتوانید با انجام چند کار ساده در منزل، مکش جاروبرقی خود را تقویت نمایید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد راهکار های افزایش مکش جاروبرقی دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی بپردازید.

راه های افزایش مکش جاروبرقی

راهکار های تقویت مکش جاروبرقی، همان طور که از نامش مشخص است، شامل مواردی می شود که شما می توانید برای بهتر شدن و بیش تر شدن مکش جاروبرقی خود از آن ها استفاده کنید. این راهکارها به شما کمک خواهد کرد تا با انجام چند کار ساده در منزل، بتوانید به سادگی تقویت مکش جاروبرقی خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که اگر با انجام راهکاری های تقویت مکش جاروبرقی، این عمل انجام نشد، می توانید از تکنسین های امداد آی پی کمک بگیرید.

چرا مکش جاروبرقی کم می شود؟

پیش از این که شما را با راهکار های تقویت مکش جاروبرقی آشنا کنیم، لازم است که دلایل آن را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم. چرا که این امکان وجود دارد موتور جاروبرقی دچار آسیب های جدی شده و مکش را تحت تاثیر قرار داده است. به همین خاطر لازم است پیش از این که از راهکار های تقویت مکش جاروبرقی استفاده کنید، از سلامت موتور دستگاه اطمینان خاطر کسب کنید.

راه های افزایش مکش جاروبرقی و تخلیه کیسه

راه های افزایش مکش جاروبرقی و تخلیه کیسه

یکی از مواردی که می تواند دلیل کم شدن مکش و یا نداشتن مکش در جاروبرقی به شمار آید و باید برای تقویت مکش جاروبرقی از آن استفاده کنید، عدم پر بودن کیسه جاروبرقی می باشد. کیسه جاروبرقی در واقع محفظه ای برای نگهداری گرد و غبار می باشد. در صورتی که بیش از حد استاندارد پر شود، شما با کم شدن مکش جاروبرقی رو به رو خواهید شد. هم چنین این امکان وجود دارد که پر بودن کیسه جاروبرقی به بخش هایی مانند موتور دستگاه فشار وارد نموده و آن را دچار خرابی کند.

به همین خاطر یکی از راهکار های تقویت مکش جاروبرقی، بررسی نمودن کیسه جاروبرقی و خالی کردن آن در صورت پر بودن می باشد. پس از این که کیسه جاروبرقی را تخلیه کردید و تقویت مکش جاروبرقی صورت نپذیرفت، حتما از سلامت کیسه اطمینان خاطر کسب کنید. در صورتی که کیسه جاروبرقی را بررسی نمودید و آن را خالی مشاهده کردید، حتما به دنبال سوراخ و یا پارگی باشید. در صورتی که به سلامت کیسه جاروبرقی مطمئن نیستید، می توانید از یک کیسه نو و جدید استفاده نمایید. همچنین اگر کیسه پاره شود دردسرهای زیادی به وجود می آید.

راه های تقویت مکش جاروبرقی و تنظیمات دستگاه

از جمله راهکار های افزایش مکش جاروبرقی، تنظیمات صحیح دستگاه می باشد. تمامی سری های تعبیه شده در ساختار جاروبرقی، برای استفاده و جارو زدن بر روی سطحی مناسب می باشند. هم چنین شما باید ارتفاع دسته جاروبرقی را بر اساس سطحی که جارو می زنید، تنظیم نمایید. در واقع باید برای تقویت مکش جاروبرقی، تنظیمات درستی را بر روی دستگاه خود انجام دهید. انجام هر یک از موارد گفته شده می تواند باعث تقویت مکش جاروبرقی شما شود.

راه های تقویت مکش جاروبرقی و تعویض فیلتر

راه های تقویت مکش جاروبرقی و تعویض فیلتر

فیلتر یکی از بخش های اصلی در دستگاه می باشد که با تعویض و یا تمیز نمودن آن در زمان مناسب می تواند به عنوان راهکاری در جهت افزایش مکش جاروبرقی به شمار آید. در صورتی که فیلتر کثیف باشد، قدرت مکش جاروبرقی کم شده و قطعا شما در جارو زدن با مشکل مواجه خواهید شد. فیلتر در واقع وظیفه دارد تا از ورود گرد و غبار به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری کند. شما باید بر اساس دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی خود، برای تعویض و یا شست و شو فیلتر اقدام نمایید. حتما به صورت دوره ای شست و شو یا تعویض فیلتر را در برنامه خود قرار دهید. در این زمینه می توانید از تکنسین های امداد آی پی برای تعمیرات جاروبرقی در غرب تهران کمک بگیرید.

راهکار های افزایش مکش جاروبرقی و رفع انسداد از لوله خرطومی و لوله تلسکوپی

یکی از راهکاری های افزایش مکش جاروبرقی، زمانی که جارو برقی مکش کمی دارد(علت کم شدن مکش جاروشارژی) رفع انسداد از لوله خرطومی و لوله تلسکوپی می باشد. چرا که وجود هر گونه گرفتگی مانند جمع شدن توده ای مو، گیر کردن دستمال کاغذی و یا هر گونه زباله دیگر در طول لوله خرطومی و لوله تلسکوپی، می تواند باعث کم شدن مکش جاروبرقی شود. از این رو باید لوله تلسکوپی و لوله خرطومی را از دستگاه جدا نموده و با جسمی بلند آن را بررسی نمایید. حتما تمامی بخش های لوله خرطومی را بررسی کنید تا فاقد هر گونه سوراخ، پارگی و یا خوردگی باشد. چرا که امکان دارد وجود سوراخ و پارگی، اجازه ندهد تا مکش جاروبرقی به پارویی آن منتقل شود.

تمیز کردن برس پارویی جاروبرقی

شما باید برس پارویی جاروبرقی را تمیز کنید تا زمانی که شما جارو می کشید زباله ها به راحتی وارد جارو برقی شده و بدون مشکل و به تمیزی جاروبرقی بکشید.

تنظیم کردن کفی جاروبرقی

اگر کفی جاروبرقی بیش از اندازه بالا باشد به همان میزان مکش جاروبرقی کم شده و شما در جاروبرقی کشیدن به مشکل خواهید خورد بنابراین با تنظیم کردن کفی جاروبرقی می توانید مکش جاروبرقی را افزایش دهید.

راهکار های افزایش مکش جاروبرقی با تعمیر موتور

تعمیر موتور می تواند به عنوان راهکار های تقویت مکش جاروبرقی شناخته شود. در نظر داشته باشید که نیم سوز شدن و یا معیوب شدن موتور جاروبرقی می تواند تاثیر به سزایی در کم شدن مکش جاروبرقی داشته باشد. اما لازم است بدانید که عیب یابی و تعمیر موتور جاروبرقی نیاز به مهارت و تسلط دارد. در صورتی که در این کار تجربه ای ندارید، حتما با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی و یا تکنسین های امداد آی پی تماس بگیرید. داغ شدن موتور جاروبرقی نیز می تواند مکش  را کم کند.

بررسی راهکار های افزایش مکش جاروبرقی

بررسی راهکار های افزایش مکش جاروبرقی

راهکاری های افزایش مکش جاروبرقی، به طور کلی شامل بررسی چند مورد ساده می باشد که یک به یک آن ها را برای شما در این مطلب آوردیم. توجه کنید که اگر با انجام راهکار های تقویت مکش جاروبرقی، مشکل مکش دستگاه شما برطرف نشد، حتما از تکنسین های امداد ای پی در این زمینه کمک بگیرید. هم چنین می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی خود تماس بگیرید.


5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر