021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی مشکلات متداول جاروبرقی

بررسی مشکلات متداول جاروبرقی

همان طور که می دانید، دستگاه های جاروبرقی، جزو کاربردی ترین و پر استفاده ترین لوازم خانگی می باشند که امکان دارد بروز مشکل برای هر بخش آن، به طور کلی زندگی روزمره ما را با مشکل مواجه کند. به همین خاطر امداد آی پی در این مطلب، به بررسی مشکلات متداول جاروبرقی پرداخته است تا بتوانید یک به یک آن ها عیب یابی نموده و اقدامات لازم را در جهت تعمیر جاروبرقی خود انجام دهید.

استفاده بهینه و درست از جاروبرقی به افزایش طول عمر مفید جاروبرقی کمک می کند و از هزینه های بالا برای تعمیرات جاروبرقی جلوگیری می کند.

کاربران گرامی؛ در صورتی که نظر و ا تجربه به خصوصی در مورد بررسی مشکلات متداول جاروبرقی دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی بپردازید.

بررسی مشکلات متداول جاروبرقی

مشکلات متداول جاروبرقی

بررسی مشکلات متداول جاروبرقی، به شما کمک خواهد کرد تا رایج ترین مشکلات را بررسی نمایید. در این صورت می توانید به راحتی عیب یابی جاروبرقی را انجام دهید و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید. مشکلات متداول جاروبرقی، به طور عمده، از رایج ترین مشکلات این دستگاه می باشد که امداد آی پی به شرح هر یک از آن ها در این مطلب پرداخته است.

قبل از بررسی مشکلات متداول جاروبرقی بهتر است نگاهی به تاریخچه جاروبرقی نیز بیاندازید.

راهنمای عیب یابی روشن نشدن جاروبرقی

روشن نشدن، یکی از مشکلات متداول جاروبرقی می باشد. در نظر داشته باشید که در قدم اول باید جریان برق پریزی که دستگاه جاروبرقی را به آن متصل کرده اید را مورد بررسی قرار دهید. همین طور باید اقدام به خالی نمودن کیسه جاروبرقی کنید تا مشکل جاروبرقی شما بر طرف شود. در صورتی که با بررسی موارد گفته شده مشکلات متداول جاروبرقی شما رفع نشد، می توانید از تکنسین های امداد آی پی در این زمینه کمک بگیرید. توجه داشته باشید که سوختن موتور از دیگر عوامل روشن نشدن دستگاه می باشد که باید کاملا به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و این کار باید توسط یک تکنسین ماهر و یا تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی انجام پذیرد.

به این نکته هم دقت داشته باشید که با رعایت این مسئله که کجاها نباید با جاروبرقی جاروکشیده شود، سلامتی جاروبرقی حفظ خواهد شد.

بررسی مشکل سوختن موتور جاروبرقی راهنمای عیب یابی آن

یکی دیگر از مشکلات متداول جاروبرقی، سوختن موتور می باشد. سوختن موتور جاروبرقی می تواند به دلایل مختلفی اعم از فرسودگی، استفاده بیش از اندازه از جاروبرقی، گرمای بیش از حد جاروبرقی، وارد شدن ضربه به موتور جاروبرقی، کثیفی و تحمع گرد و خاک بر روی موتور و…. اتفاق بیفتد. به همین خاطر باید حتما یک تکنسین از  سالم بودن و عدم سوختگی موتور جاروبرقی اطمینان خاطر کسب کند. از این رو به شما توصیه می کنیم که حتما برای بررسی مشکلات متداول جاروبرقی خود، با نمایندگی تعمیرات آن تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید که در زمان برطر نمودن مشکلات متداول جاروبرقی، اگر مهارت و تسلط کافی نداشته باشید این امکان وجود دارد که به بخش ها و قطعات سالم دستگاه آسیب وارد شود و شما متحمل هزینه های بیش تری برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی خود شوید.

چگونه مشکل نداشتن مکش را ‌بر طرف کنیم؟

عدم داشتن مکش، از جمله مشکلات متداول جاروبرقی می باشد که خیلی از ما امکان دارد با آن رو به رو شویم. به همین خاطر باید در قدم اول و برای بر طرف نمودن این گونه از مشکلات متداول جاروبرقی، اقدام به خالی نمودن کیسه نمایید. حتما برای بررسی مشکلات متداول جاروبرقی، موتور را نیز در این زمان بررسی نمایید. چرا که سوختن و یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی می تواند تاثیر مستقیمی بر روی مکش آن بگذارد. در صورتی که می خواهید عیب یابی و تعمیر جاروبرقی را کاملا تخصصی انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که حتما با تکنسین های امداد آی پی در تماس باشید.

حتما برای برطرف نمودن مشکل مکش جاروبرقی، لوله خرطومی و همین طور لوله تلسکوپی را نیز بررسی نمایید. وجود هر گونه گرفتگی در لوله خرطومی و لوله تلسکوپی، می تواند باعث کم شدن قدرت مکش جاروبرقی شود.

راهنمای عیب یابی و رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

یکی دیگر از مشکلات متداول جاروبرقی، خاموش شدن ناگهانی دستگاه جاروبرقی می باشد. توجه داشته باشید که این اتفاق می تواند به دلیل گرم شدن بیش از اندازه جاروبرقی رخ دهد. چرا که تمامی جاروبرقی ها دارای یک سنسور اندازه گیری ایمنی می باشند. شما می توانید برای بررسی این دسته از مشکلات متداول جاروبرقی، کار با دستگاه را متوقف کنید و مدتی را به آن استراحت دهید. در صورتی که پس از گذشت این مدت زمان، مشکلات متداول جاروبرقی شما برطرف نشد، باید از یک تکنسین در این زمینه کمک بگیرید. همین طور می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی خود تماس داشته باشید.

نحوه رفع مشکل وجود بوی سوختگی از درون جاروبرقی

از جمله مشکلات متداول جاروبرقی، ایجاد بوی سوختگی از دستگاه در زمان روشن بودن می باشد. در نظر داشته باشید که برای بر طرف نمودن این دسته از مشکلات متداول جاروبرقی، باید در قدم اول پر بودن کیسه جاروبرقی، پارگی تسمه و سوختن موتور جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که تصمیم دارید بوی سوختگی جاروبرقی و این نوع از مشکلات متداول جاروبرقی را برطرف کنید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی خود تماس بگیرید.

بررسی مشکل خرابی دکمه خاموش روشن و راهنمای عیب یابی آن

خرابی دکمه روشن و خاموش، جزو مشکلات متداول جاروبرقی است که امکان دارد دیر یا زود برای هر مصرف کننده ای رخ دهد. بهتر است در این زمان اقدام به عیب یابی جاروبرقی به صورت تخصصی کنید. چرا که در صورت خراب بودن دکمه روشن / خاموش، شما نیاز به تعویض قطعه خواهید داشت. همین طور اگر در تعویض قطعات و بر طرف نمودن مشکلات متداول جاروبرقی، مهارت نداشته باشید، می توانید به سلامت دستگاه خود آسیب وارد کنید.

نکات مهم برای حفظ و نگهداری جاروبرقی

برای حفظ و نگهداری از جاروبرقی ابتدا باید نکات اصولی و طرز استفاده از جاروبرقی را دانست. به دلیل اینکه جاروبرقی قلب نظافت منزل است و شما برای اینکه بتوانید استفاده مفیدتری از این وسیله در طی سالیان داشته باشید باید حتما به خوبی از دستگاه جاروبرقی استفاده کنید.

نکات فنی استفاده، حفظ و نگهداری از جاروبرقی شاید جزء مواردی باشد که با خودتان فکر کنید اینها مربوط به سرویس دوره ای جاروبرقی می باشد که باید حتما از یک تعمیرکار جاروبرقی کمک گرفته شود.

  •  فیلتر جاروبرقی/ تمیز کردن کیسه جاروبرقی

  • سیم برق جاروبرقی

  • نگهداری از لوله خرطومی جاروبرقی

  •  دسته جاروبرقی

  • گرم شدن بیش از حد جاروبرقی

  • چرخ های حرکت دهنده جاروبرقی

  • سوئیچ یا دکمه های جاروبرقی


5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر