021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

آموزش تعمیر برد جاروبرقی

آموزش تعمیر برد جاروبرقی

آموزش تعمیر برد جاروبرقی از مهم ترین آموزش هایی می باشد که می توان از آن برای انجام امور در خانه استفاده نمود. توجه داشته باشید که برد جاروبرقی یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات این محصول است که با دچار خرابی شدن، عملکرد کلی جاروبرقی دچار مشکل می شود. تعمیرکاران امداد آی پی در این مطلب به شما یاری خواهند داد تا با چگونگی تعمیر برد جاروبرقی بیش از پیش آشنا شوید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد آموزش تعمیر برد جاروبرقی دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین شرکت تعمیرات لوازم خانگی امداد آی پی بپردازید.

وظیفه برد جاروبرقی چیست؟

برد جاروبرقی، در واقع به بخش و قطعه ای در ساختار جاروبرقی گفته می شود که پس از روشن شدن دستگاه، به سایر بخش ها فرمان انجام کار می دهد. شما زمانی نیاز به تعمیر برد جاروبرقی خواهید داشت که دستگاه شما، عملکرد مطلوبی از خود نشان ندهد. در واقع برد جاروبرقی، به عنوان مغز متفکر ساختار این وسیله شناخته می شود و تقریبا تمامی اقدامات و حرکات جاروبرقی را تحت کنترل دارد.

چگونه متوجه شویم که برد جاروبرقی نیاز به تعمیر دارد؟

چگونه متوجه شویم که برد جاروبرقی نیاز به تعمیر دارد؟

بهتر است پیش از آن که اقدام به تعمیر برد جاروبرقی کنید، نشانه های آن را بررسی نمایید تا زمان مناسب برای تعمیر برد جاروبرقی را تشخیص دهید. امداد آی پی در ادامه ان نشانه ها را برای شما نام برده است:

  • عدم روشن شدن جاروبرقی
  • زود به زود خاموش شدن جاروبرقی
  • عدم عملکرد مطلوب تنظیم سرعت جاروبرقی
  • سوختن نمایشگر جاروبرقی
  • جرقه زدن
  • یکسره شدن جاروبرقی
  • عدم کار کردن دور کم و زیاد جاروبرقی
  • عدم خاموش شدن موتور جاروبرقی در زمان های مشخص
  • دیر روشن شدن و به سختی خاموش شدن جاروبرقی

برای قهمیدن سوختن جارو برقی به صفحه علائم سوختن جاروبرقی مراجعه فرمایید.

آموزش آسان تعمیر برد جاروبرقی

برای این که بتوانید به راحتی تعمیر برد جاروبرقی را در منزل انجام دهید، بهتر است عیب یابی آن را به صورت تخصصی انجام دهید تا برای هر مشکل راهکاری را چاره کنید. در ادامه امداد آی پی برای شما شرح داده است که در صورت هر مشکل، برای تعمیر برد جاروبرقی چه کاری را باید انجام دهید:

  • در صورتی که سرعت جاروبرقی کم و زیاد نمی شود، باید مقاومت های محدود کننده جریان برق و ولتاژ ورودی برد، پتانسیومتر و.. روی برد را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورت روشن نشدن دستگاه، پس از چک نمودن ورودی برق به برد پتانسیومتر، خازن ها، مقاومت های محدود کننده، ولتاژ ورودی برق و ترایاک ها را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر موتور جاروبرقی داغ می شود، به شما توصیه می کنیم که حتما برد را چک کنید.
  • شما باید برای تعمیر برد جاروبرقی، صفحه انتقال حرارت نیمه هادی ترایاک که بر روی برد تعبیه شده است مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر دستگاه شما روشن نمی شود، باید برای تعمیر برد جاروبرقی، مدار های تعبیه شده بر روی برد را چک نمایید. حتما هر یک از خازن ها را به صورت مجزا بررسی نمایید.
  • در صورتی که مکش دستگاه جاروبرقی شما کم شده است، در جهت تعمیر برد جاروبرقی، می توانید پتانسیومتر را بررسی کنید.

تعمیر برد جاروبرقی بوش

تعمیر برد جاروبرقی بوش

برای تعمیر برد جاروبرقی بوش پس از عیب یابی لازم است تعمیر یا تعویض قطعه ای که خراب شده با دقت انجام شود. در چنین شرایطی باید روند عیب یابی را بدانید در غیر اینصورت ضررهای زیادی به جاروبرقی وارد خواهد شد. در نظر داشته باشید که این موضوع میتواند ضررات جبران ناپذیری به دستگاه بزند پس برای تعمیرات جاروبرقی بوش خودتان اقدام نکنبد.

تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ

جاروبرقی سامسونگ از جمله وسایلی است که در منزل افراد زیادی پیدا میشود. برای تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ استفاده از متخصصین و مهارت بالا پیشنهاد میشود اگر علم کافی ندارید برای تعمیر آن خودتان اقدام نکنید و از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ کمک بگیرید.

تعمیر برد جاروبرقی هایسنس

تعمیر برد جاروبرقی هایسنس

جاروبرقی هایسنس یکی از جاروبرقی های با کیفیت موجود در بازار است که افراد زیادی از آن استفاده میکنند. تعمیر برد این جاروبرقی نیاز به تخصص بالایی دارد. برای تعمیرات جاروبرقی هایسنس به هیچ وجه خودتان اقدام نکنید. تعمیرات برد تخصصی است و نیاز به افراد متخصص دارد. برای تعمیرات آن از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هایسنس کمک بگریرید.

تعمیر برد جاروبرقی الجی

از مهم ترین و جدی ترین مواردی که می تواند سلامتی جاروبرقی را به خطر بیندازد، خرابی برد است. برای تعمیر برد جاروبرقی کافیست از افرادی کمک بگیرید که تخصص و مهارت کافی را در این زمینه دارند. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الجی بهترین انتخاب در این زمینه است.

بررسی آموزش تعمیر برد جاروبرقی

تعمیر برد جاروبرقی، جزء مواردی است که باید توسط یک تکنسین و یا تعمیرکار ماهر انجام پذیرد. توجه داشته باشید که عدم مهارت و تسلط، می تواند هزینه های بیش تری را در جهت تعمیر برد جاروبرقی و یا سایر بخش های دستگاه، به همراه داشته باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم که در زمان تعمیر برد جاروبرقی، از تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. هم چنین می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی خود تماس بگیرید و یا از تکنسین های امداد آی پی کمک بگیرید.

مدار برد جاروبرقی

مدار برد جاروبرقی

ممکن است یکی از دلایل خرابی برد جاروبرقی از مدار جارو برقی باشد برای این موضوع شما باید به قطع و وصل بودن و همچنین درست بودن مدار مطمئن باشید و در صورت خرابی آن را برطرف کنید.

 


5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر