021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر

بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر

مایکروفر، به وسیله اشعه تولید شده توسط لامپ مگنترون، مواد غذایی را گرم و یا پخت می نماید. در صورتی که این اشعه به بیرون نفوذ کند، مشکلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت و به سلامتی ما آسیب خواهد رساند. امداد آی پی در این مطلب به بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر پرداخته است تا بتوانید علاوه بر بررسی نشتی اشعه از مایکروفر، با مشکلاتی که امکان دارد برای سلامتی شما پیش آید نیز آشنا شوید.

کاربران گرامی، چنانچه نظر و یا تجربه ای در زمینه نشتی اشعه از مایکروفر دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی بپردازید.

مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر

مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر می تواند به سلامت اعضای خانواده آسیب وارد کند؛ چرا که این اشعه تاثیر مستقیمی بر روی سلامت ما داشته و می تواند باعث بروز انواع بیماری ها گردد. اما در ابتدا باید نشتی اشعه از مایکروفر تست شود و مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان آن را برطرف نمود و از بروز مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر جلوگیری کرد. در این مطلب، امداد آی پی به بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر پرداخته است.

بررسی نشتی اشعه از مایکروفر با لامپ فلورسنت

بهتر است پیش از آن که به بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر بپردازیم، از نشتی اشعه از مایکروفر اطمینان خاطر کسب کنیم. شما می توانید از طریق مراحل زیر اقدامات لازم را انجام دهید:

  • ابتدا یک لامپ مهتابی یا همان فلورسنت تهیه کنید.
  • تستر مایکروفر که اغلب قیمت ارزانی دارد و دقیق نمی باشد، اما برای بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر در مرحله اول مناسب می باشد.
  • تستر حرفه ای که قیمت زیادی دارد و به طور معمول تعمیرکاران حرفه ای از آن استفاده می کنند.
  • بهتر است تمامی چراخ ها را خاموش کنید تا بتوانید چشمک زدن آن را مشاهده نمایید.
  • در صورتی که از تستر مایکروفر استفاده می کنید، نیاز به این کار نیست.
  • یک لیوان آب را در داخل دستگاه قرار دهید.
  • پس از آن دستگاه مایکروفر را روشن نمایید.
  • بهتر است تنظیمات دستگاه را برای بررسی نشتی اشعه از مایکروفر بر روی یک دقیقه قرار دهید.
  • لامپ فلورسنت و یا تستر را به آرامی به دور مایکروفر حرکت دهید.
  • توجه داشته باشید که باید درب دستگاه را برای بررسی نشتی اشعه از مایکروفر ببندید.
  • سعی کنید دستتان در فاصله 2.5 سانتی متری اطراف واشر درب حرکت کند.
  • در صورتی که دستگاه، پیش از اتمام بررسی نشتی اشعه ار مایکروفر خاموش شد، مجدد آن را بر روی یک دقیقه تنظیم کنید.
  • اگر دستگاه شما مشکل نشتی اشعه از مایکروفر داشته باشد، تیوب فلورینت باید چشمک بزند.
  • تسترهای الکترونیکی به روش های مختلف واکنش می دهند.
  • حتما در این زمان از دفترچه راهنمای آن کمک بگیرید.
  • در صورتی که متوجه نشتی اشعه از مایکروفر شدید، باید کار با دستگاه را متوقف کنید و در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات مایکروفر تماس بگیرید.
  • توجه داشته باشید که نشتی اشعه از مایکروفر می تواند به سلامت شما و سایر اعضای خانواده آسیب های جدی وارد کند.

آب مروارید یکی از مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر

آب مروارید یکی از مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر

یکی از مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر، به وجود آمدن آب مروارید می باشد؛ چرا که تحقیقات انجام شده حاکی از آن هستند که نشتی اشعه از مایکروفر می تواند باعث فقدان بینایی در افراد بالای 40 سال شود. ایستادن در مقابل دستگاه مایکروفر در حالی که مشغول تماشا کردن غذای خود هستید، می تواند به طور ناگهانی آب مروارید ایجاد کند. در صورتی که این کار را بارها و بارها انجام دهید، به چشمتان آسیب وارد می شود. به شما توصیه می کنیم که حتما نشتی اشعه از مایکروفر را برطرف نمایید.

تاثیر بر قلب یکی از مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر

طبق تحقیقات به دست آمده، یکی از مشکلات نشتی اشعه ار مایکروفر، تاثیر مستقیم بر روی تعداد ضربان قلب می باشد. افردای که در معرض نشتی اشعه از مایکروفر قرار گرفته اند، ضربان قلبشان دچار تغییر شده است. به همین خاطر باید در زمان نشتی اشعه از مایکروفر، کار با آن را متوقف کرده و به بررسی آن بپردازند. شما می توانید با نمایندگی تعمیرات امداد آی پی در این زمینه در تماس باشید.

بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر

نشتی اشعه از مایکروفر، به طور کلی خطرساز است. تفاوتی ندارد که چه مقدار و چه میزان نشتی اشعه از مایکروفر صورت پذیرد، همین که این اشعه نشت پیدا کند، می تواند به سلامت هر فردی آسیب بزند. به همین خاطر در این مطلب امداد آی پی به بررسی مشکلات نشتی اشعه از مایکروفر پرداخته و نحوه تست نشتی اشعه از مایکروفر را برای شما بازگو کردیم تا بتوانید در صورت نیاز این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که تست نشتی اشعه از مایکروفر می تواند کاری خطرناک باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم که در صورت نیاز از یک تکنسین و یا تعمیرکار مایکروفر کمک بگیرید.


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر