021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

این موارد را با جاروبرقی تمیز نکنید

این موارد را با جاروبرقی تمیز نکنید

ایا می دانید جارو برقی از چه زمانی اختراع شد؟ جاروبرقی علاوه بر این که یک وسیله پر استفاده در خانه به شمار می آید، یک وسیله حساس است که باید نکاتی را در مورد مراقبت و نگهداری از جاروبرقی بدانید. در این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل مواردی که نمی توانید با دستگاه جمع آوری کنید را تحت عنوان این موارد را با جاروبرقی تمیز نکنید به شما یادآور شویم. با امداد آی پی همراه باشید.

کاربر گرامی، اگر سوال و یا تجربه ای در مورد مطالب درج شده دارید، می توانید آن ها را با سایر کاربران امداد آی پی به اشتراک بگذارید.

چیز هایی که نباید به هیچ وجه با جاروبرقی تمیز کنید

چیز هایی که نباید به هیچ وجه با جاروبرقی تمیز کنید

 

پیش از این که جارو کشیدن با جاروبرقی را آغاز کنید، حتما روی فرش را نگاهی بی اندازید تا تکه های کوچک‌اسباب بازی، سکه، گیره کاغذ و… را با دست جمع آوری کنید سپس عمل جارو کشیدن را آغاز کنید. شاید وسوسه انگیز باشد که به هم ریختگی ها با یک حرکت سریع عقب و جلوی جاروبرقی تمیز شود، اما این امکان وجود دارد که به سلامت موتور جاروبرقی و یا کیسه جاروبرقی آسیب وارد شود و دلیل سوراخ شدن پاکت جاروبرقی شوند. بهتر است این موارد را با جاروبرقی تمیز نکنید.

در ادامه این موارد را نام برده ایم:

  1. تکه های بزرگ شیشه شکسته
  2. گرد و غبار خیلی ریز
  3. مایعات و غذای خیس
  4. خاکستر شومینه
  5. سکه، گیره کاغذ و یا اشیای خیلی ریز
  6. لوازم آرایشی
  7. مقدار زیادی مو

برای افزایش طول عمر جاروبرقی به موارد گفته شده دقت کنید.

تکه های بزرگ شیشه را با دست جمع کنید

تکه های بزرگ شیشه جزو مواردی هستند که نباید با جاروبرقی تمیز شوند. این مورد می تواند باعث سوراخ شدن کیسه جاروبرقی شود. همین طور به سلامت لوله خرطومی آسیب می زند و یا منجر به خراش دادن داخل جاروبرقی می شود. بهتر است آن ها را با دست و یا جارو دستی مانند نپتون تمیز کنید.

گرد و غبار خیلی ریز را با جاروبرقی تمیز نکنید

در صورتی که به تازگی خانه خود را بازسازی کرده اید و باقی مانده سمباده زنی و یا ذرات ریز دیگر را می خواهید تمیز کنید، بهتر است گرد و غبار ریز را با جاروبرقی تمیز نکنید. به جای آن از یک ماشین با استقامت تر مانند جاروبرقی هایی که لوله و مخزن بزرگ دارند، استفاده کنید. گرد و غبار های خیلی ریز می تواند باعث گرفتگی فیلتر جاروبرقی شود و یا کیسه را سریعا مسدود کند.

مایعات و غذای خیس را جارو نکشید

جاروبرقی های معمولی به گونه ای طراحی شده اند که برای جمع آوری مایعات و غذای خیس مناسب نمی باشند. چرا که باعث آب خوردگی موتور جاروبرقی می شود. بهتر است این موارد را با جاروبرقی تمیز نکنید و به جای آن از یک دستمال استفاده کنید.

خاکستر شومینه به سلامت جاروبرقی آسیب می زند

خاکستر شومینه به دلیل نگه داشتن گرما در خود و این که از ذرات ریزی تشکیل شده اند، مناسب تمیز کردن با جاروبرقی نیستند. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که خاکستر شومینه را با جاروبرقی تمیز نکنید و آن ها را با دستمال و یا جارو دستی تمیز نمایید. جمع آوری خاکستر با دستگاه، می تواند باعث داغ شدن بدنه جاروبرقی شود.

سکه، گیره کاغذ و اشیای ریز دیگر مناسب جارو کشیدن نیستند

هنگامی که این موارد را بر روی زمین دیدید، بهتر است‌ با دست آن ها را جمع آوری کنید. گیر کردن این موارد در لوله های دستگاه، می تواند باعث کم شدن مکش جاروبرقی شود. از این رو به شما توصیه می کنیم که این موارد را با جاروبرقی تمیز نکنید.

لوازم آرایش خرد شده و شکسته را با جاروبرقی تمیز نکنید

اگر وسایل آرایشی شما به هر دلیلی خراب شد و بر روی یک سطح ریخت برای تمیز کردن آن از جاروبرقی استفاده نکنید. این کار باعث مسدود شدن لوله و پخش شدن لوازم آرایشی میشود.

موهای زیاد را با جارو دستی تمیز کنید

اگر برای تمیز کردن مقدار زیادی مو از جاروبرقی استفاده کنید، لوله جاروبرقی دچار گرفتگی میشود و بعد از مدت کوتاهی عملکرد مناسبی ندارد. برای تمیز کردن مقدار زیاد مو از جاروهای دستی استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل برای تعمیرات جاروبرقی در غرب تهران از امداد آی پی کمک بگیرید. این مورد را نیز درنظر بگیرید که جارو برقی کاربردهای جذاب دیگری نیز دارد برای اطلاعات بیشتر به صفحه جذاب ترین کاربردهای جاروبرقی مراجعه فرمایید.


5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر