021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

نحوه برقی کردن جاروشارژی

نحوه برقی کردن جاروشارژی

اکثر لوازم و وسایلی که ما امروزه در خانه خود و در جهت انجام کار های مختلف از آن ها استفاده می کنیم، با برق شهری کار می کنند. اما برخی از لوازم و وسایل مانند جاروشارژی به گونه ای طراحی شده اند که می توان بدون وجود برق و بدون استفاده از برق شهری، از آن ها استفاده نمود. اما لازم است بدانید که جاروشارژی جزو وسایلی است که شما علاوه بر استفاده بدون برق، می توانید با آموزش نحوه برقی کردن جاروشارژی، از آن به صورت برقی نیز استفاده نمایید. امداد آی پی در این مطلب به شما نحوه برقی کردن جاروشارژی را به طور کامل آموزش داده است تا بتوانید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر یا پرسش به خصوصی در مورد نحوه برقی کردن جاروشارژی دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی بپردازید.

نحوه برقی کردن جاروشارژی

آموزش نحوه برقی کردن جاروشارژی، بدون آن که ساختار این وسیله را تغییر دهیم، چندان امکان پذیر نیست. چرا که مقدار ولتاژ برق شهری با ولتاژ تعریف شده برای باطری جاروشا رژی کاملا متفاوت است. اما اگر دستگاه جاروشارژی شما این امکان را دارد تا بتوانید از آن از هر دو نوع برق استفاده نمایید، می توانید در مواقع لازم، این دو منبع تغذیه را جایگزین یکدیگر کنید. این امکانات در ادامه برای شما توسط امداد آی پی آورده شده است:

  • در مواقعی که می توانید بدون برق از باطری شارژی جاروشارژی خود استفاده نمایید.
  • اگر باطری جاروشارژی شما آسیب دیده است و شما این امکان را دارید تا بدون برطرف نمودن مشکل باطری، به راحتی از برق شهری برای تامین انرژی آن استفاده نمایید.

راهنمای برقی کردن جاروشارژی

اگر جزو مصرف کنندگان این محصول هستید و قصد دارید تا با نحوه برقی کردن جاروشارژی آشنا شوید، می توانید از طریق مراحل زیر اقدامات لازم را انجام دهید:

  • حتما از این که دستگاه جاروشارژی شما از برق شهری پشتیبانی می کند، اطمینان خاطر کسب کنید.
  • حال می توانید باطری جاروشارژی را از جای خود دربیاورید.
  • شما می توانید به وسیله سیمی که به جاروشارژی شما متصل است، از آن به صورت برقی استفاده نمایید.

تفاوت عملکرد جاروشارژی به جاروبرقی

زمانی که شما تصمیم می گیرید جاروشارژی خود را از حالت شارژی به حالت برقی تغییر دهید، باید بدانید که در عملکرد کلی دستگاه جاروشارژی شما تغییری صورت نمی پذیرد. اما تفاوت های کوچکی به وجود خواهد آمد که در ادامه به توضیح تفاوت عملکرد جاروشارژی به جاروبرقی خواهیم پرداخت:

  • زمانی که جاروشارژی را به حالت برقی تبدیل می کنید، محدوده فعالیت شما وابسته به نزدیکی پریز برق خواهد بود.
  • در نحوه تمیز کردن و قدرت مکش و میزان تمیز نمودن محیط و اطراف شما، تاثیری در پی نخواهد داشت.
  • شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیت زمانی از دستگاه جاروشارژی خود استفاده کنید. چرا که در مدل شارژی، در صورت به اتمام رسیدن شارژ باطری، شما دیگر امکان استفاده از جاروشارژی را نخواهید داشت. در صورتی که زمانی انرژی مورد نیاز آن را از طریق برق شهری تامین کنید، می توانید به راحتی کابل و دو شاخه آن را به پریز برق متصل کنید و از آن استفاده نمایید.

آیا برقی کردن جاروشارژی خطرناک است؟

توجه داشته باشید که اگر دستگاه جاروشارژی در ساختار خود دارای درگاه باطری و برق است، در زمان برقی کردن جاروشارژی، هیچ مشکل و خطری متوجه شما نخواهد بود. اما باید بدانید که برقی کردن جاروشارژی، به دلیل سر و کار داشتن این دستگاه با برق، می تواند برای شما دستگاه خطرناک باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم که در این زمینه حتما با یک تکنسین و تعمیرکار جاروشارژی مشورت نمایید.

بررسی نحوه برقی کردن جاروشارژی

توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن خطرناک بودن جریان برق، بهتر است پیش از خرید جاروشارژی، نیاز ها و الویت های خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر تصور می کنید که امکان دارد روزی نیاز به برقی کردن جاروشارژی داشته باشید، حتما به سراغ دستگاهی بروید که علاوه بر باطری، از برق شهری نیز پشتیبانی کند.

همین طور می توانید در زمان برقی کردن جاروشارژی، از یک تکنسین و یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. تعمیرکاران و متخصصین امداد آی پی می توانند مشاوران خوبی برای شما در این زمینه به شمار آیند.


امتیاز
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
    avatar
    محمدرضا سلمانیان 02 فروردین 1401

    چگونه باید فهمید که جارو شارژی منبع تغذیه برای برق شهری دارد.ممنون

    پاسخ دادن
      avatar
      امداد آی پی 21 آبان 1401

      سلام. جاروشارژی منبع تغذیه برق شهری ندارد و تنها از باتری قابل شارژ برخوردار می باشد.

      پاسخ دادن
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر