021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری با ما در تماس باشید 021-91093903

تعمیر آبمیوه گیری

تعمیر آبمیوه گیری

مقاله پیش رو در مورد تعمیر آبمیوه گیری و سؤالات مرتبط با آن صحبت می‌کند. مثلاً یک نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری خوب، کجاست؟ هزینه تعمیر آن چقدر است؟ آیا می‌توان مشکل دستگاه را در منزل حل کرد؟ با دنبال کردن این مقاله می‌توانید پاسخ بسیاری از سؤالاتی از این قبیل را بیابید.

دستگاه آبمیوه گیری در ابتدا فقط در مغازه‌های آب میوه فروشی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروز این دستگاه پای ثابت تمام خانه‌هاست و لذت خوردن آب‌میوه طبیعی را برای اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد. این وسیله دستگاهی است که به کمک آن می‌توانیم نوشیدنی‌های سالم را در هر فصل سال برای خانواده آماده کنیم. در هنگام خرابی این دستگاه، بدون شک تعمیر اولین گزینه است و مطمئناً شما قصد دارید، کار تعمیرات آبمیوه گیری را به جایی بسپارید که در این امر متخصص باشد. ما مجموعه امداد آی.پی را به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه ارائه‌دهنده خدمات حضوری تعمیر آبمیوه گیری در محل و منزل است. این مرکز همچنین از سابقه بسیار زیادی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برخودار است. کلیه خدمات این مرکز دارای یک سال گارانتی است.

عناوینی که در ادامه مقاله بررسی خواهیم کرد:

  • نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری
  • هزینه تعمیر آبمیوه گیری
  • نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری در محل و منزل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تعمیرگاه مجاز و مرکزی آبمیوه گیری در تهران
  • نحوه ارائه خدمات در امداد آی.پی: تعمیرکار آبمیوه گیری
  • خدمات قابل‌ارائه در امداد آی.پی
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پارس خزر
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری براون
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش
  • سرویس و تعمیر آبمیوه گیری با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • مشکلات متداول آبمیوه گیری‌ها

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری

خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری به شرح زیر است:

مجموعه امداد آی.پی ارائه‌دهنده خدمات تعمیرات در زمینه تعمیر آبمیوه گیری است.  تشخیص اینکه کدام مشکل از کدام بخش نشأت می‌گیرد و تا چه حد ساده یا پیچیده است، کار یک متخصص تعمیر آبمیوه گیری است. بنابراین نمی‌توانید مشکل دستگاه و راه‌حل آن را با جستجو در اینترنت و … بیابید. همچنین نمی‌خواهید برای پرس‌وجو در مورد خرابی دستگاه خود از این تعمیرگاه به آن تعمیرگاه بروید. در چنین مواقعی تماس با یک نمایندگی تعمیر مجاز بهترین راه‌حل است. به ویژه که آن نمایندگی کارشناسانی را برای پاسخگویی به سؤالات تلفنی مشتریان داشته باشد.

مجموعه امداد آی.پی از متخصصان تعمیر آبمیوه گیری برای ارائه مشاوره تلفنی رایگان به مشتریان خود استفاده می‌کند. شما می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید و ضمن شرح مشکل دستگاه، از کارشناسان این مرکز در مورد علت خرابی، نحوه تعمیر و هزینه تعمیرات و … سؤال بپرسید. برای استفاده از خدمات تلفنی با شماره تلفن‌های امداد آی.پی تماس بگیرید.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری

هزینه تعمیر آبمیوه گیری نیز یکی دیگر از پرسش‌هایی است که در هنگام خرابی این وسیله برای کاربران آن پیش می‌آید. مسلماً همگی ما برای تعمیر آبمیوه گیری به دنبال جایی هستیم که هزینه مناسبی را دریافت کند. همچنین خدمات خوبی را به مشتری ارائه دهد. شاید فکر کنید که هزینه تعمیرات متغیر است و هر تعمیرگاهی خودش دستمزد تعمیرکار و قطعات را مشخص می‌کند. اما این تصور اصلاً درست نیست.

تعمیرگاه‌هایی که با مجوزهای رسمی و زیر نظر نهادهای مربوط فعالیت کنند، موظف‌اند هزینه تعمیرات آبمیوه گیری را بر اساس نرخ مصوب این نهادها دریافت کنند. در این نرخ مصوب، هزینه دستمزد تعمیرکار برای هر وسیله نظیر اّبمیوه گیری، یخچال و … از پیش تعیین‌شده و قیمت قطعات نیز مشخص است. بنابراین اگر برای تعمیر وسایل خود به یک نمایندگی مجاز مراجعه کرده‌اید، لازم نیست نگران هزینه تعمیرات دستگاه خود باشید.

امداد آی.پی یکی از نمایندگی‌ های مجاز تعمیر آبمیوه گیری در تهران است. این مجموعه چندین دهه است که با مجوزهای رسمی و تحت نظارت نهادهای مربوط در حال فعالیت است و یکی از تعمیرگاه‌های نام‌آشنا تهران می‌باشد. اگر برای تعمیر آبمیوه گیری با امداد آی.پی تماس گرفته‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه شما با صرف هزینه اندک به بهترین نحو تعمیر خواهد شد. برای اطلاع از هزینه تعمیرات با امداد آی.پی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری در محل و منزل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن

خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری در محل و منزل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شرح زیر است:

با ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری در محل، بدون خروج از منزل خود و تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید آبمیوه گیری را تعمیر کنید. مجموعه امداد آی.پی این امکان را برای افراد پرمشغله‌ای راه‌اندازی کرده که ذخیره زمان برای آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها بسیار مهم است. با این امکان بدون اینکه نیاز باشد وقت خود را در راه و ترافیک تلف کنید، می‌توانید در منزل و یا محل کارتان به سایر کارها بپردازید و درعین‌حال کار تعمیرات نیز بدون فوت وقت انجام شود. علاوه بر ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری در محل و منزل، مجموعه امداد آی.پی این خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه خواهد داد.

این مجموعه دارای شعب متعدد در سراسر تهران است. یعنی از هر جایی از تهران که تماس بگیرید فاصله تکنسین مربوط تا منزل شما فقط چند دقیقه است. تکنسین متخصص در کوتاه‌ترین زمان پس از تماس شما در محل حاضر می‌شود و به دلیل تجربه و سابقه‌ای که در زمینه تعمیرات دارد. به سرعت ایراد پیش‌آمده برای دستگاه را تشخیص می‌دهد و آن را تعمیر می‌کند. به همین علت است که خدمات امداد آی.پی در زمان بسیار کوتاهی به مشتری ارائه می‌شود.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی آبمیوه گیری در تهران

خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی آبمیوه گیری در تهران به شرح زیر است:

تصور اینکه فقط برای وسایل بزرگی همچون یخچال فریزر و لباسشویی باید به تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه کرد بسیار غلط است. به ویژه با گرانی‌ها و فشار اقتصادی اخیر، سپردن وسایل برقی به تعمیرگاه‌ها کوچک و بی‌تجربه ریسک محسوب می‌شود. همچنین جایی که تعمیرات را به آن می‌سپارید باید از لحاظ کیفیت در ارائه خدمات مطمئن باشد. آبمیوه گیری ها و سایر وسایل کوچک برقی نیز باید برای تعمیرات به دست یک متخصص سپرده شوند. یک تعمیرگاه مجاز آبمیوه گیری باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد. ویژگی‌های یک تعمیرگاه مجاز عبارت‌اند از:

  1. مجوز رسمی

یک تعمیرگاه خوب در وهله اول باید با مجوز رسمی سازمان‌های مربوط فعالیت کند. تعمیرگاه‌های مجوز دار قابل‌اطمینان‌تر هستند و فعالیت‌های آنان نیز قابل‌پیگیری است.

  1. سابقه و تجربه

برای تعمیرات تمامی لوازم برقی، سعی کنید که تعمیرگاه‌های باسابقه‌تر و نام‌آشناتر را انتخاب کنید. این تعمیرگاه‌ها در انتخاب تکنسین باتجربه دقت بیشتری دارند. همان‌طور که می‌دانید تجربه تکنسین در تعمیرات، در کیفیت خدمات بسیار مهم است.

  1. دریافت هزینه معقول

هزینه‌های دریافتی در تعمیرگاه‌ های مجاز بر اساس نرخ مصوب است و هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی‌شود. به همین علت بهتر است برای تعمیر آبمیوه گیری به تعمیرگاه مجاز آن مراجعه کنید.

  1. سرعت عمل در ارائه خدمات

این روزها سرعت عمل در ارائه هر خدمتی حرف اول را می‌زند. به این دلیل که اکثر افراد به دلیل داشتن شغل‌های سخت و زمان‌گیر تایم کافی برای رسیدن به سایر امور منزل را ندارند. به همین خاطر بهتر است شرکت‌هایی همچون تعمیرگاه‌های لوازم خانگی، خدمات خود را با سرعت بیشتری به مشتری ارائه دهند و برای ارتقا سرعت عمل خود برنامه‌ریزی داشته باشند.

  1. ارائه خدمات در محل

همان‌طور که گفته شد تسریع در ارائه خدمات از اولویت‌هاست. ارائه خدمات در محل نیز یکی از راه‌های تسریع در ارائه خدمات و فراهم کردن امکان راحتی مشتری است.

  1. استفاده از قطعات مرغوب و باکیفیت

مسلماً در هنگام تعمیرات تعدادی از قطعات، باید تعویض شوند. یک تعمیرگاه خوب باید در تعویض قطعات از قطعه اصلی و باکیفیت استفاده کند تا عمر مفید دستگاه پس از تعمیر افزایش یابد.

نحوه ارائه خدمات در امداد آی.پی: تعمیرکار آبمیوه گیری

نحوه ارائه خدمات در امداد آی.پی: تعمیرکار آبمیوه گیری به شرح زیر است:

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات آبمیوه گیری و شرح مشکل، در صورت نیاز کارشناسان و تعمیرکارهای مجموعه امداد آی.پی در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. ابتدا کارشناسان امداد آی.پی نحوه عملکرد دستگاه شما را به دقت بررسی می‌کنند. سپس به شرح کامل علت خرابی، تعداد قطعات نیازمند تعمیر یا تعویض، هزینه تعمیر و زمان موردنیاز برای تعمیر می‌پردازند. پس از تعمیر، عملکرد دستگاه کاملاً برای شما تست می‌شود تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

خدمات قابل‌ارائه در امداد آی.پی

خدمات قابل‌ارائه در امداد آی.پی به شرح زیر است:

مجموعه امداد آی.پی ارائه‌دهنده خدمات تعمیرات آبمیوه گیری پارس خزر، فلر، گوسونیک، پاناسونیک، مولینکس، فیلیپس، براون و بوش است. برای دریافت مشاوره، برای تعمیر آبمیوه گیری می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید. امداد آی.پی همچنین خدمات خود را در زمان بسیار کوتاهی به مشتری ارائه می‌دهد. برخی از خدمات قابل‌ارائه در این مرکز عبارت‌اند از:

  • تعویض اهرم فشار دهنده
  • درپوش مخزن
  • مخزن
  • صافی یا توری
  • کلاهک صفحه برنده
  • صفحه برنده
  • محفظه موتور
  • گیره شیشه‌ای
  • موتور
  • تیغ برنده
  • کلید
  • دیود
  • زغال
  • خازن
  • واشر

و سایر قطعات و خدماتی که تعمیرات آن، توسط کارشناسان این مجموعه انجام می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در این دستگاه با امداد آی.پی تماس بگیرید، مشاوره دریافت کنید. دستگاه شما در منزل و در مدت زمان کوتاهی توسط این تعمیرکاران تعمیر خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پارس خزر

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پارس خزر به شرح زیر است:

پارس خزر تنها برند ایرانی است که توانسته خود را در بازار ایران حفظ کند و توسط رقبای خارجی کنار زده نشود. مجموعه امداد آی.پی از آغاز فعالیت شرکت پارس توشیبا (پارس خزر) خدمات تعمیر لوازم تولیدی این برند را انجام می‌دهد. برای تعمیر آبمیوه گیری پارس خزر می‌توانید از امداد آی.پی کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر به شرح زیر است:

آبمیوه گیری های مارک فلر نیز جزو پرفروش‌ترین‌های بازار ایران محسوب می‌شوند. اگرچه محصولات فلر از کیفیت بالایی برخوردارند اما احتمال خرابی برای تمام لوازم برقی منزل وجود دارد. برای تعمیرات آبمیوه گیری فلر می‌توانید با یکی از شماره تلفن‌های مجموعه امداد آی.پی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک

خدمات  نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری گوسونیک به شرح زیر است:

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات گوسونیک در تهران است. این مجموعه خدمات مربوط به تعمیر کلیه تولیدات این برند را ارائه می‌دهد. برای تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک کافیست با امداد آی.پی تماس بگیرد و خدمات این مجموعه را در محل دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک به شرح زیر است:

مجموعه امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری پاناسونیک در تهران است. این مجموعه خدمات سرویس آبمیوه گیری پاناسونیک را با استفاده از قطعات اصلی و در محل انجام می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس به شرح زیر است:

تخصص برند مولینکس در زمینه تولید لوازمی همچون آسیاب، آبمیوه گیری و … است. تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس نیاز به تخصص دارد و بهتر است تعمیرات آن، به جایی سپرده شود که متخصص در این زمینه باشد. برای تعمیرات دستگاه خود می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فیلیپس به شرح زیر است:

برند فیلیپس نیز از تولیدکنندگان لوازم کوچک آشپزخانه است. آبمیوه گیری هم یکی از تولیدات این برند است. اگر آبمیوه گیری شما خراب شده است و نمی‌دانید تعمیرات آن را به کجا بسپارید، ما مجموعه امداد آی.پی، نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس را معرفی می‌کنیم.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری براون

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری براون به شرح زیر است:

آبمیوه گیری های تولید برند آلمانی براون از نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان راضی‌کننده بوده است. اگرچه این کالا از کیفیت خوبی برخوردار است. اما در ایران خدمات پس از فروش ندارد. در صورتی که آبمیوه گیری براون شما با مشکل مواجه شده است می‌توانید، با امداد آی.پی تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای این مجموعه استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش

خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش به شرح زیر است:

مجموعه امداد آی.پی، نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری بوش را بر عهده‌ دارد. با تماس با امداد آی.پی، هم می‌توانید از مشاوره‌های تلفنی رایگان و هم خدمات حضوری این مجموعه که با یک سال گارانتی ارائه می‌شود استفاده کنید.

سرویس و تعمیر آبمیوه گیری با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

سرویس و تعمیر آبمیوه گیری با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال به شرح زیر است:

بکار بردن قطعات اصلی در تعمیر آبمیوه گیری بسیار مهم است. زیرا قطعات یک دستگاه هستند که ماهیت آن را شکل می‌دهد. قطعاً اگر از قطعات بی‌کیفیت در تعمیرات استفاده شود، دستگاه دوام چندانی نخواهد داشت و مجدداً خراب می‌شود. مجموعه امداد آی.پی برای تعمیر از مرغوب‌ترین قطعات استفاده می‌کند. تا هم ارزش کار و تجربه تعمیرکار حفظ شود و هم مشتری از کیفیت خدمات ارائه‌شده راضی باشد.

مشکلات متداول آبمیوه گیری‌ها

مشکلات متداول آبمیوه گیری‌ها به شرح زیر است:

در این بخش به شرح مشکلات متداول آبمیوه گیری ها پرداخته‌ایم. برخی از این مشکلات توسط کاربر قابل‌رفع هستند. اما به‌طورکلی بهتر است برای تعمیر دستگاهی مانند آبمیوه گیری خودتان اقدامی انجام ندهید و با یک متخصص تماس بگیرید. شما می‌توانید با تماس با مجموعه امداد آی.پی تماس از کارشناسان این مرکز مشاوره دریافت کنید. این کارشناسان شما در مورد مشکل دستگاه و چگونگی رفع آن راهنمایی می‌کنند.

تعمیر و عیب یابی داغ کردن موتور آبمیوه گیری

تعمیر و عیب یابی داغ کردن موتور آبمیوه گیری به شرح زیر است:

اگر آبمیوه گیری را بدون اینکه میوه‌ای در آن بریزید روشن بگذارید موتور دستگاه داغ می‌شود. همچنین ممکن است زیاد بودن مقدار میوه مانع از چرخیدن تیغه آبمیوه گیری شود و موتور دستگاه داغ کند. دلیل دیگر داغ شدن موتور می‌تواند نیم‌سوز شدن آن باشد. در صورت نیم‌سوز شدن موتور هم می‌توانید آن را تعویض کنید و هم اینکه از یک متخصص بخواهید سیم‌پیچ آن را از نو بپیچد.

آموزش تعمیرات و عیب یابی صدا دادن موتور آبمیوه گیری

آموزش تعمیرات و عیب یابی صدا دادن موتور آبمیوه گیری به شرح زیر است:

اگر موتور دستگاه شما صدا می‌دهد اما نمی‌چرخد، ممکن است جسمی بین بوبین و تیغه گیر کرده باشد. اگر چنین است، بلافاصله موتور را خاموش و جسم سخت را خارج کنید. در این حالت ممکن است بلبرینگ و بوش نیز آسیب دیده باشند. این دو بخش را بررسی کنید. سعی کنید هر دوی آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را به خوبی گریس کاری کند.

تعمیر و رفع ایراد لرزش و صدای غیر عادی آبمیوه گیری

تعمیر و رفع ایراد لرزش و صدای غیر عادی آبمیوه گیری به شرح زیر است:

اگر تفاله به صورت ناهموار در ظرف جمع شود و ظرف را از حالت بالانس خارج کند، چنین مشکلی به وجود می‌آید. راه‌حل آن تمیز کردن دستگاه است. همچنین لق بودن صافی نیز موجب ایجاد سروصدا می‌شود. در این صورت باید صافی را تعویض کنید. البته مهم‌ترین و ساده‌ترین دلیل ایجاد این مشکل تراز نبودن جای آبمیوه گیری است. سعی کنید برای استفاده از این دستگاه همواره آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید.

نتیجه گیری از خدمات تعمیر آبمیوه گیری در امداد آی پی

نتیجه گیری از خدمات تعمیر آبمیوه گیری در امداد آی پی به شرح زیر است:

  • تعمیر آبمیوه گیری در محل و منزل
  • ارائه خدمات با استافده از تعمیرکار حرفه ای
  • تایم نقطعات فابریک آبمیوه گیری
  • بهینه سازی هزینه های تعمیرات آبمیوه گیری

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر