021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و کیسه دار

مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و کیسه دار

جاروبرقی، از مهم ترین و پر استفاده ترین لوازم خانگی به شمار می آید که امروزه در تمامی خانه ها مشاهده می کنیم. این محصول در مدل های مختلفی به بازار مصرف کنندگان ارائه شده اند که از مهم ترین آن ها می توانیم به مدل های کیسه دار و بدون کیسه اشاره کنیم. در این مطلب امداد آی پی به صورت تخصصی به مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار پرداخته است تا بیش از پیش با عملکرد این دستگاه آشنا شوید.

کاربر گرامی، چنان چه سوال و یا تجربه ای در مورد استفاده از جاروبرقی های کیسه دار و جاروبرقی های بدون کیسه دارید، می توانید در انتهای این مطلب با تنکسین های امداد آی پی درمیان بگذارید.

جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار کدام بهتر است؟

یکی از جدید ترین دسته بندی های جاروبرقی، تقسیم آن ها به جاروبرقی های کیسه دار و بدون کیسه می باشد. از جاروبرقی کیسه دار به روش سنتی استفاده می شود . دارای کیسه هایی قابل تعویض هستند. در زمان پر شدن پاکت، باید برای تعویض کیسه جاروبرقی اقدام شود. در صورتی که جاروبرقی های بدون کیسه، دارای فیلتر هایی برای جلوگیری از عبور گرد و خاک در قالب یک ظرف و یا محفظه آشغال می باشند. شما می توانید در زمان پر شدن این مخزن، برای خالی نمودن آن اقدام کنید. همچنین ممکن است جارو برقی شما خاک دهد برای دانستن اینکه چرا جاروبرقی خاک میدهد؟  به مقاله ی امداد آی پی مراجعه کنید.

آشنایی با عملکرد جاروبرقی کیسه دار

آشنایی با عملکرد جاروبرقی کیسه دار

در زمان مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار، بهتر است با نحوه عملکرد هر کدام به صورت مجزا آشنا شوید. در این بخش از مطلب به شرح عملکرد جاروبرقی کیسه دار خواهیم پرداخت.

جاروبرقی های کیسه دار در زمان پر شدن پاکت، شما مجبور به تعویض آن می باشد. تعویض کیسه جاروبرقی، کار چندان دشواری نیست. همین طور قیمت مقرون به صرفه ای دارند و نیازی نیست که برای تعویض آن ها هزینه های زیادی را پرداخت کنید. اما توجه داشته باشید که در برخی از مدل های جاروبرقی، چراغ نشانگری برای زمان پر شدن کیسه جاروبرقی تعبیه شده است. در صورتی که دستگاه شما فاقد این چراغ است، بهتر است پیش از هر بار استفاده از جاروبرقی برای جارو کردن، حتما عدم پر بودن پاکت را بررسی کنید.

مزایای استفاده از جاروبرقی کیسه دار

از دیگر مواردی که باید در زمان مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار به آن پرداخته شود، مزایای استفاده از مدل های مختلف نام برده می باشد. مزایای استفاده از جاروبرقی کیسه دار به شرح زیر می باشد:

  • شلوغ کاری کمتری دارد.
  • با استفاده از جاروبرقی کیسه دار، تماس شما با گرد و غبار به حداقل می رسد.
  • برای افرادی که آلرژی دارند، بهتر است از جاروبرقی کیسه دار استفاده شود.
  • در هزینه های تعمیر و نگهداری جاروبرقی صرفه جویی می شود.
  • زحمت کم تری نسبت به جاروبرقی های بدون کیسه دارند.

با نحوه ی نصب و راه اندازی جاروبرقی های رباتیک آشنا هستید؟

معایب استفاده از جاروبرقی کیسه دار

همان طور که می دانید، هر محصولی علاوه بر داشتن مزایا، دارای معایبی نیز می باشد که جاروبرقی کیسه دار از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به بررسی معایب جاروبرقی کیسه دار می پردازیم:

  • برای محیط زیست مناسب نیست.
  • موارد استفاده شده در ساخت پاکت جاروبرقی می تواند به محیط زیست آسیب بزند.
  • شما در هر بار تعویض کیسه جاروبرقی، مجبور به پرداخت هزینه برای پاکت نو و جدید خواهید بود.

آشنایی با عملکرد جاروبرقی بدون کیسه

آشنایی با عملکرد جاروبرقی بدون کیسه

زمانی که صحبت از مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار می شود، باید هر یک از این محصولات به صورت اختصاصی معرفی شوند. از این رو در این بخش از مطلب به معرفی جاروبرقی بدون کیسه پرداخته ایم.

جاروبرقی های فاقد کیسه، دارای مخزنی شفاف و مشخص می باشند که شما می توانید در هر زمان آن را بررسی نموده و در صورت نیاز اقدام به تخلیه آن کنید. برخی از مدل های فیلتر دار باید با برس به خوبی تمیز شوند و پس از خشک شدن مورد استفاده قرار بگیرند. البته در برخی از مدل ها باید فیلتر به طور کامل تعویض شود.

خالی نمودن زباله ها می تواند برای شما شلوغی و کثیف کاری به همراه داشته باشد. چرا که اغلب از پشت ظرف آشغال ها می ریزند و حتی شاید مجبور شوید که با تکان دادن ظرف با دست، آشغال های فشرده شده انتهای مخزن را به بیرون بکشید. همین مسئله می تواند زحمت و دردسر بیش تر ی برای شما داشته باشد. و اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه از جاروبرقی استفاده کنم که خراب نشود؟ برای دانستن این مطلب بر روی مقاله کلیک کنید

مزایای استفاده از جاروبرقی بدون کیسه

یکی دیگر از مواردی که در زمان مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار مورد بررسی قرار می گیرد، مزایای استفاده از این دستگاه می باشد:

  • جاروبرقی های بدون کیسه، فیلتر هایی با قابلیت استفاده مجدد دارند. همین مسئله باعث شده است تا استفاده از آن ها آسیبی به محیط زیست وارد نکند.
  • هزینه کم تری دارند. چرا که شما مجبور نیستید برای هر بار تخلیه مخزن، مخزن جدیدی را خریداری کنید.

معایب استفاده از جاروبرقی بدون کیسه

معایب استفاده از جاروبرقی بدون کیسه، از دیگر مواردی است که در زمان مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار برای شما مفید خواهد بود:

  • شما مجبور خواهید بود انگشت خود را داخل مخزن کنید و گرد و غبار های فشرده شده را به بیرون بکشید.
  • خالی کردن مخرن آن سخت می باشد و مدت زمان بیش تری را باید صرف تخلیه مخزن جاروبرقی بدون کیسه کنید.
  • ممکن است با پاره شدن کیسه جاروبرقی مواجه شوید.
  • این امکان وجود دارد که در زمان تخلیه مخزن جاروبرقی بدون کیسه، گرد و غبار برای شما ایجاد حساسیت کنند.
  • برای نگه داری آن به موارد خاصی احتیاج دارید
  • فیلتر آن مرتبا باید شستشو داده شود

بررسی مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار

حال که به صورت تخصصی به مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار پرداخته ایم، لازم است بدانید که هر یک از محصولات نام برده شده، دارای مزایا و معایب مختص به خود می باشند که بهتر است پیش از خرید جاروبرقی، اولویت و نیاز های خود را بررسی کنید و مناسب ترین نوع آن را برای خرید انتخاب کنید. به شما پیشنهاد می دهیم که با راهنمای خرید جاروبرقی آشنا باشید تا از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

معرفی بهترین و با کیفیت ترین جاروبرقی کیسه دار برای خرید

معرفی بهترین و با کیفیت ترین جاروبرقی کیسه دار برای خرید

استفاده از جاروبرقی های کیسه دار بسیار بیشتر از جاروبرقی های بدون کیسه متاول است. به همین دلیل در این قسمت چند جاروبرقی با کیفیت کیسه دار را به شما معرفی میکنیم.

  • جاروبرقی پاکشوما مدل Pvc
  • جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo
  • جاروبرقی پاناسونیک مدل MC_CG
  • جاروبرقی بوش BGL8PR04
  • جاروبرقی بوش BSGL32500
  • جاروبرقی ال جی VN-3822
  • جاروبرقی سامسونگ QUEEN-24
  • جاروبرقی فیلیپس FC9174

برای خرید انواع جاروبرقی های کیسه دار و بدون کیسه به شما پیشنهاد میکنیم نسبت به بودجه و راهنمای خرید بهترین جاروبرقی اقدام کنید. در ادامه باید بدانید که هر وسیله ی برقی از جمله جاروبرقی ممکن است خراب شود در نتیجه یکی از مواردی که میتوانید در انتخاب خود دقت کنید نمایندگی مناسب برای تعمیر جاروبرقی می باشد.


4.7/5 - (4 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر