021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز سانی

بدون عکس

در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت اجاق گاز سانی بپردازیم. پیش از خرید هر نوع محصول و به خصوص برای خرید لوازم خانگی نیاز است آشنایی مختصری با برندهای تولیدکننده و عرضه کننده آن محصول و مدل های مختلف آن داشته باشید تا بتوانید به درستی اجاق گاز مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کیفیت اجاق گاز سانی توسط نمایندگان مرکزی آی پی امداد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر یا پرسش به خصوصی در مورد اجاق گاز های سانی دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین تعمیرگاه مجاز امداد آی پی و دیگر کاربران بپردازید.

 اجاق گاز سانی چه امکاناتی دارد؟

یکی از مهم ترین وسایل هر خانه و آشپزخانه ای اجاق گاز است که انتخاب درست آن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب اجاق گاز مورد نظر خود باید شرایط و اندازه آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. در این بخش قصد داریم در جه بررسی کیفیت اجاق گاز سانی به معرفی امکانات این مدل اجاق گاز بپردازیم تا شما خوانندگان محترم بتوانید انتخاب و خرید خوبی داشته باشید.

  • حجم کم اجاق گاز سانی
  • دارای چراغ نشانگر مصرف برق
  • دارای ترموستات قابل تنظیم
  • دارای صفحه چدنی
  • امکان نظافت سطح

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولیدکننده اجاق گاز سانی

شرکت سرایش یک شرکت ایرانی است که از سال 1357 شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است و برند سانی یکی از برندهای تولیدی این شرکت است که تا به امروز با تولید بیش از 100 نوع محصول در 15 گروه محصولی لوازم خانگی در استان اصفهان فعالیت خود را ادامه می دهد. برند سانی بیشتر به تولید لوازم خانگی دیگری مانند جاروبرقی و برخی از لوازم آشپزخانه می پردازد اما جدیدا در زمینه تولید اجاق گازهای مسافرتی برقی فعالیت دارد که باعث محبوبیت فراوان شده است.

اجاق گاز سانی ساخت کجاست؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که مصرف کنندگان در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز های سانی مطرح می کنند این است که اجاق گاز سانی ساخت کجاست؛ اگر این پرسش برای شما هم مطرح است در این بخش با ما همراه باشید.

اجاق گازهای سانی ساخت ایران هستند و با استفاده از تخصص ویژه متخصصان این کارخانه تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند. از آن جایی که قطعات اجاق گازهای برقی سانی به فناوری پیچیده ای نیاز ندارند در خود کارخانه سانی قطعات آن تولید می شوند.

خدمات پس از فروش اجاق گاز سانی چطور است؟

از آنجایی که امروزه لوازم برقی نقش بسیار مهمی در زندگی هر فردی ایفا می کنند، نیاز مرم به یک تعمیرگاه متخصص برای برطرف کردن مشکلات لوازم خانگی نیز بیشتر شده است. با بررسی کیفیت اجاق گاز سانی در می یابیم که سانی یکی از برندهای مطرح تولید لوازم خانگی است و با سال ها فعالیت خود توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و به تولید محصولات با کیفیت بپردازد.

اما محصولات این برند نیز مانند هر برند دیگری ممکن است دچار مشکل شود و سوالی که پیش می آید این است که خدمات پس از فروش اجاق گازهای سانی چطور است؟ تلاش برند سانی همواره بر این بوده است که خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان خود بدهد اما از آنجایی که نمایندگی های رسمی تعمیرات اجاق گاز سانی در ایران محدود می باشند دسترسی به خدمات پس از فروش اجاق گاز سانی را سخت کرده است. در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با اجاق گاز سانی و عدم دسترسی به مراکز خدمات پس از فروش آن می توانید تعمیر اجاق گاز خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد که دارای بیش از نیم قرن سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است بسپارید.

اجاق گاز سانی با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

برند سانی بیشتر به تولید اجاق گازهای رومیزی برقی می پردازد و از آن جایی که برندهای تولیدکننده این محصول بسیار کم می باشند بررسی این موضوع که اجاق گازهای سانی با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند دشوار است اما اگر بخواهیم برند سانی را با برندی در بازار مقایسه کنیم می توانیم اجاق گازهای رومیزی برندهای پیلوت یا پارس خزر را نام ببریم. حجم کم اجاق گازهای سانی باعث محبوبیت بیشتر آن ها نسبت به اجاق گازهای رومیزی برندهای دیگر شده است.

به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود برای مقایسه بهتر محصولات نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز پیلوت بیاندازید.

چرا اجاق گاز سانی بخریم؟ اجاق گاز سانی خوبه؟

یکی از دلایل بسیار مهمی که در بررسی کیفیت اجاق گاز سانی بیان می شود حجم کم اجاق گازهای این برند است که باعث می شود انتخاب مناسبی برای سفر، کوه نوردی و خانه های دانشجویی باشد. همچنین اجاق گاز سانی برخلاف اجاق گازهای مبله، رومیزی موجود در بازار که با انرژی گاز کار می کنند، از انرژی برق استفاده می کنند که مناسب هر محیطی بوده و استفاده از آن ها راحت است.

معرفی بهترین اجاق گاز سانی به همراه لیست قیمت روز

اجاق گازهای سانی که با حجم و وزن کم بسیار ایده آل هستند دارای مدل های مخلفی می باشند که در این بخش در جهت بررسی کیفیت اجاق گاز سانی قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های برخی مدل های آن بپردازیم:

بررسی کیفیت اجاق گاز برقی سانی مدل MNTE-8079

  • این اجاق گاز که به صورت دو شعله طراحی شده است فضای بسیار کمی را اشغال می کند و برای مصارف خانگی و شرکتی و خانه دانشجویی مناسب است.
  • دارای درجه قابل تنظیم است که توسط انتخابگر انجام می شود
  • بدنه مقاوم و محکم و دارای پوشش لعابی ضد خش است
  • دارای صفحه چدنی
  • کنترل ترموستات قابل تنظیم
  • سطح قابل تمیزکاری

بررسی قیمت اجاق گاز برقی سانی مدل MNTE-8079

قیمت این مدل اجاق گاز در بازار در حدود 700 تومان است.

بررسی کیفیت اجاق گاز برقی تک شعله سانی مدل SJ-8080

این اجاق گاز انتخاب درستی برای مسافرت های کوتاه مدت و کوهنوردان است زیرا حجم و ارتفاع بسیار کمی دارد. در ادامه به بیان برخی ویژگی های این مدل اجاق گاز می پردازیم:

  • دارای ترموستات قابل تنظیم
  • دارای شبکه چدنی
  • مصرف برق پایین
  • حجم و وزن کم
  • امکان نظافت سطح شعله

بررسی قیمت اجاق گاز برقی تک شعله سانی مدل SJ-8080

قیمت این مدل اجاق گاز در بازار در حدود 400000 تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گاز سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

بهتر است پیش از خرید هر محصول با مزایا و معایب محصولات آن برند نیز آشنا بشوید زیرا هر محصول و برند در کنار برخورداری از مزایای فراوان معایبی نیز دارد که با بررسی این موارد می توان انتخاب و خرید درستی داشت. برای بررسی کیفیت اجاق گاز سانی در این بخش به معرفی مزایا و معایب اجاق گازهای سانی می پردازیم:

مزایای اجاق گاز سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • حجم کم
  • ایمنی بالا و راحتی استفاده به دلیل استفاده از انرژی برق
  • مصرف کم انرژی
  • قیمت مناسب

معایب اجاق گاز سانی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • خدمات پس از فروش محدود
  • کم بودن تنوع در بازار
  • توان حرارتی پایین

بررسی کیفیت اجاق گاز سانی از نظر تعمیرکاران آی پی امداد

در این مقاله ای که با ما همراه بودید سعی داشتیم به بررسی کیفیت اجاق گاز سانی بپردازیم و اطلاعات کاملی به شما در رابطه با خرید این مدل اجاق گاز ارائه دهیم. جمع بندی بررسی کیفیت اجاق گاز سانی از نظر تعمیرکاران آی پی امداد به شرح زیر است:

  • اجاق گازهای سانی که با استفاده از انرژی برق کار می کنند باعث می شود که در تمام محیط ها کاربردی باشد و دسترسی به آن آسان است. همچنین محصولات این برند دارای حجم و وزن کمی هستند که باعث می شود مناسب مسافرت و پیک نیک و خانه های دانشجویی باشند. پس اگر دنبال گزینه مناسبی برای انتخاب اجاق گاز و استفاده از آن در سفر هستید اجاق گازهای سانی را از دست ندهید.

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر