021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

تعمیرات لباسشویی در تهران با ما در تماس باشید 021-91093903

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار آموزش دیده و متخصص امداد آی پی در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.

با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در امداد آی پی تا 75% در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

درصورتی‌که در شهر تهران زندگی می‌کنیم و به دنبال تکنسین‌ برای تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید باید گفت که  کار دشواری را در پیش دارید. زیرا تعداد تأمین‌کنندگان در این شهر بسیار زیاد است و شما با گزینه‌های زیادی برای انتخاب روبرو هستید که البته دستمزد هر کدام می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد. امداد آی.پی از معتبرترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران، حومه تهران و کرج می باشد و آمادگی ارائه انواع خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را با متخصصین مجرب خود به شما دارد.

شرکت خدمات و تعمیرات لوازم خانگی امداد آی.پی با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی در زمینه لوازم خانگی، به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تعمیر لباسشویی در تهران شناخته می‌شود. شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید قیمت دقیق و مشخص تعمیر لباسشویی بدون تعویض قطعات و همچنین قیمت روز قطعات مختلف لباسشویی را بپرسید. قیمتی که به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر آن وجود ندارد و خیال شما راحت خواهد بود.

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نحوه تماس با امداد آی پی برای تعمیر لباسشویی در تهران

نحوه تماس با امداد آی پی برای تعمیر لباسشویی در تهران به شرح زیر میباشد:

  • ابتدا با نزدیکترین شعبه برای تعمیر لباسشویی در تهران تماس حاصل نمایید.
  • بعد از تماس، نام تعمیرکار همراه با کد اشتراک به همراه شما پیامک میشود.
  • تعمیرکار لباسشویی ظرف کمتر از یکساعت در محل حاضر میشود.
  • تعمیرکاران امداد آی پی با استفاده از قطعات فابریک، ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه و فاکتور در محل شما به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی میپردازند.
  • در نهایت از شما عزیزان بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد تکنسین در ارتباط با تعمیرات لباسشویی شما نظرسنجی میشود.

در نظر داشته باشید که تعمیرات لباسشویی در امداد آی پی توسط تعمیرکاران این مجموعه با رعایت پروتکل بهداشتی و فنی انجام میگردد.

تعمیر لباسشویی در منزل

در این صفحه در مورد تعمیر لباسشویی در منزل توضیح داده می شود تا اگر شما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی خود تجربه کافی را نداشته باشید، از طریق نکات ذکر شده بتوانید دانش، مهارت و تجربه خود را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ارتقا دهید. به شما توصیه می شود که اگر ماشین لباسشویی شما با هر نوع مشکل کوچک یا بزرگی روبرو شد، نگران نشوید و از تعمیرکاران حرفه‌ای مجموعه امداد آی.پی بهره ببرید.

تعمیر لباسشویی در منزل تخصص میخواهد و لازم است بدانید که اگر به اشتباه دستگاه شما عیب یابی شود هزینه جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد، بنابراین به شما پیشنهاد میشود برای انتخاب تعمیرکار لباسشویی دقت لازم را به کار ببرید تا به دستگاه شما آسیبی وارد نشود.

در نظر داشته باشید که تعمیرکار امداد آی پی هنگام حضور در منزل یا محل شما برای تعمیر لباسشویی کلیه پروتکول های بهداشتی و فنی را رعایت میکند تا با اطمینان خاطر به رفع مشکل دستگاه خود بپردازید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرکار امداد آی پی برای رفع مشکل و تعمیر لباسشویی در منزل یا محل شما

مزایای استفاده از خدمات تعمیرکار امداد آی پی برای رفع مشکل و تعمیر لباسشویی در منزل یا محل شما به شرح زیر میباشد:

  • با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در محل در هزینه ها صرفه جویی خواهید نمود.
  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل برای تعمیرات لباسشویی شما را تهدید نمیکند.
  • شما عزیزان میتوانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیرکار بابت تعمیر لباسشویی خود باشید.

مزایای استفاده از خدمات امداد آی پی برای تعمیر ماشین لباسشویی

مزایای استفاده از خدمات امداد آی پی برای تعمیر ماشین لباسشویی به شرح زیر میباشد:

  • تعمیرات لباسشویی با استفاده از قطعات فابریک، ضمانتنامه رسمی و فاکتور
  • تعمیرات ماشین لباسشویی با استفاده از خدمات متخصصین با تجربه و آموزش دیده نسبت به برند دستگاه شما
  • رعایت اصول بهداشتی و فنی جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی در منزل یا محل شما
  • کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر لباسشویی در محل شما انجام میگردد
  • با شفاف سازی هزینه تعمیرات دیگر نگرانی درباره این امور نخواهید داشت

تعمیر لباسشویی در تهران با استفاده از تعویض قطعات اورجینال

بحث دیگر در انتخاب خدمات علاوه بر انتخاب تکنسین انتخاب قطعاتی است که در ماشین لباسشویی شما برای  تعمیر کردن استفاده می‌شود.  مطمئناً تعمیرکاری که در سطح بالایی از حرفه خود باشد در صورت نیاز به تعویض قطعه اقدام به استفاده از قطعات درجه‌یک می‌کند زیرا متوجه این موضوع است که درصورتی‌که از قطعاتی که کیفیت چندانی ندارد هنگام تعمیر استفاده کند این موضوع به دستگاه لباسشویی آسیب میزند.

در امداد آی پی تعمیر لباسشویی با استفاده از قطعات فابریک متناسب با برند دستگاه شما انجام میشود.

استفاده از تعمیرکاران متخصصین ماهر و با تجربه برای تعمیر لباسشویی

سؤال اینجاست که چگونه تعمیرکار مورد اعتماد و کار بلد را انتخاب کنید؟! پیدا کردن مشخصات تعمیرکار مانند رزومه کاری و شماره تماس می‌تواند برای شما حس اطمینان ایجاد کند، شما می‌توانید از تعمیرکاران مجموعه امداد آی.پی بهره لازم را ببرید. امروزه در منزل اکثر مردم؛ شاهد استفاده از تلفن و موبایل هستیم، بنابراین برای دسترسی به امداد آی.پی مشکلی نخواهید داشت و می توانید از طریق شماره تماس های ذکر شده در پایین صفحه با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی امداد آی.پی تماس برقرار کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی در محل

می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی را نیز در محل و منزل خود انجام دهید و درصورتی‌که از تعمیرکار خود رضایت داشتید می‌توانید با او هماهنگی لازم را انجام داده، سپس هرچند وقت یک‌بار برای سرویس کردن ماشین لباسشویی به منزل شما آمده و کار خدمات لباسشویی شما را انجام دهد. با توجه به اینکه این ماشین لباسشویی وزن زیادی دارد و در  جابه‌جایی آن برای خیلی از افراد به‌خصوص آن‌هایی که در آپارتمان سکونت دارند مشکل ایجاد می‌شوند و نمی‌توانند وسیله خود را به تعمیرگاه ببرند برای این‌گونه افراد تعمیرات ماشین لباسشویی در محل و منزل می‌تواند گزینه‌ای بسیار جذابی باشد.

هزینه تعمیرات لباسشویی

درصورتی‌که هزینه زیادی را برای خرید دستگاه ماشین لباسشویی خود پرداخت کرده باشید این مسئله حساسیت زیادی برای شما خواهد داشت، بنابراین بایستی با دقت زیاد تعمیرکار دستگاه خود را انتخاب کنید.

به دنبال کاهش هزینه‌ها هنگام تعمیر لباسشویی خود نباشید زیرا خدماتی که ارزان هستند می‌توانند در آینده برای شما مشکلاتی را نیز ایجاد کنند؛ بنابراین به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای بروید. هنگامی‌ که دست به انتخاب در مورد خدمات خود می‌زنید به خاطر داشته باشید که یک‌ بار هزینه زیاد پرداخت کردن بهتر است تا اینکه مجبور به تکرار تعمیر و پرداخت هزینه چندباره شوید. امداد آی.پی مناسبترین هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی را برای شما تضمین خواهد کرد.

پیشنهاد می‌کنیم برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران قبل از اینکه نیاز فوری به تعمیر داشته باشید به پیدا کردن یک تعمیرکار واجد شرایط اقدام کنید، برای تعمیر دستگاه ماشین لباسشویی به امداد آی.پی به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید. مجموعه ما می‌تواند با سرعت عمل مناسب و همچنین در اختیار قرار دادن تکنسین‌های حرفه‌ای به شما کمک قابل‌توجهی کنند.

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

با توجه به اهمیتی که تعمیر ماشین لباسشویی پیدا کرده است، پیشنهاد می‌شود به مجموعه امداد آی.پی به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی مراجعه کنید. شما با مراجعه به این نمایندگی‌ها می‌توانید در هزینه های خود نیز صرفه‌جویی کنید. با توجه به افزایش هزینه‌ خرید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بسیاری از افراد دیگر فکر تعویض کردن دستگاه را از ذهن خود حذف کرده اند و به همین دلیل برای حل مشکل لباسشویی خود به دنبال تعمیر کردن آن می‌باشند. بنابراین با توجه به شرایط موجود می‌توانید با انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر لباسشویی را به نحو احسن انجام دهید و لازمه این کار تحقیق و بررسی است که مقداری زمان می‌خواهد. یکی از مزایای امداد آی.پی معتبر بودن و مورد تایید بودن از سوی تمامی برندهای لباسشویی به عنوان تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر لباسشویی در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

5/5 - (1 امتیاز)
3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
    avatar
    مهران 27 اردیبهشت 1400

    سلام تسمه ماشین لباسشویی مجیک آلمانی 1228 دنده ریز موجوده؟

    پاسخ دادن
    avatar
    مهرداد 29 شهریور 1401

    درب ماشین لباسشویی مارک behi قفل شده چگونه باید بازش کنم.

    پاسخ دادن
      avatar
      امداد آی پی 20 آبان 1401

      سلام. باید لباسشویی را از برق کشیده و پس از باز کردن درب و لاستیک آن، سیم های میکروسوئیچ دستگاه را باز کنید.

      پاسخ دادن
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر