021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی گرنیه

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی گرنیه

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی گرنیه GORENJE

احتمالاً تابحال ماشین ظرفشویی گرنیه شما اروری داده است و شما معنی و مفهوم آن ارور را متوجه نشده اید. در این مطلب قصد داریم علت و نحوه رفع ارور ماشین ظرفشویی گرنیه یا همان کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی گرنیه را ابتدا در جدول به صورت خلاصه و سپس به صورت کامل برای شما شرح دهیم. همچنین سعی کرده ایم قطعه خراب در هر ارور را نیز معرفی کنیم.

شما پس از مطالعه این مطلب تا حد زیادی قادر خواهید بود بدون نیاز به تعمیرکار مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی خود را حل کنید.

 

چنانچه پس از مطالعه ارورها موفق به تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه خود نشدید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات گرنیه تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص به محل شما اعزام شود.

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی گرنیه

کد معنی کد خطا
E1 ماشین آب پر نمی‌کند.
E2 ماشین تخلیه نمی‌شود.
E3 ماشین در زمان لازم داغ نمی‌کند.
E4 مدار حفاظت آکوااستاپ روشن شده است.
E5 استفاده نشده.
E6 اتصال کوتاه در مدار حسگر دما.
E7 مدار باز در مدار حسگر دما.

توضیحات کلی ارورهای ماشین ظرفشویی گرنیه 

اگر ارور مورد نظر شما در جدول بالا موجود نبود یا نیاز به توضیحات بیشتر داشتید شرح کلی و مفصل برخی ارور ها را مطالعه کنید.

ارور و کد خطای E1

علت بروز ارور: ماشین آب پر نمی‌کند.

بررسی و تعمیر: اگر حسگر یا میکروسویچ فشار در عرض چهار دقیقه تشخیص ندهد که آب پر شده برای ۳۰ ثانیه صدا می‌دهد و چراغ چشمک می‌زند سپس پمپ تخلیه ۶۰ ثانیه تخلیه خواهد کرد و برنامه متوقف می‌شود.آب ورودی را چک کنیددسته‌سیم‌های شیر برقی را چک کنیددسته‌سیم‌های حسگر یا میکروسویچ فشار را چک کنیدشیر برقی را چک کنیدحسگر سطح آب یا فشار را چک کنید.

ارور و کد خطای E2

علت بروز ارور: ماشین تخلیه نمی‌شود.

بررسی و تعمیر: ماشین ظرفشویی تشخیص نمی‌دهد که آب در عرض ۴ دقیقه تخلیه شده است برنامه متوقف می‌شود.تخیله آب را چک کنیددسته‌سیم‌های پمپ تخلیه را چک کنیدپمپ تخلیه را چک کنید.

ارور و کد خطای E3

علت بروز ارور: ماشین در زمان لازم داغ نمی‌کند.

بررسی و تعمیر: گرمایی در ۶۰ دقیقه تشخیص داده نشده است برنامه بسته می‌شود.دسته‌سیم‌های هیتر و ترموستات را چک کنید.المنت حرارتی را چک کنیدترموستات را چک کنید.

ارور و کد خطای E4

علت بروز ارور: مدار حفاظت آکوااستاپ روشن شده است.

بررسی و تعمیر: میکروسویچی در سیستم تشخیص نشتی آکواستاپ برای مدت دو دقیقه یا بیشتر روشن شده استماشین ظرفشویی آب ورودی را قطع و تخلیه انجام می‌دهد و برنامه را متوقف می‌کند.نشتی آب را چک کنیدشناور ماشین ظرفشویی را چک کنیدشیلنگ آکوااستاپ را چک کنید.

ارور و کد خطای E6

علت بروز ارور: اتصال کوتاه در مدار حسگر دما.

بررسی و تعمیر: اتصال کوتاه در مدار حسگر دما تشخیص داده شده است.حسگر دما و دسته‌سیم‌های حسگر گرمایش آن را چک کنید.

ارور و کد خطای E7

علت بروز ارور: مدار باز در مدار حسگر دما.

بررسی و تعمیر: باز بودن مدار حسگر دما مشخص شده است.دسته‌سیم‌های حسگر گرمایش را چک کنید.حسگر دما را چک کنید.

 

در صورت مواجهه با هر مشکلی در ماشین ظرفشویی گرنیه، با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی گرنیه تماس بگیرید.

امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات گرنیه با دارا بودن بیش از 50 سال سابقه کار در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی و با داشتن کادری متخصص و مجرب، آماده‌ی اعزام متخصص ماشین ظرفشویی گرنیه به محل شما می‌باشد.


1/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر