021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک

کد خطا و ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک General Electric

احتمالاً تابحال یخچال فریزر جنرال الکتریک شما اروری داده است و شما معنی و مفهوم آن ارور را متوجه نشده اید. در این مطلب قصد داریم علت و نحوه رفع ارور یخچال جنرال الکتریک یا همان کد خطا و ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک را ابتدا در جدول به صورت خلاصه و سپس به صورت کامل برای شما شرح دهیم. همچنین سعی کرده ایم قطعه خراب در هر ارور را نیز معرفی کنیم.

شما پس از مطالعه این مطلب تا حد زیادی قادر خواهید بود بدون نیاز به تعمیرکار مشکلات مربوط به یخچال فریزر خود را حل کنید.

شما پس از مطالعه این مطلب تا حد زیادی قادر خواهید بود بدون نیاز به تعمیرکار مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی خود را حل کنید.

چنانچه پس از مطالعه ارورها موفق به تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک خود نشدید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص به محل شما اعزام شود.

کد خطا و ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک

کد ارور وضعیت
FF یخ مواد غذایی منجمد باز شده است.
PF برق موجود نیست
CI یخ‌ساز به خوبی کار نمی‌کند
dE ارور سیستم دیفراست
CC دمای فریزر بسیار زیاد است.

توضیحات کلی ارورهای یخچال جنرال الکتریک

اگر ارور مورد نظر شما در جدول بالا موجود نبود یا نیاز به توضیحات بیشتر داشتید شرح کلی و مفصل برخی ارور ها را مطالعه کنید.

ارور و کد خطای FF یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت بروز ارور: یخ مواد غذایی منجمد باز شده است.

بررسی و تعمیر: دمای فریزر شما ۱۲۰ دقیقه از حد مجاز بالاتر بوده است. همچنین از کامل بسته بودن درب یخچال فریزر اطمینان حاصل کنید. اگر لاستیک درب خراب است آن‌را عوض کنید. کلید چک سیستم (System Check) بزنید تا ارور اصلاح شود و مشکل دستگاه را بررسی کنید. اگر ابتدا ارور PF و بعد ارور FF مشخص شد ایراد از برق است. درب یخچال و فریزر را حد ممکن ببندید تا دمای داخل به حد متعادل برسد.

ارور و کد خطای PF یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت بروز ارور: برق موجود نیست

بررسی و تعمیر: اطمینان حاصل کنید که دو شاخه‌ی سیم برق در پریز کامل قرار دارد. اگر سیم برق مشکلی دارد آن را عوض کنید. وضعیت مواد غذایی یخچال و فریزر را شناسایی کنید. غذاهای فاسد را دور بیاندازید. کلید بررسی سیستم (System Check) را فشار دهید تا ارور از بین رود.

ارور و کد خطای CI یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت بروز ارور: یخ‌ساز به خوبی کار نمی‌کند

بررسی و تعمیر: قسمت‌های یخ‌های گیرکرده را از قالب یخ خارج کنید. اگر قالب یخ با آب پر نشد، مخزن آب یخ ساز را چک کنید. اگر آب ورودی را بسته‌اید یخ‌ساز را نیز ببندید. کلید چک سیستم را فشار دهید تا ارور از بین رود و دیگر ارورها را چک کنید. اگر کد CI مشخص شد، باید کل یخ ‌ساز را تعویض کنید.

ارور و کد خطای DE یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت بروز ارور: ارور سیستم دیفراست

بررسی و تعمیر: برنامه‌ی دیفراست برای مدت دو روز کامل کار نکرده است. اول برق یخچال را قطع کنید و اتصالات سیستم دیفراست را چک کنید. اگر سیم‌ها ایراد دارند آنها را عوض کنید. اگر هیتر دیفراست مشکل دارد، آن را عوض کنید. یخچال قادر است برای مدت ۴۸ ساعت بدون سیستم دیفراست کار کند در نظر داشته باشید هوای بیرون نباید کمتر از 12 درجه سانتی‌گراد باشد. ارور را با فشردن کلید چک سیستم (System Check) پاک کنید.

ارور و کد خطای CC یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت بروز ارور: دمای فریزر بسیار زیاد است.

بررسی و تعمیر: دمای فریزر برای مدت ۲ ساعت بیشتر از مقدار نرمال بوده است. تنظیمات را بر اساس دفترچه‌ی راهنما تنظیم کنید. در یخچال و فریزر را به طور کامل ببندید. اگر لاسیتک درب فرسوده شده آن را تعویض کنید. دکمه بررسی سیستم (System Check) را فشار دهید و دیگر خطاءها را بررسی کنید.

در صورت مواجهه با هر مشکلی در یخچال جنرال الکتریک ، با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید.

امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک با دارا بودن بیش از 50 سال سابقه کار در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی و با داشتن کادری متخصص و مجرب، آماده‌ی اعزام متخصص یخچال فریزر جنرال الکتریک به محل شما می‌باشد.


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر