021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات تفال با ما در تماس باشید 021-91093903

نمایندگی تعمیرات تفال

نمایندگی تعمیرات تفال

نمایندگی تعمیرات تفال در امداد آی.پی با بهره مندی از خدمات تعمیرکار حرفه ای و همچنین قطعات اصلی به تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی تفال در منزل و محل می پردازد. از آن جایی که ما در زندگی پرمشغله امروز وقتی برای صرف در ترافیک و همچنین انتظار برای درست شدن لوازم خانگی تفال یا هر برند دیگری نداریم. پس حضور تعمیرکار مجرب در محل برای تعمیر لوازم خانگی تفال امری مثبت است که در امداد آی.پی انجام می شود. نمایندگی تعمیرات تفال در شرق ، غرب ، شمال و جنوب کشور با گارانتی در محل انجام می شود. تعمیرگاه مجاز مرکزی تفال امداد آی.پی آماده خدمت رسانی به شما است.

با استفاده از خدمات امداد آی پی می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات لوازم خانگی صرفه جویی داشته باشید.

در این مقاله در مورد موضوعات زیر مطالبی را بیان می کنیم:

  1. معرفی یک نمایندگی تعمیرات تفال
  2. هزینه تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات
  3. مشکلات متداول این دستگاه‌های برند تفال
  4. مزیت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تفال

اولین مسئله مهم کاربران برند تفال، هنگامی‌که با مشکلی در دستگاه خود مواجه می‌شوند، نداشتن اطلاعات کافی در مورد نمایندگی مجاز تعمیرات آن است. در این مقاله در مورد مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تفال مطالبی را مطرح می کنیم.

در ادامه با امداد آی پی همراه بمانید

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر تفال در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر تفال در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا کافیست با نمایندگی رسمی تعمیرات تفال در تهران تماس بگیرید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت می توانید اقدام به ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی تفال داشته باشید.
  3.  بعد از مراجعه به سایت نام تکنسین و همچنین کد اشتراک برای شما ارسال می شود.
  4. سپس تعمیرکار لوازم خانگی تفال در اسرع وقت به محل شما اعزام می شود.
  5. تعمیرکار با قطعات اصلی و فابریک به تعمیرات لوازم خانگی تفال می پردازد.
  6. تعمیرکار بعد از تعمیر کارت گارانتی معتبر ارائه می دهد.
  7. در نهایت از سوی مجموعه امداد آی.پی با شما تماس گرفته شده و در مورد نحوه تعمیرات لوازم خانگی تفال نظرسنجی می شود.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تفال در امداد آی پی دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیر تفال در تهران

تفال یکی از برندهای محبوب تولید‌کننده لوازم آشپزخانه است. از تولیدات این برند می‌توان به خردکن، مخلوط کن، غذاساز، آّب میوه گیری، قهوه ساز، چای ساز و … اشاره کرد. اما تمام این وسایل برقی هستند و وجود احتمال خرابی، برای تمام لوازم برقی، از باکیفیت‌ترین آن‌ها گرفته تا ضعیف‌ترینشان یکسان است. اولین کار ما در هنگام به وجود آمدن مشکل در لوازم برقی، اقدام برای تعمیر آن‌ها است. حال برای تعمیرات لوازم خانگی تفال به کجا باید مراجعه کرد؟

مسلماً همگی ما توقع داریم تعمیرات لوازم برقی را به جایی مطمئن بسپاریم. جایی که بتواند کالای ما را به‌گونه‌ای تعمیر کند که تا مدت‌ها مجدداً خراب نشود. ما برای تعمیرات تفال، امداد آی.پی را به شما معرفی می‌کنیم.

در زیر مزیت استفاده از خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر تفال در تهران را مطرح کرده ایم:

  1. صرفه جویی در هزینه تعمیر لوازم خانگی تفال در تهران
  2. ارائه کارت گارانتی معتبر برای تضمین کیفیت خدمات
  3. ارائه فاکتور فروش با شرح جزئیات برای شفاف سازی هزینه ها
  4. دسترسی به قطعات فابریک و اصل
  5. بهره مندی از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای
  6. اعزام سریع تعمیرکار به محل

تعمیر لوازم خانگی تفال در محل و منزل

از آنجایی که امداد آی.پی با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان پیدا کند. از این رو خدمات خود را باید به روز کند تا بتواند رضایت مشتریان را کسب کند. یکی از خدماتی که در امداد آی.پی ارائه می شود، تعمیر لوازم خانگی تفال در محل می باشد.

مزیت های استفاده از تعمیر لوازم خاگی تفال در محل و منزل به شرح زیر است:

  1. صرفه جویی در زمان شما؛ زیرا دیگر نیاز به صرف وقت در ترافیک نیست و تعمیرکار به محل شما اعزام می شود.
  2. ضرفه جویی در هزینه، زیرا با اعزام تعمیرکار به محل و عدم جابه جایی وسایل دیگر نیازی به نیروی انسانی و ماشین حمل و نقل نمی باشد.
  3. عدم جابه جایی دستگاه مانع از صدمه دیدن و یا آسیب دیدن لوازم خانگی تفال می باشد.
  4. تعمیرکار در زمان کم به محل اعزام می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تعمیر و دریافت وسیله نیست.

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی تفال در تهران

شما در هنگام مواجه‌شدن با مشکل در لوازم برقی خود چه خواهید کرد؟ مسلما بهره مندی از خدمات نمایندگی رسمی و مرکزی تعمیرات نمایندگی تفال امری منطقی و هوشمندانه است.

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات تفال در تهران است. امداد آی.پی ارائه‌دهنده خدمات تعمیر تفال در محل و منزل است؛ یعنی دیگر نیازی نیست برای تعمیرات این دستگاه‌ها از منزل خارج‌شده و به تعمیرگاه مراجعه کنید. بلکه تعمیرکار مربوطه در کوتاه‌ترین زمان برای تعمیرات، به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

بعد از تماس شما با مجموعه امداد.آی.پی تعمیرکار لوازم خانگی تفال در تهران در بازه زمانی یک ساعته به محل شما اعزام می شود. تعمیرکار مجرب و حرفه ای ابتدا به عیب یابی دستگاه و لوازم خانگی تفال می پردازد. سپس به تعمیر و رفع عیب دستگاه معیوب می پردازد. سپس بعد از تعمیر، تعمیرکار دستگاه شما را تست کرده و در نهایت به شما ضمانتنامه ارائه می دهد.

مجموعه امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات تفال در تهران در حال فعالیت است. به همین علت کلیه خدمات مربوط تعمیرات، تمامی لوازم خانگی تفال در این مجموعه قابل‌ارائه هستند.خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی تفال در تهران شامل:

  • تعمیرات گوشت کوب برقی تفال
  • تعمیرات پلوپز تفال
  • تعمیر چای ساز تفال
  • تعمیرات اتو بخار تفال
  • تعمیرات چرخ گوشت تفال
  • تعمیر سرخ کن تفال
  • تعمیرات چای ساز تفال
  • تعمیر آب مرکبات گیری تفال
  • تعمیرات زودپز برقی تفال
  • تعمیر آب‌میوه‌گیری تفال
  • تعمیرات گریل و باربیکیو تفال
  • تعمیر سرخ کن تفال
  • تعمیرات آسیاب تفال

تمامی خدمات مربوط به تعمیر دستگاه‌های فوق و سایر دستگاه‌های تولید این برند، همگی در امداد آی.پی قابل‌ارائه هستند. برای بهره‌مندی از خدمات کافیست با شماره تلفن‌های این مجموعه تماس گرفته و از خدمات تلفنی و حضوری آن استفاده کنید.

مشکلات متداول لوازم خانگی تفال

این برند دستگاه‌های بسیاری را در سبد تولیدات خود دارد. هر یک از این دستگاه‌ها نیز با مشکلات متفاوتی مواجه هستند. این مشکلات و معایب می‌توانند ساده یا پیچیده باشند. ما در این بخش از مقاله به تعدادی از معایبی که چندین دستگاه از این برند با آن مواجه هستند اشاره‌کرده‌ایم؛ اما به دلیل ازدیاد این مطالب، در صورتی که موفق نشدید ایراد دستگاه خود را در این بخش بیابید، می‌توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات تفال ، از کارشناسان این مرکز مشاوره دریافت کنید.

چرا موتور آب میوه گیری تفال داغ می‌کند؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر آب‌میوه‌گیری تفال را بدون اینکه میوه‌ای در آن بریزید روشن بگذارید موتور دستگاه داغ می‌شود. همچنین ممکن است زیاد بودن مقدار میوه مانع از چرخیدن تیغه آب میوه گیری شود و موتور دستگاه داغ کند. دلیل دیگر داغ شدن موتور می‌تواند نیم‌سوز شدن آن باشد. در صورت نیم‌سوز شدن موتور هم می‌توانید آن را تعویض کنید و هم اینکه از یک متخصص بخواهید سیم‌پیچ آن را از نو بپیچد.

چرا موتور آبمیوه گیری تفال صدا می‌دهد اما نمی‌چرخد؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر موتور دستگاه شما صدا می‌دهد اما نمی‌چرخد، ممکن است جسمی بین بوبین و تیغه گیر کرده باشد. اگر چنین است، بلافاصله موتور را خاموش و جسم سخت را خارج کنید. در این حالت ممکن است بلبرینگ و بوش نیز آسیب‌دیده باشند. این دو بخش را بررسی کنید. سعی کنید هردوی آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را به خوبی گریس کاری کند.

چرا چای‌ساز تفال پس از جوش آمدن آب خاموش نمی‌شود؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

معمولاً عملکرد کتری‌های برقی و چای‌سازها به‌گونه‌ای است که پس از جوش آمدن آب به‌طور اتومات خاموش می‌شوند. اگر چای ساز شما پس از جوش آمدن آب این عمل را انجام نمی‌دهد، احتمالاً سنسور دمای آن خراب است.

چرا موتور غذاساز تفال صدای ناهنجاری می‌دهد؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر موتور غذاساز تفال شما صدایی مانند هوم تولید می‌کند، به دلیل گیر مکانیکی دستگاه است. بلبرینگ‌ها و بوش را بازدید کنید. اگر از مخلوط‌کن استفاده می‌کنید ممکن است غلظت مواد زیاد باشد. اگر غلظت مواد زیاد باشد دستگاه توان چرخاندن آن را ندارد. در هنگام استفاده از تمامی قسمت‌های غذا ساز مواد غذایی سفت را به قطعات کوچک‌تر تبدیل کنید.

چرا قهوه ساز تفال آب را گرم نمی‌کند؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در مورد این مشکل دو حالت وجود دارد. یا قهوه ساز شما روشن نمی‌شود و در نتیجه آب را گرم نمی‌کند یا قهوه ساز روشن می‌شود و تنها آب گرم نمی‌شود. در صورتی که قهوه ساز شما روشن نمی‌شود. پریز، دوشاخه، کابل دستگاه، فیوز و سایر اتصالات برقی را چک کنید. عمدتاً علت روشن نشدن دستگاه مشکلاتی در برق‌رسانی است؛ اما اگر دستگاه شما روشن می‌شود و آب را گرم نمی‌کند حتماً المنت حرارتی آن خراب است و باید تعویض شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی تفال

  • یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی در انتخاب نمایندگی تعمیرات تفال مؤثر است، هزینه تعمیرات در آن مرکز است.
  • مسلماً همگی ما توقع داریم که خدمات باکیفیت را با قیمت مناسب دریافت کنیم؛ اما نمی‌دانیم کدام مراکز بهتر و قابل‌اطمینان‌ترند.
  • نمایندگی‌های مجاز تعمیرات تفال، موظف‌اند که هزینه تعمیر را بر اساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی دریافت کنند.
  • دستمزد تعمیرکار در این مراکز با توجه به نوع وسیله و علت خرابی آن مشخص است.
  • در تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر لوازم خانگی تفال هزینه‌ای مازاد بر هزینه قطعات تعویضی و دستمزد تعمیرکار از مشتری دریافت نمی‌شود.
  • دستمزد و قطعات نیز دارای قیمت تعیین شده هستند.
  • کلیه هزینه‌های دریافتی در مجموعه امداد آی.پی بر اساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی است.
  • این هزینه به ویژه برای تعمیرات لوازم کوچک آشپزخانه مانند تعمیر اسپرسو ساز، تعمیر قهوه ساز و… بسیار کم و مقرون به‌صرفه است.
  • شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن‌های امداد آی.پی از هزینه تعمیر لوازم خانگی تفال در این مرکز اطلاع یابید و از مشاوره‌های تلفنی رایگان کارشناسان این مرکز نیز استفاده کنید.

چرا نمایندگی تعمیرات تفال در امداد آی پی

از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به سرعت عمل در ارائه خدمات، همکاری با تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص، پاسخگویی تلفنی مناسب، دریافت هزینه تعمیرات بر اساس نرخ مصوب، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت در تعمیرات تفال و داشتن شعب متعدد در تهران اشاره کرد.  تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شوند تا نمایندگی تعمیرات تفال بتواند، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان ارائه دهد.

  • سرویس و تعمیر با قطعات اصلی و اورجینال

مهارت تعمیرکار و آشنایی با ایرادات دستگاه و جزئیات آن، در روند تعمیرات تأثیرگذار است. اما آنچه دوام و ماندگاری دستگاه پس از تعمیر را مشخص می‌سازد و به تلاش‌های تعمیرکار، ثمر می‌بخشد، قطعات مورد استفاده در تعمیرات است. اگر از قطعات اصلی و مرغوب برای تعمیرات استفاده شود، ماندگاری و دوام دستگاه پس از تعمیر افزایش می‌یابد.

نتیجه گیری از تعمیرات تفال در امداد آی.پی

امروزه اکثر تهرانی‌ها، در طول روز با مشکلاتی همچون، ترافیک، دور بودن مسافت منزل و محل کار، آلودگی هوا و … دست و پنجه نرم می‌کنند.این مشکلات سبب می‌شود زمان کافی برای انجام سایر کارها باقی نماند. بنابراین کارهایی مانند تعمیرات لوازم خانگی، به دلیل وجود همین مشکلات به‌روزهای دیگر موکول می‌شود. در‌حالی‌که بهتر است ایراد دستگاه در اسرع برطرف شود.

  • مجموعه امداد آی.پی ارائه‌دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی تفال در محل و منزل است.
  • خدمات در محل موجب می‌شود تا مشتری، برای تعمیر دستگاه خود و مراجعه به تعمیرگاه نیاز به زمان بسیار نداشته باشد.
  • بلکه تنها با یک تماس تلفنی خدمات را در کوتاه‌ترین زمان در محل دریافت کند.

اما نمایندگی تعمیرات تفال چگونه می‌تواند خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان ارائه دهد؟

  • مجموعه امداد آی.پی دارای شعب متعددی در تهران است.
  • به همین خاطر از هر جای تهران که تماس بگیرید، حتماً یکی از شعب آن در نزدیکی شماست.
  • نزدیک بودن مسافت تعمیرگاه مجاز مرکزی تفال تا منزل شما سبب می‌شود، تکنسین مربوطه در کوتاه‌ترین زمان پس از تماس در محل حاضر شود.
  • با مهارت و تجربه‌ای که تعمیرکاران دارند، به راحتی ایراد دستگاه شما را تشخیص داده و برطرف خواهند کرد.
  • این امر سبب می‌شود تا خدمات تعمیر در محل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتری ارائه شود.

برای اعزام تعمیرکار لوازم خانگی تفال با شماره های ذیل تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات تفال در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات تفال در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات تفال در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات تفال در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر تفال در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

4.3/5 - (3 امتیاز)
6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
    avatar
    غفوری 23 تیر 1399

    سلام موتور گوشکوب برقی تفال پرب لاین HB713 موتور 700وات موجود دارید؟

    پاسخ دادن
    avatar
    رستمی 12 آذر 1399

    سلام من تیغه چرخ گوشت خواستم مدل ۱۵۰۰ ایا موجود دارید

    پاسخ دادن
    avatar
    سمیرا 25 اسفند 1399

    سلام و خسته نباشید کتری چایساز نو موجودی دارین؟

    پاسخ دادن
      avatar
      امداد آی پی 26 اسفند 1399

      با سلام، عکس دستگاه خود را به شماره 09333336936 در واتس اپ ارسال نمایید تا در صورت موجودی برای شما ارسال نمایند.

      پاسخ دادن
      avatar
      سميرا 14 آبان 1400

      تلق كتري چاي سازم خراب شده موجود دارين؟

      پاسخ دادن
        avatar
        تیم امداد آی پی 16 آبان 1400

        سلام، برای خرید قطعات لوازم خانگی باید به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

        پاسخ دادن
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر