021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

علت بوی سوختگی جاروشارژی

علت بوی سوختگی جاروشارژی

جاروشارژی ها یکی از لوازم پر استفاده در خانه ها به شمار می آیند که نقش اساسی و حیاتی را در تمیز کردن و نظافت خانه ایفا می کنند. به همین خاطر هر گونه مشکل برای آن ها می تواند به طور کلی روند تمیز کردن خانه را برای ما دچار مشکل کند. یکی از مشکلات رایجی که امکان دارد برای هر دستگاه جاروشارژی به وجود آید، بوی سوختگی جاروشارژی می باشد. به همین خاطر در این مطلب امداد آی پی به بررسی علت بوی سوختگی جاروشارژی پرداخته است. اگر شما هم می خواهید که این مشکل را در جاروشارژی خود برطرف کنید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر یا پرسش به خصوصی در مورد علت بوی سوختگی در جاروشارزی دارید به شما توصیه می کنیم تا با به اشتراک گذاتن نظر خود در بخش دیدگاه ها به گفتمات به تعمیرکاران لوازم خانگی امداد آی پی بپردازید.

راهکار های تشخیص بوی سوختگی جاروشارژی

برای این که بهتر دانید کدام یک از قطعات جاروشارژی آسیب دیده اند و‌ بتوانید به راحتی علت بوی سوختگی جارو شارژی را مورد بررسی قرار دهید. لازم است مواقعی که بوی سوختگی جاروشارژی را متوجه خواهید شد را بگوییم:

  • امکان دارد زمانی که جاروشارژی به پایه شارژر متصل است، بوی سوختگی دهد.
  • زمانی که در حال استفاده از جاروشارژی هستید، بوی سوختگی را متوجه شوید.

علت بوی سوختگی جاروشارژی

خیلی کم پیش می آید که یک وسیله به صورت کاملا ناگهانی خراب و معیوب شود و معمولا پیش از خرابی، نشانه هایی را برای شما به نمایش می گذارد. در صورتی که به این نشانه ها بی توجهی کنید، امکان دارد که به طور کلی دستگاه شما بسوزد و یا دیگر عملکرد لازم را برای شما نداشته باشد. در ادامه به بررسی عوامل علت بوی سوختگی جاروشارژی می پردازیم:

  • توجه داشته باشید که امکان دارد زمانی که شما باطری جاروشارژی را به پایه شارژر متصل می نمایید، این بو را متوجه شوید. در این زمان بوی سوختگی جاروشارژی مربوط به پایه شارژر است که به برق متصل می باشد. بهتر استس در این زمان از استفاده مجدد جاروشارژی خودداری کنید و در اولین فرصت در جهت عیب یابی و تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی مراجعه کنید.
  • اگر جاروشارژی شما امکان استفاده از برق را نیز دارد، ممکن است که این بو از سوی پریز برقی باشد که سیم و دو شاخه جاروشارژی را به آن متصل کرده اید.
  • توجه کنید اگر در زمان استفاده از جاروشارژی متوجه بوی سوختگی جاروشارژی شدید، امکان دارد که یکی از قطعات داخلی دچار خرابی شده باشد و بهتر است برای عیب یابی جاروشارژی خود از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. شما می توانید برای تعمیر جاروشارژی خود از تکنسین های امداد آی پی درخواست کمک کنید.
  • یکی دیگر از دلایل بوی سوختگی جاروشارژی، پر یدن مخزن زباله جاروشارژی می باشد. امکان دارد که مواد و زباله های درون این مخزن، به موتور فشار آورده و ایجاد بوی سوختگی در جاروشارژی کند.

چگونه بوی بد جاروشارژی را از بین ببریم؟

در نظر داشته باشید که در مورد جاروشارژی، استشمام بوی بد با بوی سوختگی کاملا متفاوت است. علت بوی سوختگی جاروشارژی، یک امر حائز اهمیت است که باید هر چه سریع تر مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد. در صورتی که بوی بد جاروشارژی، می تواند به دلیل چند علت ساده باشد که در ادامه یک به یک آن ها را بررسی می کنیم:

شما باید برای بر طرف نمودن بوی بد جاروشارژی، ابتدا مخزن آن را خالی کنید. چرا که امکان دارد در زمان جارو زدن، یک تکه از مواد غذایی به داخل آن رفته باشد.

مورد دیگر که معمولا در جاروشارژی های چند منظوره که قابلیت جمع آوری مایعات و جامدات را دارند، صدق می کند. چرا که امکان دارد ترکیب مایعات مانند آب و یا هر نوع ماده مایع دیگر، با تکه های مواد غذایی، ایجاد گندیدگی و فساد کند. به همین خاطر شما متوجه بوی بد از جاروشارژی خود می شوید. شما می توانید این مشکل را با خالی نمودن مخزن جاروشارژی حل کنید.

چگونه جاروشارژی که بوی سوختگی می دهد را تعمیر کنیم؟

توجه داشته باشید که تعمیر جاروشارژی کاملا یک امر تخصصی استو چرا که باید علت بوی سوختگی جاروشارژی به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد. اما امداد آی پی در این مطلب به شما نحوه تعمیر جاروشارژی را به صورت مرحله به مرحله آموزش داده است تا بتوانید بوی سوختگی آن را بر طرف نمایید.

  • پیش از هر کاری حتما مخزن زباله دان جاروشارژی را خالی کنید.
  • حال می توانید فیلتر هوای جاروشارژی را تعویض کنید و مجدد آن را بررسی کنید که باز هم بوی سوختگی جاروشارژی استشمام می شود یا نه.
  • حتما پایه شارژر جاروشارژی را تعویض نمایید.
  • در مدت زمان های طولانی از جاروشارژی استفاده نکنید. چرا که امکان دارد فشار زیادی به موتور جاروشارژی وارد شود و شما بوی سوختگی جاروشارژی را متوجه شوید.
  • در صورتی که با راهکار های ارائه شده، علت بوی سوختگی جاروشارژی، شناسایی و بر طرف نشد، می توانید برای بررسی هر یک از قطعات داخلی جاروشارژی خود با نمایندگی تعمیرات جاروشارژی تماس بگیرید.

آیا می توان از جاروشارژی که بوی سوختگی می دهد استفاده نمود؟

در صورتی که متوجه بوی سوختگی جاروشارژی شدید، حتما باید ابتدا در صدد بر طرف نمودن آن برآیید. همین طور به شما توصیه می کنیم که برای جلوگیری از آسیب های جدی به جاروشارژی، استفاده از آن را متوقف کنید و هر چه سریع تر در جهت عیب یابی و تعمیر جاروشارژی خود اقدام نمایید. شما می توانید در این زمینه از تعمیرکاران جاروشارژی امداد آی پی کمک بگیرید. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر، باید با نمایندگی تعمیرات جاروشارژی تماس بگیرید و استفاده از جاروشارژی را متوقف نمایید:

تشخیص بوی سوختگی جاروشارژی در زمان کار با آن

هنگامی که جاروشارژی در شارژ بوده و شما بوی سوختگی را متوجه می شوید.

شما با مشاهده هر یک از موارد گفته شده، می توانید ابتدا پریز برق را تعویض کنید. در صورتی که باز هم بوی سوختگی جاروشارژی را استشمام کردید، استفاده از دستگاه جاروشارژی را متوقف نمایید.

بررسی علت بوی سوختگی جاروشارژی

بررسی علت بوی سوختگی جاروشارژی، خیلی بهتر از این است که شما متحمل هزینه های بیش تری در زمینه عیب یابی و تعمیر دستگاه خود شوید. توجه داشته باشید که استفاده نا درست از جاروشارژی می تواند باعث بوی سوختگی شود. به همین خاطر در زمان استشمام بوی سوختگی جاروشارژی، باید هر چه سریع تر در جهت عیب یابی و تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات امداد آی پی را توصیه می کنیم.


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر