021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز با ما در تماس باشید 021-91093903

راهنمای خرید اسپرسو ساز

راهنمای خرید اسپرسو ساز

مقاله‌ای که مشغول مطالعه آن هستید، یک راهنمای خرید اسپرسو ساز خانگی است. در این مقاله با انواع اسپرسو ساز خانگی، نکاتی که باید در هنگام خرید این وسیله به آن توجه شود، نکاتی در مورد نگهداری از اسپرسو ساز خانگی و … آشنا خواهید شد. اسپرسو یک نوشیدنی بر پایه قهوه است. تفاوت این نوع قهوه با قهوه‌های معمولی در آماده سازی آن است. برای تهیه اسپرسو آب باید با فشار زیاد از بین دانه‌های قهوه که نرم‌تر از حد معمول آسیاب شده‌اند عبور کند. فشار زیاد آب موجب می‌شود، قهوه به‌دست‌آمده غلیظ‌تر باشد. بنابراین طعم و مزه آن با قهوه‌های معمول متفاوت خواهد بود. دلیل محبوبیت دستگاه‌های اسپرسو ساز نیز همین مسئله است. این دستگاه می‌تواند نوشیدنی اسپرسو را به صورت درست و اصولی تهیه کند.

اگر می‌خواهید برای خرید اسپرسو ساز خانگی اقدام کنید، بهتر است جزییاتی را در نظر بگیرید تا درنهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با مطالعه مقاله راهنمای خرید اسپرسو ساز خانگی، به راحتی می‌توانید اسپرسو ساز مدنظر خود را خریداری کنید.

انواع اسپرسو ساز خانگی

انواع اسپرسو ساز خانگی به شرح زیر است:

اسپرسو ساز‌های خانگی به دو دسته، اسپرسو ساز برقی و موکاپات یا همان اسپرسو ساز رو گازی تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، بودجه و میزان استفاده از این دستگاه، برای خرید هر یک از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها برنامه‌ریزی کنید. اما باید بدانید که اسپرسو تهیه‌شده در موکاپات طعم متفاوتی با نوشیدنی تهیه‌شده در اسپرسو ساز برقی دارد. در این بخش از مقاله راهنمای خرید اسپرسو ساز شما را با ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید هر یک از این دو دستگاه در نظر گرفته شود آشنا خواهیم کرد.

راهنمای خرید اسپرسو ساز برقی

به راهنمای خرید اسپرسو ساز برقی دقت کنید:

اسپرسو ساز برقی، برای تهیه این نوشیدنی از الکتریسیته استفاده می‌کند. برخی از دستگاه‌های اسپرسو ساز برقی تمام اتوماتیک و برخی دیگر غیر اتوماتیک هستند. اگر از یک باریستا در مورد تهیه اسپرسو سؤال شود، حتماً اسپرسو ساز برقی را برای این کار پیشنهاد می‌دهد. به این دلیل که اسپرسو ساز برقی، نوشیدنی متراکم را با رایحه فراوان به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. از دیگر مزایای این دستگاه وجود نازلی است که به شما امکان تهیه نوشیدنی شیردار را می‌دهد. در هنگام خرید دستگاه‌های اسپرسو ساز خانگی برقی باید به موارد زیر توجه شود.

بررسی توان دستگاه در راهنمای خرید اسپرسوساز برقی

بررسی توان دستگاه در راهنمای خرید اسپرسوساز برقی به شرح زیر است:

کیفیت اسپرسو تهیه‌شده و کرمایی آن تا حد زیادی به توان دستگاه بستگی دارد. توان اسپرسو ساز خانگی قدرتی است که به وسیله آن یک فنجان اسپرسو باکیفیت تولید می‌شود. در هنگام خرید اسپرسو ساز علاوه بر توان دستگاه، توان پمپ آن نیز باید در نظر گرفته شود. زیرا قدرت پمپ بخار در تولید بخار آب و آب جوش بسیار مؤثر است.

به عملکرد دستگاه در هنگام خرید اسپرسوساز برقی نیز دقت کنید

برای سنجش عملکرد دستگاه در هنگام خرید اسپرسوساز برقی به شرح زیر است:

عملکرد دستگاه از عوامل دیگری است که باید در هنگام خرید اسپرسو ساز خانگی موردتوجه قرار گیرد. برخی اسپرسو ساز های خانگی علاوه بر نوشیدنی اسپرسو توان تهیه سایر نوشیدنی‌ها مانند قهوه فرانسوی را نیز دارند. به همین علت شما می‌توانید با خرید یک دستگاه اسپرسو ساز از تهیه سایر نوشیدنی‌های بر پایه قهوه نیز لذت ببرید.

اهمیت پرتا فیلتر در خرید اسپرسوساز برقی

اهمیت پرتا فیلتر در خرید اسپرسوساز برقی به شرح زیر است:

آنچه در عمر دستگاه اسپرسو ساز خانگی شما تأثیرگذار است، وزن پرتا فیلتر و قسمت‌های پلاستیکی و استیل است. این پارامترها نشان‌دهنده استقامت دستگاه هستند. درواقع پرتا فیلتر، نشان‌دهنده کیفیت اسپرسو ساز خانگی است. پرتا فیلتر می‌تواند عملکرد دستگاه را نیز تحت تأثیر قرار دهد. به این صورت که با ایجاد تغییراتی در فیلترها، شما می‌توانید، از کپسول یا پد قهوه نیز بجای پودر آن استفاده کنید. سبد پرتا فیلتر در دو نوع فشرده و غیر فشرده تولید می‌شود. سبد پرتا فیلتر به‌کاررفته در اسپرسو ساز های خانگی که کیفیت قهوه را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد از نوع فشرده است.

جنس بدنه اسپرسوساز برقی

درباره جنس بدنه اسپرسوساز برقی باید بدانید که:

جنس بدنه اسپرسو ساز خانگی نه‌تنها در بهداشت آن مؤثر است بلکه کیفیت و طول عمر دستگاه را نیز مشخص می‌کند. هرچقدر جنس بدنه این دستگاه بهتر باشد، عمر مفید آن بیشتر خواهد شد.

بررسی جنس فیلترها در راهنمای خرید اسپرسوساز برقی

بررسی جنس فیلترها در راهنمای خرید اسپرسوساز برقی به شرح زیر است:

جنس فیلترها نیز در خرید قهوه ساز خانگی بسیار مؤثرند. اگر جنس این فیلترها به‌گونه‌ای باشد که به سرعت زنگ بزند و خراب شود. قطعاً انتخاب مناسبی برای خرید نخواهد بود. چراکه زنگ‌زدگی این بخش طعم اسپرسو را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اهمیت وجود پیچ تنظیم بخار در اسپرسوساز برقی

در هنگام خرید به نکات زیر درباره پیچ تنظیم بخار در اسپرسوساز برقی دقت کنید:

این بخش، امکان تهیه فوم شیر با غلظت‌های متفاوت، همچنین تنظیم بخار خروجی را فراهم می‌آورد.

نکاتی درباره صدا و لرزش در هنگام خرید اسپرسوساز برقی

به نکات زیر درباره صدا و لرزش در هنگام خرید اسپرسوساز برقی دقت کنید:

در هنگام خرید اسپرسو ساز خانگی، حتماً به میزان صدا و لرزش این دستگاه دقت داشته باشید. مسلماً هیچ‌کس نمی‌خواهد یک دستگاه پر سروصدا و با لرزش را خریداری کند. پس بهتر است پیش از خرید در مورد میزان صدا و لرزش دستگاه از فروشنده اطلاعات کسب کنید.

بررسی فیلتر تصفیه آب در خرید اسپرسوساز برقی

بررسی فیلتر تصفیه آب در خرید اسپرسوساز برقی به شرح زیر است:

برخی اسپرسو ساز های خانگی مجهز به فیلتر تصفیه آب هستند. این عمر موجب جلوگیری از رسوب املاح آب در لوله‌های دستگاه می‌شود و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، قهوه خروجی بسیار باکیفیت و خالص خواهد بود. اگر در منزل خود از آب تصفیه‌شده استفاده نمی‌کنید، بهتر است اسپرسو سازی را تهیه کنید که فیلتر تصفیه آب داشته باشد.

بسیاری از ویژگی‌های دیگر نیز وجود دارند که با توجه به بودجه خود می‌توانید، هر یک از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را برای خرید اسپرسو ساز خانگی در نظر بگیرید.

راهنمای خرید اسپرسو ساز رو گازی (موکاپات)

راهنمای خرید اسپرسو ساز رو گازی (موکاپات) به شرح زیر است:

این دستگاه کوچک و ارزان‌قیمت، وسیله دیگری است که برای تهیه اسپرسو از آن استفاده می‌شود. روش کار موکاپات به این صورت است که آب در محفظه پایینی و قهوه کمی بالاتر از آن، در سبد قهوه ریخته می‌شود. با جوش آمدن، آب به سمت بالا یعنی جایی که قهوه در آن قرار دارد، حرکت می‌کند. این عمل موجب عصاره گیری قهوه و حرکت آن به سمت بالاترین نقطه موکاپات می‌شود. اسپرسو تهیه‌شده توسط اسپرسو ساز رو گازی، بسیار غلیظ است. همچنین بدنه آلومینیومی این دستگاه موجب حفظ گرما در آن خواهد شد. اما قهوه تهیه‌شده در این دستگاه برخلاف اسپرسو ساز های خانگی برقی، از کرما و رایحه زیاد برخوردار نیست. در این بخش از مقاله راهنمای خرید اسپرسو ساز، به مواردی که در هنگام خرید موکاپات باید به آن دقت شود، اشاره شده است.

دقت به برند سازنده در زمان خرید اسپرسوساز روگازی

اهمیت دقت به برند سازنده در زمان خرید اسپرسوساز روگازی به شرح زیر است:

مسلماً برند دستگاه هم در خرید اسپرسو ساز خانگی برقی و هم در خرید اسپرسو ساز های خانگی رو گازی مؤثر است. برای مثال برندهای ایتالیایی که اسپرسو ساز رو گازی تولید می‌کنند، بسیار بهتر از رقبای چینی خود عمل کرده‌اند. پس بهتر است قبل از خرید اسپرسو ساز خانگی در مورد بهترین برند آن، با در نظر گرفتن بودجه خود، تحقیق کنید تا بتوانید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

اهمیت جنس بدنه در خرید اسپرسوساز رو گازی

اهمیت جنس بدنه دستگاه در خرید اسپرسوساز رو گازی به شرح زیر است:

جنس بدنه نیز مانند سایر موارد هم در خرید اسپرسو ساز خانگی برقی و هم در خرید اسپرسو ساز خانگی رو گازی مؤثر است. بدنه موکاپات‌ها معمولاً از استیل ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته شده است. در صورتی که برند انتخابی شما معتبر باشد، می‌توانید از بهداشتی بودن آلومینیوم استفاده‌شده در دستگاه نیز اطمینان داشته باشید. استیل از نظر بهداشتی نسبت به آلومینیوم بهتر است اما به دلیل انتقال سریع‌تر گرما در استیل، قهوه تهیه‌شده در این نوع از موکاپات‌ها غلیظ‌تر و تلخ‌تر است. همچنین باید در هنگام تهیه قهوه دقت داشته باشید که اسپرسو بوی سوختگی نگیرد.

بررسی ظرفیت در راهنمای خرید اسپرسوساز روگازی

بررسی ظرفیت در راهنمای خرید اسپرسوساز روگازی به شرح زیر است:

طرز استفاده از اسپرسو ساز رو گازی به این صورت است که در هر بار استفاده فیلتر‌های آن باید کاملاً پر باشند. در غیر این صورت قهوه شما رقیق و بدطعم خواهد بود. علاوه بر میزان قهوه استفاده‌شده در این دستگاه، میزان آب مصرفی نیز در طعم قهوه تأثیرگذار است. اگر آبی که داخل دستگاه ریخته‌اید کمتر از ظرفیت دستگاه باشد، اسپرسو نهایی تلخ و بدطعم خواهد بود. به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید اسپرسو ساز خانگی رو گازی، ظرفیت آن را با توجه به نیاز و مصرف خود تعیین کنید.

بررسی کارایی و مدل موکاپات در راهنمای خرید اسپرسوساز رو گازی

بررسی کارایی و مدل موکاپات در راهنمای خرید اسپرسوساز رو گازی به شرح زیر است:

موکاپات نیز همانند اسپرسو ساز خانگی برقی همواره در حال پیشرفت است، به همین علت بهتر است قبل از خرید، جزییات دستگاه موردنظر خود را بررسی نموده و بر اساس آن خرید کنید.

مقایسه قیمت اسپرسو ساز خانگی برقی و اسپرسو ساز رو گازی

در مقایسه قیمت اسپرسو ساز خانگی برقی و اسپرسو ساز رو گازی باید بدانید که:

قیمت عنصر اصلی و بسیار مهم در هنگام خرید اسپرسو ساز خانگی و به‌طورکلی هر وسیله دیگر است. بهتر است پیش از خرید اسپرسو ساز بودجه و انتظارات خود از این دستگاه را تعیین کنید. حتماً می‌دانید که قیمت موکاپات بسیار پایین‌تر از اسپرسو ساز خانگی برقی است. برای تهیه اسپرسو ساز خانگی رو گازی می‌توانید هزینه پایه 40000 تومان به بالا را در نظر بگیرید. اما هزینه پایه برای خرید اسپرسو ساز خانگی برقی از 800 هزار تومان به بالاست. اما مسلماً حجم و کیفیت اسپرسو که در هر یک از این دستگاه‌ها تهیه می‌شود متفاوت است.

پرفروش‌ترین اسپرسو سازهای برقی

بررسی پرفروش‌ترین اسپرسو سازهای برقی به شرح زیر است:

در این بخش از راهنمای خرید اسپرسو ساز، نام چند مورد از پرفروش‌ترین اسپرسو ساز های برقی و موکاپات ذکر شده است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر یک از این محصولات، بهترین اسپرسو ساز خانگی را انتخاب کنید.

بررسی اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2005 در راهنمای خرید اسپرسوساز

بررسی اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2005 در راهنمای خرید اسپرسوساز به شرح زیر است:

این مدل یکی از پرفروش‌ترین اسپرسو ساز های خانگی است. این وسیله علاوه بر تهیه اسپرسو توانایی تولید کاپوچینو را نیز دارد. توان این مدل اسپرسو ساز 1100 وات است. همچنین از امکاناتی همچون پیچ تنظیم بخار، سیستم محافظت و کنترل دما و فشار بالا و … برخوردار است. قیمت این دستگاه حدود 1200 هزار است.

بررسی اسپرسو ساز نوا  149 برای خرید اسپرسوساز

بررسی اسپرسو ساز نوا  149 برای خرید اسپرسوساز به شرح زیر است:

این مدل نیز جزو پرفروش‌ترین‌های بازار است. از مشخصات آن می‌توان به جنس بدنه استیل ضد زنگ، سیستم کاپوچینو ساز، فیلتر آب، توان 1250 واتی و … اشاره کرد. این دستگاه همچنین توانایی تهیه سایر نوشیدنی‌ها مانند، کافه لاته، کاپوچینو، شیر گرم را نیز دارد. میزان بخار در این دستگاه به صورت دستی قابل تنظیم است. قیمت این مدل حدود 1500 هزار تومان است که با توجه به قابلیت‌های آن کاملاً معقول است.

نظرات برخی از کاربران درباره خرید این دستگاه:

  • به علت اینکه قطعات هست و قابل تعمیره بهترین دستگاه بازاره.
  • من این کالا رو خریداری کردم ولی حالا که به دستم رسیده در حین استفاده بدنه ی اسپرسوساز برق داره و دست که میزنم برق میگیره.
  • خیلی مفید است توصیه میکنم.
  • با کلی تحقیق این دستگاه رو انتخاب کردم تو این رنج قیمت کیفیتش عالیه اسپرسو با کیفیتی میده و فوم شیر عالی میده.
  • من تازه این دستگاه رو تهیه کردم فوم شیر و قهوه خیلی خوبی میده فقط نسبتا صدای بلندی داره موقع کار که نمیدونم فقط این برند اینطوره یا همه اسپریو سازها صدا دارن.

بررسی اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO420 در راهنمای خریداسپرسوساز

بررسی اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO420 در راهنمای خریداسپرسوساز به شرح زیر است:

جنس بدنه این دستگاه متشکل از دو نوع استیل و پلاستیک است. همچنین می‌توان برای تهیه اسپرسو از قهوه‌های یک‌بار مصرف کیسه‌ای نیز استفاده نمود. توان این دستگاه حدود 1750 وات است. این دستگاه علاوه بر اسپرسو نوشیدنی‌هایی همچون کاپوچینو و قهوه فرانسه را نیز تهیه می‌کند. با استفاده از این نوع اسپرسو ساز می‌توان دو نوع قهوه فرانسه و اسپرسو را به‌طور هم‌زمان در دو مخزن جداگانه تهیه نمود. برای خرید این دستگاه بودجه‌‌ای بین دو میلیون تا دو میلیون پانصد موردنیاز است.

نظرات برخی از کاربران درباره خرید این دستگاه:

  • خیلی دستگاه خوب و راحتیه.فوم شیرش عالیه.طعم قهوه ش بینطیر.
  • در این دستگاه فکر همه چیز شده.اگه میخواید در منزل استفاده کنید معرکه است. این سبک طراحی دستگاه که تو خود سایت دلونگی هم گفته جزو اخرین مدل ها است و کلان دلونگی زبان طراحی دستگاهاش رو عوض کرده و این مدل به خرابی کم مشهور است شما الان از خود مغازه دارها هم سوال کنید اکثر از این مدل دارن.
  • با داشتن این دستگاه خونه تبدیل میشه به کافه. کلا برای کسایی هست که کافه زیاد گشتن و این کاره باشن. در غیر این صورت اصلا توصیه به خرید نمیشه..
  • از بهترین مدل های دلونگی میباشد و من از خرید خودم که دو عدد خریدم خیلی راضیم.

معرفی گران ترین اسپرسوساز موجود در بازار ایران

گران ترین اسپرسوساز موجود در بازار ایران به شرح زیر است:

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 45.760

  • سیستم کاپوچینو ساز دارد.
  • حالت آماده به کار دارد.
  • فیلتر آب دارد.
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تولید کف شیر دارد.
  • قابلیت استفاده از دانه قهوه ، پودر قهوه
  • تمپر قهوه دارد.
  • آسیاب قهوه دارد.
  • مخزن شیر دارد.
  • تعداد نازل قهوه دو عدد
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو ، کافه لاته ، کاپوچینو ، ماکیاتو ، لانگو ، شیر گرم
  • سیستم گرم کردن فنجان دارد.
  • قیمت حدود 40 میلیون تومان
  • وزن 14.5 کیلوگرم

معرفی ارزان ترین اسپرسوساز موجود در بازار ایران

ارزان ترین اسپرسوساز موجود در بازار ایران به شرح زیر است:

اسپرسو ساز مدل اسپرسوساز میا مدل کافه پونتی

  • حالت آماده به کار دارد.
  • فیلتر آب ندارد.
  • تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت تولید کف شیر ندارد.
  • تمپر قهوه دارد.
  • آسیاب قهوه ندارد.
  • مخزن شیر ندارد.
  • تعداد نازل قهوه یک عدد
  • صفحه نمایش معمولی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو
  • سیستم گرم کردن فنجان ندارد.
  • قابلیت برنامه‌ریزی ندارد.
  • قیمت حدود 750 هزار تومان

پرفروش‌ترین اسپرسو ساز رو گازی

بررسی پرفروش‌ترین اسپرسو ساز رو گازی به شرح زیر است:

موکاپات‌های بیالتی ایتالیایی پرفروش‌ترین و بهترین نوع اسپرسو ساز خانگی رو گازی هستند. همچنین برند Gath ایتالیا و فلر آلمان نیز محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده‌اند. نکته‌ای که باید در هنگام خرید اسپرسو ساز خانگی رو گازی در نظر گرفته شود تعداد شات قهوه‌ای است که می‌خواهید با استفاده از این دستگاه تهیه کنید. مثلاً اگر یک خانواده چهار نفره هستید موکاپاتی را انتخاب کنید که برای این تعداد مناسب است نه بیشتر.

نکات نگهداری از اسپرسو ساز خانگی

نکات نگهداری از اسپرسو ساز خانگی به شرح زیر است:

اسپرسو ساز نیز همانند هر وسیله دیگر نیاز به نگهداری دارد. حتی اگر تمام نکات لازم برای خرید اسپرسو ساز را در نظر گرفته باشید و بهترین خودتان را انتخاب کنید، اینکه اسپرسو ساز تا چه حد برای شما کار می‌کند به نحوه استفاده از آن برمی‌گردد. این بخش از مقاله راهنمای خرید اسپرسو ساز را به نکاتی در مورداستفاده و نگهداری از این وسیله اختصاص داده‌ایم تا پس از خرید اسپرسو ساز موردنظرتان، با رعایت این نکات بتوانید مدت طولانی‌تری از این وسیله استفاده کنید.

  • اگر قصد خرید اسپرسو ساز خانگی برقی را دارید، دستگاهی خریداری کنید که مجهز به فیلتر تصفیه آب باشد. در غیر این صورت، سعی کنید از آب تصفیه‌شده درون دستگاه استفاده کنید. به دلیل وجود املاح زیاد در آب شهری، لوله‌ها و سایر بخش‌های این دستگاه رسوب می‌بندد. این امر نه‌تنها موجب کاهش عمر دستگاه می‌شود بلکه طعم و بوی اسپرسو را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
  • از اسپرسو ساز برای تهیه حجم زیاد قهوه استفاده نکنید. برای این کار باید به‌طور پیوسته از دستگاه استفاده شود. به همین علت ممکن است دستگاه آسیب ببیند.
  • برای تهیه اسپرسو نباید از آب گرم استفاده شود.
  • هد دستگاه اسپرسو ساز را به صورت روزانه تمیز کنید.
  • به جز رسوبات آب اگر رسوبات قهوه در دستگاه باقی بماند، مزه قهوه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل بهتر است این بخش‌ها را با آب داغ شستشو دهید تا رسوبات قهوه پاک شود.

نظر تعمیرکار متخصص امداد آی پی در رابطه با خرید اسپرسوساز

نظر تعمیرکار متخصص امداد آی پی در رابطه با خرید اسپرسوساز به شرح زیر است:

درنهایت برای خرید اسپرسو ساز خانگی در هر دو مدل رو گازی و یا برقی باید با توجه به بودجه و انتظارات خود از این دستگاه، یکی از مدل‌های موجود در بازار را انتخاب کنید. اما بهتر است از راهنمای خرید اسپرسو ساز استفاده کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. اگر می‌خواهید از اسپرسو ساز برای مصارف صنعتی و کافی‌شاپ استفاده کنید، بهتر است دستگاهی بخرید که بتواند چندین نوع قهوه را آماده کند. در واقع خرید دستگاه اسپرسو ساز با کاربرد آن رابطه مستقیم دارد. اما پس از خرید، طول عمر دستگاه کاملاً به میزان مراقبت شما از این وسیله و سرویس و تعمیر به‌موقع آن برمی‌گردد.

بهتر است دستگاه اسپرسو ساز خانگی خود را هر از چند گاهی سرویس کنید تا هم عملکرد آن بهتر شود و هم بتوان از خرابی آن جلوگیری کرد. برای سرویس و تعمیر اسپرسو ساز می‌توانید از امداد آی.پی، نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز در تهران، کمک بخواهید. این مجموعه کلیه خدمات خود را درب منزل و با یک سال گارانتی ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با تماس با شماره تلفن‌های این مجموعه از کارشناسان این مرکز مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید و تمامی سؤالات خود در مورد تعمیر اسپرسو ساز را از آنان بپرسید.


5/5 - (1 امتیاز)
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
    avatar
    رضا فراهانی 28 اردیبهشت 1399

    سلام و درود. وقت به خیر. ممنونم از اطلاعات خوبی که در سایت قرار دادی. مزاحمتون شدم راهنمایی بگیرم. بین دستگاه های دلونگی BCO420 و EC685 و نوا 149 کدام یک رو پیشنهاد می کنید. باز هم ممنونم

    پاسخ دادن
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر