021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو

بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو

در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو بپردازیم. پیش از خرید هر نوع محصول و به خصوص برای خرید لوازم خانگی بهتر است کمی آشنایی با برندهای تولیدکننده و عرضه کننده آن محصول و انواع مدل های آن داشته باشیم تا بتوانیم انتخاب خوبی را رقم بزنیم. در صورتی که اطلاعاتی راجع به اجاق گازهای برند تکنو ندارید یا قصد داریم اطلاعات بیشتری به دست بیاورید در ادامه با ما همراه باشید تا نمایندگان مرکزی آی پی امداد به معرفی و بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو بپردازند.

کاربران گرامی؛ چنانچه نر یا پرسش به خصوصی در مورد اجاق از های تکنو دارید با به اشتراک گذاشتن پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله می توانید به گفتمان با متخصصین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی امداد آی پی بپردازید.

اجاق گاز تکنو چه امکاناتی دارد؟

انتخاب درست اجاق گاز که یکی از مهم ترین وسایل هر خانه ای است از اهمیت بالایی برخوردار است که نوع آن براساس شرایط و اندازه آشپزخانه و تعداد افراد ساکن در خانه تعیین می شود. در این بخش می خواهیم به شرح برخی امکانات این محصول در راستای بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو بپردازیم تا هر خواننده ای براساس شرایط خود انتخاب درستی داشته باشد.

  • زیبایی ظاهری علاوه بر کیفیت و کارایی
  • سر شعله های با کیفیت بالا
  • افزایش ایمنی اجاق گازهای این برند به وسیله جرقه زدن خودکار
  • فن انتقال هوا، دماسنج دیجیتال و تایمر

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولیدکننده اجاق گاز تکنو

برند تکنو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برندهای لوازم خانگی است که توسط یک کمپانی ایتالیایی از حدود 50 سال پیش تولید و عرضه می شود. این شرکت در زمینه تولید انواع مختلف وسایل آشپزخانه مانند اجاق گازهای متنوع، مایکروویو، فر و هود آشپزخانه فعالیت می کند و به فروش در سراسر جهان می پردازد. این برند در تولید محصولات خود علاوه بر طراحی شیک و زیبا از قطعات بسیار با کیفیت ایتالیایی استفاده می کند.

اجاق گاز تکنو ساخت کجاست؟

همانطور که در مطالب قبل بیان شد برند تکنو یک برند ایتالیایی است که قطعات اجاق گازهای آن در کشور ایتالیا تهیه شده اما در ایران به مونتاژ می رسد. از آنجایی که محصولات این برند دارای کیفیت و دوام بالا هستند و طی سالیان زیادی می توان از آن استفاده کرد و همچنین در کنار کیفیت از طراحی بسیار زیبایی نیز برخوردار هستند در ایران محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

خدمات پس از فروش اجاق گاز تکنو چطور است؟

در این مقاله تا حدودی به بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو پرداختیم و در بیان امکانات و ویژگی های این اجاق گاز کیفیت بالای آن گفته شد اما این به این معنا نیست که اجاق گازهای تکنو هرگز دچار آسیب و یا خرابی نمی شوند. از آنجایی که در صورت بروز هرگونه مشکل هزینه های زیادی نیاز است که صرف تعمیرات و خرید قطعات بشود با استفاده از خدمات پس از فروش اجاق گاز تکنو می توان با هزینه کمتر به تعمیر اجاق گاز پرداخت اما با این همه خدمات پس از فروش اجاق گاز تکنو در ایران بسیار محدود می باشد. در صورتی که به خدمات پس از فروش اجاق گازهای تکنو دسترسی نداشتید می توانید از تعمیرکاران تعمیرگاه آی پی امداد کمک بگیرید که با تخصص و مهارت بالا و قیمت مناسب به تعمیر اجاق شما در محل بپردازند.

اجاق گاز تکنو با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

برند تکنو یکی از برندهای معروف است که در سطح جهان به آوازه خوبی دست پیدا کرده است. در این بخش قصد داریم به معرفی برخی از برندهایی که محصولات برند تکنو با آن ها در رقابت هستند بپردازیم.

  • برند تکنو در سطح جهان با چند برند مطرح و محبوب در رقابت است که از آن ها با نام دیفندی، زانوسی و آاگ می توان یاد کرد. همه این برندها در میان خریداران لوازم خانگی بسیار محبوب شده و به فروش بالایی دست پیدا کرده اند.

چرا اجاق گاز تکنو بخریم؟ اجاق گاز تکنو خوبه؟

یکی از دلایل بسیار مهمی که در بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو بیان می شود کیفیت بالای قطعاتی است که در مدل اجاق گازهای این برند استفاده می شود. قطعات اجاق گازهای تکنو تحت نظر متخصصین ماهر و باتجربه تولید می شود و دوام و عمر آن بسیار بالا است. همچنین در کنار کیفیت طراحی اجاق گازهای تکنو بسیار زیبا هستند که باعث جذب نظر مشتریان می شود.

معرفی بهترین اجاق گاز های تکنو به همراه لیست قیمت روز

تا به این جای کار در بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو با انواع ویژگی های این محصول آشنا شده اید؛ اا برای این که خرید بهتر و راحت تری را داشته باشید به شما توصیه می کنیم تا در بخش معرفی بهترین اجاق گاز های تکنو کیت به همراه لیست قیمت روز با ما همراه باشید.

بررسی کیفیت اجاق گاز صفحه ای تکنو مدل TH15911S

در جهت بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو می خواهیم به بررسی یکی از پرفروش ترین مدل اجاق گازهای این برند بپردازیم. این سری اجاق گاز صفحه ای دارای نمای استیل و 5 مشعل است که احتراق بالا و آلایندگی کمی دارد. از آنجایی که استفاده از اجاق گازهای صفحه ای در چندین سال اخیر بسیار رایج شده است این نوع اجاق گاز به فروش خوبی رسیده است و علاوه بر کیفیت و دوام فوق العاده دارای زیبایی ظاهری نیز می باشد. همچنین ولوم هایی که در این اجاق گاز به کار رفته است کیفیت بسیار بالایی دارند و نسوز و از نوع بالکیت می باشند. امکانات این مدل اجاق گاز به شرح زیر است:

  • فندک اتوماتیک
  • سیستم ایمنی ترموکوبل
  • شبکه های چدنی
  • ولوم های بالکیت
  • سیستم سوخت رسانی باکیفیت

بررسی قیمت اجاق گاز صفحه ای تکنو مدل TH15911S

قیمت این مدل اجاق گاز تکنو در حدود 8000000 تومان می باشد.

بررسی کیفیت جاق گاز مدل N396G5Vcا

برای بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو به معرفی یکی دیگر از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات این برند می پردازیم. به طور کلی محصولات تکنو دارای طراحی بسیار زیبایی هستند اما این مدل اجاق گاز دارای طراحی بسیار حرفه ای است که با همین طراحی توانسته است فروش بسیار خوبی داشته باشد. از ویژگی های این محصول می توان این موارد را نام برد:

  • شیشه سه جداره درب فر
  • فر و گریل گازی
  • محفظه فر بزرگ و فن داخل

بررسی قیمت جاق گاز مدل N396G5Vcا

قیمت این مدل اجاق گاز تکنو در بازار در حدود 9000000 تومان است.

بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو مدل D2B96G5VCO

این اجاق گاز یکی از جذاب ترین مدل های برند تکنو می باشد که در ادامه به بیان برخی از ویژگی ها و مزایای آن می پردازیم:

  • دارای سر شعله های با کیفیت ایتالیایی
  • دارای دماسنج دیجیتال
  • برخورداری از شبکه های چدنی
  • قابلیت سلف کلین
  • شیشه های ضد خط و خش و نشکن
  • دارای فن انتقال حرارت درون فر

بررسی قیمت اجاق گاز تکنو مدل D2B96G5VCO

قیمت این مدل اجاق گاز در بازار در حدود 18000000 تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گاز تکنو از نظر مصرف کنندگان این محصول

بهتر است پیش از خرید هر محصولی با مزایا و معایب محصولات آن برند آشنا بشوید زیرا هر محصول و برند با کیفیتی در کنار مزایا دارای معایبی نیز می باشند که با بررسی این موارد می توان انتخاب و خرید درستی داشت. برای بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو در این بخش به معرفی مزایا و معایب اجاق گازهای این برند می پردازیم:

مزایای اجاق گازهای تکنو از نظر مصرف کنندگان

  • کیفیت و دوام بالا
  • طراحی شیک و زیبا
  • ظرفیت بالای فر
  • بدنه مقاوم و باکیفیت

معایب اجاق گازهای تکنو از نظر مصرف کنندگان

  • خدمات پس از فروش محدود
  • قیمت بالا نسبت به خدمات

بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو از نظر تعمیرکاران آی پی امداد

در این مقاله ای که با ما همراه بودید سعی داشتیم به بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو بپردازیم و اطلاعات کاملی به شما در رابطه با خرید این مدل گاز ارائه دهیم. جمع بندی بررسی کیفیت اجاق گاز تکنو از نظر تعمیرکاران آی پی امداد به این شرح است که از آنجایی که اجاق گازهای تکنو از کیفیت بالایی برخوردار هستند دوام و طول عمر بالایی دارند. در کنار کیفیت فوق العاده آن از طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند. محصولات این برند خدمات پس از فروش بسیار محدودی دارند اما از آنجایی که کم دچار خرابی می شوند خرید اجاق گازهای تکنو پیشنهاد می شود.


4.5/5 - (6 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر