021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

کدهای خطای ماشین لباسشویی آریستون | امداد آی پی

کدهای خطای ماشین لباسشویی آریستون | امداد آی پی

لباسشویی آریستون نیز همانند سایر مدل ها، دارای کدهای خطایی است که جهت رفع هر یک از آنها باید لیست کاملی از تمامی خطاها داشته باشید. ما در این مطلب سعی نمودیم تا تمامی ارور های ماشین لباسشویی آریستون را برای شما به نمایش بگذاریم، چنانچه باز هم ارور ها برطرف نگردید باید جهت تعمیر ماشین لباسشویی آریستون با ما تماس حاصل نمایید.

کد خطا و ارور ماشین لباسشویی آریستون

چنانجه از ماشین لباسشویی آریستون استفاده کرده باشید شاهد ارور هایی هستید که در تمامی ماشین لباسشویی ها این ارورها وجود دارند و شما متوجه معنی و مفهوم این ارورها نشده اید. همانطور که گفته شد قصد داریم به صورت کامل درباره رفع ارورهای ماشین لباسشویی آریستون صحبت کنیم، در ابتدا به صورت خلاصه و سپس به صورت کامل درباره هر یک توضیح خواهیم داد، همچنین قطعه معیوب در هر ارور را به شما معرفی میکنیم تا به راحتی مشکل را رفع نمایید.

شما پس از مطالعه این مطلب تا حد زیادی قادر خواهید بود بدون نیاز به تعمیرکار مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی خود را حل کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران 

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران (Washing machine repair) به دلیل بحث رقابتی شدید بین مجموعه های خدماتی بسیار کار سختی است. تعمیر ماشین لباسشویی خود را به افراد کار بلد و حرفه ای بپردازید. مجموعه ما با استفاده از تکنسین‌های متخصص آماده ارائه انواع خدمات با کمترین زمان و بالاترین کیفیت می‌باشند.

Washing machine repair

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل

تعمیر ماشین لباسشویی در محل، کار بسیار سختی است چرا که اگر تعمیرکار تجربه کافی نداشته باشد، آسیب بیشتری به ماشین لباسشویی وارد می‌کند.

از آنجا که جابجایی ماشین لباسشویی تا محل تعمیر کار بسیار دشواری است بنابراین به یک تعمیرکار متخصص در این زمینه احتیاج است که خدمات حضور در محل را برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران انجام دهد. مجموعه امداد آی پی حتی در روزهای تعطیل و بصورت آنلاین پاسخگوی نیاز شما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر می‌باشد.

 

چنانچه پس از مطالعه ارورها موفق به تعمیر ماشین لباسشویی آریستون خود نشدید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات آریستون تماس حاصل فرمایید تا از خدمات حضوری یا آنلاین این مجموعه استفاده کنید.

علت ارور دادن ماشین لباسشویی

با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن ماشین لباسشویی‌ها، شما برای شستشو لباس زمان کمتری را صرف کرده و نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد. البته برای جلوگیری از بروز مشکل باید با قسمت‌های مختلف ماشین لباسشویی آشنایی داشته باشید، چرا که این ماشین‌ها بسیار حساس هستند.

در صورت بروز مشکل کد ارور براحتی از صفحه نمایش خوانده میشود و هر یک از برندهای تولید ماشین لباسشویی دارای ارورهای مختص به خود می‌باشد که با مراجعه به دفترچه راهنمای آنها علت ارور را متوجه خواهید شد. پس از اینکه کد ارور را متوجه شدید و برای رفع خرابی آن کاری پیش نبردید به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مورد نظر به صورت حضوری یا آنلاین مراجعه فرمایید.

امداد آی پی که یکی از بهترین مراکز تعمیر ماشین لباسشویی برخی از برندها می‌باشد، پیشنهاد می‌کند که تعمیرات خود را به افراد کاربلد در این حوزه به مجموعه ما بسپارید. لیست تعمیرات ماشین لباسشویی که توسط این مجموعه انجام میشود به شرح زیر می‌باشد:

تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما:  تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در امداد آی پی با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک انجام می شود و شما برای تعمیر ماشین لباسشویی در امداد آی پی ار تخفیف ویژه ای برخوردار خواهید بود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الگانس: شما با تماس با شرکت امداد آی پی، در کمتر از یکساعت تعمیرکار را در محل خود برای تعمیر ماشین لباسشویی الگانس دارید. در این نمایندگی از قطعات فابریک و ارجینال برای تعمیر استفاده می‌شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بیم : با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بیم هزینه های خود را تا 75 درصد کاهش دهید.مشتریان گرامی بایستی توجه داشته باشید که امداد آی.پی به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی لباسشویی بیم در تهران مشغول به فعالیت بوده و نمایندگی رسمی این برند در ایران نیست. این برند در ایران نمایندگی رسمی نداشته و چنانچه در آینده، نمایندگی رسمی این برند فعال شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات: زیرووات یکی از برندهای شناخته شده در تولید ماشین لباسشویی روشن است محصولات درجه یک و با کیفیت عالی و روانه بازار نموده است. کاربران گرامی در نظر داشته باشند که امداد آی پی نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات نبوده و  تعمیرگاه مجاز مرکزی ارائه دهنده این خدمات است. برند زیرووات در حال حاضر در ایران نمایندگی فعال نداشته و در صورت فعال شدن نمایندگی رسمی از همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هوور : عیب یابی و تعمیر مشکلات ماشین لباسشویی هوور با راهنمایی تعمیرکار نمایندگی امداد آی پی انجام می‌شود و امداد آی پی برای عیب یابی ماشین لباسشویی هوور از قطعات فابریک و اورجینال بهره می برد.

علت ارور دادن ماشین لباسشویی

با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن ماشین لباسشویی‌ها، شما برای شستشو لباس زمان کمتری را صرف کرده و نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد. البته برای جلوگیری از بروز مشکل باید با قسمت‌های مختلف ماشین لباسشویی آشنایی داشته باشید، چرا که این ماشین‌ها بسیار حساس هستند.

در صورت بروز مشکل کد ارور براحتی از صفحه نمایش خوانده میشود و هر یک از برندهای تولید ماشین لباسشویی دارای ارورهای مختص به خود می‌باشد که با مراجعه به دفترچه راهنمای آنها علت ارور را متوجه خواهید شد. پس از اینکه کد ارور را متوجه شدید و برای رفع خرابی آن کاری پیش نبردید به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مورد نظر به صورت حضوری یا آنلاین مراجعه فرمایید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی آریستون

ماشین لباسشویی آریستون از جمله برندهای معروفی است که به دلیل ظرافت و حجم متناسب، رده ی مصرف پایین و دیگ استیل و ضد زنگ آن در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود. برنامه‌های موجود برای شستشوی لباس بر حسب نیاز مشتریان تنظیم شده‌اند.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی آریستون به معرفی کامل علامت‌های روی ماشین لباسشویی، معرفی کلمه ها و همینطور برنامه های شستشو اشاره می‌کند.

جدول کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی آریستون

کد خطا معنی کد خطا
F10 عدم وجود آب سرد
F11 عدم وجود آب گرم
F12 عدم وجود آب سرد و گرم
F13 مشکل در ورودی آب
F14 ارور در گرم کردن آب
F15 آب نمی‌تواند به بیرون پمپ شود
F16 سطح آب قطع شده است
F17 درب به‌خوبی بسته نشده است
F20/1 مقاومت ترمیستور مشکل پیدا کرده است
F30/31 اشکالی در موتور وجود دارد
F40 سطح زیر حفاظت آب
F41 تشخیص نادرست پی در پی سطح آب
F50/51 زبان کاربر و برنامه شستشو ذخیره نشده است

توضیحات کلی کدهای خطای ماشین لباسشویی آریستون

چنانچه اروری که مد نظر شما است در این جدول وجود نداشت و یا نیاز به توضیحات بیشتری در این زمینه بودید شرح کلی ارورها را مطالعه نمایید.

ارور و کد خطای f10 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: : عدم وجود آب سرد
بررسی و تعمیر: شیر آب و شیلنگ‌ها را بررسی کنید.

ارور و کد خطای f11 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: : نبود آب گرم

بررسی و تعمیرممکن است دمای اتاق زیر صفر باشد و لوله‌ها یخ زده باشند. همچنین شیر آب و شیلنگ‌ها را بررسی کنید.

ارور و کد خطای f12 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: نبود آب سرد و گرم
بررسی و تعمیر: ممکن است شیر آب باز نشده باشد.

ارور و کد خطای f13 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: ایراد در ورودی آب
بررسی و تعمیر: شیر برقی ورودی آب گرم و سرد و شیلنگ‌ها را بررسی کنید.

ارور و کد خطای f14 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: خطا در گرم کردن آب
بررسی و تعمیر: ایرادی در گرم کردن آب رخ داده است.

ارور و کد خطای f15 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: آب به بیرون پمپ نمی‌شود و وضعیت غرق شدگی رخ داده است.
بررسی و تعمیر: شیلنگ‌های تخلیه را بررسی کنید که در حالت ارتفاع کمینه باشند و لوله مسدود نشده باشد.

ارور و کد خطای f16 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارورقطع شدن سطح آب
بررسی و تعمیر: آب ورودی را قطع کنید و مطمئن شوید که سطح آب دوباره بالا نمی‌آید.

ارور و کد خطای f17 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: درب به درستی بسته نشده.
بررسی و تعمیر: درب را به آرامی در موقعیت ساعت ۳ ببندید.

ارور و کد خطای F20/1 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: مقاومت ترمیستور خراب شده است.
بررسی و تعمیر: مقاومت ترمیستور درست نیست یا دما پی در پی درست اندازه‌گیری نمی‌شود، دمای اتاق ممکن است زیر صفر باشد.

ارور و کد خطایF30/31 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارور: مشکل موتور
بررسی و تعمیر: برنامه را مجدد اجرا کنید.

ارور و کد خطای F40 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارورسطح زیر حفاظت آب

بررسی و تعمیر: سطح زیر حفاظت آب در مرحله‌ی گرم کردن

ارور و کد خطای F50/51 ماشین لباسشویی آریستون

علت بروز ارورزبان کاربر و برنامه شستشو ذخیره نشده است
بررسی و تعمیر: سیستم در حالت پیش‌فرض اجرا خواهد شد (تعداد دور ۱۰۰۰ و زبان انگلیسی). نیاز به برنامه‌ریزی مجدد

امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون با دارا بودن بیش از 50 سال سابقه کار در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی و با داشتن کادری متخصص و مجرب، آماده‌ی ارائه خدمات توسط متخصصین ماشین لباسشویی آریستون به محل شما می‌باشد.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آریستون ARISTON

چنانچه کد خطایی در ماشین لباسشویی اریستون (ARISTON) مشاهده کردید یا به صورت کلی ماشین لباسشویی شما به درستی کار نکرد، جهت بررسی، تعمیر و حتی رفع کد خطا تنها کافی است با ما تماس بگیرید. در مجموعه ما پشتیبانی به صورت کامل صورت میگیرد و از تکنسین های آموزش دیده و همچنین حرفه ای، جهت تعمیر انواع لباسشویی به کار گرفته شده است.

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در غرب، شمال، شرق و جنوب تهران در تمامی نقاط تهران دایر است. توجه نمایید که شما با تعمیر نمودن ماشین لباسشویی آریستون به حفظ کیفیت و همچنین افزایش عمر طول دستگاه کمک زیادی مینمایید.


5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر