021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی

 

تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، در قدم اول نیاز به مهارت و تجربه دارد. اما برخی از ایرادات و مشکلات ماشین ظرفشویی صنعتی، این امکان را میسر کرده اند تا بتوانید از طریق آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، آن ها را بر طرف نمایید. از این رو امداد آی پی در این مطلب مشکلات متداول ماشین ظرفشویی صنعتی را برای شما آورده است تا بتوانید اقدامات لازم را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی خود انجام دهید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر یا تجربه به خصوصی در مورد تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصص سایت خدمات اینترنتی تعمیر لوازم خانگی امداد آی پی به گفتمان بپردازید.

 

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، یکی از کارآمد ترین آموزش ها در زمینه تعمیر لوازم خانگی به شمار می آید. چرا که به صورت مرحله به مرحله یک به یک خرابی ها و مشکلات متداول دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی را مورد بررسی قرار داده و به شما نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی را به طور کامل آموزش می دهد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آب وارد دستگاه نمی شود، برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی چه کار انجام دهیم؟

یکی از مشکلات دستگاه های ماشین ظرفشویی صنعتی که دارای نمایگشر هستند، وارد نشدن آب به دستگاه می باشد. شما می توانید در جهت تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی خود از طریق مراحل زیر اقدامات عیب یابی ماشین ظرفشویی صنعتی را انجام دهید.

  • حتما عدم بسته بودن شیر آب را بررسی کنید.
  • امکان خراب بودن میکروسوییچ و یا شیر برقی ماشین ظرفشویی صنعتی وجود دارد.
  • باید شیر برقی و یا میکروسوییچ را تعویض کنید.
  • حتما سلامت اهرم شناور آب را مورد بررسی قرار دهید.

ظرف ها به خوبی تمیز نمی شوند، برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی چه کار انجام دهیم؟

یکی از اصلی ترین وظایف ماشین ظرفشویی صنعتی و به طور کلی ماشین های ظرفشویی، تمیز شستن ظرف ها می باشد. در صورتی که متوجه شدید فرآیند شستن ظروف دچار مشکل شده است و ظرف ها به درستی تمیز نمی شوند، حتما موارد زیر را در جهت تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی خود بررسی و رعایت نمایید:

  • حتما از شوینده های مناسب ماشین ظرفشویی صنعتی برای شستن ظروف استفاده کنید.
  • شوینده ها نقش مهمی در تمیز شستن ظرف ها بر عهده دارند.
  • در صورتی که با دستگاه شما سازگار نباشند و یا به اندازه کافی از مرغوبیت برخوردار نباشند، امکان دارد که مشکلاتی را برای ماشین ظرفشویی صنعتی شما به وجود بیاورند.
  • برای بررسی این موضوع حتما شوینده خود را تغییر دهید.
  • تمامی ظرف ها را به صورت مرتب و در جای خود در داخل ماشین ظرفشویی صعتی بچینید.
  • در صورتی که سختی آب منطقه شما بالا باشد، امکان دارد که برای دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی مشکل ایجاد کند.
  • بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی خود، به صورت دوره ای، دستگاه را به طور کامل از املاح تمیز نمایید.
  • حتما از شوینده هایی استفاده کنید که سختی آب را کاهش دهد.
  • در صورتی که با راهکار های ارائه شده دستگاه شما باز هم با این مشکل مواجه بود، به شما توصیه می کنیم که با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی صنعتی تماس بگیرید.

دستگاه دچار نشتی شده است، برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی چه کار انجام دهیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که دستگاه دچار نشتی آب شود. از این رو بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی خود، دلایل زیر را بررسی کنید.

  • حتما از عدم وجود پارگی و یا گرفتگی در شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی صنعتی، اطمینان خاطر کسب کنید.
  • در صورت بروز هر گونه پارگی، هر چه سریع تر برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، آن را تعویض نمایید.
  • امکان دارد که پمپ تخلیه مسدود شده باشد.
  • حتما پمپ را به خوبی تمیز نمایید.
  • در صورتی که نشتی آب بر طرف نشد می توانید با تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی صنعتی در تماس باشید.

تخلیه انجام نمی شود، برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی چه کار انجام دهیم؟

  • بهتر است برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی و بر طرف نمودن مشکل تخلیه دلایل زیر را مورد بررسی قرار دهید:
  • حتما پمپ تخلیه را بررسی کنید تا دچار انسداد نشده باشد.
  • در صورتی که آسیب دیده بود، حتما برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، آن را تعویض و یا تعمیر کنید.
  • حتما عامل گرفتگی را از میان بردارید.
  • لوله فاضلاب را برای عدم انسداد چک کنید.

ظرف ها به خوبی خشک نمی شوند، برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی چه کار انجام دهیم؟

خشک نمودن ظرف ها یکی دیگر از وظایف اصلی دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی است که در صورت عدم انجام مناسب، ما را با مشکل مواجه می کند. حتما برای تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی خود، اقدامات زیر را انجام دهید:

  • برنامه انتخابی خود را برای شست و شوی ظرف ها به دقت بررسی کنید.
  • امکان دارد که مرحله خشک کردن در برنامه هایی که برای شست و شوی ظرف ها انتخاب کرده اید، حذف شده باشد.
  • حتما سلامت المنت حرارتی، ترموستات و یا دیسپنسر مایع کمک آب کشی را عیب یابی نمایید.
  • توجه داشته باشید که اگر در تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی مهارتی ندارید، بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

بررسی آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی

تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، بهتر است توسط یک کارشناس و تعمیرکار ماهر انجام شود. چرا که این افراد تجربه و مهارت کافی را در این زمینه دارند و بدون آسیب وارد کردن به سایر بخش های سالم، تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی را انجام می دهند. به شما توصیه می کنیم که در این زمینه می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی صنعتی کمک بگیرید.

آشنایی با چهار مدل ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری

مهم ترین ویژگی این مدل از ماشین ظرفشویی صنعتی ابعاد کوچک و جمع و جور آن است. ماشین ظرفشویی های صنعتی زیرکانتری ابعادی نزدیک به ماشین ظرفشویی های خانگی دارند ولی ظرفیت و کارآیی آن ها بیشتر است و با توجه به سرعت بیشتر چرخه شست و شوی آن ها  می توانند نیاز یک آشپزخانه صنعتی کوچک را به خوبی بر طرف کنند. اما همچنان تعداد ظرف هایی که می توانند بشورند نسبت به سایر مدل های ماشین ظرفشویی صنعتی کمتر است. این مدل ماشین ظرفشویی برای رستوران های کوچک یا هتل هایی که تعداد کمی اتاق دارند یا هر آشپزخانه دیگری که مشکل فضا دارد ایده آل است.

ماشین ظرفشویی صنعتی هود تایپ

ماشین ظرفشویی های هود تایپ نسبت به ماشین ظرفشویی های زیر کانتری ظرفیت بسیار بالاتری دارند و تعداد ظرف بیشتری را می توانند بشویند. برای استفاده از این مدل ماشین ظرفشویی ابتدا درب یا همان به اصطلاح هود ماشین را باز بگذارید و سبد لیوان یا بشقاب را درونش قرار دهید پس از پر شدن سبد درب ماشین را به سمت پایین حرکت داده و آن را ببندید و ماشین به صورت خودکار شروع به شست و شوی ظروف خواهد کرد.

پس از اتمام دوره کار ماشین دوباره درب را باز کنید و ظروف شسته شده را از آن خارج کنید. سرعت کار این مدل از ماشین ظرفشویی های صنعتی بسیار بالاست و نزدیک به هزار و دویست تکه در ساعت را می توانید با آن بشویید. ماشین ظرفشویی هود تایپ برای رستوران ها یک دستگاه مهم به شمار می رود و داشتن آن شما را به استانداردهای روز دنیا بسیار نزدیک می کند. استفاده از این ماشین ها راحت است و افراد کم تجربه نیز می توانند به راحتی با این دستگاه قدرتمند و بی نظیر کار کنند.

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

لقب بهترین و قدرتمند ترین ماشین ظرفشویی صنعتی دنیا بی شک به ماشین ظرفشویی ریلی خواهد رسید. این مدل از ماشین ظرفشویی ها سرعت بسیار بالایی دارند و می توانند تعدادی زیادی ظرف و لیوان را در یک ساعت برای شما بشویند. ماشین ظرفشویی های ریلی بالاترین سرعت شست و شو را مابین تمامی مدل ها در اختیار دارند و علت نام گذاری این ماشین به خاطر وجود ریلی است که ظروف کثیف بر روی آن قرار می گیرد و به سمت داخل کابین حرکت می کند تا شسته شوند سپس آب کشی انجام شود و در نهایت خشک شوند. این مدل از ماشین ظرفشویی ها مناسب رستوران ها یا هتل هایی هستند که بسیار شلوغ هستند و تعداد ظروف کثیف آن ها بسیار زیاد است.

لیوان شور

در بعضی از کافه ها یا رستوران ها تعداد زیادی لیوان در طول روز استفاده می شود که شاید بهتر باشد از یک ماشین ظرفشویی صنعتی مخصوص برای شست و شوی آن ها استفاده کنید تا میزان شکسته گی و لب پر شدن لیوان های خود را نیز کاهش دهید. مکانیزم لیوان شور ها به این صورت است که با فشار آب کم و دمای آب بالا بهترین نتیجه ممکن را برای شما رقم می زنند و لیوان هایی تمیز، براق و خوشبو به شما تحویل می دهند.

 


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر