021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

تعمیرات ظرفشویی در تهران با ما در تماس باشید 021-91093903

تعمیر ماشین ظرفشویی

18 بهمن 1399 تعمیرات لوازم برقی | نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دیدگاه ها غیر فعال
تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده امداد آی پی در محل عیب یابی و رفع عیب میشود.

با استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در امداد آی پی تا 75% در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران

اگر مهمانی در پیش داشته باشید و ماشین ظرفشویی شما خراب شود چه اتفاقی می‌افتد؟ حتماً سعی می‌کنید هر طور شده پیش از مهمانی دستگاه را به حالت اولش برگردانید. اگر قصد تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دارید و سرعت برایتان مهم است، با امداد آی.پی، نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران، تماس بگیرید. این مجموعه ارائه‌دهنده خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل است. با تماس با این مرکز می‌توانید از مشاوره‌های تلفنی رایگان آن نیز استفاده کنید. کلیه خدمات ارائه‌شده توسط این مجموعه، یک سال گارانتی می‌شود.

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی امداد آی پی برای تعمیر ظرفشویی در محل

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی امداد آی پی برای تعمیر ظرفشویی در محل به شرح زیر میباشد:

  • ابتدا با نزدیکترین شعبه برای تعمیرات ظرفشویی خود تماس حاصل نمایید.
  • بعد از تماس، مشخصات ثبت میگردد و نام تعمیرکار با کد اشتراک به همراه شما پیامک میشود.
  • تعمیرکار ظرفشویی ظرف کمتر از یکساعت جهت عیب یابی و رفع عیب در محل حاضر میشود.
  • تمامی خدمات ظرفشویی در محل شما عزیزان همراه با قطعات فابریک انجام میگردد.
  • بعد از اتمام کار به شما عزیزان ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه همراه با فاکتور تقدیم میگردد.
  • در نهایت از شما بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد تکنسین نظرسنجی میشود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار میدهیم.

در امداد آی پی کلیه خدمات عیب یابی و رفع مشکل با رعایت پروتکل بهداشتی و فنی انجام میگردد.

نحوه ارائه خدمات تعیر ظرفشویی در امداد آی.پی

پس از تماس با کارشناسان و شرح مشکل، در صورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکارهای مجموعه امداد آی.پی در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. ابتدا کارشناسان امداد آی.پی نحوه عملکرد دستگاه شما را به دقت بررسی می‌کنند. سپس به شرح کامل علت خرابی، تعداد قطعات نیازمند تعمیر یا تعویض، هزینه تعمیر و زمان مورد نیاز برای تعمیر می‌پردازند. پس از تعمیر ماشین ظرفشویی، عملکرد دستگاه کاملاً برای شما تست می‌شود تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

خدمات قابل‌ ارائه تعمیرات ماشین ظرفشویی در امداد آی.پی

مجموعه امداد آی.پی کلیه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را در تمامی انواع مدل‌های توکار، رومیزی و ایستاده است. برای اطلاع از خدمات این مجموعه و قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی با شماره تلفن‌های امداد آی.پی تماس بگیرید. این مرکز کلیه خدمات خود را درب منزل و با یک سال گارانتی ارائه می‌دهد.

  1. تعمیر نشتی آب ماشین
  2. تعمیر درب ماشین ظرفشویی
  3. تعمیر تخلیه نشدن آب از ماشین ظرفشویی
  4. تعمیر بازویی ماشین ظرفشویی
  5. تعویض فیلتر ماشین ظرفشویی
  6. تعمیر برد کنترل اصلی
  7. تعمیر سوییچ شناور
  8. تعمیر خشک‌کن دستگاه
  9. تعمیر رله استارت موتور
  10. تعمیر فیوز حرارتی

با تماس با امداد آی.پی می‌توانید برای تعمیر ظرفشویی از هر برند، متخصص مخصوص به همان برند را درخواست کنید. شما می‌توانید با اطمینان از مهارت تعمیرکار و کیفیت خدمات، تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به این مرکز بسپارید.

سرویس ماشین ظرفشویی با قطعات اصلی و اورجینال

کیفیت قطعات نیز به‌اندازه تجربه تعمیرکار ماشین ظرفشویی در تضمین کیفیت این دستگاه پس از تعمیر مؤثر است. اگر تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به بهترین تعمیرکار دنیا هم بسپارید، اگر قطعه بکار رفته از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، تمام زحمات تعمیرکار زایل می‌شود، همین قطعات بکار رفته در یک دستگاه است که دو برند را از یکدیگر متمایز می‌کند.

امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران، از قطعات اصلی و باکیفیت در هنگام ارائه خدمات استفاده می‌کند. هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریان و تبدیل آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها به مشتری دائمی است. استفاده از قطعات اصلی نیز موجب بهبود عملکرد دستگاه پس از تعمیر و در نتیجه رضایت مشتریان می‌شود.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی با ارائه مشاوره تلفنی رایگان

اگر ماشین ظرفشویی شما، پیش از یک مهمانی شام بزرگ، خراب شود. قطعاً وقت را برای رفتن به تعمیرگاه و سپردن وسیله برای تعمیر کافی نمی‌یابید. اولین اقدام شما در این مرحله چیست؟ احتمالاً کلید واژه های زیر را سرچ مینمایید:

  • چگونگی تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل را انجام دهیم؟
  • برای تعمیر ظرفشویی در تهران با کجا تماس بگیریم؟
  • هزینه تعمیرات ظرفشویی در محل چقدر میشود؟
  • چگونه با بهترین تعمیرکار ظرفشویی برای عیب یابی و رفع مشکل تماس بگیریم؟

اما راه بهتر برای تعمیر ماشین ظرفشویی که زمان‌بر هم نباشد چیست؟

انتخاب مجموعه امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران است. این مجموعه به منظور توسعه خدمات خود و کمک به مشتریان، امکان ارائه مشاوره تلفنی را فراهم کرده است. با تماس با این مرکز می‌توانید بدون اتلاف وقت، علت خرابی دستگاه خود را بفهمید.

متخصصان تعمیر ماشین ظرفشویی در امداد آی پی شما را راهنمایی میکنند تا چنانچه مشکل جزئی است به رفع عیب بپردازید.

امداد آی.پی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را در محل و با سرعت بسیار بالایی ارائه می‌دهد. اگر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود با امداد آی.پی تماس گرفته‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه شما به سرعت تعمیر می‌شود و به کمک شما در مهمانی می‌آید. برای استفاده از مشاوره‌های تلفنی رایگان این مرکز، با شماره تلفن‌های آن تماس بگیرید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی

نمی‌توان خانواده‌ای را پیدا کرد که هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی، در هنگام خرابی این وسیله برایشان اهمیتی نداشته باشد، چراکه اکثر ما به دلیل کمتر بودن هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی نسبت به خرید آن، به سراغ این کار می‌رویم. اما بیشتر تعمیرگاه‌ها دید درستی از هزینه تعمیرات به مشتری نمی‌دهند، به همین دلیل تصمیم‌گیری در مورد جایی که می‌خواهیم تعمیر را به آن بسپاریم؛ اندکی دشوار است. اینجا جایی است که ما استفاده از یک نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی را به شما توصیه می‌کنیم.

تعمیرگاه‌های مجاز به صورت رسمی و با مجوزهای مربوط فعالیت می‌کنند، نهادهای نظارتی همواره ناظر بر عملکرد این تعمیرگاه‌ها هستند. هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی نیز دارای نرخ مصوبی است که همه این تعمیرگاه‌ها موظف به پیروی از آن هستند، هزینه تعمیرات ظرفشویی در این تعمیرگاه‌ها با توجه به خدمات ارائه‌شده و قطعات تعویضی باید بر اساس نرخ مصوب محاسبه شود. پس با اطمینان از مناسب بودن هزینه تعمیرات، می‌توانید از تعمیرگاه‌های مجاز ماشین ظرفشویی کمک بخواهید.

امداد آی پی با شفاف سازی هزینه تعمیرات ظرفشویی اطمینان و آرامش را به شما هدیه میدهد.

تعمیر ظرفشویی در محل یا منزل شما توسط تعمیرکار امداد آی پی

همان‌طور که پیش از این نیز به این نکته اشاره شد، امداد آی.پی ارائه‌دهنده خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل یا منزل شما است. اما چطور این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد؟! امداد آی.پی دارای نمایندگی‌های متعدد تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران است؛ بنابراین تکنسین‌های این مرکز نیازی به اتلاف وقت در ترافیک یا پیمودن مسافت بسیار برای رسیدن به منزل شما ندارند. از هر جا که تماس بگیرید تکنسین از نزدیک‌ترین نمایندگی و بدون فوت وقت در محل حاضر می‌شود.

داشتن شعب متعدد به معنی داشتن پرسنل بیشتر است. یعنی در صورتی که یکی از تعمیرکاران مشغول ارائه خدمات در محل دیگری باشد، تکنسین دیگری بجای او اعزام می‌شود. البته داشتن شعب متعدد تنها دلیل سرعت عمل امداد آی.پی نیست. این مجموعه بخش مهمی از سرعت در ارائه خدمات را مدیون و مرهون مهارت تعمیرکارانش است. امداد آی.پی برای تعمیر هر برند، متخصص مخصوص به آن را بکار می‌گیرد. این متخصصان از قدیمی‌ترین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی هستند و در انجام این امر از سابقه قابل‌توجهی برخوردارند.

علاوه بر تجربه آنان، تأثیر دوره‌های آموزشی را که امداد آی.پی برای تقویت مهارت آنان برگزار می‌کند را نمی‌توان نادیده گرفت. همه این موارد دست به دست هم می‌دهند تا امداد آی.پی خدمات خود را را در کوتاه‌ترین زمان ارائه دهد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی در محل به شرح زیر میباشد:

  • با استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی در محل، در هزینه عیب یابی صرفه جویی مینمایید.
  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل برای تعمیرات ظرفشویی شما را تهدید نمیکند.
  • شما عزیزان میتوانید از نزدیک ناظر تعمیرات ماشین ظرفشویی خود باشید.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ماشین ظرفشویی در تهران

در بخش‌های قبل این مقاله به این نکته اشاره شد که استفاده از یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیر ماشین ظرفشویی از هر نظر مناسب‌تر است، از قیمت گرفته تا کیفیت قطعات مورد استفاده و غیره؛ اما اگر بخواهیم لیستی از این ویژگی‌های مثبت تهیه کنیم؛ مواردی وجود دارد که در صدر این لیست قرار می‌گیرند.

  • وقتی به نام تعمیرگاه مجاز ظرفشویی برمی‌خورید، با تأکید بر کلمه مجاز، انتظار روبرو شدن با مکانی را دارید که با مجوزهای مربوط و به صورت رسمی در حال فعالیت باشد.
  • همواره نظارت دقیقی بر عملکرد این تعمیرگاه‌ها صورت می‌گیرد، پس با یک جای مطمئن طرف هستید.
  • هزینه دریافتی در مراکز تعمیرگاه مجاز ظرفشویی از نرخ مصوبی که به آن اشاره شد، پیروی می‌کند، پس می‌توانید انتظار یک هزینه معقول برای تعمیرات را داشته باشید.
  • می‌توانید ببینید که در یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیرات ظرفشویی اغلب از تعمیرکارهای حاذق و باتجربه استفاده می‌شود.
  • داشتن پرسنل بیشتر نیز منجر به سرعت عمل در خدمات‌ رسانی برای تعمیرات ظرفشویی می‌شود.
  • تعمیرگاه مجاز مرکزی برای تعمیر ظرفشویی از قطعات فابریک استفاده میکنند، چراکه نامرغوب بودن کیفیت خدمات در وهله اول به خوش نامی آنان صدمه می‌زند.
  • پاسخگویی تلفنی مناسب از مواردی است که معمولاً در تعمیرگاه‌های مجاز ظرفشویی هم کم اتفاق می‌افتد، این تماس نیز بخشی از فرآیند تعمیر است و باید برای آن وقت صرف کرد.
  • یک تعمیرگاه مجاز ظرفشویی باید قابلیت ارائه خدمات در محل را داشته باشد.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی

تعمیرکار ماشین ظرفشویی باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • تعمیرکار ظرفشویی وقتیکه در محل بابت عیب یابی حاضر میشود باید به رعایت اصول بهداشتی، فنی و قوانین مشتری مداری بپردازید.
  • تخصص تعمیرکار ماشین ظرفشویی ضامن کیفیت این وسیله پس از تعمیر است.
  • سابقه و تجربه یک تعمیرکار حرفه‌ای ظرفشویی به عملکرد دستگاه پس از تعمیر کمک می‌کند.
  • اینکه تعمیرکار ظرفشویی مشکلات و معایب دستگاه را بشناسد و بداند که چگونه و از کجا باید تعمیر را شروع کند بسیار مهم است.
  • یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی باید دانش و تخصص خود را در تعمیرات انواع دستگاه‌ها از برندهای متفاوت ارتقا دهد، چراکه هر برند طراحی منحصربه‌فرد خود را دارد و به همان میزان نیازمند تعمیرات منحصربه‌فرد است.

آن دسته از تعمیرکار های ماشین ظرفشویی که از دانش و تجربه بالای برخوردارند، عموماً تلاش می‌کنند با مراکز به نام و بزرگ همکاری کنند، این‌گونه استعداد آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها، در تعمیرگاه‌های کوچک و بدون مشتری هدر نمی‌رود، همین طور همکاری با تعمیرکاران حاذق ماشین ظرفشویی برای خود تعمیرگاه نیز بسیار مهم است، چرا که حرفه‌ای بودن تعمیرکار به معنی خدمات با کیفیت‌تر و خدمات باکیفیت منجر به رضایت مشتری می‌شود، رضایت مشتری نیز موجب می‌شود که نام تعمیرگاه سر زبان‌ها بیافتد.

امداد آی.پی از تعمیرگاه‌های خوش‌نام و باسابقه‌ای است که از بهترین تعمیرکار های ماشین ظرفشویی برای ارائه خدمات استفاده می‌کند، این مجموعه برنامه‌ریزی بلندمدتی برای جلب رضایت مشتریان دارد، به همین خاطر در تلاش است برای ارائه خدمات بهتر از بهترین تعمیرکاران ماشین ظرفشویی استفاده کند.

بررسی مشکلات متداول برای تعمیر ماشین ظرفشویی

دارید خودتان را برای یک مهمانی بزرگ شام آماده می‌کنید و ناگهان متوجه می‌شوید که ماشین ظرفشوییتان خراب شده است. نگران نباشید، شما تنها نیستید. امداد آی.پی برای ارائه خدمات حاضر است. این مجموعه می‌تواند به سرعت و پیش از مهمانی شام دستگاه شما را تعمیر کند و صحیح و سالم تحویل شما بدهد. با هر مشکلی که در این دستگاه مواجه هستید، بدون اتلاف وقت با امداد آی.پی تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی ظروف را خشک نمی‌کند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

ماشین‌های ظرف‌شویی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از مواد شستشوی مایع استفاده می‌کنند. این مایعات ظرفشویی فرآیند خشک شدن ظروف را بسیار بهبود می‌بخشند. استفاده از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها همچنین مانع از تشکیل لکه قطرات آب بر روی ظروف در هنگام خشک شدن می‌شود.

چرا ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر دستگاه شما قدیمی است پیش از هر چیز لاستیک دور درب را چک کنید. اگر لاستیک دور درب فرسوده یا پاره شده باشد، احتمال نشتی آب از دستگاه زیاد است. پمپ و شیر ورودی آب باید چک شود. اگر این دو قطعه در دستگاه دچار مشکل شوند، منجر به نشتی آب می‌شود. شلنگ گردش آب یا شلنگ تخلیه نیز ممکن است عامل به وجود آمدن این مشکل باشد.

چرا ظروف پس از شستشو تمیز نمی‌شوند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

عمده‌ترین ایراد ماشین‌های ظرفشویی به عدم شستشوی رضایت‌بخش ظروف برمی‌گردد. این مشکل به طرز استفاده شما از دستگاه مرتبط است. اگر از میزان نامناسبی از ماد شوینده استفاده کنید، قطعاً شستشو ظروف رضایت‌بخش نخواهد بود.

ممکن است چیدمان ظروف درون دستگاه دچار مشکل باشد. چیدمان نامناسب مانع از گردش بازوی آب‌پاش شده می‌شود. ممکن است ظروف بیش از حد ظرفیت ماشین درون آن چیده شده باشند، اگر حجم ظروف زیاد است آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را در دو سری بشویید. در آخر ممکن است، فیلتر دستگاه جرم گرفته باشد. همچنین روزنه‌های بازوی آب‌پاش نیز ممکن است مسدود شده باشند.

چرا ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر ماشین ظرفشویی روشن نشود، مسلماً نمی‌تواند عمل شستشوی ظروف را انجام دهد. اگر در حین راه‌اندازی ماشین ظرفشویی صدای غیرعادی بگوش برسد، موتور ممکن است دچار مشکل شده باشد؛ اما اگر صدایی نمی‌شنوید، احتمالاً ایراد دستگاه درجایی غیر از موتور است. مشکل ممکن است از یک پمپ مسدود شده، سیم‌کشی بد یا سوییچ خراب باشد. این مشکل از جزو مشکلات پیچیده محسوب می‌شود که نیاز به بررسی یک متخصص را دارد.

چرا ماشین ظرفشویی پر آب نمی‌شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

برای شستشو ظروف به آب احتیاج است. یکی از دلایل احتمالی برای بروز این مشکل، گیر کردن شناور است. شناور وظیفه قطع کردن آب را درزمانی که به حد معینی رسید، بر عهده‌ دارد؛ بنابراین اگر درب ماشین ظرفشویی باز بماند، آب جاری نخواهد شد. مشکل ممکن است از خرابی سوییچ درب باشد؛ یعنی حتی در زمانی که درب دستگاه کاملاً بسته است، فکر می‌کند که درب دستگاه باز است.

چرا  دستگاه به صورت مداوم از آب پر می‌شود و قطع نمی‌کند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

ممکن است دستگاه شما اورلود کند و فقط از آب پر شود. اگر این مشکل اتفاق بیافتد درنهایت با یک ماشین پر از کف و آب مواجه خواهید شد. در اینجا مشکل ممکن است از سوییچ شناور باشد. گزینه دیگر تایمر است که احتمال خرابی آن وجود دارد. اگر این بخش دچار مشکل شود به دستگاه فرمان‌ می‌دهد که از آب پر شود. احتمال اینکه خود شیر ورودی آب باز باشد نیز وجود دارد.

چرا آب در ماشین ظرفشویی گرم نمی‌شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در وسایلی مانند ماشین ظرفشویی و ماشین ظرفشویی اگر با مشکل گرم نشدن آب مواجه شدید، پیش از هر چیز به سراغ المنت دستگاه بروید. اگر المنت سالم بود، ترموستات یا سیم‌های رابط را چک کنید. درنهایت اگر همه این موارد سالم بودند، ممکن است مشکل دستگاه را در مدار کنترل بیابید.

چرا ظرفشویی صدای غیرعادی می دهد، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

عدم چرخش صحیح و مناسب بازوی آب‌پاش یا مشکلات در حلقه چرخان ماشین ظرفشویی ممکن است علت بروز این مشکل باشد.

چرا آب ظرفشویی به درستی تخلیه نمی‌شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر آب ماشین ظرفشویی شما به درستی تخلیه نمی‌شود، باید در لوله تخلیه و یا پمپ تخلیه دنبال این مشکل بگردید. البته بهتر است پیش از انجام هر کاری از تمیز بودن فیلتر اطمینان حاصل کنید. گرفتگی فیلتر ممکن است علت بروز این مشکل باشد.

چرا درب ماشین ظرفشویی قفل نمی‌شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

گاهی اوقات درب ماشین ظرفشویی بسته نمی‌شود. همان‌طور که اشاره شد، ماشین ظرفشویی تا زمانی که درب آن قفل نشود کار نمی‌کند. یکی از دلایل ممکن است تراز نبودن ظروف و اشکال در قرارگیری آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها باشد. چیدمان بد ظروف مانع از بسته شدن درب می‌شود. خود قفل نیز ممکن است دچار ایراد باشد. شاید درست تنظیم نیست یا حتی باید تعویض شود

در صورت بروز هر یک از مشکلات فوق و یا سایر مشکلات در ماشین ظرفشویی با امداد آی.پی تماس بگیرید. با تماس با این مجموعه می‌توانید از راهنمایی‌های متخصصین تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده کنید. حتی ممکن است با بکار بستن این توصیه‌ها بتوانید مشکل دستگاه را خودتان حل کنید. برای دریافت مشاوره تلفنی یا خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل و منزل، با امداد آی.پی تماس بگیرید.

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی در امداد آی پی

مجموعه امداد آی.پی از تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی در تهران است. این مجموعه دارای شعب متعدد در سرتاسر تهران است. این ویژگی باعث کوتاه شدن فاصله زمانی از تماس شما تا حضور تکنسین در محل شده است. قابل ذکر است که این مجموعه ارائه‌دهنده خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل و منزل است. یعنی در زمان خرابی این وسیله به کلی فکر حمل‌ونقل و دردسرهای آن را از سر خود بیرون کنید. شما می‌توانید با یک تماس کوتاه با امداد آی.پی دستگاهتان را در منزل تعمیر کنید.

تعمیرکارانی که با این مجموعه در حال همکاری هستند از باتجربه‌ترین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی‌اند. دقیقاً مثل امداد آی.پی که سابقه بسیار زیادی در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارد، تعمیرکاران آن نیز باسابقه و باتجربه هستند. این مجموعه از نیم‌قرن پیش تاکنون، با مجوز رسمی در حال فعالیت در این زمینه است. امداد آی.پی در طول این چند دهه توانسته است، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد. با تماس با امداد آی.پی بهترین متخصصان تعمیر ماشین ظرفشویی به منزل شما مراجعه می‌کنند. همچنین می‌توانید از کیفیت قطعات مورد استفاده آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها اطمینان داشته باشید.

این مجموعه در راستای حفظ احترام مشتریان خود و در جهت کمک به آنان امکان ارائه مشاوره تلفنی را فراهم کرده است. همچنین هزینه تعمیرات در این مجموعه کاملاً بر اساس نرخ مصوب و بسیار مقرون به‌صرفه است. سرعت در ارائه خدمات، داشتن شعب متعدد، منصفانه بودن هزینه تعمیرات، پاسخگویی تلفنی مناسب، همکاری با تعمیرکاران حاذق، همه و همه از ویژگی‌هایی است که به صورت یکجا در امداد آی.پی وجود دارد. این مجموعه، همچنین کلیه خدمات خود را یک سال گارانتی می‌کند.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر ظرفشویی در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

4.8/5 - (6 امتیاز)
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر