021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات پارس با ما در تماس باشید 021-91093903

نمایندگی تعمیرات پارس

نمایندگی تعمیرات پارس

امداد آی.پی تعمیرگاه مجاز پارس و نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی پارس در شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران  آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز می باشد. برای آشنایی با این خدمات در این مقاله با ما همراه باشید.

 با استفاده از خدمات امداد آی پی می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات لوازم خانگی پارس صرفه جویی داشته باشید.

آنچه شما در این مقاله خواهید خواند:

  1. آشنایی با امداد آی پی به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی پارس در تهران
  2. آشنایی با برند پارس و کیفیت محصولات آن
  3. بررسی رایج ترین سوالات در زمینه محصولات برند پارس

در ادامه با امداد آی پی همراه بمانید

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر پارس در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر پارس در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. نزدیکترین شعبه امداد آی پی را از انتهای مقاله به محل سکونت خود بیابید.
  2. با ما تماس بگیرید
  3. یا از طریق سایت درخواست خود را ثبت کنید
  4. نیم ساعن بعد تعمیرکار لوازم خانگی پارس را در منزل مشاهده خواهید کرد
  5. از قبل شماره تماس تعمیرکار و کد اشتراک خود را از طریق نمایندگی دریافت کرده اید
  6. وی را چک کنید
  7. تعمیرکار لباس فرم به تن دارد
  8. بعد از اتمام کار برگه گارانتی را تحویل بگیرید
  9. همچنین در نظر سنجی شرکت نیز مشارکت داده خواهید شد

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات پارس در امداد آی پی دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیرات پارس در تهران

برای دسترسی به خدمات متنوع تعمیر لوازم خانگی پارس در تهران، بهتر است به یک تعمیرگاه مجاز و مرکزی پارس مراجعه کنید. تعمیرگاهی که با استفاده از افراد مختلف که هرکدام تخصص خاص و ویژه خود را دارند، بهترین خدمات را برای رفع عیب از لوازم خانگی پارس شما ارائه دهند.

با توجه به نیازی که دارید، باید خدمات مربوط به همان نیاز را از تعمیرگاه مرکزی پارس بخواهید. مشخص است تعمیرگاهی که برای تمامی موارد فوق تنها از یک یا چند تعمیرکار غیرتخصصی استفاده می‌کند، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما به‌حساب آید.

امداد آی.پی به‌عنوان نمایندگی تعمیرات پارس در تهران و یک واحد حرفه‌ای تعمیر انواع لوازم خانگی پارس توانسته در طول سال‌های گذشته با ارائه خدمات تخصصی بهترین نتایج را از رضایت مشتری به دست آورد.

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (سمت راست یا پایین صفحه) تماس بگیرید.

تعمیر لوازم خانگی پارس در محل و منزل

شاید انتخاب تعمیرکار لوازم خانگی پارس در هیچ شهری به اندازه تهران سخت و طاقت‌فرسا نباشد. تعمیر لوازم خانگی پارس در تهران به دلیل گستردگی مجموعه‌های خدماتی به‌شدت رقابتی شده و هر مجموعه، نوعی از خدمات را با کیفیت و قیمت مختص به خود ارائه می‌دهد. اگر یک بررسی دقیق بر روی قیمت‌گذاری خدمات تعمیر لوازم خانگی پارس در تهران شود، آمار عجیب و غریبی به دست می‌آید که حاکی از نوسانات قیمت توافقی بین سرویس‌گیرنده و تعمیرکار است.

شرکت امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات پارس در تهران مفتخر است که با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی در زمینه لوازم خانگی، به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تعمیر لوازم خانگی پارس در تهران شناخته می‌شود. شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید خدمات تعمیر لوازم خانگی پارس در محل و منزل خود را دریافت کنید.

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی پارس در تهران

در این بخش با برند پارس و خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی پارس در تهران در امداد آی پی بیشتر آشنا می شویم:

وقتی صحبت از برند های داخلی در زمینه تولیدات محصولات لوازم خانگی به میان می آید، بدون شک اولین چیزی که در ذهن نقش می بندد، مقایسه ی آن با برند های خارجی است. اگر چه امروز کشورهای چین، المان، ایتالیا، بخشی از بازار لوازم خانگی مصرفی را به خود اختصاص دادند، ولی هنوز هم عده ای متعقد هستند که برندهای ایرانی و داخلی قابل رقابت و یا حتی برتر نسبت به برخی برندهای خارجی هستند، و بر این عقیده باورند تا برای حمایت از تولید ملی به خرید لوازم خانگی روی بیاوریم.

شرکت های تولیدی زیادی در ایران در این زمینه فعالیت می کنند. یکی از این شرکت ها، شرکت پارس است که سعی داریم به معرفی آن بپردازیم. شرکت تولید کننده لوازم خانگی پارس، عملیات ساخت و تاسیس کارخانجات خود را از سال 1354 در زمینی به مساحت 13 هکتار اغاز کرد و بعد از گذشت 5 سال از عملیات عمرانی ساخت و ساز و تجهیز کارخانه خط تولید محصولات خود را در سال 1359 به راه انداخت.

در تعمیرگاه مجاز مرکزی پارس در تهران می توانید:

  • برای تعمیرات لوازم خانگی پارس اقدام نمایید
  • قطعات فابریک پارس را تحویل بگیرید
  • از خدمات تعمیر لوازم خانگی پارس در محل بهره مند شوید

معرفی برند پارس در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پارس

شرکت لوازم خانگی پارس ابتدا دو نوع محصول یخچال و فریزر 12 فوت را تولید می کرد. تولیدات این کارخانه با هدف کیفیت محصول و جلب رضایت مشتری بود که در سال 1381 با بررسی کارشناسانه و ارزیابی و شناسایی نیازهای به روز مشتریان، در ساختار کیفی و طراحی ظاهری محصولات خود، با هدف بهبود مستمر در محصولات، تغییراتی را در زمینه تولیدات خود آغاز کرد.

همه ی این فعالیت های شرکت لوازم خانگی پارس در ابتدای سال های انقلاب و شروع جنگ تحمیلی بود، زمانی که کشور با کمبود نیروهای کارآزموده و مجرب و حتی نیروی کار مواجه بود ،اما همه ی این محدودیت ها باعث نشد تا مهندسان جوان ایرانی، از اهداف و تلاش خود غافل شوند وضمن تکیه بر اعتماد به نفس و تعهد که در راس قوانین این مجموعه داشت، توانستند با موفقیت به اهداف خود دست پیدا کنند.

این شرکت در سال 1388، با هدف آموزش و تربیت نیروهای متخصص برای رفع کمبودها در زمینه نیروی کار و تکنسین های مجرب، اقدام به تاسیس یک مرکز آموزش علمی و کاربردی لوازم خانگی کرد و توانست جایگاه ویژه ای را در زمره شرکت های تولیدی لوازم خانگی ایران به خود اختصاص دهد. تولید محصولاتی با کیفیت قابل قبول و قابل رقابت در سطح جهانی، از اهداف مدیران صنعتی این شرکت بود، که باتوجه به نیازهای مشتریان و مشکلات موجود در این صنعت، واحد های آزمایشگاهی و تحقیقاتی را با هدف دستیبابی به کیفیت و دانش روز در زمینه تولید این محصولات تاسیس کرد.

ادامه معرفی برند پارس در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پارس

ضمن تامین نیاز های مشتریان داخلی، فعالیت در زمینه صادرات محصولات با کیفیت به آن سوی مرزها و سپس سراسر جهان هم از جمله اهداف این شرکت به شمار می رود. تحقق این اهداف بزرگ نیازنمند تلاش و توسعه کار و اراده ای قوی می خواهد که به خوبی در بین کارکنان این مجموعه و مدیران شرکت به چشم می خورد.

از جمله اقداماتی را که این شرک در جهت دسیتابی به این هدف، انجام داد که از جمله آن می توان ایجاد خط تولید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، یخچال و کولر اشاره کرد. که با تولید آن محصولات و افزایش تولید در این زمینه توانست تا بخش بزرگی از بازار مصرفی را به خود اختصاص ددهد و حدود 212 درصد افزایش تولید را تجربه کند. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی جزو برترین برندهای کشور به حساب می آید.

دفتر مرکزی شرکت در تهران و کارخانه آن در شهر صنعتی البرز قزوین است، در حال حاضر این شرکت جز واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی، تامین و واحد تجاری نهایی گروه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می باشد. فعالیت های شرکت لوازم خانگی پارس در زمینه تولیدات محصولات، شامل، تامین مواد اولیه برای ساخت لوازم خانگی، به کار گیری فناوری های نوین برای طراحی محصولات، تامین بودجه و تاسیس واحد های صنعتی برای تولید محصولات، صادرات محصولات، مشارک با اشخاص حقیقی و حقوقی، تهیه و توزیع قطعات مربوطه می باشد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی پارس

هزینه تعمیر لوازم خانگی پارس در امداد آی پی به دلایل زیر کاملا مقرون به صرفه می باشد:

  • تنظیم هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها
  • حذف هزینه های جابجایی دستگاه

نتیجه گیری از تعمیرات پارس در امداد آی.پی

نتیجه گیری از تعمیرات پارس در امداد آی.پی به شرح زیر است:

  • مطمئن باشید انتخاب نمایندگی تعمیرات پارس بسیار مهم است.
  • در نتیجه تا جای ممکن وسواس به خرج دهید و تحقیق کنید.
  • به‌ویژه اگر نیاز به تعمیرات خاصی مثل تعمیر لوازم خانگی پارس دارید، بهتر است حتما توسط متخصص باتجربه انجام شود.
  • در نتیجه به‌سادگی به تعمیرکاران و تعمیرگاه‌های نامعتبر اطمینان نکنید تا بعدها پشیمان نشوید.

مجموعه بزرگ امداد آی.پی به‌ عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل و منزل به‌ویژه تعمیر لوازم خانگی پارس شناخته می‌شود که می‌توانید با کمی تحقیق و جستجو به حرفه‌ای بودن این تیم پی ببرید. برای تعمیر لوازم خانگی پارس نیز می‌توانید با پشتیبان‌های تخصصی و حرفه‌ای ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی پارس در امداد آی پی در تهران به خدمات تعمیرات محصولات این برند میپردازد.

نمایندگی تعمیرات پارس در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات پارس در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات پارس در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات پارس در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر پارس در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر