021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

نحوه تشخیص جاروبرقی اصل

نحوه تشخیص جاروبرقی اصل

نحوه تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی، یکی از آموزش های کارآمد امداد آی پی می باشد. در صورتی که قصد خرید جاروبرقی را دارید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید. متاسفانه با ورود کالا های قاچاق، خرید و تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی، کار دشواری شده است. از این رو در ادامه راهکار هایی را ارائه خواهیم داد که به شما در زمان خرید جاروبرقی اصل کمک خواهد نمود. با ما همراه باشید.

نکات مهمی بعد از خرید جاروبرقی نیز وجود دارد مانند نحوه نگهداری و تعمیر جاروبرقی.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد نحوه تشخیص جاروبرقی اصل دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی بپردازید.

 

 

نحوه تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

تشخیص جاروبرقی اصل

نحوه تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی شامل راهکار هایی کاملا ساده و معمولی می باشد که می توانید با رعایت آن ها، از خرید جاروبرقی تقلبی جلوگیری کنید. در ادامه امداد آی پی به صورت تخصصی تمامی راهکار های تشخیص جاروبرقی فابریک را برای شما شرح خواهد داد تا در زمان خرید این محصول با مشکل مواجه نشوید.

شما با مطالعه تاریخچه جاروبرقی می توانید اطلاعات بیشتری هنگام خرید داشته باشید.

در زمان خرید جاروبرقی اصل به کدام بخش ها توجه کنیم؟

برای این که بتوانید به  راحتی جاروبرقی اصل را از نوع تقلبی ان تشخیص دهید، بهتر است تمامی جزییات و اجزای دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه بخش های مهمی از این دستگاه را برای شما نام برده ایم که به شما در تشخیص جاروبرقی اصل کمک خواهد نمود:

  • جنس بدنه جاروبرقی
  • مدل دهنک جاروبرقی
  • مدل لوله تلسکوپی و لوله خرطومی جاروبرقی
  • نوع فیلتر جاروبرقی
  • مدل بدنه جاروبرقی
  • نوع رنگ جاروبرقی
  • تعداد چرخ های جاروبرقی
  • مدل چرخ های جاروبرقی
  • سایز جاروبرقی
  • میزان قدرت و مکش جاروبرقی

چه راهکار هایی برای تشخیص جاروبرقی اصل وجود دارد؟

اگر برای شما هم در زمان تشخیص جاروبرقی اصل سوال شده است که چه راهکار هایی برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی وجود دارد، این بخش از مطلب را از دست ندهید. س

تشخیص جاروبرقی اصل توسط روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. شما بای این که بتوانید جاروبرقی اصل را شناسایی کنید، باید به راهکار هایی که در ادامه ذکر کرده ایم، توجه ویژه ای داشته باشید:

  • بررسی جزییات کامل قطعات جاروبرقی
  • مقایسه تمام بخش های جاروبرقی مودر نظر با تصاویر موجود در سایت رسمی برند تولید کننده
  • سرچ و بررسی اطلاعات کامل جاروبرقی
  • بررسی شماره سریال جاروبرقی
  • بررسی لوگو و لیبل های درج شده بر روی جاروبرقی و کارتن آن

چگونه می توان قطعات مختلف جاروبرقی را از نظر اصل بودن بررسی نمود؟

قطعات جاروبرقی اصل

خرید و تشخیص جاروبرقی اصل، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که جاروبرقی های فابریک، از کیفیت و دوام بیش تری نسبت به مدل های تقلبی برخوردار می باشند. بهتر است در زمان خرید جاروبرقی اصل، از شخضی کمک بگیرید که در این زمینه متخصص باشد. اما لازم است بدانید که نباید از خرید شما سودی به او برسد.

برای این که بتوانید قطعات جاروبرقی اصل را تشخیص دهید، باید از دقت زیادی برخوردار باشید. شما باید برای این کار قطعات جاروبرقی را باز کنید و با جاروبرقی اصل مورد مقایسه قرار دهید. در صورتی که جاروبرقی اصل را به همراه ندارید، می توانید از عکس های موجود در فضای اینترنت کمک بگیرید.

باید یک به یک اجزای جاروبرقی اعم از دسته، دهنک، بدنه، فیلتر، چرخ ها و.. را مورد بررسی قرار دهید. قطعا یکی از بهترین روش های تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی، بررسی قطعات آن می باشد.

نحوه تخشیص جاروبرقی اصل از طریق شماره سریال

سرچ کردن یکی از بهترین روش ها برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی می باشد. شما می توانید در زمان خرید جاروبرقی، کشماره سریال کالای مد نظر خود را، در سایت معتبر برند تولید کننده سرچ کنید و آن را با شماره سریال درج شده بر روی بدنه و کارتن جاروبرقی مطابقت دهید. توجه داشته باشید که در این زمان شما به نام کامل و انگلیسی جاروبرقی نیاز خواهید داشت.

آیا بررسی لیبل و لوگو درج شده بر روی جاروبرقی و کارتن به تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن کمک می کند؟

لوگو و لیبل های زیادی بر روی جاروبرقی و کارتن آن درج شده اند که هر کدام نشان دهنده موارد مختلف از جمله نام برند تولید کننده می باشند. اما در اغلب موارد لیبل های درج شده بر روی کارتن و یا جاروبرقی به صورت تقلبی انجام می شود. در بسیاری از موارد لیبل ها و لوگو های درج شده بر روی کارتن جاروبرقی، نشان دهنده تقلبی بودن دستگاه می باشند. شما می توانید به کمک لیبل درج شده بر روی کارتن و بدنه جاروبرقی، به راحتی به تشخی ص جاروبرقی اصل بپردازید.

چگونه می توان از خرید جاروبرقی تقلبی جلوگیری کرد؟

در صورتی که تصمیم خود را برای خرید جاروبرقی اصل گرفته اید، بهتر است به سراغ فروشگاه های معتبر و یا شرکت های وارد کننده لوازم خانگی برقی بروید. همین طور می توانید از راهنمایی و مشاوره افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. توجه داشته باشید که در زمان خرید و تشخیص جاروبرقی اصل، باید به خدمات تعمیرات جاروبرقی مورد نظر خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

 

 


5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر