021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

علت برق داشتن ماشین ظرفشویی

علت برق داشتن ماشین ظرفشویی

برق داشتن ماشین ظرفشویی، یکی از مشکلات این دستگاه به شمار می آید که ممکن است هر کدام از ما با آن موجه شویم. لازم به ذکر است که برق داشتن ماشین ظرفشویی خطرناک بوده و در صورتی که عیب یابی ماشین ظرفشویی به صورت تخصصی انجام نشود، امکان دارد که خطر ساز شود. امداد آی پی در این مطلب یک به یک علت برق داشتن ماشین ظرفشویی را بررسی کرده است و برای آن ها راهکاری ارائه داده است.

کاربران گرامی؛ چنانچه تجربه این به خصوص یا پرسشی در مورد علت برق داشتن ماشین ظرفشویی دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با تعمیرکاران لوازم خانگی امداد آی پی بپردازید.

علت برق داشتن ماشین ظرفشویی

برق داشتن ماشین ظرفشویی می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. امداد آی پی در این مطلب تمامی دلایل برق داشتن ماشین ظرفشویی را برای شما بررسی کرده است. توجه داشته باشید که باید در ابتدا عیب یابی ماشین ظرفشویی را به صورت تخصصی انجام دهید. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که اگر در این کار مهارت و تجربه کافی را ندارید، از تکنسین های متخصص امداد آی پی کمک بگیرید.

خرابی سیم کشی، دلیلی بر برق داشتن ماشین ظرفشویی

خرابی سیم کشی دستگاه، می تواند یکی از دلایل برق داشتن ماشین ظرفشویی باشد. خرابی سیم ها به معنی پوشیده شدن روکش سیم و یا از بین رفتن روکش آن ها به هر دلیلی می باشد. چرا که سیم لخت با بدنه ماشین ظرفشویی برخورد کرده و باعث برق دار شدن آن خواهد شد. حتما باید تمامی سیم کشی ماشین ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که قسمتی و یا بخشی از آن آسیب دیده بود، عمل تعویض را انجام دهید. در صورتی که تخصص کافی در این زمینه را ندارید از تکنسین های امداد آی پی کمک بگیرید.

معیوب بودن پریز برق، علت برق داشتن ماشین ظرفشویی

معیوب بودن پریز برق، علت برق داشتن ماشین ظرفشویی

معیوب بودن پریز برق که دستگاه ماشین ظرفشویی به آن متصل می باشد، می تواند دلیلی بر برق داشتن ماشین ظرفشویی باشد. توجه داشته باشید که باید در زمان عیب یابی ماشین ظرفشویی، حتما سلامت پریز برق را نیز مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که دچار خرابی شده باشد، بهتر است که اقدام به تعویض آن کنید.

خرابی دو شاخه، یکی از دلایل برق داشتن ماشین ظرفشویی

دو شاخه، یکی دیگر از مسائلی است که باید در زمان بر طرف نمودن برق داشتن ماشین ظرفشویی، آن را بررسی کنید. چرا که معیوب بودن آن می تواند بدنه دستگاه را برق دار کند. حتما باید در زمان تعمیر ماشین ظرفشویی، دو شاخه و سیم آن را تعویض نمایید. در صورتی که در انجام این کار مهارت ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

معیوب بودن هیتر، دلیلی بر برق داشتن ماشین ظرفشویی

معیوب بودن هیتر، دلیلی بر برق داشتن ماشین ظرفشویی

هیتر مسئولیت گرم کردن آب دستگاه را بر عهده دارد. در صورتی که هیتر دچار آسیب و خرابی شود، می تواند یک دلیل برای برق داشتن ماشین ظرفشویی به شمار آید. به طور کلی از جمله اتفاق هایی که منجر به خرابی هیتر می شود، بر خورد آن با آب و یا پوسیده شدن هیتر می باشد. بهتر است اقدامات لازم را برای تعویض هیتر انجام دهید. شما می توانید در این زمینه با تکنسین های نمایندگی تعمیران ماشین ظرفشویی در تماس باشید. شما باید با قطعات ماشین ظرفشویی آشنایی داشته باشید تا در تشخیص خرابی قطعات به مشکل نخورید.

خرابی موتور دستگاه، یک علت برای برق داشتن ماشین ظرفشویی

موتور، یکی از اصلی ترین بخش های داخلی دستگاه به شمار می آید. خراب شدن موتور می تواند یک دلیل برای برق داشتن ماشین ظرفشویی باشد. برق دادن موتور به بدنه ناشی از نیم سوز شدن موتور دستگاه می باشد. بهتر است برای عیب یابی تخصصی این مشکل و یا تعویض موتور شستشوی ماشین ظرفشویی و یا تعویض موتور گردش ماشین ظرفشویی، از یک تعمیرکار ماهر و تکنسین کمک بگیرید.

نشتی آب، یک دلیل برای برق داشتن ماشین ظرفشویی

نشتی آب جزو مشکلاتی است که به طور معمول نادیده گرفته می شود. اما لازم است بدانید که برخورد آب با سیم ها، در صورت نفوذ به آن ها، امکان دارد که دستگاه را دچار اتصالی کرده و نهایت به برق داشتن ماشین ظرفشویی منجر خواهد شد. بهتر است در صورت بروز نشتی، هر چه سریع تر آن را برطرف کنید. اگر به عیب یابی ماشین ظرفشویی مسلط نیستید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

اتصالی داشتن سیم کشی داخلی، علت برق داشتن ماشین ظرفشویی

اتصالی داشتن سیم کشی داخلی، علت برق داشتن ماشین ظرفشویی

امکان دارد که سیم کشی داخلی دستگاه، دچار اتصالی شده و باعث برق داشتن ماشین ظرفشویی شود. حتما باید در زمان عیب یابی ماشین ظرفشویی، بخش های داخلی دستگاه مانند برد الکتریکی، قطعات الکتریکی و همین طور سیم کشی های داخلی را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که این امر باید با تسلط کافی انجام شود. در غیر این صورت خطر آفرین خواهد شد.

چگونه مشکل برق داشتن ماشین ظرفشویی را از بین ببریم؟

توجه داشته باشید که راهکار هایی در جهت از بین بردن برق داشتن ماشین ظرفشویی وجود دارد. از این رو امداد آی پی آن ها را برای شما در ادامه آورده است:

  • تعویض دو شاخه مشکل دار و معیوب
  • اتصال سیم ارت یا گراند ماشین
  • تعویض و تعمیر پریز برق مشکل دار
  • تعویض هیتر در صورت خرابی
  • تعویض سیم کشی در صورت پوسیدگی و خرابی آن ها

بررسی برق داشتن ماشین ظرفشویی

بررسی برق داشتن ماشین ظرفشویی

برق داشتن ماشین ظرفشویی، می تواند به دلایب مختلفی اتفاق بیفتد. امداد آی پی برای شما یک به یک آن ها را مورد بررسی قرار داد. توجه داشته باشید که باید ابتدا عیب یابی ماشین ظرفشویی کاملا تخصصی انجام شود. همین طور در صورت تعمیر باید فردی که اقدام می کند، تسلط و مهارت کافی را داشته باشد. در غیر این صورت امکان دارد که به سایر بخش های سالم دستگاه ماشین ظرفشویی آسیب وارد شود. از این رو به شما توصیه می کنیم که در صورت نیاز به عیب یابی ماشین ظرفشویی و تعمیر آن، با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران تماس بگیرید.


3/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر