021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز سام

بدون عکس

در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت اجاق گاز سام بپردازیم تا شما خوانندگان محترم پیش از خرید هر نوع لوازم خانگی و به خصوص اجاق گاز که یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه است آشنایی مختصری راجع به اجاق گاز سام داشته باشید تا بتوانید خرید و انتخاب درستی را رقم بزنید. پس اگر اطلاعاتی راجع به اجاق گاز سام ندارید یا به دنبال اطلاعات بیشتری هستید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت اجاق گاز سام بپردازیم.

کاربران گرامی چنانچه پرسش یا سوال به خصوصی در مورد اجاق گاز های سام دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی و دیگر کاربران بپردازید.

 اجاق گاز سام چه امکاناتی دارد؟

برند سام یکی برند مطرح و با کیفیت است که محصولاتش با برند سامسونگ مقایسه می شود. در این بخش می خواهیم در جهت بررسی کیفیت اجاق گاز این برند به معرفی امکانات اجاق گازهای سام بپردازیم:

  • ایمنی بالای اجاق گاز سام به جهت داشتن ترموکوپل و فندک خودکار
  • قیمت مناسب به علت مونتاژ در ایران
  • استفاده از شبکه های چدنی
  • بدنه مقاوم در برابر خط و خش
  • کیفیت و دوام بالا

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولیدکننده اجاق گاز سام

سام الکترونیک یک مونتاژ کننده و تولیدکننده لوازم خانگی برند سامسونگ در ایران است که از سال 1380 فعالیت خود را شروع کرده است. شرکت سام الکترونیک طی دو دهه تجربه خود تنها نمیانده رسمی برند سامسونگ بود که توانست برند ملی خود را جایگزین آن کند و خود به تولید لوازم خانگی بپردازد. امروزه برند سام الکتروینک به تولید لوازم خانگی با کیفیت می پردازد که باعث افزایش تولیدات ایرانی با کیفیت می شود.

اجاق گاز سام ساخت کجاست؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که مصرف کنندگان در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز سام مطرح می کنند این است که اجاق گاز سام ساخت کجاستِ اگر این چرسش برای شما هم مطرح است در ادامه با ما همراه باشید.

اجاق گاز سام ساخت برند سام الکترونیک است که در ایران به تولید می پردازد. این شرکت فعالیت خود را تحت لیسانس شرکت سامسونگ شروع کرد که خود امروزه به تولید محصولات الکترونیکی مشغول است و توانسته محصولات خانگی و اجاق گاز با کیفیت و منحصر به فرد و به روز تولید کند.

خدمات پس از فروش اجاق گاز سام چطور است؟

سام الکترونیک علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارد محصولات خود را با ضمانت و گارانتی تعویض ارائه می دهد و این باعث شده است که نظر افراد زیادی جلب این برند شده و به راحتی از آن خرید کنند. برند سام مانند برخی دیگر از برندهای ایرانی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب بسیار موفق بوده است و امروزه نمایندگی های رسمی لوازم خانگی سام در تمام استان ها هستند که مشتریان این برند به راحتی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. همچنین در صورتی که در رابطه با خدمات پس از فروش اجاق گاز سام به مشکل برخوردید می توانید تعمیرات اجاق گاز خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد و تعمیرکاران مجرب این مجموعه بسپارید.

اجاق گاز سام با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

برند سام الکترونیک یکی از برندهای با کیفیت تولید ایران است که نه تنها با برندهای با کیفیت ایرانی در حال رقابت است بلکه در بازار خارج از ایران نیز به رقابت با برندهای مطرح می پردازد.

  • در بازار ایران اجاق گاز سام را می توان با اجاق گاز برندهای پیلوت، اسنوا و آلتون رقیب دانست.
  • در بازار خارج از ایران اجاق گاز سام توان رقابت با برندهای کندی و لوفرا را دارد که هر دوی این برندها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و کیفیت بسیاری عالی برند سام توانسته است اجاق گازهای این برند را با برندهای خارجی هم تراز کند.

چرا اجاق گاز سام بخریم؟ اجاق گاز سام خوبه؟

با بررسی کیفیت اجاق گاز سام دریافتیم که برند سام الکترونیک به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و سیستم به روز خود گسترش زیادی پیدا کرده است و به تولید مدل های مختلف اجاق گاز می پردازد. در این بخش قصد داریم به این سوال که چرا اجاق گاز سام بخریم؟ یا اصلا اجاق گاز سام خوبه؟ پاسخ دهیم.

  • قیمت مناسب اجاق گاز سام

اجاق گاز سام اجاق گاز تولید ایران است به همین دلیل نسبت به اجاق گازهای خارجی قیمت مناسبی دارد اما از لحاظ کیفیت هم تراز برخی برندهای مطرح جهان است که باعث می شود خرید اجاق گاز سام به صرفه تر به نظر برسد.

  • کیفیت و دوام بالا

برند سام برای تولید محصولات خود از بسیاری از قطعات کره ای که توسط برند سامسونگ تولید شده است استفاده می کند که این باعث کیفیت بسیار بالای اجاق گاز سام می شود و می تواند طی سالیان متوالی دوام داشته و کاربردی باشد.

معرفی بهترین اجاق گاز سام به همراه لیست قیمت روز

در بررسی کیفیت اجاق گاز سام دانستیم که اجاق گازهای سام کیفیت بسیار بالایی دارند و تنها مشکل اجاق گاز سام تنوع کم این محصولات است. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مدل اجاق گازهای سام همراه با لیست قیمت روز آن بپردازیم.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله سام مدل GC-S9660GST

این اجاق گاز مبله تولید شرکت سام الکترونیک یکی از بهترین و محبوب ترین مدل اجاق گاز مبله در بازار است که در این بخش به شرح امکانات آن می پردازیم:

  • دارای فن انتقال حرارت
  • دارای بدنه محکم و ضد خش
  • دارای شبکه های چدنی
  • دارای موتور جوجه گردان
  • دارای فندک و ترموکوپل تاپ تایم

مزایا و معایب اجاق گاز سام از نظر مصرف کنندگان این محصول

پیش از خرید هر محصول بهتر است اطلاعاتی راجع به مزایا و معایب آن داشته باشیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. برای بررسی کیفیت اجاق گاز سام نیز علاوه بر بیان ویژگی های مثبت محصولات این برند باید به معرفی معایب آن نیز بپردازیم. در این بخش می خواهیم به مزایا و معایب اجاق گازهای سام از نظر مصرف کنندگان این محصول بپردازیم.

مزایای اجاق گاز سام از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • خدمات پس از فروش بسیار خوب
  • قیمت مناسب
  • کیفیت و دوام بالا
  • دارای فر جادار

معایب اجاق گازهای سام از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • تنوع کم اجاق گاز سام
  • طراحی نسبتا بد اجاق گازهای سام

بررسی کیفیت اجاق گاز سام از نظر تعمیرکاران آی پی امداد

در این مقاله سعی کردیم به بررسی کیفیت اجاق گاز سام و بیان امکانات آن بپردازیم تا شما خوانندگان محترم بتوانید با اطلاعات کامل به خرید اجاق گاز مورد نظر خود بپردازید. اگر هنوز نتوانسته اید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید، در این بخش می خواهیم به بررسی کیفیت اجاق گاز سام از نظر متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی مرکزی آی پی امداد بپردازیم. کارشناسان و متخصصان آی پی امداد اطلاعات جامعی در رابطه با اجاق گاز سام به شما ارائه می دهند که می توانید از آن استفاده کنید.

  • در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز سام توسط تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به این نکته می رسیم که اجاق گاز سام به علت اینکه از قطعات کره ای تولید شده است بسیار با کیفیت است و طی سالیان دوام دارد.
  • همچنین قیمت اجاق گاز سام به نسبت دیگر برندهای رقیب آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
  • اجاق گاز سام از خدمات پس از فروش بسیار خوبی برخوردار است که در صورت خرابی به راحتی می توانید قطعات آن را تعمیر و یا تعویض کنید؛ هرچند به علت کیفیت بالای اجاق گاز سام خرابی آن به ندرت رخ می دهد.

 

 


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر