021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله با ما در تماس باشید 021-91093903

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله Miele  با تعمیرکار مجرب و قطعات فابریک خدمات تعمیر و عیب یابی این دستگاه را در شرق, غرب, شمال و جنوب تهران انجام میدهد. نمایندگی تعمیرات، خدمات بهینه و مقرون به صرفه را در محل انجام می هد.

با بهره مندی از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران تا 75% در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی در این مقاله در مورد موضوعات زیر مطالبی را بیان کرده ایم. بنابراین شما با خواندن این مطلب به راحتی می توانید عیب جاروبرقی میله خود را بیابید. اگر سوالی در مورد تعمیر جاروبرقی میله دارید در انتهای این مطلب با کارشناس فنی ما در میان بگذارید.

  1. بررسی سوالات رایج کاربران در مورد تعمیر جاروبرقی میله
  2. عیب یابی و تعمیر جاروبرقی میله در منزل شما توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات
  3. هزینه تعمیرات جاروبرقی میله در محل توسط تعمیرکار نمایندگی
  4. مزیت استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران

مدت‌های بسیار است که در اکثر قریب به اتفاق منازل ایرانی، جاروبرقی پیدا می‌شود. این جاروبرقی‌ها از برندهای متعددی هستند که یکی از این برندها برند میله است. در ادامه در مورد جاروبرقی میله و نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران صحبت خواهیم کرد. اگر از جاروبرقی میله در منزل استفاده می‌کنید، این خبر را برای شما داریم که در صورتی که جاروبرقی شما دچار مشکل شد، می‌توانید با ما در امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران تماس بگیرید.

با امداد آی. پی همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله Miele در تهران

برای تماس با ما با شماره های درج شده در انتهای صفحه استفاده کنید. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران به شرح زیر می باشد.

  1. تماس با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله
  2. یا ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی میله در محل در سایت
  3. سپس ارسال کد اشتراک به همراه نام تعمیرکار به شماره تلفن همراه شما
  4. استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران در محل مورد شما در بازه زمانی یک ساعته
  5. سپس تعمیر جاروبرقی میله در محل با قطعات اصل و فابریک انجام می شود.
  6. به مشتری جهت خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران، فاکتور و گارانتی ارائه میشود.
  7. در نهایت از سوی امداد آی.پی با شما تماس گرفته میشود و در مورد میزان رضایت از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران، نظر سنجی می شود.

تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی میله در محل دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در تهران

اگر برای تعمیر جاروبرقی میله در محل خود با امداد آی.پی تماس گرفته‌اید، می‌توانید در مورد سرعت عمل این مجموعه در ارائه خدمات اطمینان داشته باشید. ما با داشتن نمایندگی‌های متعدد تعمیرات جاروبرقی میله در تهران، در فاصله کوتاهی از تماس شما، در محل حاضر می‌شویم. تکنسین‌های حرفه‌ای این مجموعه به سرعت به تعمیرات دستگاه شما می‌پردازند و در نهایت هم سلامت دستگاه تست می‌شود. همه این موارد در زمان بسیار کوتاهی صورت می‌پذیرد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران در امداد آی پی در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما است.

خدمات پس از فروش جاروبرقی میله به چه صورت است؟

با در نظر گرفتن نیاز های روز مصرف کنندگان جاروبرقی میله، امروزه خیلی از آن ها به دنبال استفاده از خدمات پس از فروش می باشند. اما شاید اعتبار گارانتی آن ها به پایان رسیده باشند و به دنبال یک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله منصف و همین طور شناخته شده بگردند. امداد آی پی کار این افراد را آسان نموده است. چرا که شماره تماس های نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله را در آخر این مطلب درج کرده است ضمن این که شما می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله، از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در محل نیز استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در محل

خدمات تعمیر جاروبرقی میله در محل، با استفاده از قطعات باکیفیت و اصلی انجام می‌شود. استفاده از قطعات اصلی در تعمیر جاروبرقی نیز برای پایداری مشتری بسیار مهم است. به‌طورکلی کیفیت در ارائه خدمات موجب می‌شود که مشتری با یکبار تماس و دریافت خدمات باکیفیت، به مشتری دائمی آن مرکز تبدیل شود.
این مجموعه به منظور اثبات صحت و کیفیت خدمات خود، کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی میله را یک سال گارانتی می‌کند.

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (سمت راست یا پایین صفحه) تماس بگیرید.

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی میله توسط تعمیرکار نمایندگی

برند میله جزء ده برند اول در تولید لوازم خانگی به شمار می آید به این معنا که برای اینکه جایگاه خود را ارتقاء دهد و یا در این رتبه حفظ کند، نیازمند کسب نمره خود از مشتریانش است و با این تفاسیر کالای خوبی را برای ورود به بازار، تولید می کند البته این به معنای دائمی بودن دستگاه نیست اما مدت بسیاری می توان از همکاری اش بهره برد.
عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی میله در محل توسط تعمیرکار نمایندگی  منجر به استخراج رایج ترین ایرادات این دستگاه شده است که در ادامه به آنها می پردازیم.

در ادامه به بررسی ایرادات رایج جاروبرقی میله پرداخته و راهکارهای حل آنها را نیز بیان می کنیم

 از جاروبرقی بوی سوختگی می‌آید، برای تعمیر جاروبرقی میله چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات جاروبرقی، بوی سوختگی و بلند شدن دود از آن است. اگر بوی سوختگی از دستگاه بلند شد، برای تعمیر جاروبرقی میله در محل از نکات زیر بهره ببرید:

استشمام بوی سوختگی نشانه خوبی نیست چرا که دلیل آن را باید در موتور دستگاه پیدا کنید. همان طور که می دانید موتور جاروبرقی مهم ترین بخش آن محسوب می شود که با مکش متناسب وظیفه جذب زباله های موجود در فضا را دارد. در این موقعیت حساس، تعمیر جاروبرقی میله محسوس است لازم است نمایندگی تعمیر مورد نظر را در جریان بگذارید تا با بررسی فنی، این قطعه کلیدی را احیاء نماید.

در صورت رفع نشدن بوی سوختگی دستگاه، با نمایندگی تعمیرات جارو‌برقی میله در محل تماس بگیرید.

جاروبرقی در مکیدن ضعیف عمل میکند؛ برای تعمیر جاروبرقی میله چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات جاروبرقی، عدم مکیدن گردو غبار است. اگر قدرت مکش دستگاه کاهش یافت، برای تعمیرات جاروبرقی میله در محل از نکات زیر بهره ببرید:

بعضاً پیش آمده که هر چقدر سطح را با جاروبرقی تمیز می کنید، باز هم ذرات زباله در گوشه و کنار سطح قابل مشاهده است و این به دلیل کاهش قدرت مکش دستگاه است که ممکن است دلایل متعددی را در بر گیرد. اگر بدون تخلیه زباله های موجود در کیسه و یا مخزن جمع آوری زباله، از آن استفاده می کنید، این موضوع قدرت مکش را پایین آورده و فضای مورد نظر شما را به صورت قابل قبولی تمیز نمی کند.

پس لازم است پیش از استفاده از دستگاه، کیسه را بررسی نموده و زباله های موجود در آن را تخلیه نمایید.

در بخش تعمیر جاروبرقی میله، دلایل کاهش مکش بررسی می شود که یکی از آنها می تواند بخاطر کثیف بودن فیلتر دستگاه باشد. توصیه می شود پس از هر بار استفاده، کیسه زباله را تخلیه و فیلتر را تمیز نمایید.

اگر همچنان دستگاه شما در مکش ضعف داشت، می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران استفاده کنید.

جاروبرقی به‌طور ناگهانی خاموش می شود، برای تعمیر جاروبرقی میله چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات جاروبرقی، خاموش شدن ناگهانی آن است. در صورتی که دستگاه به طور ناگهای خاموش می شود، برای تعمیر جاروبرقی میله در تهران از نکات زیر بهره ببرید:

اگر در حین انجام کار با جاروبرقی، بدون فشردن دکمه خاموش و یا جدا شدن دو شاخه سیم از پریز برق، جاروبرقی خاموش شد، ممکن است به دلیل وجود مشکل در موتور و یا افزایش بیش از حد دمای دستگاه باشد. با توجه به حساسیت موضوع، در این مواقع عیب یابی و رفع آن را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله بسپارید. پس از تعمیر جاروبرقی دیگر از این خاموشی های غیر منتظره خبری نخواهد بود.

برای حل مشکل خاموش شدن ناگهانی دستگاه در صورت افاقه نکردن موارد بالا، می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران استفاده نمایید.

سیم جمع کن جاروبرقی کار نمیکند، برای تعمیر جاروبرقی میله چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات جاروبرقی، کار نکردن سیم جمع کم آن است. در صورت بروز ایراد فنی در سیم جمع کن دستگاه، برای تعمیر جاروبرقی میله در منزل شما از نکات زیر استفاده کنید:

  • ابتدا سیم را یک دو متر بیرون کشیده و سیم جمع کن را امتحان نمایید.

اگر موفق به رفع ایراد فنی پیش آمده در سیم جمع کن دستگاه نشدید، از نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در محل کمک بگیرید.

جاروبرقی جرقه میزند؛ برای تعمیر جاروبرقی میله چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات جاروبرقی، تولید جرقه در آن است. در صورتی که دستگاه جرقه می زند، برای تعمیر جاروبرقی میله در منزل از نکات زیر استفاده نمایید:

  1. ایرادات کلکتور و زغال از رایج ترین دلایل این ایراد می باشند.
  2. ممکن است بلبرینگ موتور نیز دستخوش آسیب شده باشد.

اگر مشکل جرقه در دستگاه حل نشد، می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران استفاده کنید.

راهنمای استفاده از جاروبرقی میله از زبان تعمیرکار نمایندگی

در این بخش با توضبخات داده شده بیشتر با این دستگاه آشنا میشوید. راهنمای استفاده از جاروبرقی میله از زبان تعمیرکار نمایندگی عبارتند از:

  1. سعی کنید از سه راهی و سیم سیار برای جاروبرقی میله استفاده نکنید.
  2. مواقعی که از جاروبرقی استفاده نمی کنید، دوشاخه‌ی آن را از پریز خارج کنید.
  3. اجازه ندهید که کودکان به جاروبرقی دسترسی داشته باشند و از آن به عنوان وسیله‌ای برای بازی استفاده کنند.
  4. برای حمل جاروبرقی، از لوله خرطومی دست نگیرید. دستگیره‌ی جاروبرقی برای حمل کافی است.
  5. از جاروبرقی میله برای جمع کردن شن و ماسه بزرگ، مایعات، اجسام نوک تیز و مواد اشتعال زا مانند ته سیگار استفاده نکنید.
  6. به هیچ عنوان نباید از جاروبرقی بدون وجود کیسه استفاده کنید.
  7. همواره به چراغ هشدار مخزن جاروبرقی دقت داشته باشید. در صورتی که جاروبرقی نیاز به تعویض مخزن داشت، حتماً برای این کار اقدام نمایید. بهتر است همواره یک کیسه ذخیره در منزل داشته باشید تا هر زمان که به تعویض کیسه نیاز بود، مشکلی وجود نداشته باشد. پر بودن کیسه‌ی جاروبرقی موجب کاهش قدرت مکش آن خواهد شد.
  8. در صورت نیاز می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله نیز بهره مند شوید.
  9. جاروبرقی را در حالت پارک در اتاقی که کودکان به آن دسترسی ندارند نگهداری کنید.
  10. برای خارج کردن دوشاخه‌ی جاروبرقی از پریز، از سیم دست نگیرید. ضمناً به هیچ عنوان با دستان مرطوب به دوشاخه دست نزنید.
  11.  هرگونه مشکلی که در جاروبرقی میله به وجود آمد با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله تماس بگیرید.

 هزینه تعمیر جارو‌برقی میله

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در امداد آی پی با شفاف‌سازی هزینه‌های تعمیرات و تعیین هزینه‌ها بر اساس نرخ مصوبه نهاد‌های دولتی و نظارتی مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین انتخاب برای تعمیر جاروبرقی در منزل شما است. تعمیرکاران در صورت خراب شدن قطعه تمام سعی خود را انجام می‌دهند که قطعه خراب‌شده را تعمیر نمایند، اما چنانچه قطعه تعمیر نشد قطعه اورجینال را با نازل‌ترین قیمت جایگزین قطعه خراب می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران برای جلب رضایت مشتریان تمام هزینه‌ها را شفاف‌سازی کرده و ریز هزینه‌ها را قبل از انجام تعمیرات برآورد کرده و در قالب فاکتور رسمی شرکت به مشتری ارائه می‌نماید تا در صورت رضایت مشتری از هزینه‌ها نسبت به تعمیر جاروبرقی اقدام نماید.

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (سمت راست یا پایین صفحه) تماس بگیرید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در  امداد آی پی استفاده کنیم؟

مطمئن باشید انتخاب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران بسیار مهم است. در نتیجه تا جای ممکن وسواس به خرج دهید و تحقیق کنید. به‌ویژه اگر نیاز به تعمیرات خاصی مثل تعمیر جاروبرقی میله دارید، بهتر است حتما توسط متخصص باتجربه انجام شود.
نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در  امداد آی پی به شرح زیر است:

  • دسترسی به تکنسین حرفه ای جاروبرقی میله
  • دسترسی به خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
  • استفاده از قطعات فابریک میله
  • صرفه جویی حداکثری در هزینه ها

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (سمت راست یا پایین صفحه) تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر