021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات بخارشو با ما در تماس باشید 021-91093903

راهنمای خرید بخارشو

راهنمای خرید بخارشو

این مقاله یک راهنمای خرید بخارشو را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از مطالب موجود در این متن می‌توانید با بخارشو و کاربرد آن، ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید بخارشو در نظر گرفته شود، پرفروش‌ترین و بهترین بخارشو های موجود در بازار و نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از این دستگاه آشنا خواهید شد.

بخارشو دستگاهی است که برای تمیز کردن انواع سطوح، مبلمان، پرده، دیوار، پنجره، سرویس بهداشتی، اجاق‌گاز و حتی اتو بخار البسه، می‌توان از آن استفاده کرد. می‌توان گفت بخارشو یک دستگاه همه‌کاره است. شما می‌توانید با توجه به وظایفی که برای این دستگاه تعریف کرده‌اید در طول روز چندین مرتبه از آن استفاده کرده یا تنها برای دکور آن را خریداری کنید؛ اما کسی که قصد خرید وسیله‌ای مانند بخارشو را دارد، حتماً کاربردهایی را نیز برای آن در نظر گرفته است. با توجه به کاربردهایی که برای این وسیله در نظر گرفته‌اید، دستگاه باید ویژگی‌های به خصوصی را نیز داشته باشد. با استفاده از مقاله راهنمای خرید بخارشو می‌توانید، ویژگی‌های مختلف این دستگاه را بشناسید و بهترین بخارشو را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

معرفی انواع بخارشو

در این بخش به معرفی انواع بخارشو به شرح زیر می پردازیم:

برخی بخارشو ها افقی هستند. عموماً دو چرخ و شمایلی همانند جارو‌برقی دارند. توان این دستگاه‌ها، همچنین ظرفیت مخزن و بسیاری از ویژگی‌های آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها با بخارشو های عمودی متفاوت‌ است. این بخارشو ها معمولاً برای تمیز کردن انواع سطوح، درزها، پنجره‌ها و … کاربرد دارند؛ اما بخارشو عمودی، بیشتر شبیه یک جارو دسته بلند است؛ بنابراین میزان انعطاف‌پذیری کمتری نسبت به مدل افقی آن دارند. اگرچه کار با این بخارشو از نظر راحتی بدن، بهتر است؛ اما ظاهر عمودی آن به‌طور ناخودآگاه، محدوده وظایفی که می‌توان برای آن تعریف کرد را کاهش می‌دهد. بخارشو های عمودی اغلب قیمت کمتری نسبت به بخارشو های افقی دارند.

راهنمای خرید بخارشو

در این بخش از مقاله راهنمای خرید بخارشو ویژگی‌های مختلفی که می‌توان برای خرید این دستگاه در نظر گرفت را بررسی خواهیم کرد. با در نظر گرفتن هر یک از این ویژگی‌ها می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین بخارشو را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. با مطالعه این بخش با نیاز و انتظارات خود از این دستگاه آشنا شده و می‌توانید خرید خوبی را تجربه کنید.

بودجه خرید بخارشو

بررسی بودجه خرید بخارشو به شرح زیر می باشد:

پیش از خرید بخارشو و به‌طورکلی هر وسیله دیگر، باید هزینه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید. گزینه‌های بسیاری ممکن است برای خرید بخارشو پیش روی شما قرار گیرد، اما بسیاری از این گزینه‌ها با توجه به محدود بودجه حذف خواهد شد. به همین علت می‌توانید انتخاب بهتر و دقیق‌تری را داشته باشید.

بررسی توان بخارشو در راهنمای خرید آن

بررسی توان بخارشو در راهنمای خرید آن به شرح زیر می باشد:

از دیگر گزینه‌هایی که باید در هنگام خرید بخارشو در نظر گرفته شود توان دستگاه است. توان نشان‌دهنده قدرت دستگاه است و با واحدی به نام وات اندازه‌گیری می‌شود.

به  وزن دستگاه نیز در انتخاب بخارشو

بررسی وزن در انتخاب بخارشو به شرح زیر می باشد:

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید بخارشو در نظر گرفته شود، وزن آن است. برای استفاده از این دستگاه نیاز است که آن را در بخش‌های مختلف منزل جابه‌جا کنید. به همین دلیل بهتر است که یا از وزن سبکی برخوردار باشد یا طول سیم آن به‌گونه‌ای باشد که نیاز به جابه‌جایی زیاد آن نباشد.

اهمیت ظرفیت مخزن در هنگام خرید بخارشو

اهمیت ظرفیت مخزن در هنگام خرید بخارشو به شرح زیر می باشد:

این دستگاه برای کار کردن آب را به بخار تبدیل می‌کند. به همین علت در هنگام خرید بخارشو باید به ظرفیت مخزن آن توجه شود. اگر ظرفیت مخزن دستگاه زیاد باشد نیازی نیست، برای هر بار استفاده، آن را چندین بار پرکنید.

به قابلیت تنظیم میزان بخار در خرید بخارشو دقت کنید

برای بررسی قابلیت تنظیم میزان بخار در خرید بخارشو به نکات زیر دقت کنید:

با این قابلیت میزان بخار خروجی از دستگاه برای استفاده در سطوح مختلف قابل تنظیم است. برای مثال می‌توانید بخار موردنیاز برای نظافت عمیق محیط اطراف خانه را به صورت دستی تنظیم کنید.

بررسی چراغ اعلان آمادگی خروج بخار برای انتخاب بخارشو

بررسی چراغ اعلان آمادگی خروج بخار برای انتخاب بخارشو به شرح زیر می باشد:

دستگاه پس از هر بار بخار زدن، بسته به مدل آن نیاز به مدت زمانی برای تهیه مجدد بخار دارد. دستگاه‌هایی که دارای چراغ اعلام آمادگی بخار هستند، آماده شدن بخار را از طریق این چراغ اطلاع می‌دهند.

به برس های همراه دستگاه در زمان خرید بخارشو دقت کنید

بررسی برس های همراه دستگاه در راهنمای خرید بخارشو به شرح زیر می باشد:

اگر از آن دسته افرادی هستید که وظایف متعددی را برای این دستگاه تعیین کرده‌اید برای خرید بخارشو حتماً به برس‌های همراه آن دقت کنید. این دستگاه اغلب دارای سری برس کف، سری برس کج و زوایا، برس فرچه‌ای بخار دهنده برای نظافت سینک، دستشویی، حمام و …، سری بخار دهی تزریقی به منظور تمیز کردن شیارهای سرامیک و …، سری شیشه‌پاک‌کن، پارچه به منظور نظافت فرش، مبل و … است. می‌توان گفت یکی از عواملی که در انتخاب و خرید بخار شو بسیار مؤثر است، اقلام همراه به ویژه تعدد برس‌هاست.

بررسی دفترچه راهنمای بخارشو

بررسی دفترچه راهنمای بخارشو به شرح زیر می باشد:

برای خرید بخارشو و سایر لوازم برقی، داشتن دفترچه راهنما به ویژه دفترچه راهنمای فارسی از ضروریات است. به این دلیل که می‌توان با مراجعه به این دفترچه از بسیاری از کاربردها، همچنین بایدها و نبایدهای استفاده از آن آشنا شد. این دفترچه می‌تواند برای استفاده درست و نگهداری از دستگاه، کمک شایانی کند.

مدت زمان موردنیاز برای تولید بخار در بخارشو چقدر است؟

برای سنجش مدت زمان موردنیاز برای تولید بخار در بخارشو به موارد زیر دقت نمایید:

در هنگام خرید بخارشو حتماً به مدت زمان موردنیاز برای تولید بخار توجه کنید. اساس کار این دستگاه بر تولید بخار است. به همین علت هرچقدر مدت زمان موردنیاز برای تولید بخار کمتر باشد، دستگاه عملکرد بهتری خواهد داشت.

اهمیت توجه به تکنولوژی معکوس در هنگام خرید بخارشو

اهمیت توجه به تکنولوژی معکوس در هنگام خرید بخارشو به شرح زیر می باشد:

منظور تکنولوژی معکوس سیستم دستگاه، از بخار دهی به مکش و برعکس است.

عملکرد هم‌زمان جارو و بخار شوی

بررسی عملکرد هم‌زمان جارو و بخار شوی به شرح زیر می باشد:

این قابلیت به شما امکان انجام هم‌زمان جارو کشیدن و بخارشو را می‌دهد. این عملکرد به منظور ذخیره‌سازی زمان، بسیار کاربردی است.

پرفروش‌ترین و بهترین مارک های بخارشو

هنگامی‌که برای خرید بخارشو به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید، معمولاً اولین پیشنهاد فروشند پرفروش‌ترین بخارشو خواهد بود. علت این امر این است که معمولاً مدل‌های پرفروش امتحان خود را از نظر جلب رضایت مشتری پس داده‌اند و اکنون جزو مدل‌های محبوب بازار هستند؛ اما ازآنجایی‌که قیمت به‌طور مستقیم در میزان فروش یک دستگاه دخیل است نمی‌توان بهترین بخارشو از نظر کارایی را با توجه به میزان فروش معین کرد؛ اما می‌توان گفت پرفروش‌ترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها هم از نظر کارایی و هم از نظر قیمت، مناسب است. این بخش از مقاله راهنمای خرید بخارشو، به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های این دستگاه اختصاص یافته است. شما می‌توانید با مطالعه ویژگی‌های هر یک از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها بهترین بخارشو را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه پرفروش‌ترین و بهترین مارک های بخارشو را با هم مرور می کنیم.

راهنمای خرید بخارشو کنوود

راهنمای خرید بخارشو کنوود به شرح زیر می باشد:

این بخارشو در حال حاضر جزو پرفروش‌ترین بخارشو هاست. این دستگاه برای تمیز کردن شیشه، دیوار و زمین بسیار کاربردی است. ظرفیت مخزن آن نیم لیتری و دارای توان 1400 وات است. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان قابلیت نظافت عمیق، از بین بردن حشرات ریز، چراغ اعلان آمادگی خروج بخار، فشار بخار سه و نیم باری، انواع سری‌ها و … را نام برد. برای خرید بخارشو با این مشخصات هزینه‌ای حدود 900 هزار تومان موردنیاز است.

بررسی بخارشوی کنوود مدل SC590

  • مناسب برای شست و شوی:زمین، شیشه، دیوار
  • وزن 4.3 کیلوگرم

دیدگاه برخی از کاربران درباره این محصول:

  • من توی ارزونی خریدم و واقعا راضی ام. هیچ نکته منفی نداره ۴ساله تو دستمه رو فرش ،کابینت،سرامیک،دیوار،مبل همه رو جواب میده.
  • پسرم برام گرفته خیلی خوبه چربی هارو خوب تمیز میکنه ممنونم.
  • در این چند سال نقطه ضعفی به جز مخزن کوچک ندیدم،البته برای ما که خونه ۷۰متری داریم جواب داده.
    این مدل بخارش ضعیفه اگه واقعا قصد خرید دارید مدل قویترشو بگیرید وگرنه این مثل دستگاه بخوره اونقدری کاربرد نداره.

راهنمای خرید بخارشو پارس خزر

راهنمای خرید بخارشو پارس خزر به شرح زیر می باشد:

این بخارشو از نوع دسته‌ای و عمودی است. برای نظافت زمین بسیار مناسب بوده و دارای مخزن 3/0 لیتری است. مدت زمانی که می‌توان از این دستگاه استفاده نمود حدود 20 دقیقه است. توان این دستگاه 800 وات است.

بخارشوی پارس خزر مدل T-Rex

  • مناسب برای شست و شوی: زمین
  • مجهز به چراغ نشانگر خالی بودن دستگاه.
  • چرخش 90 درجه دسته
  • سیستم پارک عمودی
  • مدت زمان قابل استفاده 20 دقیقه

دیدگاه برخی از کاربران درباره این محصول:

  • کیفیت بالای ساخت.
  • بخارشوی اقتصادی.
  •  این بخارشو که به صورت تی هست در مقایسه با بخارشوهای دیگه قیمت مناسبی داره جمع و جور هست و کنار آشپزخونه جا میشه.
  • آب درون مخزن زود تموم میشه اما خوب تمیز میکنه.

راهنمای خرید بخارشو کرشر

راهنمای خرید بخارشو کرشر به شرح زیر می باشد:

برای خرید بخارشو کرشر هزینه بیشتری نسبت به سایر برندها موردنیاز است؛ اما آنچه مسلم است کارایی و کامل بودن محصولات این برند است. برای مثال مخزن آب این دستگاه حدود 5/1 لیتر ظرفیت دارد و توان آن در محدوده 2000 وات است. این بخارشو با استفاده از سری‌ها و برس‌های مختلف امکان تمیز کردن سطوح متفاوت را برای شما فراهم می‌کند. این بخارشو دارای ویژگی‌های بسیاری است که در هنگام خرید می‌توانید آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را بررسی کرده و بهترین بخارشو را خریداری کنید.

بخارشوی کرشر مدل SC 2

  • مناسب برای شست و شوی:زمین، شیشه، دیوار
  • وزن 2.9 کیلوگرم

دیدگاه برخی از کاربران درباره این محصول:

  • وقتی با بقیه برندها مقایسه میکنی متوجه میشی کرشر بی نظیره.
  • کارایی عالی.
  • چند سالی که خریدیم و استفاده می کنیم. خیلی خوبه.
  • بسیار کاربردی.

راهنمای خرید بخارشو بایترون

راهنمای خرید بخارشو بایترون به شرح زیر می باشد:

این بخار شو نیز دارای ویژگی‌های مختلفی است. در هنگام خرید بخارشو بایترون با ویژگی‌هایی همچون، مخزن 4/1 لیتری، توان 1300 واتی، دیگ آب جوش از جنس فولاد ضد زنگ، بدنه مخزن بخار آنتی باکتریال، انواع فرچه و برس و از همه مهم‌تر، طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد آن مواجه خواهید شد.

البته برندهای بسیاری همانند، سونامی، زیرووات، گوسونیک، پارس خزر، کرشر، بایترون و … هستند که در زمینه تولید بخارشو دارای نام و آوازه‌اند. هر یک از محصولات این برندها دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند در خرید بخارشو تأثیرگذار باشد. بهتر است پیش از خرید این دستگاه، انتظارات و احتیاجات خود را لیست کرده و سپس با توجه به محدوده بودجه خود، ویژگی‌های تک‌تک گزینه‌های پیش رو را بررسی کنید. درنهایت دستگاهی که بیش‌ترین حد نزدیکی به انتظارات شما را دارد، بهترین بخارشو خواهد بود.

بخارشوی بایترون مدل BSX-4100

  • مناسب برای شست و شوی: زمین، شیشه، دیوار
  • وزن 5 کیلوگرم

دیدگاه برخی از کاربران درباره این محصول:

  • بخارشو مناسب.
  • کیفیتش خوبه، کاربردهاش هم که زیاده، مخزن آبش هم که بزرگه، راضي کننده است.
  • خیلی عالی ، با کیفیت و کار را اندازه ، الان سه اله دارم و کلا با این دستگاه خونه تکونی انجام میدم.
  • خوبه . اولش بخارش سرد هست باید استفاده کنی یه مقدار تا گرم بشه هنگام استفاده هم ازش آب می چکه . اگه سری برای اتو لباس هم داشت خیلی خوب می شد. ولی در کل کیفیتش خوبه.

معرفی گران ترین بخارشو در بازار ایران 

برای انتخاب گران ترین بخار شو در بازار ایران به مدل زیر خواهید رسید:

بخار شو بیسل مدل VAC&STEAM

  • مناسب برای شست و شوی: زمین
  • وزن 4.8 کیلوگرم
  • قیمت حدود 10 میلیون تومان

معرفی ارزان ترین بخار شو در بازار ایران

برای انتخاب ارزان ترین بخار شو در بازار ایران به مدل زیر خواهید رسید:

بخار شو کلورانس مدل XH-501

  • مناسب برای شست و شوی: زمین، شیشه، دیوار
  • دسته بلند: دارد.
  • وزن 5 کیلوگرم
  • ساخت کشو چین

نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از بخارشو

نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از بخارشو به شرح زیر می باشد:

اگرچه یک راهنمای خرید بخار شو جامع می‌تواند تا حد زیادی در انتخاب بهترین بخارشو به شما کمک کند اما ماندگاری و خراب نشدن دستگاه، وابسته به نوع استفاده شما از آن خواهد بود. ما در این بخش از مقاله راهنمای خرید بخارشو، تعدادی از نکاتی را که برای استفاده از این دستگاه باید رعایت شوند را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا پس از خرید بخارشو متناسب با نیازتان، با رعایت این نکات از خرابی زودهنگام آن جلوگیری کنید.

  • بهتر است برای پر کردن مخزن بخارشو از آب مقطر یا آب تصفیه‌شده استفاده کنید؛ زیرا املاح و رسوب موجود در آب شهری باعث رسوب بستن دستگاه، کاهش کارایی و خرابی زودهنگام آن می‌شود.
  • در صورتی که آب تصفیه‌شده در دسترس ندارید، بهتر است آب مورداستفاده در دستگاه را از قبل جوشانده و پس از سرد شدن، از آن برای پر کردن مخزن دستگاه بخار شو استفاده کنید.
  • بهتر است هرچند وقت یک‌بار رسوب ایجادشده در منافذ بخارشو را تمیز کنید. برای این کار می‌توانید مخلوطی از آب و سرکه را تهیه نموده، آن را داخل مخزن دستگاه بریزید و اجازه دهید بخارشو کار کند. تمام رسوب موجود در منافذ پس از اتمام کار، از بین خواهد رفت. برای این کار می‌توانید از محلول‌های رسوب‌گیر نیز استفاده کنید.
  • پس از هر بار استفاده آب باقی‌مانده در مخزن را خالی کنید.

نظر تعمیرکار متخصص امداد آی پی در رابطه با خرید بخارشو

نظر تعمیرکار متخصص امداد آی پی در رابطه با خرید بخارشو به شرح زیر می باشد:

همان‌طور که از بخش‌های بالا متوجه شدید، دانستن نیاز و انتظارات شما از دستگاه می‌تواند در انتخاب بهترین بخارشو تأثیرگذار باشد؛ بنابراین برای خرید بخارشو بهتر است، نیاز و بودجه خود را از قبل مشخص کرده باشید؛ اما حتی اگر با کمک راهنمای خرید بخارشو موفق به خرید یک دستگاه خوب و کارآمد شدید، باز هم نمی‌توان احتمال خرابی این دستگاه را نادیده گرفت. به خصوص اگر بخارشو عصای دست شماست و وظایف بسیاری را برای آن تعریف کرده‌اید. در صورت خرابی بخارشو مسلماً اولین گزینه پیش رو شما تعمیر خواهد بود.

اگر تعمیرات این دستگاه به صورت درست و اصولی انجام شود، همانند هر دستگاه برقی دیگر می‌تواند تا مدت زیادی پس از تعمیر نیز موزد استفاده قرار بگیرد. برای انجام تعمیرات صحیح و اصولی باید به یک نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مراجعه کرد. ما امداد آی.پی را به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات بخارشو به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه، خدمات خود را در محل و با گارانتی یک‌ساله ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با تماس با یکی از شماره تلفن‌های آن از مشاوره‌های تلفنی رایگان نیز در زمینه تعمیرات بخارشو بهره‌مند شوید.


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر