021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

کد خطا و ارور ماشین لباسشویی حایر

کد خطا  و ارور ماشین لباسشویی حایر

کد خطا و ارور ماشین لباسشویی حایر HAIER

احتمالاً تابحال ماشین لباسشویی حایر شما اروری داده است و شما معنی و مفهوم آن ارور را متوجه نشده اید. در این مطلب قصد داریم علت و نحوه رفع ارور ماشین لباسشویی حایر یا همان کد خطا و ارور ماشین لباسشویی حایر را ابتدا در جدول به صورت خلاصه و سپس به صورت کامل برای شما شرح دهیم. همچنین سعی کرده ایم قطعه خراب در هر ارور را نیز معرفی نماییم.

شما بعد از مطالعه این مطلب تا حد زیادی قادر خواهید بود بدون نیاز به تعمیرکار مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی خود را حل کنید.

چنانچه پس از مطالعه ارورها موفق به تعمیر ماشین لباسشویی حایر خود نشدید با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات حایر تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص به محل شما اعزام شود.

کد خطا و ارور ماشین لباسشویی هایر 

کد ارور معنی ارور
bLoC PunP آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌شود
no tAPS آب ماشین پر نمی‌شود
Err7 ارور سرعت موتور
Err8 لب‌ریز شدن آب ماشین لباسشویی
ErLC or ErUL مشکل قفل درب
EUAr ارور ارتباط بین برد نمایشگر و برد اصلی
Unb بار غیرمتوازن
PF ولتاژ ورودی ماشین کم می‌باشد
CLrF کف ماشین بسیار زیاد است

توضیحات کلی ارورهای ماشین لباسشویی حایر

اگر ارور مورد نظر شما در جدول بالا موجود نبود یا نیاز به توضیحات اضافه داشتید شرح کلی و مفصل برخی ارور ها را مطالعه نمایید.

ارور و کد خطای bLoC PunP ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌شود

بررسی و تعمیر:گرفته بودن لوله‌های فاضلاب را چک کنیدگرفته بودن و یا پیچ‌خورده بودن لوله تخلیه را درست کنیدفیلتر پمپ تخلیه را تمیز نماییداگر پمپ تخلیه ایرادی دارد آن را تعویض کنید.

ارور و کد خطای no tAPS ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: آب ماشین پر نمی‌شود

بررسی و تعمیر:هر دو شیر آب را کاملا باز نمایید.فضل زمستان یخ زدن لوله‌ها را چک کنید. قسمت تخلیه و سیفون را چک نماییداگر مجموعه شیر برقی ورودی آب ایرادی داشت آن را تعویض نمایید.

ارور و کد خطای Err7 ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: ارور سرعت موتور

بررسی و تعمیر:برق ماشین را قطع کنید و سیم‌های موتور را چک نماییددسته‌ سیم‌های خراب را عوض کرده و اگر سیم‌ها ایرادی نداشته و موتور را تعویض کنید.

ارور و کد خطای Err8 ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: لب‌ریز شدن آب ماشین لباسشویی

بررسی و تعمیر:برق ماشین لباسشویی را قطع کرده و اگر وارد شدن آب و پر شدن ماشین لباسشویی ادامه پیدا کرد قسمت شیر برقی را تعویض کنید.

ارور و کد خطای ErLC or ErUL ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: مشکل قفل درب

بررسی و تعمیر: برق ماشین لباسشویی را قطع کنید سپس همه اتصالات مجموعه قفل درب ماشین لباسشویی را محکم کنیداگر دسته‌ی سیم‌ها خراب بود تعویض کنیداگر سیم‌ها سالم بودند مجموعه قفل درب را تعوض کنید.

ارور و کد خطای EUAr ماشین لباسشویی حایر

بررسی و تعمیر:دسته سیم‌های بین برد دیسپلی و برد اصلی را بررسی کنیداگر مشکلی دارد عوض کنید.اگر دسته سیم‌ها درست هستند برد دیسپلی را عوض کنید اگر مشکل برطرف نشد برد اصلی را عوض کنید.

ارور و کد خطای Unb ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: بار غیرمتوازن

بررسی و تعمیر:لباس‌های درون ماشین لباسشویی بصورت متعادل قرار دهید و برنامه را از ابتدا استارت بزنید.

ارور و کد خطای PF ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: ولتاژ ورودی ماشین کم می‌باشد

بررسی و تعمیر:برق ماشین لباسشویی را قطع کرده و اگر کابل برق خراب شده آن‌را تعویض کنیداگر کابل درست می‌باشد قسمت برق ورودی به ماشین لباسشویی را چک کنید.

ارور و کد خطای CLrF ماشین لباسشویی حایر

علت بروز ارور: کف ماشین بسیار زیاد است

بررسی و تعمیر:در این حالت ماشین لباسشویی به آرامی آب را اضافه می‌کند تا کف اضافی را بگیرداز مقدار مناسب مواد شوینده بسیار قوی (HEبرای جلوگیری از این خطا استفاده کنید.

 

در صورت مواجهه با هر مشکلی در ماشین لباسشویی حایر ، با امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر تماس بگیرید.

امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر با دارا بودن بیش از 50 سال سابقه کار در زمینه‌ی تعمیر لوازم خانگی و با داشتن کادری متخصص و مجرب، آماده‌ی اعزام متخصص ماشین لباسشویی حایر به محل شما می‌باشد.

 


5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر