021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا با ما در تماس باشید 021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا SNOWA در شرق, غرب, شمال و جنوب تهران با بهره مندی از تعمیرکار مجرب و قطعات فابریک به تعمیر و عیب یابی این دستگاه در محل می پردازد. امداد آی پی به عنوان نمایندگی تعمیرات خدمات تعمیرات را در منزل و با قیمت مقرون به صرفه انجام می دهد.

با استفاده از نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در محل تا 75% در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

کاربران گرامی چنانچه کمی دانش فنی داشته باشید با خواندن این مقاله می توانید مشکلات رایج مایکروفر خود را حل نمایید. بنابراین با امداد آی پی تا انتهای این مقاله همراه باشید.

در این مقاله در مورد موضوعات زیر مطالبی و نحوه استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران صحبت کرده ایم:

  1. هزینه تعمیرات مایکروفر اسنوا در محل
  2. مزایای استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران
  3. بررسی و عیب یابی مشکلات متداول ماکروفر اسنوا توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران

کاربران عزیز چنانچه سوالی در مورد عیب یابی و تعمیر ماکروفر اسنوا در محل دارید و با خواندن این مقاله نیاز شما برطرف نشد، در انتهای صفحه از کارشناسان امداد آی پی پرسش نمایید.

با امداد آی پی همراه باشید تا هر چه بیش تر با خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران و همین طور خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران آشنا شوید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا SNOWA در تهران

با شماره های درج شده در انتهای صفحه میتوانید با ما تماس بگیرید. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در تهران به شرح زیر است:

  1. برای تسریع خدمت رسانی کافیست با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات اسنوا  در جهت استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت اقدام به ثبت درخواست تعمیر ماکروفر اسنوا در محل نمایید.
  3. سپس کد اشتراک به همراه نام تکنسین به شما پیامک میشود.
  4. استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران در بازه زمانی کمتر از یک ساعت
  5. تکنسین با قطعات فابریک به تعمیرات مایکروفر اسنوا می پردازد.
  6. بعد از اتمام تعمیر ماکروفر اسنوا در منزل شما، به مشتری فاکتور و گارانتی خدمات اعطا می گردد.
  7. در نهایت با شما تماس گرفته خواهد شد و در مورد میزان رضایتتان از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران نظرسنجی میشود.
  8. نظرات شما را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید در صورت تمایل نیز می توانید برای تعمیر مایکروفر اسنوا در محل به نمایندگی تعمیر امداد آی.پی واقع در  یوسف آباد، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم، پلاک 46 مراجعه کنید.

تمامی خدمات تعمیر مایکروفر اسنوا در محل در مجموعه بزرگ امداد آی.پی دارای گارانتی رسمی 3 الی 12 ماهه میباشد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در تهران

از میان محصولات این شرکت ماکروفرهای اسنوا، به سبب کیفیت بالا و قیمت پایین‌تر نسبت به محصولات مشابه خارجی، مورد استقبال بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته‌اند. افزایش تقاضا برای این دستگاه‌ها، ضرورت وجود خدمات تخصصی تعمیر ماکروفر اسنوا در منزل شما را نیز به دنبال داشت. به همین دلیل ما نیز بر آن شدیم تا با افتتاح نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران با ارائه‌ی خدمات تعمیر تخصصی این دستگاه، نیاز‌ کاربران ماکروفرهای اسنوا را مرتفع سازیم. امداد آی.پی نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا در تهران، انواع خدمات تعمیر ماکروفر این برند در محل را با بهترین کیفیت و حداقل قیمت در اختیار مراجعان محترم قرار می‌دهد و برای جلب رضایت مشتریان خود مزایای ویژه‌ای را در ارائه‌ی این خدمات در نظر گرفته است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران به شرح زیر است:

  • مجموعه امداد آی.پی کلیه قطعات تعویضی را با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب جایگزین می‌کند تا وسیله برای مدت زیادی پس از تعمیر بدون عیب و نقص کار کند.
  • تکنسین‌هایی که با امداد آی.پی در حال همکاری هستند، همگی در کار تعمیر ماکروفر اسنوا در محل بسیار خبره و استاد هستند به همین علت در زمانی کوتاه ایراد دستگاه شما را تشخیص داده و آن را تعمیر می‌کنند.
  • مهارت و تجربه تعمیرکاران نیز یکی دیگر از دلایل سرعت عمل در ارائه خدمات تعمیر مایکروفر اسنوا در محل است.
  • ارائه فاکتور و گارانتی جهت افزایش اعتماد کاربران در جهت ارائه خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران
  • هزینه های مقرون به صرفه منطبق با نرخ اتحادیه در جهت تعمیر ماکروفر اسنوا در منزل شما

برای تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران با امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (سمت راست یا پایین صفحه) تماس بگیرید.

یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی تولید داخل کشور، برند اسنوا است. این برند که متعلق به شرکتی به همین نام، تأسیس شده در سال 1384، می‌باشد به سبب جشنی که برای تجدید آن در سال 1393 برگزار شد، هم اکنون در میان اکثر ایرانیان شناخته شده است. شرکت اسنوا که پیش‌تر کار خود را با تولید کولر آبی و اجاق گاز آغاز کرده بود، به تدریج محصولات تولیدی خود را متنوع‌تر ساخت و انواع مختلف لوازم خانگی را روانه‌ی بازار نمود.

خدمات پس از فروش ماکروفر اسنوا به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماکروفر اسنوا توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماکروفر اسنوا در محل و منزل خود بهره مند شوید.

تعمیر ماکروفر اسنوا در محل

گاهی اوقات ممکن است دستگاه شما در اثر عدم آشنایی با طرز استفاده صحیح از آن دچار مشکلاتی شود. طبیعتاً این مشکل با به کار بستن چند توصیه قابل‌حل است. همچنین بسیاری از مشکلات و معایب نیز وجود دارند که به دلایل ساده ایجاد شده‌اند. این مشکلات نیز با روش‌های ساده قابل‌حل هستند. اما پرس‌وجو از دیگران هرگز نمی‌تواند شما را در رفع این مشکلات یاری کند. علاوه بر این وقت زیادی نیز از شما می‌گیرد. امداد آی پی به اعزام تعمیرکار مایکروفر اسنوا به محل خدمات بهینه ای را برای مشتری به ارمغان می آورد.

  •  این مرکز  ارائه‌دهنده خدمات تعمیر ماکروفر اسنوا در محل و منزل است.
  • یعنی اگر ایراد دستگاه شما با این توصیه‌ها حل نشود و نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، تکنسین‌های این مجموعه برای بررسی دستگاه شما به منزلتان مراجعه خواهند کرد.
  • امداد آی.پی ارائه‌دهنده خدمات تعمیرات ماکروفر اسنوا در محل و منزل است.
  • به این صورت که با تماس شما با این مجموعه تکنسین مربوط از نزدیک‌ترین نمایندگی و در کوتاه‌ترین زمان برای ارائه خدمات در محل حاضر است.
  • حسن دیگر ارائه خدمات در محل، نظارت کامل کاربر بر تمامی روند تعمیرات است.

برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی.پی با شماره های موجود در سایت (سمت راست یا پایین صفحه) تماس بگیرید.

راهنمای استفاده از ماکروفر اسنوا از زبان تعمیرکار نمایندگی

راهنمای استفاده از ماکروفر اسنوا از زبان تعمیرکار نمایندگی به شرح زیر می باشد:

  1. از نزدیک شدن کودکان یا افرادی که از خطرات احتمالی ماکروفر آگاهی ندارند، و قادر به تشخیص خطرات بالقوه‌ی آن نیستند، به دستگاه جلوگیری نمایید.
  2. برای اتصال ماکروفر به پریز برق حتماً به طور مستقیم اقدام کنید و از سه راهی استفاده نکنید.
  3. از روشن کردن دستگاه خالی در هر شرایطی خودداری نمایید.
  4. در صورت خرابی، از نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا کمک بگیرید.
  5. پیش از قرار دادن هر ظرفی، خصوصاً ظرفی که پیشتر از آن‌ در ماکروفر استفاده نکرده‌اید، از مناسب بودن آن برای استفاده در ماکروفر اطمینان حاصل نمایید.
  6. قرار دادن ظروف فلزی داخل ماکروفر می‌تواند باعث ایجاد اختلال در جریان برق و بروز آتش‌سوزی شود.
  7. از قرار دادن تخم مرغ کامل داخل ماکروفر خودداری نمایید.
  8. پس از هر بار استفاده داخل ماکروفر و اطراف درب آن را مورد بررسی قرار داده و در صورت تجمع چربی و باقیمانده‌ی مواد غذایی در این قسمت‌ها، آن‌ها پاک کنید.
  9. در صورت مشاهده‌ی دود به هنگام کار دستگاه بلافاصله دوشاخه‌ی دستگاه را از برق جدا نمایید و یا جریان برق منزل را به کلی قطع کنید و از باز کردن درب دستگاه تا پیش از برطرف شدن مشکل خودداری نمایید. از استفاده‌ی مجدد از دستگاهی که دچار چنین مشکلی شده اجتناب نموده و آن را در اولین فرصت به نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا بسپارید.

تعمیرات و عیب یابی مایکروفر اسنوا توسط تعمیرکار نمایندگی

در طول عمر مفید ماکروفر اسنوا مشکلات بسیاری ممکن است در آن بوجود بیاید این مشکلات می‌تواند ساده یا پیچیده باشد؛ اما برطرف کردن به‌ موقع مشکلات کوچک و سرویس دستگاه عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. به منظور کاهش احتمال خرابی دستگاه، بهتر است همواره آن را تمیز نگه‌ دارید و از ظروف فلزی در آن استفاده نکنید. برای تعمیر مایکروفر اسنوا با امداد آی.پی تماس بگیرید. این مرکز با ارائه خدمات حرفه‌ای موجب می‌شود دستگاه شما تا مدت‌ها پس از تعمیر مجدداً خراب نشود.

عیب یابی و تعمیرات مایکروفر اسنوا در محل توسط تعمیرکار نمایندگی باعث استخراج رایج ترین مشکلات این دستگاه نیز شده است که در ادامه به آنها می پردازیم.

از ماکروفر دود خارج می‌شود، برای تعمیر مایکروفر اسنوا چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات مایکروفر، دود کردن آن است. در صورت مشاهده خروج دود از دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر مایکروفر اسنوا در منزل شما بهره ببرید:

  • اگر ماکروفر در‌حالی‌که یک لیوان آب را درون آن قرار داده‌اید دود کند. با امداد آی.پی تماس بگیرید.
  • در غیر اینصورت این مشکل با تمیز کردن دستگاه برطرف می‌شود. ممکن است علت مشاهده دود چربی موجود در دستگاه باشد.

ماکروفر در هنگام پخت غذا سرعت پایین و یکنواختی دارد؛ برای تعمیر مایکروفر اسنوا چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات مایکروفر، نداشتن سرعت یکسان آن است. در صورت بروز مشکل سرعت در ماکروفر، از نکات زیر برای تعمیر مایکروفر اسنوا در منزل شما بهره ببرید:

  • ممکن است ایراد از ناکافی بودن ولتاژ پریز باشد. ولتاژ پریز چک شود.
  • ممکن است ایراد از صفحه گردان ماکروفر باشد که باید تعویض شود.

اگر مشکل سرعت یکنواخت در پخت غذا در دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در محل تماس بگیرید.

مایکروفر فیوز می سوزاند، برای تعمیر مایکروفر اسنوا چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات مایکروفر، سوختن فیوز آن است. در صورت سوختن فیوز دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر ماکروفر اسنوا دقت نمایید.

  • این ایراد ممکن است از خازن و یا دیود دستگاه باشد. برای تشخیص بهتر مشکل با امداد آی.پی تماس بگیرید.

مایکروفر جرقه می زند، برای تعمیر مایکروفر اسنوا چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات مایکروفر، جرقه زدن آن است. در صورت شکل گرفتن جرقه در دستگاه، برای تعمیر ماکروفر اسنوا در منزل شما از موارد زیر بهره بگیرید:

  • ممکن است مگنترون مایکروفر مشکل داشته باشد
  • یا امکان دارد صفحه میکا (ورق نسوز) نیاز به تعویض داشته باشد
  • خرابی خزان نیز می تواند دلیلی بر این عیب باشد.
  • یا فلزی داخل دستگاه ماکروفر اسنواتان گیر کرده باشد.

در صورت حل نشدن مشکل جرقه ایجاد شده در دستگاه، می توانید از خدمات تعمیر ماکروفر اسنوا در محل کمک بخواهید.

لامپ مایکروفر کار نمی کند، برای تعمیر مایکروفر اسنوا چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات مایکروفر، روشن نشدن چراغ های آن است. در صورت روشن نشدن لامپ دستگاه، برای تعمیر مایکروفر اسنوا در منزل شما از موارد زیر بهره بگیرید:

  • اگر لامپ ماکروفرتان اصلا کار نکرد ممکن است سوخته باشد
  • در صورت کم نور شدن آن می بایست تنظیمات دستگاه را بررسی کنید.
  • در این صورت می توانید لامپ سوخته را با یک لامپ جدید تعویض کنید.

در صورت حل نشدن مشکل لامپ دستگاه، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در محل کمک بخواهید.

ماکروفر گرم نمی کند، برای تعمیر مایکروفر اسنوا چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات مایکروفر، گرم نکردن آن است. اگر دستگاه گرم نمی کند، برای تعمیر مایکروفر اسنوا در منزل شما از موارد زیر بهره بگیرید:

  • اصلی ترین علت این ایراد مگنترون دستگاه می باشد.
  • دیود و خازن نیز ایجاد کننده چنین ایرادی در دستگاه خواهند بود.

اگر همچنان مشکل گرم نشدن دستگاه حل نشد، می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران استفاده کنید.

ماکروفر در حین کار خاموش می شود، برای تعمیر مایکروفر اسنوا چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات مایکروفر، خاموش شدن آن است. در صورت خاموش شدن دستگاه، برای تعمیرات مایکروفر اسنوا در محل از موارد زیر بهره بگیرید:

  • اگر درب باز باشد، دستگاه خاموش خواهد شد.
  • خرابی قفل درب می تواند دلیل بروز این مشکل باشد.
  • فن موتور معیوب، ترانسفرمر و یا یک تاچ پد خراب نیز ایجاد کننده این ایراد هستند.

در صورت حل نشدن مشکل خاموش شدن دستگاه، می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران استفاده کنید.

هزینه تعمیر ماکروفر اسنوا

هزینه تعمیر مایکروفر اسنوا در محل در امداد آی پی به بهینه ترین حالت برای کاربران در نظر گرفته می شود. هر چند این هزینه تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد، اما در امداد آی پی سعی بر این است که با استفاده از خدمات و امکانات به روز تا جای ممکن هزینه ها کنترل شود.

هزینه تعمیر ماکروفر اسنوا در امداد آی پی کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا:

  • حذف هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه
  • برآورد هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه
  • عدم نیاز به تامین قطعات فابریک اسنوا از سایر مراکز و واسطه های تجاری

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در  امداد آی پی

نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا با ارائه خدمات خود، ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت مشتریان محترم می باشد. نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر اسنوا در  امداد آی پی به شرح زیر می باشد:

  1. دسترسی به قطعات فابریک اسنوا
  2. امکان استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران در هر ساعتی از شبانه روز در محل و منزل
  3. اعلام هزینه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه

برای تماس با امداد آی پی، نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در تهران با شماره های زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات ماکروفر اسنوا در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر ماکروفر اسنوا در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر