021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات مایکروفر با ما در تماس باشید 021-91093903

هزینه تعمیر ماکروفر

هزینه تعمیر ماکروفر

در هنگام خرابی ماکروفر حتماً پیش از تصمیم برای خرید یک وسیله جدید، به سراغ تعمیر می‌روید. اگر دستگاه شما قابل تعمیر باشد حتماً ترجیح می‌دهید آن را تعمیر کنید. چراکه هزینه تعمیر ماکروفر مطمئناً بسیار به‌صرفه‌تر از هزینه خرید یک وسیله جدید است. بنابراین اولین سؤال بعد از خرابی این دستگاه می‌تواند این باشد ” هزینه تعمیر مایکروفر چقدر است؟” احتمالاً همین پرسش هم باعث شده تا شما دست بکار شوید و در مورد هزینه تعمیر تحقیق کنید. در این مقاله سعی داریم هزینه تعمیر ماکروفر را برای شما شفاف‌سازی کنیم تا با آگاهی کامل، برای تعمیر این وسیله اقدام کنید.

عناوینی که در ادامه مقاله مرور خواهیم نمود:

  • عوامل مؤثر در هزینه تعمیر ماکروفر
  • هزینه تعمیرات مایکروفر در محل
  • لیست کامل هزینه تعمیر مایکروفر بر اساس قیمت قطعات
  • نتیجه گیری از هزینه تعمیر ماکروفر

عوامل مؤثر در هزینه تعمیر ماکروفر

عوامل مؤثر در هزینه تعمیر ماکروفر به شرح زیر است:

همان‌طور که می‌دانید ماکروفرها در انواع بسیار زیاد و با قابلیت‌های مختلف تولید شده‌اند. همچنین هر برندی در تولید ماکروفر، ویژگی مخصوص به خود را دارد. هزینه تعمیر ماکروفر نیز با توجه به این تفاوت‌ها متغیر است. هزینه تعمیر مایکروفر شامل دستمزد تعمیرکار به اضافه قیمت قطعات تعویضی است. اگر سرویس‌دهی در محل انجام شود، مبلغ بسیار کمی نیز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌گردد. دستمزد تعمیرکار در تعمیرگاه‌های مجاز مایکروفر، بر اساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی دریافت می‌شود. این مبلغ بیشتر وقت‌ها ثابت است. هزینه ایاب و ذهاب نیز دارای یک نرخ حداقلی و حداکثری است. یعنی تقریباً می‌توان گفت هزینه ایاب و ذهاب نیز ثابت است. اما آنچه موجب تفاوت در هزینه تعمیر می‌شود، قیمت قطعات تعویضی است. قیمت این قطعات نسب به نوع برند و نوع قطعه متغیر است.

هزینه تعمیرات مایکروفر در محل

برآورد هزینه تعمیرات مایکروفر در محل به شرح زیر است:

  • دستمزد تعمیر ماکروفر

همان‌طور که گفته شد، میزان دستمزد تعمیر مایکروفر در نمایندگی‌های مجاز بر اساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی است. بنابراین اگر جای درستی را برای تعمیر ماکروفر خود انتخاب کرده‌اید دیگر احتیاجی نیست نگران بالا بودن هزینه آن باشید. هزینه تعمیر مایکروفر، یا درواقع همان دستمزد تعمیرات، مبلغی حدود 85000 تومان است.

  • هزینه ایاب و ذهاب

اگر می‌خواهید تعمیر ماکروفر در منزل شما انجام شود، خود را از هر حیث راحت کرده‌اید. زیرا در هر ساعتی که خودتان صلاح بدانید با تعمیرگاه تماس می‌گیرید و تکنسین خدمات را در منزل به شما ارائه می‌دهد. در این صورت نه دیگر نیازی به ماندن در ترافیک است و نه نیازی به حمل دستگاه تا تعمیرگاه. مسلماً تکنسین برای مراجعه به منزل شما، هزینه اندکی را برای ایاب و ذهاب دریافت می‌کند. این مبلغ با توجه به مسافت متغیر است و مبلغی بین 15000 تومان تا 25000 تومان را شامل می‌شود. هزینه ایاب و ذهاب نیز بخشی از هزینه تعمیر ماکروفر است. این مبلغ در فاکتور نهایی، با اجرت تعمیرکار و هزینه قطعه تعویضی محاسبه می‌شود.

لیست کامل هزینه تعمیر مایکروفر بر اساس قیمت قطعات

لیست کامل هزینه تعمیر مایکروفر بر اساس قیمت قطعات به شرح زیر است:

همان‌طور که گفته شد بخشی که در هزینه تعمیرات ماکروفر متغیر است و کم یا زیاد بودن آن را مشخص می‌کند، قیمت قطعات است. مسلماً در یک وسیله برقی مثل ماکروفر، تمام قطعات قابل تعمیر نیستند و بعضی از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها حتماً باید تعویض شوند. قیمت قطعه تعویضی نیز با توجه به کیفیت آن متغیر است. البته قیمت قطعات تا حد زیادی به نوسانات بازار نیز بستگی دارد. پس از عیب‌یابی دستگاه و مشخص شدن ایراد آن، مشخص می‌شود که چه قطعه‌ای در دستگاه باید تعویض شود. در این بخش جدولی تهیه‌کرده‌ایم تا شما را با هزینه تعمیر مایکروفر بر اساس قیمت قطعات آشنا کنیم.

 عنوان  شروع قیمت از (تومان)  تا قیمت (تومان)
لامپ مگنتران مایکروفر
ترانس ولتاژ ماکروفر
تعویض ورق نسوز مایکروفر
تعویض موتور صفحه گردان ماکروفر
تعویض دیود مایکروفر
تعویض خازن ماکروفر
تعویض المنت مایکروفر
تعویض ترموستات ماکروفر
تعمیر برد مایکروفر
هزینه تعویض میکرو سوییچ

بهتر است برای آشنایی بهتر با ایراد دستگاه و هزینه تعمیر آن با یک متخصص تماس بگیرید تا شما را بیشتر در مورد هزینه تعمیر مایکروفر و ایرادات دستگاه، راهنمایی کند.

نتیجه گیری از هزینه تعمیر ماکروفر

نتیجه گیری از هزینه تعمیر ماکروفر به شرح زیر است:

اگر مدت زمان گارانتی ماکروفر شما تمام شده است و قصد تعمیر آن را دارید، باید جایی را برای ارائه خدمات انتخاب کنید که هم از نظر کیفیت بالا باشد و هم هزینه تعمیر ماکروفر در آن مقرون به‌صرفه باشد. امداد آی.پی از باسابقه‌ترین‌های تعمیر مایکروفر، آماده ارائه خدمات به شماست. خدمات این مجموعه درب منزل و با گارانتی یک‌ساله ارائه می‌شود. برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید با یکی از شماره تلفن‌های آن تماس بگیرید. امید است که این مقاله، توانسته باشد شما را در مورد هزینه تعمیرات ماکروفر و انتخاب صحیح تعمیرگاه، مجاز آن راهنمایی کند.

 

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر مایکروفر در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر