021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات قهوه ساز با ما در تماس باشید 021-91093903

راهنمای خرید قهوه ساز

راهنمای خرید قهوه ساز

این مقاله راهنمای خرید قهوه ساز خانگی است. در این مطلب با انواع قهوه ساز، ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید قهوه ساز خانگی در نظر گرفته شود، پرفروش‌ترین قهوه ساز های بازار و نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها آشنا خواهید شد. نوشیدنی قهوه مدت‌هاست که در ایران طرفداران خاص خود را دارد. این نوشیدنی بسیار شگفت‌انگیز است. به دلیل اینکه با اندکی تغییر درروش تهیه، می‌توان انواع متفاوتی از آن را به دست آورد. برای این کار وسایل بسیاری طراحی‌شده و با نام قهوه ساز خانگی، اسپرسو ساز و … در بازار به فروش می‌رسد. این دستگاه‌ها به شما کمک می‌کنند بدون دردسر و دغدغه، بهترین نوشیدنی را با روشی اصولی و بسیار سریع تهیه‌کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. در راهنمای خرید قهوه ساز، متوجه می‌شوید که با توجه به نیاز و علاقه خود چه دستگاهی را باید خریداری کنید.

معرفی انواع قهوه ساز در راهنمای خرید این دستگاه

در راهنمای خرید قهوه ساز به معرفی انواع موجود این دستگاه به شرح زیر می پردازیم:

برای خرید قهوه ساز خانگی، ابتدا باید مشخص کنید که مایل به نوشیدن چه نوع قهوه‌ای هستید. همان‌طور که گفته شد برای این کار، دستگاه‌های متعددی طراحی شده‌ است. برخی قهوه ساز ها وجود دارند که توانایی تولید انواع قهوه را دارا می‌باشند. این قهوه ساز ها اغلب قیمت بالایی دارند و بیشتر در کافی‌شاپ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای آشنایی بیشتر شما با انواع قهوه ساز و کاربرد آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها، این بخش از مقاله راهنمای خرید قهوه ساز به معرفی انواع این دستگاه پرداخته است.

راهنمای خرید قهوه ساز فرنچ پات

درباره خرید قهوه ساز فرنچ پات باید به نکات زیر دقت داشته باشید:

قهوه ساز فرنچ پات یا همان لیوان فرنچ پرس، برای تهیه انواع نوشیدنی مانند چای، قهوه و دم نوش کاربرد دارد. درب این لیوان‌ها با کمک یک دسته به فیلتر متصل است. فیلتر موجب می‌شود تا تفاله و مواد اضافی وارد نوشیدنی شما نشود. قهوه ساز فرنچ پات از گذشته تاکنون برای تهیه قهوه مورد استفاده قرار می‌گرفته و گزینه خوبی برای استفاده در اداره و محل کار است. همچنین خرید قهوه ساز فرنچ پات به هزینه بسیار اندکی نیاز دارد.

راهنمای خرید قهوه ساز رو گازی

درباره خرید قهوه ساز رو گازی به نکات و موارد مهم زیر دقت کنید:

این قهوه ساز دارای سه بخش است. بخش زیرین آن که دارای سوپاپ اطمینان است. برای جوش آوردن آب و تولید بخار تحت فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. قسمت میانی، محل قرارگیری پودر قهوه است. آب از روی این قسمت عبور کرده و از طریق لوله‌ای که روی آن تعبیه شده است وارد بخش فوقانی می‌شود. قسمت فوقانی این دستگاه کوچک محلی برای جمع شدن قهوه تولیدشده توسط بخار است. خرید این قهوه ساز کوچک که قیمت مناسبی نیز دارد، می‌تواند نیاز یک خانواده کوچک و کم‌جمعیت را به راحتی پاسخگو باشد.

راهنمای خرید قهوه ساز برقی

قبل از خرید خرید قهوه ساز برقی به نکات زیر دقت کنید:

این دستگاه به خودی خود دارای انواع متفاوتی است. موضوع مقاله راهنمای خرید قهوه ساز، بیشتر بر روی خرید این دستگاه‌ها متمرکز است. یکی از دلایلی که افراد را به خرید قهوه ساز خانگی علاقه‌مند کرده راحتی کار با این دستگاه است. برای این کار کافیست آب را داخل مخزن دستگاه و پودر قهوه را داخل فیلتر ریخته و قهوه ساز را روشن کنید. هنگامی‌که قهوه شما آماده شد، داخل قوری ریخته می‌شود. برای خرید قهوه ساز می‌توانید عوامل مختلفی را با توجه به نیاز و سلیقه خود در نظر بگیرید و درنهایت بهترین قهوه ساز خانگی را انتخاب کنید.

برای خرید قهوه ساز خانگی چه ویژگی‌هایی باید در نظر گرفته شود؟

این بخش از مقاله راهنمای خرید قهوه ساز خانگی، به ویژگی‌هایی که در هنگام خرید این وسیله باید در نظر گرفته شود اشاره می‌کند. به خصوص اگر قصد خرید اولین قهوه ساز خود را دارید، این راهنما می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود. شما می‌توانید این عوامل و ویژگی‌ها را با توجه به نیاز خود اولویت‌بندی کنید و درنهایت از بین گزینه‌های پیش رو، بهترین قهوه ساز را انتخاب نمایید.

بررسی بودجه خرید قهوه ساز برای خرید

بررسی بودجه خرید قهوه ساز برای خرید به شرح زیر است:

پیش از بررسی هر چیز، ابتدا باید بودجه خود را برای خرید قهوه ساز مشخص کنید. همان‌طور که می‌دانید انواع مختلفی از قهوه ساز خانگی وجود دارد که همگی ویژگی‌های مختلف و منحصربه‌فردی را دارند. اما با توجه به بودجه شما بسیاری از گزینه‌های پیش رو حذف خواهد شد یا بعضاً گزینه‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. به همین علت بهتر است، قبل از اقدام به خرید قهوه ساز، بودجه مشخصی را برای این کار در نظر بگیرید.

اهمیت وزن قهوه ساز در هنگام انتخاب و خرید

درباره اهمیت وزن قهوه ساز در هنگام انتخاب و خرید باید بدانید که:

می‌توان گفت وزن دستگاه برای خرید قهوه ساز خانگی، مهم است. البته این در شرایطی است که دستگاه خود را درون کابینت قرار می‌دهید و باید برای هر بار استفاده آن را جابه‌جا کنید. در این صورت بهتر است قهوه ساز شما وزن سبکی داشته باشد تا در هنگام جابه‌جایی اذیت نشوید و سنگینی وزن آن شما را از نوشیدن قهوه منصرف نکند. البته اگر جای خاصی را برای این وسیله در آشپزخانه در نظر گرفته‌ا‌ید لازم نیست چندان نگران وزن زیاد آن باشید.

قهوه ساز تک کاره یا چندکاره؟

بررسی تکک اره یا چندکاره بودن قهوه ساز در هنگام خرید به شرح زیر است:

برخی قهوه ساز ها، چندکاره هستند. یعنی علاوه بر تهیه یک نوع قهوه، می‌توانند آب جوش یا انواع دیگر قهوه را نیز تهیه کنند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید قهوه ساز های چندکاره کنید.

اهمیت وجود سیستم قطع خودکار قهوه ساز در هنگام خرید

درباره اهمیت وجود سیستم قطع خودکار قهوه ساز باید بدانید که:

بهتر است برای خرید قهوه ساز به داشتن سیستم قطع خودکار توجه کنید. چراکه در صورت آماده شدن قهوه دستگاه را خاموش می‌کند. این کار احتمال سوختن قهوه را به صفر می‌رساند.

به صفحه گرم نگه‌دارنده قهوه ساز برای انتخاب دستگاه نیز دقت کنید

درباره صفحه گرم نگه‌دارنده قهوه ساز برای انتخاب دستگاه به نکات زیر دقت کنید:

پس از آماده شدن قهوه، صفحه گرم نگه‌دارنده از سرد شدن نوشیدنی شما جلوگیری می‌کند. این قابلیت می‌تواند یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه باشد که می‌تواند در هنگام خرید قهوه ساز خانگی موردتوجه قرار بگیرد.

اهمیت نوع فیلتر قهوه ساز در راهنمای خرید

بررسی اهمیت نوع فیلتر قهوه ساز در راهنمای خرید به شرح زیر است:

نوع فیلتر دستگاه قهوه ساز می‌تواند به صورت دائمی، قابل تعویض، کاغذی … باشد.

بررسی گنجایش ظرف در هنگام خرید قهوه ساز

بررسی گنجایش ظرف در هنگام خرید قهوه ساز به شرح زیر است:

گنجایش مخزن قهوه ساز، همچنین گنجایش قوری آن از دیگر عواملی است که می‌توانید برای خرید قهوه ساز خانگی در نظر بگیرید. به ویژه اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا برای پذیرایی از مهمان‌هایتان از قهوه استفاده می‌کنید، گنجایش و ظرفیت مخزن دستگاه از عواملی است که حتماً باید برای خرید قهوه ساز در نظر گرفته شود.

قابلیت استفاده از سایر لیوان‌های قهوه ساز در راهنمای خرید

درباره قابلیت استفاده از سایر لیوان‌های قهوه ساز در راهنمای خرید به موارد زیر توجه کنید:

برخی قهوه ساز های خانگی به‌گونه‌ای طراحش شده‌اند که قابلیت استفاده از سایر لیوان‌های شیشه‌ای یا سرامیکی در آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها وجود درد. یعنی لزوماً لازم نیست از لیوان خود دستگاه استفاده شود و در صورت استفاده از سایر لیوان‌ها نیز می‌توان نوشیدنی را با استفاده از صفحه گرم نگه‌دارنده، گرم نگه داشت.

اهمیت جنس قوری در هنگام خرید قهوه ساز

درباره اهمیت جنس قوری در هنگام خرید قهوه ساز به نکات زیر دقت کنید:

جنس قوری همراه با قهوه ساز نیز از سایر عواملی است که باید در هنگام خرید قهوه ساز خانگی در نظر گرفته شود. قوری دستگاه باید مقاوم باشد و در اثر تغییر دما و سایر عوامل به راحتی ترک برندارد.

به جنس بدنه دستگاه برای خرید قهوه ساز دقت کنید

درباره جنس بدنه دستگاه برای خرید قهوه ساز باید بدانید که:

جنس بدنه از مواردی است که نه‌تنها در هنگام خرید قهوه ساز خانگی باید در نظر گرفته شود، بلکه باید برای خرید تمامی لوازم منزل به خوبی به آن دقت کرد. دوام قهوه ساز تا حد زیادی به جنس بدنه آن نیز مربوط می‌شود. این دستگاه با بدنه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ، پلاستیک و …ساخته می‌شود.

بررسی توان مصرفی در هنگام انتخاب قهوه ساز

بررسی توان مصرفی در هنگام انتخاب قهوه ساز به شرح زیر است:

مقدار توان مصرفی دستگاه میزان انرژی است که مصرف می‌کند. توان مصرفی قهوه ساز بسته به قابلیت‌های این دستگاه متفاوت است.

توجه به عملکرد القایی دستگاه برای خرید قهوه ساز

برای خرید قهوه ساز باید دقت کنید که شرایط عملکرد القایی در آن وجود داشته باشد. در این باره دقت کنید که:

برخی قوه ساز ها دارای عملکرد القایی هستند. اگر بودجه مناسبی را برای خرید قهوه ساز کنار گذاشته‌اید، می‌توانید به دنبال خرید قهوه ساز هایی با عملکرد القایی باشید. این قابلیت به کمک گرمایش سریع و بازده بالا، عملکرد سریع‌تری را برای قهوه ساز خانگی فراهم می‌کند.

بررسی آسیاب دستگاه در راهنمای خرید قهوه ساز

بررسی آسیاب دستگاه در راهنمای خرید قهوه ساز به شرح زیر است:

برخی قهوه ساز ها دارای آسیاب هستند. یعنی شما می‌توانید دانه‌های قهوه را داخل مخزن آسیاب دستگاه بریزید و آن را روشن کنید. اگر برای خرید قهوه ساز به این قابلیت توجه کنید. همواره می‌توانید از قهوه اصیل و مرغوب و بدون وجود ناخالصی لذت ببرید.

اهمیت وجود تایمر و زمان‌سنج قهوه ساز برای انتخاب دستگاه

درباره اهمیت وجود تایمر و زمان‌سنج قهوه ساز برای انتخاب دستگاه باید بدانید که:

قهوه ساز های تایمر دار، آماده شدن قهوه را با استفاده از آلارم صوتی اعلام می‌کنند.

دکمه تنظیم میزان آب قهوه ساز در هنگام خرید چک کنید

در راهنمای خرید قهوه‌ساز به بررسی دکمه تنظیم میزان آب قهوه ساز  به شرح زیر می پردازیم:

مدل‌هایی از قهوه ساز خانگی دارای دکمه‌ای هستند که می‌توان توسط آن میزان آب را برای تهیه قهوه غلیظ، متوسط و رقیق، تعیین کرد. اگر میزان غلظت قهوه برای شما حائز اهمیت است، توصیه می‌شود برای خرید قهوه ساز، این قابلیت را نیز بررسی کنید.

بررسی قابلیت برنامه‌ریزی بودن قهوه ساز در هنگام خرید

بررسی قابلیت برنامه‌ریزی بودن قهوه ساز در هنگام خرید به شرح زیر است:

برخی دستگاه‌های قهوه ساز دارای قابلیت برنامه‌ریزی هستند. همچنین می‌توان نوع قهوه و غلظت را در آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها مشخص کرد.

اهمیت فیلتر تصفیه آب قهوه ساز در هنگام خرید

در راهنمای خرید قهوه ساز به بررسی اهمیت فیلتر تصفیه آب دستگاه می پردازیم:

توجه به داشتن فیلتر تصفیه آب در هنگام خرید قهوه ساز می‌تواند تا حد زیادی به افزایش عمر مفید دستگاه کمک کند. به ویژه در کشور ما که معمولاً آب دارای آهک و رسوب بالا است.

بهترین مارک های قهوه ساز های بازار ایران

بهترین مارک های قهوه ساز های بازار ایران به شرح زیر است:

معمولاً بهترین قهوه ساز ها بر اساس میزان فروش آن مشخص می‌شوند. یعنی هرچقدر که یک قهوه ساز پرفروش‌تر باشد از نظر مصرف‌کننده بهتر است. هرچند که میزان فروش یک قهوه ساز نمی‌تواند عامل خوبی برای مشخص کردن کیفیت آن باشد، چراکه علاوه بر کیفیت قیمت هم در میزان فروش مؤثر است. در این بخش از مقاله راهنمای خرید قهوه ساز، تعدادی از پرفروش‌ترین‌ها را معرفی کرده‌ایم که به معنای بهترین بودن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها نیست.

راهنمای خرید قهوه ساز گوسونیک

راهنمای خرید قهوه‌ساز گوسونیک به شرح زیر است:

قیمت ارزان این دستگاه آن را به مدلی پرفروش تبدیل کرده است. برای خرید این دستگاه هزینه‌ای حدود 180 هزارتومان موردنیاز است که برای خرید یک قهوه ساز برقی بسیار معقول و منطقی است. وزن این دستگاه حدود 1 کیلوگرم است. ظرفیت 240 میلی‌لیتری و توان مصرفی 450 وات از ویژگی‌هایی است که می‌توان به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها اشاره کرد.

راهنمای خرید قوه ساز فیلیپس

راهنمای خرید قهوه‌ساز فیلیپس به شرح زیر است:

این دستگاه با وزنی حدود 1 و نیم کیلوگرم با جنس بدنه پلاستیکی، توان مصرفی 920 وات، ظرفیتی معادل تولید 10 تا 15 لیوان قهوه و دو رنگ مشکی و سفید در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این دستگاه با قیمتی حدود 600 تا 650 هزار تومان، می‌تواند گزینه خوبی برای خرید قهوه ساز باشد.

راهنمای خرید قهوه ساز تکنو

راهنمای خرید قهوه‌ساز تکنو به شرح زیر است:

برای خرید این مدل قهوه ساز، هزینه‌ای حدود 300 هزار تومان موردنیاز است. با وجود قیمت کم، این دستگاه از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است. صفحه نمایش، تایمر، صفحه گرم نگه‌دارنده، بدنه‌ای از جنس استیل و پلاستیک، مخزنی با قابلیت تهیه 10 فنجان قهوه، ازجمله ویژگی‌های این دستگاه است. این دستگاه علا رغم قیمت کم، بسیاری از ویژگی‌هایی را که باید در هنگام خرید قهوه ساز به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها توجه کرد را به همراه دارد.

راهنمای قهوه ساز فلر

راهنمای قهوه‌ساز فلر به شرح زیر است:

با خرید قهوه ساز فلر با قیمتی حدود 600 هزار تومان، می‌توانید امکاناتی همچون، صفحه گرم نگه‌دارنده، سیستم قطع خودکار، توانایی تولید مجزا آب جوش با گنجایش مخزنی حدود 10 لیوان آب را به دست آورید.

معرفی 4 مدل پرفروش قهوه ساز در بازار ایران

در این بخش از راهنمای خرید قهوه‌ساز قصد داریم شما را با 4 مدل محبوب و پرفروش این دستگاه آشنا کنیم. این محصولات به شرح زیر هستند:

بررسی قهوه ساز فلاویا مدل FL_200W

ویژگی های قهوه ساز فلاویا مدل FL_200W:

  • قابلیت برنامه پذیری: خیر
  • صفحه نمایش: خیر
  • قهوه آسیاب کن: خیر
  • زمان سنج (Timer): خیر
  • صفحه گرم نگه دارنده قهوه: خیر
  • نوع فیلتر: قابل تعویض
  • وزن 1 کیلوگرم
  • قیمت حدود 400 هزار تومان

نظرات برخی از کاربران درباره این محصول:

  • قهوه سازی خوبیه نسبت به قیمتش.
  • با اشغال فضای کم بسیار کاربردی.
  • من راضیم ولی فقط قسمتی که برای ریختن فهوه داخل فنجون به طور مساوی دو لیوان پر نمیکنه.
  • بسیار قیمت مناسب ولی کیفیت پایین.

بررسی قهوه ساز مباشی مدل ECM2009

ویژگی های قهوه ساز مباشی مدل ECM2009

  • قابلیت برنامه پذیری: خیر
  • صفحه نمایش: خیر
  • قهوه آسیاب کن: خیر
  • زمان سنج (Timer): خیر
  • صفحه گرم نگه دارنده قهوه: بله
  • نوع فیلتر: دائمی
  • وزن: 4.5 کیلوگرم
  • قیمت حدود 2.3 میلیون تومان

بررسی قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

ویژگی های قهوه ساز فلاویا مدل FL-200

  • قابلیت برنامه پذیری: خیر
  • صفحه نمایش: خیر
  • قهوه آسیاب کن: خیر
  • زمان سنج (Timer): خیر
  • صفحه گرم نگه دارنده قهوه: خیر
  • وزن حدود 1 کیلوگرم
  • قیمت حدود 450 هزار تومان

نظرات برخی از کاربران درباره این محصول:

  • قهوه ولرم میده نه داغ دو تا سه فنجون هم میده.
  • دستگاه خوب و مناسبی است و قهوه را به خوبی عمل می آورد.
  • انتظار زیادی ازش نداشته باشید.
  • من از خریدم راضیم. هم کاراییش سادس و هم زیباست.

بررسی قهوه ساز مدل موکل کد Inx

ویژگی های قهوه ساز مدل موکل کد Inx

  • قابلیت برنامه پذیری: خیر
  • صفحه نمایش: خیر
  • قهوه آسیاب کن: خیر
  • زمان سنج (Timer): خیر
  • صفحه گرم نگه دارنده قهوه: خیر
  • نوع فیلتر: دائمی
  • وزن 0.5 کیلوگرم
  • قیمت حدود 250 هزار تومان

نظرات برخی از کاربران درباره این محصول:

  • کیفیت خوب همراه با شیر اهرم بالا و پایین کنید کف خوبی میده.
  • من دوتا از این گرفتم و راضیم.
  • هیچوقت استفاده نشد زیرا کف مخزن قهوه ساز آب میداد و من چون بسته رو بعد از یک هفته باز کردم متوجه موضوع نشدم که مرجوع کنم..
  • سلام. واقعا عالیه. پیشنهادم اینه که بخرید. من معمولا فقط شیر قهوه میخورم. وبه جای آب از شیر استفاده میکنم. یه فنجون بزرگ وکامل میده. میتونید 3تا کاپ کوچک استفاده کنید…
  • واقعا عالیه فقط بذارید چند ثانیه بگذره بعد بزنید فوم بسازه.

معرفی گران ترین قهوه ساز موجود در بازار ایران

در راهنمای خرید قهوه ساز به بررسی گران ترین مدل این دستکاه در بازار ایران می پردازیم:

بررسی قهوه ساز الردی مدل 871125251209-24

ویژگی های قهوه ساز الردی مدل 871125251209-24

  • قابلیت برنامه پذیری: خیر
  • صفحه نمایش: خیر
  • قهوه آسیاب کن: خیر
  • زمان سنج (Timer): خیر
  • صفحه گرم نگه دارنده قهوه: خیر
  • نوع فیلتر: دائمی
  • قیمت: 9.5 میلیون تومان
  • وزن: 1.5 کیلوگرم

معرفی ارزان ترین قهوه ساز موجود در بازار ایران

در این بخش به معرفی ارزان ترین قهوه ساز موجود در بازار ایران می پردازیم:

بررسی قهوه ساز جنوا مدل AQ 1 Cups

ویژگی های قهوه ساز جنوا مدل AQ 1 Cups

  • نوع: موکاپات
  • وزن: 0.5 کیلوگرم
  • قیمت: حدود 220 هزار تومان

نکاتی مهم در مورد استفاده و نگهداری از قهوه ساز

نکاتی مهم در مورد استفاده و نگهداری از قهوه ساز به شرح زیر است:

هرچند که دقت در هنگام خرید قهوه ساز، می‌تواند به شما کمک کند تا با بودجه‌ای که دارید، بهترین قهوه ساز را متناسب با نیازتان خریداری کنید اما ماندگاری این دستگاه، همانند هر دستگاه برقی دیگر به نحوه استفاده و نگهداری از آن برمی‌گردد. به همین منظور در این بخش از مقاله راهنمای خرید قهوه ساز، تعدادی از نکاتی که باید در حین استفاده از آن به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها توجه کرد ذکر شده است.

  • اگر دستگاه شما فیلتر تصفیه آب ندارد، بهتر است که از آب تصفیه‌شده و بدون املاح درون دستگاه استفاده کنید. استفاده از آب شهری درون دستگاه منجر به رسوب بستن و خرابی آن می‌شود.
  • بهتر است هرچند وقت یک‌بار برای تمیز کردن رسوبات ناشی از آب و قهوه اقدام کنید.
  • از آب جوش درون قهوه ساز استفاده نکنید. این کار باعث رقیق شدن قهوه شما می‌شود.

نظر تعمیرکار امداد آی پی درباره خرید قهوه ساز

نظر تعمیرکار امداد آی پی درباره انتخاب و خرید قهوه ساز به شرح زیر است:

اگر از راهنمای خرید قهوه ساز برای خرید این دستگاه استفاده کنید و درنهایت هم بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید، ماندگاری و خراب نشدن آن به طرز استفاده شما از این وسیله برمی‌گردد. حتی اگر از دستگاه به بهترین نحو نیز استفاده کنید، به مرور ممکن است اشکالاتی در دستگاه شما به وجود بیاید. مسلماً قهوه ساز جز دستگاه‌هایی نیست که پس از هر بار خراب شدن، لازم باشد آن را تعویض کرد. بنابراین در هنگام خرابی قهوه ساز خانگی اولین گزینه، تعمیر دستگاه خواهد بود. برای تعمیرات انواع قهوه ساز خانگی، مجموعه امداد آی.پی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه، کلیه خدمات تعمیر قهوه ساز را در محل و با یک سال گارانتی ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات و مشاوره‌های تلفنی این مرکز می‌توانید با شماره تلفن‌های امداد آی.پی تماس بگیرید.


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر