021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات غذاساز با ما در تماس باشید 021-91093903

راهنمای خرید غذاساز

راهنمای خرید غذاساز

مقاله پیش رو راهنمای خرید غذاساز است. در این مقاله با ویژگی‌هایی که در هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کرد، بهترین غذاساز های بازار و نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از این وسیله آَشنا خواهید شد.

غذاساز یک وسیله چندکاره یا به عبارتی آچارفرانسه آشپزخانه است. به همین دلیل است که برای خرید غذاساز باید چندین معیار را در نظر بگیرید. زیرا این وسیله چندکاره تقریباً برای اکثر کارهای آشپزی، مانند مخلوط کردن، آسیاب کردن، خرد کردن، رنده کردن، چرخ کردن و … کاربرد دارد. به عبارتی شما با خرید غذاساز عملاً چندین وسیله، با کاربرد‌های مختلف را در یک محصول خریداری کرده‌اید. در مقاله راهنمای خرید غذاساز، شما با ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف این دستگاه بیشتر آشنا می‌شوید و می‌توانید بر اساس این توضیحات معیارهای خود را برای خرید غذاساز دسته‌بندی کرده و بهترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

انواع غذاساز در راهنمای خرید غذاساز

در این بخش از راهنمای خرید غذاساز به بررسی انواع این دستگاه می پردازیم. برای این منظور به نکات زیر دقت کنید:

غذاساز ها به دو دسته دستی و برقی تقسیم می‌شوند که در مقاله راهنمای خرید غذاساز به معرفی هر یک از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها پرداخته‌ایم. جنس بدنه غذاساز های دستی معمولاً پلاستیک است. این وسیله اغلب وزن بسیار سبکی دارد و برای رنده یا ورقه کردن بکار برده می‌شود. غذاساز دستی معمولاً شامل بخش‌هایی مانند، رنده، تیغه برش و ورقه کن، پوست‌کن، انواع تیغه خردکن، ظرف برای ذخیره‌سازی مواد و اهرم فشار برای خرد کردن است. غذاساز دستی می‌تواند در خانه یا مهمانی‌ها برای تهیه انواع سالاد، خلال کردن سیب‌زمینی و … مورد استفاده قرار بگیرد. اما نمی‌تواند برای پوره کردن، مخلوط کردن و بسیاری از کارهایی که با غذاساز برقی قابل انجام است مورد استفاده قرار گیرد. معروف‌ترین غذاساز دستی غذاساز نایسر دایسر است.

غذاساز های برقی بسیار پرکاربرد هستند و در اندازه‌ها و با قابلیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. برخی از این غذاساز ها تک‌کاره و برخی دیگر چندکاره هستند. غذاساز برقی در سه اندازه بزرگ (full) با گنجایش 9 تا 13 پیمانه، متوسط (compact) با گنجایش 5 تا 7 پیمانه، کوچک (mini) با گنجایش 2 تا 5 پیمانه در بازار موجود هستند. برای تصمیم‌گیری در مورد خرید غذاساز باید ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیرید و سپس با انطباق این ویژگی‌ها با بودجه و نیاز خود می‌توانید بهترین غذاساز را انتخاب کنید.

در هنگام خرید غذاساز برقی چه ویژگی‌هایی باید در نظر گرفته شود؟

برای خرید غذاساز ابتدا باید بدانید که چه کارهایی می‌خواهید با این وسیله انجام دهید. غذاساز‌ ها توانایی انجام کارهایی مانند خرد کردن مواد، مخلوط کردن، یخ خردکن، آب مرکبات گیری، آسیاب کردن، رنده کردن، خمیر زن، پوره سازی و رب سازی، هم زدن و … را دارند. بنابراین پیش از خرید غذاساز باید در مورد کاربرد آن در منزل اطلاعات داشته باشید و سپس با توجه به سایر عوامل، غذاساز موردنیاز خود را خریداری کنید.

نکاتی درباره بودجه لازم برای خرید غذاساز در راهنمای خرید

نکات زیرا درباره بودجه لازم برای خرید خرید غذاساز در نظر داشته باشید:

هزینه‌ای که برای خرید غذاساز کنار گذاشته‌اید کمک شایانی به انتخاب یکی از مدل‌های آن خواهد کرد. چراکه با توجه به بودجه، بسیاری از گزینه‌ها حذف خواهند شد. بنابراین شما باید انتخاب‌هایی در محدوده بودجه خود داشته باشید و ویژگی‌های مختلف آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

بررسی توان غذاساز در هنگام خرید

بررسی توان غذاساز در هنگام خرید به شرح زیر می باشد:

پس از مشخص کردن کاربرد این وسیله و مقدار بودجه خود باید به توان آن دقت کنید. به خصوص اگر بسیاری از کارهای آشپزی را با استفاده از این وسیله انجام می‌دهید. بهتر است غذاسازی با توان موتور بالا تهیه کنید. به عبارتی در غذاساز چندین وسیله با کاربرد مختلف بر روی یک موتور سوار هستند. به همین خاطر ممکن است در هنگام تهیه یک غذای به خصوص مجبور باشید از چندین بخش مختلف دستگاه، مانند رنده و خرد‌کن و … استفاده کنید. به همین خاطر میزان استفاده از وسیله بالا می‌رود و بار بیشتری نیز به موتور وارد می‌شود. بنابراین هرچه توان غذاساز بیشتر باشد، دستگاه سریع‌تر عمل می‌کند و برای کارهای سنگین مناسب‌تر است.

دستگاه‌های غذاساز معمولاً داری سه گزینه روشن، خاموش و پالس هستند. در حالت پالس شما می‌توانید به صورت دستی مدت زمان چرخش تیغه را تنظیم کنید. البته چرخش تیغه بعضی غذاساز ها در سرعت‌های مختلف قابل تنظیم است.

کدام جنس تیغه غذاساز بهترین است؟

برای بررسی جنس تیغه غذاساز در راهنمای خرید به نکات زیر دقت کنید:

توجه به جنس تیغه نیز در خرید غذاساز بسیار مؤثر است. زیرا آنچه غذاساز را به وسیله‌ای چندکاره و کاربردی بدل کرده تعداد تیغه‌های متعدد آن است. بهتر است غذاساز هایی با جنس تیغه فولاد ضد زنگ خریداری کنید. زیرا مقاومت آن نسبت به سایر موارد بهتر است.

نکات مربوط به وزن غذاساز در هنگام خرید

نکات مربوط به وزن غذاساز در هنگام خرید به شرح زیر می باشد:

وزن دستگاه از ویژگی‌های بسیار مهمی است که در حین خرید غذاساز باید در نظر گرفته شود. این وسیله یکی از لوازم کوچک آشپزخانه است که برای هر بار استفاده باید آن را از کابینت خارج کنید و پس از اتمام کار مجدداً در جای خود قرار دهید. پس وزن آن باید به‌گونه‌ای باشد که برای هر بار جابه‌جایی، خسته نشوید.

بررسی عملکرد لحظه‌ای (pulse) غذاساز در راهنمای خرید

بررسی عملکرد لحظه‌ای (pulse) غذاساز در راهنمای خرید به شرح زیر می باشد:

همان‌طور که در بخش‌های قبل توضیح داده شد، عملکرد لحظه‌ای یا پالس به کاربر کمک می‌کند تا مدت زمان مناسب برای چرخش تیغه دستگاه و سرعت آن را به صورت دستی کنترل کند.

بررسی عملکرد توربو غذاساز در هنگام خرید

بررسی عملکرد توربو غذاساز در هنگام خرید به شرح زیر می باشد:

عملکرد توربو برای رسیدن دستگاه به حداکثر توان در مدت محدود است. در این حالت دستگاه بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی در بالاترین میزان عملکرد خود قرار می‌گیرد.

به ظرف خردکن (ظرف اصلی) غذاساز در هنگان خرید باید دقت کنید

نکات مربوط به ظرف خردکن (ظرف اصلی) غذاساز در راهنمای خرید به شرح زیر می باشد:

برای خرید غذاساز باید نسبت به ویژگی‌های مختلف ظرف خردکن که همان ظرف اصلی دستگاه است توجه ویژه‌ای داشت. برای این کار باید ظرفیت ظرف خردکن، جنس ظرف و … موردبررسی قرار بگیرد. علاوه بر این موارد باید به دهانه یا ورودی ظرف خردکن نیز توجه داشته باشید. ورودی ظرف باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که اگر در حین عملیات قصد اضافه کردن ماده‌ای را دارید، مواد داخل ظرف به بیرون نریزد.

درباره مخلوط‌کن غذاساز در هنگام خرید نیز باید مراقب باشید

نکات مربوط به بررسی مخلوط‌کن در هنگام خرید غذاساز به شرح زیر می باشد:

جنس بدنه مخلوط‌کن، گنجایش آن و … نیز باید مانند مشخصات ظرف اصلی موردبررسی قرار بگیرد. همان‌طور که می‌دانید مخلوط‌کن یکی از وسایل مهم و کاربردی آشپزخانه است. به همین علت برند‌های مختلف نوعی از آن را طراحی کرده‌اند که به‌تنهایی بر روی یک موتور، سوار است. این امر به دلیل اهمیت بالای مخلوط‌کن است. اگر قصد دارید غذاساز ی تهیه کنید که پارچ مخلوط‌کن نیز داشته باشد، حتماً تیغه و سایر بخش‌های آن را نیز موردبررسی قرار دهید.

بررسی یخ خردکن غذاساز در راهنمای خرید

بررسی یخ خردکن غذاساز در راهنمای خرید به شرح زیر می باشد:

بسیاری از افراد برای خرد کردن یخ از این وسیله بهره می‌برند، بدون اینکه بدانند آیا غذاساز آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها چنین قابلیتی را دارد یا خیر. در صورتی که از این دسته افراد هستید، حتماً پیش از خرید غذاساز به این قابلیت نیز توجه کنید تا دستگاه شما در آینده به دلیل سهل‌انگاری دچار آسیب نشود.

نکات مربوط به آب مرکبات گیری و آبمیوه‌گیری در راهنمای خرید غذاساز

نکات مربوط به آب مرکبات گیری و آبمیوه‌گیری در راهنمای خرید غذاساز به شرح زیر می باشد:

برخی از غذاساز ها توانایی و تجهیزات لازم را برای گرفتن آب مرکبات و آب‌میوه دارند. شما می‌توانید با صرف هزینه بیشتر و خرید غذاساز با این توانایی‌ها، خود را از خرید آب‌میوه‌گیری یا آب مرکبات گیری مجزا بی‌نیاز کنید.

نکات مربوط به آسیاب غذاساز در هنگام خرید

نکات مربوط به آسیاب غذاساز در هنگام خرید به شرح زیر می باشد:

این بخش که عضو جداناشدنی غذاساز است. برای آسیاب کردن موادی مانند دانه‌های فلفل، تهیه پودر سوخاری و … بسیار مفید است.

تعداد رنده‌های غذاساز چقدر باید باشد؟

درباره تعداد رنده‌های غذاساز در هنگام خرید باید بدانید که:

همان‌طور که می‌دانید یکی از کاربرد‌های غذاساز رنده کردن است. هرچقدر که تعداد تیغه رنده‌ها مثل، رنده ریز، رنده درشت، رنده چیپس ساز، رنده رشته ساز، رنده خلال کن و … بیشتر باشد، دستگاه توانایی خرد کردن مواد مختلف را به اشکال متفاوت خواهد داشت.

نکات مربوط به پوره ساز و رب ساز غذاساز در راهنمای خرید

بررسی پوره ساز و رب ساز غذاساز در راهنمای خرید به شرح زیر می باشد:

خیلی‌ها معتقدند که توجه به وجود ویژگی پوره ساز یا رب ساز برای خرید غذاساز چندان اهمیتی ندارد و می‌توان از خردکن یا مخلوط‌کن نیز برای این کار استفاده کرد. اما این تصور غلطی است. برای مثال اگر بخواهید عمل پوره سازی و یکدست کردن حلیم را با استفاده از مخلوط‌کن انجام دهید، حتماً به موتور دستگاه آسیب خواهید رساند.

بررسی خمیر زن و همزن غذاساز

بررسی خمیر زن و همزن غذاساز به شرح زیر می باشد:

در برخی از غذاساز ها تیغه‌های جداگانه‌ای به صورت همزن و خمیر زن وجود دارد که باعث بهبود عملکرد غذاساز برای انجام این اعمال خواهد شد.

اهمیت پایه ضد لغزش غذاساز

درباره اهمیت پایه ضد لغزش غذاساز باید بدانید که:

همان‌طور که از اسم این بخش پیداست، پایه ضد لغزش کمک می‌کند تا میزان لرزش دستگاه در حین کارکردن کاهش یابد. این امر نه‌تنها موجب کاهش سروصدای دستگاه می‌شود، بلکه در میزان عمر موتور در درازمدت نیز تأثیرگذار است.

به طول سیم غذاساز در هنگام خرید نیز دقت کنید

بررسی طول سیم غذاساز در هنگام خرید به شرح زیر می باشد:

طول سیم و همچنین وجود محفظه‌ای که سیم در آن جمع شود نیز می‌تواند از مواردی باشد که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. البته این موارد کاملاً بسته به سلیقه و ساختار آشپزخانه شماست.

نکاتی درباره میزان صدای غذاساز در راهنمای خرید

به نکات زیر درباره میزان صدای غذاساز در راهنمای خرید دقت کنید:

یکی از امتیازاتی که هر یک از وسایل آشپزخانه می‌توانند داشته باشند میزان صدای کم آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها است. اگر به سروصدا حساس هستید پیشنهاد می‌شود در حین خرید غذاساز فقط به تعریف فروشنده بسنده نکنید و حتماً میزان صدای تولیدی توسط دستگاه را موردبررسی قرار دهید.

بررسی کلید‌های پیش‌فرض تعیین‌شده برای عملکرد‌های خاص غذاساز

بررسی کلید‌های پیش‌فرض تعیین‌شده برای عملکرد‌های خاص غذاساز به شرح زیر می باشد:

برخی غذاساز‌ها داری کلید‌های پیش‌فرضی برای برخی عملکرد‌های خاص هستند. به‌طور مثال خمیر زدن، خرد کردن یخ، هم زدن کرم و … این کلیدها می‌تواند با مشخص کردن عملکرد در حال اجرا، بار وارده بر موتور را تنظیم و در کنار افزایش عمر موتور، کار را برای شما نیز آسان کند.

هر یک از غذاساز های موجود در بازار می‌تواند عملکرد‌های خاص و متفاوتی داشته باشد. بهتر است پیش از خرید غذاساز کارهایی را که معمولاً با استفاده از این دستگاه انجام می‌دهید یا قصد انجام آن را دارید را دسته‌بندی کرده و با توجه به مشخصات دستگاه‌های انتخابی یکی از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را خریداری کنید.

بهترین غذاساز های موجود در بازار

بهترین غذاساز های موجود در بازار به شرح زیر می باشد:

همواره بهترین غذاساز با بررسی میزان فروش آن، مشخص می‌شود. چراکه هرچقدر فروش یک دستگاه بیشتر باشد، به این معنی است که مصرف‌کننده از کارایی آن راضی است. البته شناخته‌شده بودن نام و برند محصول نیز در تعیین بهترین غذاساز بی‌تأثیر نیست. در این بخش از مقاله راهنمای خرید غذاساز پرفروش‌ترین غذاساز های بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید غذاساز فیلیپس مدل HR7778

راهنمای خرید غذاساز فیلیپس مدل HR7778 به شرح زیر می باشد:

این محصول با داشتن ویژگی‌هایی همچون، جنس بدنه استیل، عملکرد پالس، توان 1300 واتی، داشتن رنده‌های متعدد، قابلیت خمیر زنی، پوره سازی و … یکی از بهترین غذاساز های بازار است. اگر برای خرید غذاساز بودجه‌ای حدود 2500 تا 3 میلیون را در نظر گرفته‌اید، فیلیپس یک غذاساز کامل و کاربردی است. با خرید این غذاساز حتی نیازی به تهیه آب‌میوه و آب مرکبات گیری نیز ندارید.

نظرات برخی از کاربران درباره این محصول:

  • خیلی با کیفیت قدرت خوبی داره خرد کنهای عالی همزن خوب مخلوط کن با کیفیت قدرت موتور زیاد عصای دست تو آشپزخونه آبمیوه گیری بسیار با کیفیت و تفالرو خشک میکنه چیپس سازش واقعا عالی و خوب عمل میکنه ۱۲سرعت داره که هر چیزی و به سرعت خرد رنده مخلوط میکنه برای جهیزیه خریدم و واقعا راضی هستم.
  • عالی. بعد سه سال استفاده این نظر رو میگم.بی نقص و کار راه انداز به معنای تمام
  • همه کاره و با کیفیت.
  • يكي از محصولات خوب و كاربردي كه خريد كردم.

راهنمای خرید غذاساز براون مدل FP3010

راهنمای خرید غذاساز براون مدل FP3010 به شرح زیر می باشد:

این غذاساز را می‌توان با هزینه‌ای بسیار کم، یعنی چیزی حدود 800 هزار تومان تهیه کرد. اما بسیاری از ویژگی‌ها همچون داشتن مخلوط‌کن، آسیاب، رنده رشته ساز، قابلیت پوره سازی و رب سازی و … را در آن نمی‌بینید. توان این دستگاه 600 وات است. این دستگاه به دلیل قیمت مناسبش در صدر جدول فروش قرار دارد.

نظرات برخی از کاربران درباره این محصول:

  • خوب بود اما بیشتر کارایی رنده برقی داشت مرجوع کردم.
  • بهترین خرید با بودجه کادویی اصل و اورجینال.
  • بسیار عالی و کاربردی.
  • با سلام. کیفیت و کاراییش مناسبه اما طراحی ش قدیمی هست.

راهنمای خرید غذاساز کنوود مدل FDP613

راهنمای خرید غذاساز کنوود مدل FDP613 به شرح زیر می باشد:

این غذاساز قیمتی حدود 1100 هزار تومان دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید غذاساز در این رنج قیمت باشد. توان این دستگاه 1000 وات و شامل، خردکن، مخلوط‌کن، آب مرکبات گیری و خمیر زن و همزن است.

نظرات برخی از کاربران درباره این محصول:

  • مواقع استفاده از مواد غذایی یخ زده لرزش داره، جنس کاسه به نسبت دستگاه ضعیفه و اگر به جای پلاستیک از شیشه استفاده شده بود بهتر بود.
  • بسیار به درد بخور و کارآمد.
  • تو این رنج قیمت بهترین انتخابه.
  • بسیار عالی و باکیفیت هست.

راهنمای خرید غذاساز سایا مدل CFP110

راهنمای خرید غذاساز سایا مدل CFP110 به شرح زیر می باشد:

برای خرید این غذاساز باید هزینه‌ای حدود یک‌میلیون و حتی کمتر را در نظر بگیرید. اگرچه امکانات آن تقریباً کامل است اما توانی برابر با 600 وات دارد. این محصول مجهز به خمیر زن، خردکن، مخلوط‌کن، آب‌میوه‌گیری، آب مرکبات گیری و تیغه‌های مختلف رنده است.

نظرات برخی از کاربران درباره این محصول:

  • کالای خوبیه ارزش خرید داره.
  • خیلی عالیه من ۱۰ ساله که دارم استفاده میکنم با نمونه های خارجیش به راحتی رقابت میکنه.
  • خیلی عالی بود من دو سال پیش گرفتم و تقریباً هر روز ازش استفاده می کنم. عالیه از همه بهتر اینکه ایرانیه.
  • خیلی عالیه من ازش خیلی راضیم از نمونه مشابه خارجیش خیلی باکیفیت تر است.

معرفی گران ترین غذاساز در بازار ایران

در این بخش به معرفی گران ترین غذاساز در بازار ایران می پردازیم:

غذاساز مولینکس مدل FP828H10

  • تعداد تنظیمات سرعت: پنج سرعته
  • صفحه نمایشگر: دارد.
  • عملکرد توربو (Turbo): دارد.
  • خردکن (ظرف اصلی): دارد.
  • مخلوط کن: دارد.
  • یخ خردکن: دارد.
  • آب مرکبات گیری: دارد.
  • رنده ریز: دارد.
  • رنده درشت: دارد.
  • رنده چیپس ساز: دارد.
  • پوره ساز و رب ساز: دارد.
  • همزن: دارد.
  • محفظه جمع آوری سیم برق: دارد.
  • وزن دستگاه: 7.5 کیلوگرم
  • قیمت این دستگاه حدود 10 میلیون تومان است.

معرفی ارزان ترین غذاساز در بازار ایران

در این بخش به معرفی ارزان ترین غذاساز در بازار ایران می پردازیم:

غذاساز بیاند مدل BHB-20

  • تعداد تنظیمات سرعت: دو سرعته
  • عملکرد لحظه‌ای (Pulse): دارد.
  • خردکن (ظرف اصلی): دارد.
  • مخلوط کن: دارد.
  • آسیاب: دارد.
  • خردکن کوچک: دارد.
  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی: دارد.
  • محفظه جمع آوری سیم برق: دارد.
  • وزن دستگاه 2.28 کیلوگرم است.
  • قیمت این دستگاه حدود 800 هزار تومان است.

نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از غذاساز

نکاتی که در مورد استفاده و نگهداری از غذاساز باید بدانید به شرح زیر می باشد:

همان‌طور که قبلاً هم به این نکته اشاره شد غذاساز درواقع متشکل از چندین دستگاه است که همگی بر روی یک موتور، سوار هستند. بنابراین برای افزایش عمر مفید دستگاه باید در استفاده و نگهداری از آن، دقت کافی داشته باشیم. به همین علت این بخش از مقاله راهنمای خرید غذاساز را به بیان نکاتی در مورد استفاده و نگهداری از آن اختصاص می‌‌دهیم.

  • سعی کنید از دستگاه به صورت پیوسته استفاده نکنید. در هر بار استفاده دستگاه را خاموش کنید و پس از گذشت مدت کوتاهی مجدداً آن را راه‌اندازی کنید.
  • هیچ‌‌گاه دستگاه را خالی روشن نکنید.
  • بیشتر از ظرفیت دستگاه ماده غذایی داخل آن نریزید.
  • دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از غذاساز قطعات مختلف آن به درستی در جای خود قرار گرفته باشند.
  • سعی کنید مواد غذایی درشت را به قسمت‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و سپس داخل غذاساز قرار دهید.
  • از نفوذ آب به داخل موتور دستگاه جلوگیری کنید.
  • پس از هر بار شستشو اجازه دهید قطعات آن به خوبی خشک شوند. سپس مجدداً آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را در جای خودشان ببندید.
  • از خرد کردن مواد غذایی که موجب آسیب رسیدن و کند شدن تیغه دستگاه می‌شود، خودداری کنید.

نظر تعمیرکار امداد آی پی درباره خرید غذاساز

نظر تعمیرکار امداد آی پی درباره خرید غذاساز به شرح زیر می باشد:

با استفاده از راهنمای خرید غذاساز قادر خواهید بود، بهترین غذاساز را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. اما احتمال خرابی این دستگاه نیز همانند سایر دستگاه‌های برقی وجود دارد. به ویژه به این دلیل غذاساز یک دستگاه چندکاره است که بخش‌های مختلف آن همگی از یک موتور استفاده می‌کنند. این وسیله نسبت به سایر وسایل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین علت احتمال خرابی آن هم بالاتر خواهد بود. خراب شدن وسیله‌ای همچون غذاساز با دردسرهای بسیاری همراه است. به این دلیل که با خراب شدن این وسیله، چندین مورد از وسایل مهم آشپزخانه باهم از کار می‌افتند.

اگر دستگاه غذاساز شما دچار مشکل شده و قصد تعمیر یا سرویس آن را دارید، با امداد آی.پی تماس بگیرید. این مجموعه، نمایندگی تعمیرات غذاساز در تهران است. کلیه خدمات امداد آی.پی در محل و با گارانتی یک‌ساله ارائه می‌شود. کارشناسان این مرکز خدمات دیگری همچون مشاوره تلفنی رایگان را در زمینه تعمیرات غذاساز به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای استفاده از خدمات این مرکز کافیست تماس بگیرید.


1/5 - (1 امتیاز)
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
    avatar
    ویدا شایگان 17 فروردین 1399

    با سلام و عرض تبریک سال نو ،خواهشمند است در صورت امکان راهنمای فارسی غذاساز فلیپس مدل HR7778 را بارگذاری کنید . خیلی ممنون

    پاسخ دادن
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر