021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی با ما در تماس باشید 021-91093903

راهنمای خرید جارو شارژی

راهنمای خرید جارو شارژی

راهنمای خرید جارو شارژی سعی داریم تمام نکات و موارد مربوط به این دستگاه را با هم مرور کنیم تا اگر در صدد خرید یک جارو شارژی برای منزل خود هستید بتوانید با استفاده از این راهنما بهترین برند و بهترین مدل را انتخاب نمایید.  انتخاب جارو شارژی با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است که در این مقاله همه این چالش‌ها را برای شما به زبان ساده حل خواهیم کرد.  پس اگر هنوز موفق به انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل جارو شارژی برای خود نشده اید،  در این مقاله همراه ما بمانید.

در ادامه برای انتخاب بهترین جارو شارژی با ما در امداد آی پی همراه باشید.

مواردی که در هنگام خرید جارو شارژی باید به آنها دقت داشته باشیم

مواردی که در هنگام خرید جارو شارژی باید به آنها دقت داشته باشیم، به شرح زیر می باشند:

  • جارو شارژی مدل پارویی انتخاب کنیم یا دستی؟
  • بررسی میزان بازدهی جارو شارژی
  • بررسی تک کاره یا دو کاره بودن جارو شارژی
  • بررسی کیفیت بدنه جارو شارژی
  • بررسی قیمت جارو شارژی
  • بررسی توان جارو شارژی
  • بررسی مخزن جارو شارژی
  • بررسی فیلتر جارو شارژی
  • بررسی گارانتی دستگاه
  • بررسی وجود دکمه تنظیم در جارو شارژی

برای خرید جارو شارژی بهتر است یا چک لیست کامل تهیه نمایید و تمام مواردی که در این مقاله درباره آنها صحبت می‌کنیم را در این چک لیست قرار دهید.  سپس برای خرید دستگاه مورد نظر خود تنها کافیست از این چک لیست است استفاده نموده و دستگاه‌های مختلف را با هم مقایسه نمایید. از این طریق شما خواهید توانست به راحتی بهترین و مناسب ترین مدل جارو شارژی را برای خود انتخاب کنید.

جارو شارژی مدل پارویی انتخاب کنیم یا دستی؟

جارو شارژی مدل پارویی انتخاب کنیم یا دستی؟ در این بخش به بررسی این موضوع برای خرید جارو شارژی به شرح زیر می پردازیم:

جارو شارژی مدل دستی یا مدل پا روی هر یک مزیتها و معایب خاص خود را دارند.  شما بسته به نیازی که دارید می توانید یکی از مدل های این دستگاه را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.  مهمترین معیارهایی که می توانید برای انتخاب میان جارو شارژی مدل پارویی یا دستی از آن استفاده کنید به شرح زیر است:

1-  در درجه اول باید بدانید که جارو شارژی دستی فضای بسیار کمی نسبت به جارو شارژی پارویی اشغال خواهد کرد.

2-  با استفاده از جارو شارژی دستی می توانید تقریباً اکثر قسمت های خانه خود را تمیز کنید.

3-  برای تمیز کردن روی مبل ها، روی تخت، کنج ها و گوشه کنار منزل  و همچنین مواردی که دسترسی به آنها سخت می باشد، جارو شارژی دستی می تواند بهترین انتخاب باشد.

4-  جارو شارژی پارویی ظرفیت بیشتری نسبت به  جارو شارژی دستی دارد.

با توجه به نکاتی که با هم مرور کردیم انتخاب میان دو دستگاه تقریبا به نیاز شما وابسته خواهد بود.  اگر در خانه جاروبرقی معمولی دارید بهتر است برای خرید جارو شارژی دستی را انتخاب نمایید.  زیرا برای تمیز کردن کف شما دسترسی به جاروبرقی دارید.  اما اگر جاروبرقی در منزل ندارید جارو زدن کف خانه با جارو دستی می تواند بسیار سخت و وقت گیر باشد.  از این رو در این مواقع بایستی اقدام به خرید جارو شارژی پارویی کنید.

بررسی میزان بازدهی دستگاه در خرید جارو شارژی

بررسی میزان بازدهی دستگاه در خرید جارو شارژی نتایج زیر را نشان می دهد:

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید جارو شارژی باید به آن دقت داشته باشید، بازدهی و کیفیت باطری دستگاه می باشد.  دستگاه های قدیمی باتری های ضعیف تری داشتند و مدت زمان کمتری می توان از آنها استفاده کرد.  اما مدلهای به روز تر و مدرن تر دارای باطری های قدرتمند بوده و امکان استفاده از آنها برای مدت طولانی برای کاربران وجود دارد.  البته کیفیت باتری روی قیمت محصول نیز تاثیر خواهد گذاشت.  برای اینکه بتوانید بالانسی میان کیفیت باتری و قیمت دستگاه خود برقرار نمایید،  بایستی به میزان استفاده خود از جارو شارژی دقت داشته باشید.

انتخاب از میان مدل های تک کاره یا دو کاره بودن در راهنمای خرید جارو شارژی

در این بخش اهمیت تک کاره یا دو کاره بودن دستگاه در راهنمای خرید جارو شارژی بررسی می کنیم:

یکی دیگر از آیتم های بسیار مهمی که در هنگام خرید جارو شارژی باید به آن دقت داشته باشید،  تک کاره یا دو منظوره بودن دستگاه است.  دستگاه های دو منظوره به شما این امکان را می دهند تا بتوانید از آنها برای مکش آب نیز استفاده کنید.  اگر کف خانه و آشپزخانه شما خیلی خیس می شود و ترجیح می‌ دهید که از جارو شارژی برای خشک کردن آن استفاده کنید می توانید دستگاه های دو منظوره تهیه کنید.   البته دوباره ذکر این نکته ضروری است که دستگاه‌های دومنظوره قیمت های بیشتری نیز دارند.

کیفیت بدنه دستگاه از نکات مهم خرید جارو شارژی

کیفیت بدنه دستگاه از نکات مهم خرید جارو شارژی به شمار می رود. در این باره دقت کنید که:

هر کدام از برندهای تولید کننده جارو شارژی که محصولات آنها در بازار ایران نیز وجود دارد از متریال و مواد مختلفی برای ساخت این دستگاه ها استفاده می نماید.  یکی از مشکلات بسیار بزرگی که کاربران با جارو شارژی خود با آن روبرو هستند،  شکستن بدنه این دستگاه به دلیل نداشتن کیفیت لازم و کافی است.  از این رو در هنگام خرید باید دقت کنید که بدنه دستگاه شما از نظر کیفیت در حد قابل قبولی باشد.  خرید از میان برندهای معتبر می‌توانند این مورد را برای شما تضمین کند.

شرایط قیمتی دستگاه در هنگام انتخاب جارو شارژی

بررسی قیمت در هنگام انتخاب جارو شارژی به شرح زیر می باشد:

مسلما ها چقدر قیمت بیشتری برای خرید خود در نظر داشته باشید می توانید دستگاه با کیفیت تر و بهتری تهیه کنید. البته برای بهینه سازی خرید خود بهتر است بر حسب نیاز ای که دارید اقدام به انتخاب جارو شارژی مناسب نموده و از خرید دستگاه هایی با آپشن های متنوع که به درد شما نمی خورد پرهیز کنید.  خرید یک دستگاه با کیفیت تر و مقاوم تر با تعداد آپشن های کمتر بسیار بهتر از خرید جارو شارژی است که کیفیت خوبی نداشته اما آپشن های زیادی دارد.

بررسی توان دستگاه در راهنمای خرید جارو شارژی

بررسی توان دستگاه در راهنمای خرید جارو شارژی به شرح زیر می باشد:

جارو شارژی های امروزی با توان مختلفی تولید می شوند.  هر چقدر توان دستگاه شما بیشتر باشد قدرت مکش آن بالاتر بوده و می توانید از آن برای مکش آشغال های بزرگ تر و بیشتری استفاده کنید.  از این رو در هنگام خرید جارو شارژی باید به توان مصرفی آن نیز دقت داشته باشید.

به ظرفیت مخزن دستگاه در هنگام خرید جارو شارژی نیز دقت کنید

اهمیت ظرفیت مخزن دستگاه در هنگام خرید جارو شارژی بسیار بالا است. در این باره دقت کنید که:

ظرفیت مخزن عامل دیگری است که در هنگام خرید جارو شارژی می‌تواند عاملی تعیین‌کننده برای آن باشد.  اگر خانه بزرگتری دارید و در هنگام جارو کردن نیاز به مخزن بیشتری خواهید داشت بهتر است از دستگاه های بزرگتر استفاده کنید.

در هنگام انتخاب جاروشارژی به فیلتر آن نیز دقت نمایید

در هنگام انتخاب جاروشارژی فیلتر می تواند یک گزینه مهم باشد. در این باره دقت کنید که:

استفاده از انواع فیلتر های قابل شستشو یا غیر قابل شستشو با درجه کیفیت مختلف یکی دیگر از پارامتر هایی است که شما در هنگام انتخاب جارو شارژی باید به آن دقت داشته و مدل مرغوب تر را انتخاب کنید.  فیلتر یکی از قطعات بسیار مهم در جارو شارژی می باشد که در صورت نداشتن کیفیت لازم ممکن است کارکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد.

شرایط گارانتی دستگاه برای خرید جارو شارژی

شرایط گارانتی دستگاه برای خرید جارو شارژی به شرح زیر می باشد:

همچنین در هنگام خرید برندهای مختلف جارو شارژی چک کنید که دستگاه دارای گارانتی باشد.  در حال حاضر شرکت های بسیار معتبر و معروف ای در سطح کشور اقدام به ضمانت برند های مختلف تولید کننده جارو شارژی می نمایند.  از این رو چک کنید که شرکت ضمانت کننده دستگاه نیز اعتبار مناسبی داشته باشد.

وجود قابلیت تنظیم برای خرید جارو شارژی

وجود دکمه تنظیم برای خرید جارو شارژی می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد:

هنگام استفاده از دستگاه جارو شارژی این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا در مصارف مختلف قدرت و توان آن را بر روی موارد دلخواه تنظیم کنید.  اگر تنها نیاز به مکش گرد و غبار دارید با توان های کم هم میتوانید از دستگاه استفاده کنید.  اما لزوم چنین فرآیندی احتیاج به وجود چنین امکانی در دستگاه شما دارد.  از این رو هنگام خرید چک کنید که جارو شارژی دارای دکمه تنظیم توان نیز باشد.

راهنمای خرید جارو شارژی برای جهیزیه

خرید جارو شارژی برای جهیزیه یکی دیگر از انتخاب هایی است که تبدیل به یک دغدغه برای کاربران شده است. از طرفی نوع کارکرد این وسیله و از طرف دیگر مدل های متنوعی که از آن در بازار وجود دارد این انتخاب را کمی سخت کرده است. برای خرید جارو شارژی برای جهیزیه باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید:

  • سعی کنید بر حسب نیاز و متراژ منزل خود اقدام به خرید این دستگاه کنید.
  • دنبال مدل های ارزان قیمت و بی کیفیت نباشید. خرید مدل های با کیفیت و شناخته شده با امکانات کمتر و اندازه های کوچکتر می تواند خرید مطمئن تری برای شما باشد.
  • در صورتی که نیاز ندارید حتما نباید دست روی گران ترین مدل و با امکانات ترین مدل بگذارید. سعی کنید خرید جارو شارژی برای جهیزیه را بر حسب نیاز خود در نظر بگیرید.
  • برای خرید جارو شارژی برای جهیزیه بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. این فروشگاه ها هم گارانتی معتبری برای این محصولات ارائه می نمایند و هم در هنگام خرید می توانند بهینه ترین قیمت را برای شما فراهم آورند.
  • همچنین استفاده از خدمات فروشگاه های معتبر باعث می شود تا از نظر کیفیت و اورجینال بودن هم خرید مطمئن تری داشته باشید.
  • برای انتخاب جارو شارژی برای جهیزیه حجم مخزن آن را نیز بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

پرفروش ترین جارو شارژی بازار ایران 

پرفروش ترین جارو شارژی بازار ایران از چند جنبه قابل بررسی است. کاربارن امروزی برای این انتخاب بسته به بودجه خود چند معیار مهم را در نظر می گیرند که شما نیز برای این انتخاب بهتر است به این نکات دقت داشته باشید:

  • انتخاب یک جارو شارژی با باتری قوی تر خیلی بهتر از انتخاب یک مدل بی کیفیت اما با امکانات بیشتر است. مدل های فیک و تقلبی جارو شارژی در عین داشتن کیفیت پایین ممکن است امکانات بیشتری داشته باشند.
  • هرگز به بهانه ارزان ترین قیمت دست به انتخاب جارو شارژی نزنید.
  • مدل های دستی جارو شارژی به دلیل نوع کارکردی که دارند معمولا پرفروش ترین های بازار ایران محسوب می شوند.
  • امکان استفاده از جارو شارژی های دستی برای تمیز کردن خوردو ها هم وجود دارد و این نکته نیز از دلایل پرفروش تر شدن این محصولات شده است.
  • هاردستون، بوش، شیائومی، کنوود، پارس خزر، فیلیپس و بلک اند دگر از جمله پرفروش ترین برندهای جارو شارژی در بازار ایران و در میان کاربارن ایرانی ها است که می توانید از مدل های مختلف آنها استفاده نمایید.

ارزان ترین جارو شارژی در بازار ایران 

خرید ارزان ترین جارو شارژی در بازار ایران چالش های خاص خود را دارد. در انتخاب جارو شارژی قیمت یکی از مهم ترین مسائل است اما دقت داشته باشید که:

  • بهتر است به دنبال ارزان ترین جارو شارژی با کیفیت بازار باشید نه فقط ارزان ترین مدل این دستگاه در بازار
  • خرید ارزان ترین مدل همیشه بهترین انتخاب برای شما نخواهد بود.
  • هرگز تنها به دلیل قیمت ارزان دست روی یک دستگاه نگذارید.
  • برای اینکه قیمت جارو شارژی را بهینه کنید سعی کنید بسته به برند و کیفیت اقدام نمایید. برای این کار می توانید با انتخاب جارو شارژی های با مخزن کمتر و باتری قوی تر و یا فناوری های کمتر از میان مدل های برندهای معتبر اقدام کنید.

ارزان ترین جاروشارژی های موجود در بازار مدل های فندکی هستند که ارزان ترین آنها مدل زیر است:

جاروشارژی فندکی مدل High Power 12v

  • دارای فیلتر قابل شستشو
  • دارای سری قابل تعویض
  • بدون باتری، شارژ با فندکی خوردو
  • قیمت این دستگاه در بازار حدود 220000 تومان است.

نظرات کاربران درباره این دستگاه:

  • مکش ضعیفی دارد.
  • سیم کوتاه و به صندوق عقب نمی رسد.
  • موتورش نشبتا خوبه.
  • مقرون به صرفه است.

بررسی گران ترین جاروشارژی در بازار ایران

اگر به دنبال خرید گران ترین جاروشارژی در بازار ایران هستید، با ما همراه باشید:

گران ترین جاروشارژی های موجود در بازار مدل های هوشمند رباتی هستند.

جاروشارژی هوشمند کلیزمن مدل KRV310

  • دارای فیلتر قابل شستشو
  • دارای پاکت جارو
  • قابلیت جذب مایعات
  • نشانگر شارژ کم باتری
  • دارای موتور اینورتور
  • دارای سری قابل تعویض
  • محدود شارژ دهی باتری 20 دقیقه
  • دارای باتری لیتیومی
  • قیمت این محصول در بازار 88 میلیون تومان است.
  • وزن دستگاه 5 کیلوگرم است.
  • قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن موبایلی

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی بوش

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی بوش به شرح زیر می باشد:

برند بوش یکی از برندهایی است که با انتخاب یکی از مدلهای آن می توانید خیال خود را از بابت کیفیت و مرغوبیت دستگاه خود را راحت کنیم.  بوش در سال های اخیر دست به تولید مدل‌های زده است که ماندگاری بسیار بالایی داشته و از قدرت و توان بسیار زیادی هم برخوردار هستند.  استفاده از بالاترین کیفیت متریال برای تولید جارو شارژی بوش باعث شده است تا شما با خرید این دستگاه بتوانید تا سال های سال از آن استفاده کنید.  BBH Move 5، BBH Move 4، BBH Move 6 و BCH6ATH25 از معروف ترین و محبوب ترین مدل های بوش هستند.

بررسی نظرات کاربران درباره خرید جاروشارژی بوش مدل BBH Move 5

  • بسیار کارآمد و عالی، 4 ساله دارمش.
  • برای نظافت روزانه سرامیک ها، مخصوصا آشپزخانه عالیه.
  • روی فروش خوب راه نمیره و مکش ضعیفی داره.
  • واقعا راضیم. بسیار پر دوام و راحت و سبک.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی بلک اند دکر

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی بلک اند دکر به شرح زیر می باشد:

یکی دیگر از برندهای با کیفیت و درجه یک جارو شارژی موجود در بازار ایران برند بلک اند دکر است.  جاروشارژی های این برند با تنوع بسیار بالا در بازار موجود بوده و کاربران می توانند بسته به نیاز خود اقدام به تهیه یکی از آنها کنند. PV1420 و DVJ320J از جمله مدل های این برند هستند.

دیدگاه برخی از کاربران درباره خرید جاروشارژی بلک اند دکر مدل PV1420:

  • قدرت بالا و کیفیت خوب
  • قدرت مکش عالی
  • خیلی از خریدم راضیم.
  • کاربردی و عالی
  • قدرتش بی نظیره
  • شارژ خوب نکه می دارد.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی کنوود

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی کنوود به شرح زیر می باشد:

یکی دیگر از برندهای محبوب که در بازار ایران اقدام به ارائه جاروشارژی های خود نموده و کاربران می توانند از آن برای کاربری های بسیار دقیق و جمع کردن گرد و غبار ریز استفاده نمایند،  برند کنوود است. مدل های این بنرد نیز دارای قابلیت جمع کردن مایعات و فیلتر قابل شستشو هستند. HV190 یکی از مدل های پرفروش این برند در بازار ایران است.

نظرات برخی از کاربران درباره جاروشارژی کننود مدل HV190

  • طراحی خوب و زیبا
  • شارژدهی خوبی داره
  • مکشش نسبتا خوبه
  • خیلی راحت میشه ازش استفاده کرد.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی فیلیپس

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی فیلیپس به شرح زیر می باشد:

فیلیپس یکی از برندهایی است که در تولید جارو شارژی دست به ابتکارات بسیار زیادی زده است.  جارو شارژی های فیلیپس دارای قدرت بسیار زیادی بوده و در کنار این قدرت سر و صدای بسیار کمی هم دارند.  محصولات این برند همیشه جزو محصولات هم سر و صدا بوده اند. مدل FC6148 یکی از مدل های معتبر و معروف این برند است.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی پارس خزر

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی پارس خزر به شرح زیر می باشد:

پارس خزر نامی آشنا برای کاربران ایرانی در محصولات خانگی می باشد.  برند پارس خزر با وجود قیمتهای بسیار مناسب همیشه دست به تولید محصولاتی با کیفیت عالی زده است.  یکی از محصولات عالی می‌برند نیز جارو شارژی آن می باشد.  جارو شارژی های پارس خزر را میتوانید در هر دو مدل تک منظوره و دو منظوره تهیه کنید. مدل Shark از محبوب ترین مدل های جارو شارژی پارس خزر است.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی مجیک

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی مجیک به شرح زیر می باشد:

جاروشارژی مجیک یکی از محصولاتی است که با وجود داشتن اندازه ها و ابعاد بسیار مناسب و کوچک دارای قدرت بسیار زیادی بوده و از این گذشته صرفه جویی بسیار بالایی نیز در مصرف انرژی نیز برای کاربران فراهم می‌ آورد. AV 701 یکی از مدل های معروف این برند می باشد.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی هاردستون

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی هاردستون به شرح زیر می باشد:

اگر به دنبال خرید یک دستگاه قدرتمند برای تمیز کردن سطوح مختلف از جمله اتومبیل خود هستید می توانید از جارو شارژی هاردستون کمک بگیرید.  این برند نیز یک برند کاملا شناخته شده در بازار ایران محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد.  در تولید این دستگاه از فیلترهای قابل شستشو استفاده شده تا در صورت نیاز با شستشو این قطعه بتوانید دوباره دستگاه خود را مانند روز اول استفاده کنید. هاردستون مدل RV1401 یکی از مدل های معروف در بازار ایران است.

نظر تعمیرکار متخصص امداد آی پی در رابطه با خرید جاروشارژی

نتیجه گیری از راهنمای خرید جارو شارژی در امداد آی پی به شرح زیر می باشد:

با استفاده از نکات مهمی که برای خرید جارو شارژی به آنها اشاره کرده که کاربران می‌توانند در هنگام انتخاب این دستگاه و سوی مناسبترین و بهترین مدل گذاشته و با پرداخت مناسب ترین قیمت بهترین دستگاه را انتخاب کنند.

امداد آی پی به عنوان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی در تهران در صورت بروز هر ایرادی در این دستگاه آماده تعمیر و تعویض قطعات آن می باشد.


5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر