021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز بکو

بدون عکس

در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت اجاق گاز بکو بپردازیم تا شما خوانندگان محترم پیش از خرید هر مدل اجاق گاز اطلاعات مختصری راجع به اجاق گازهای این برند به دست بیاورید و بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. پس اگر اطلاعاتی راجع به اجاق گاز بکو ندارید یا به دنبال کسب اطلاعات بیشتری هستید در ادامه با ما همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه نظر یا تجربه به خصوصی در مورد اجاق گاز های بکو دارید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله می توانید به گفتمان با متخصصین تعمیرگاه مجاز امداد آی پی بپردازید.

 اجاق گاز بکو چه امکاناتی دارد؟

یکی از مهم ترین وسایل هر خانه و آشپزخانه اجاق گاز است که انتخاب درست اجاق گاز برای هر خانه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب اجاق گاز مورد نظر خود باید شرایط و اندازه آشپزخانه ای را که دارید در نظر بگیرید. در این بخش قصد داریم در جهت بررسی کیفیت اجاق گاز بکو به معرفی امکانات این مدل اجاق گاز بپردازیم تا شما خوانندگان محترم بتوانید انتخاب و خرید درستی داشته باشید.

امکانات اجاق گاز بکو به شرح زیر است:

  • دارای فن انتقال حرارت در فر اجاق گاز بکو
  • استفاده از شبکه های چدنی و سر شعله های با کیفیت ایتالیایی
  • افزایش سطح امنیت اجاق گاز بکو به علت داشتن ترموکوپل و جرقه زدن خودکار
  • دارای استیل ضد زنگ و شسشه نشکن و مقاوم در برابر حرارت

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولیدکننده اجاق گاز بکو

برند لوازم خانگی بکو یک برند بین المللی است که از گروه آرچلیک می باشد. بکو در جهان قادر به کسب موفقیت شده است و از ویژگی های بسیار مثبت محصولات آن سازگاری با محیط زیست است که جوایز متعددی نیز در رابطه با داشتن محصولات سازگار با محیط زیست دریافت کرده است.

اجاق گاز بکو ساخت کجاست؟

برند بکو در ترکیه راه اندازی شد و به عنوان اولین برند لوازم خانگی در ترکیه برای بار اول در سطح بین المللی به فروش رفت. موفقیت اصلی فروش و محبوبیت بکو از سال 1990 میلادی شروع شد و امروزه با بیشتر از 60 سال قدمت 18 کارخانه در سطح جهان دارد که هرکدام دارای هزاران کارمند می باشند.

خدمات پس از فروش اجاق گاز بکو چطور است؟

از آنجایی که امروزه لوازم برقی نقش بسیار مهمی در زندگی هر فردی ایفا می کنند، نیاز مردم به یک تعمیرکار متخصص برای برطرف کردن مشکلات لوازم خانگی نیز بیشتر شده است. اما زمانی که صحبت از برندهای خارجی می شود اصلی ترین مشکلی که وجود دارد خدمات پس از فروش است زیرا چند سالی است که برندهای خارجی در ایران خدمات پس از فروش ندارند و دسترسی مردم به تعمیرات لوازم خانگی خود سخت می شود. با این حال، برند بکو یکی از معدود برندهای خارجی است که خدمات پس از فروش بسیار خوبی در ایران دارد و در صورت خرابی اجاق گاز بکو شما می تواند با شماره تماسی که بر روی ضمانتنامه درج شده است تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش بکو بهره مند بشوید. اما اگر نتوانستید به خدمات پس از فروش مناسبی دسترسی پیدا کنید می توانید تعمیرات اجاق گاز بکو را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد و تعمیرکاران متخصص آن بسپارید.

اجاق گاز بکو با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

در جهت بررسی کیفیت اجاق گاز بکو باید به پاسخ این سوال که اجاق گاز بکو با محصولات کدام برندها در رقابت است بپردازیم. برند بکو را می توان هم تراز و در حال رقابت با برندهای به نام اروپایی مانند زانوسی، لوفرا و بوش دانست برند بکو همواره در حال پیشرفت بوده و با سرعت بسیار زیادی در حال پیشی گرفتن از برندهای رقیب خود است. همچنین اجاق گاز بکو با برندهای با کیفیت ایرانی در زمینه لوازم خانگی مانند پیلوت، آلتون و اسنوا نیز رقابت می کند.

به شما توصیه می کنیم تا قبل از خرید اجاق گاز نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز آلتون بپردازید.

چرا اجاق گاز بکو بخریم؟ اجاق گاز بکو خوبه؟

یکی از دلایل بسیار مهمی که در بررسی کیفیت اجاق گاز بکو بیان می شود کیفیت بالای محصولات این برند است که در طی سالیان سال دوام دارند و همچنین قیمت محصولات بکو نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه تر از سایر برندهای اروپایی است. از دیگر دلایل خرید اجاق گاز بکو می توان خمات پس از فروش عالی محصولات بکو در ایران را نام برد که یکی از مزیت های این برند محسوب می شود.

معرفی بهترین اجاق گاز های بکو

اجاق گازهای بکو که با کیفیت بسیار خوب ایده آل هر آشپزخانه ای هستند دارای چند مدل می باشند که در این بخش در جهت بررسی کیفیت اجاق گاز بکو قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های برخی از این مدل ها بپردازیم تا بتوانید اجاق گاز مناسب خود را خریداری کنید.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله بکو مدل GG15125FX

این اجاق گاز مبله که دارای 5 شعله است یکی از مدل های پر فروش برند بکو است که دوام بالایی دارد. در زیر به شرح برخی از امکانات این اجاق گاز میپردازیم:

  • دارای فن انتقال حرارت
  • دارای شبکه های چدنی
  • دارای زمان سنج فر و سر شعله
  • دارای فندک خودکار
  • دارای پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای موتور جوجه گردان
  • دارای فر 95 لیتر
  • دارای موتور جوجه گردان

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله بکو مدل GGF-15325 FW

این مدل اجاق گاز یکی از ارزان ترین اجاق گازهای بکو محسوب می شود که در ادامه به شرح برخی از امکانات آن می پردازیم:

  • دارای زمان سنج
  • دارای فن انتقال حرارت
  • دارای شبکه چدنی
  • دارای موتور جوجه گردان
  • دارای بدنه استیل و مقاوم در برابر زدگی و خوردگی

مزایا و معایب اجاق گاز بکو از نظر مصرف کنندگان این محصول

بهتر است پیش از خرید هر محصول به خصوص لوازم خانگی آشنایی مختصری با مزایا و معایب محصولات آن برند نیز داشته باشید، زیرا هر محصول و برندی در کنار برخورداری از مزایای فراوان معایبی نیز دارد که با بررسی این موارد می توان انتخاب و خرید درستی داشت. برای بررسی کیفیت اجاق گاز بکو در این بخش به معرفی مزایا و معایب اجاق گازهای بکو می پردازیم:

مزایای اجاق گاز بکو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • کیفیت و دوام بالا
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر برندهای خارجی
  • خدمات پس از فروش مناسب در ایران

معایب اجاق گاز بکو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم اجاق گازهای بکو
  • عدم وجود رنگ بندی های متنوع در اجاق گازهای بکو

بررسی کیفیت اجاق گاز بکو از نظر تعمیرکاران آی پی امداد

در این مقاله که با ما همراه بودید سعی داشتیم به بررسی کیفیت اجاق گاز بکو بپردازیم و اطلاعات کاملی به شما در رابطه با خرید این مدل اجاق گاز ارائه دهیم. جمع بندی بررسی کیفیت اجاق گاز بکو از نظر تعمیرکاران آی پی امداد به شرح زیر است:

اجاق گازهای بکو از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و این به این معنا می باشد که در طی سالیان متعدد می توانید از آن استفاده کنید اما به هر حال هر لوازم خانگی ممکن است دچار عیب و یا خرابی بشود که یکی از مزایای محصولات برند بکو خدمات پس از فروش عالی آن در ایران است که شما به راحتی و با صرف کمترین هزینه می توانید اقدام به تعمیر اجاق گاز بکو کنید. همچنین قیمت محصولات بکو نسبت به کیفیت و دوام آن بسیار مقرون به صرفه است در حالی که سایر برندهای مشابه با همین کیفیت قیمت های بالاتری از اجاق گازهای بکو دارند. یکی از تنها ایرادات اجاق گاز بکو عدم تنوع مدل و رنگ بندی آن است.


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر