021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-91093903

هزینه تعمیرات اجاق گاز

هزینه تعمیرات اجاق گاز

در مقاله پیش رو قصد داریم تا اطلاعات کاملی از هزینه تعمیرات اجاق گاز را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در هنگام خرابی هر یک از لوازم منزل، قطعا تعمیر، اولین راه‌حل ممکن خواهد بود. اجاق گازها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن اجاق‌گازهای صفحه‌ای، برقی، انواع اجاق‌گازهای فردار و … تعمیر اجاق گاز به راحتی و به دست هر غیرمتخصصی ممکن نیست. در هنگام خرابی این وسیله پرسش درباره ” هزینه تعمیر اجاق گاز ” جزو اولین و مهم‌ترین سؤالات خواهد بود. به ویژه که هزینه تعمیرات در همه تعمیرگاه‌ها یکسان نیست.

ممکن است بارها برای شما پیش‌ آمده باشد که درباره هزینه تعمیر یک وسیله از تعمیرگاه‌های متفاوت سؤال بپرسید و با جواب‌های متفاوت روبرو شوید. باید بدانید تعمیرگاه‌های مجازی که زیر نظر نهادهای ناظر در حال فعالیت هستند برای تعمیرات از نرخ مشخصی پیروی می‌کنند. یعنی با توجه به علت، قطعه خراب‌شده در دستگاه شما و سایر موارد مرتبط موظف‌اند که هزینه مشخصی را از مشتری دریافت کنند. پس اولین راه‌حل برای کاهش هزینه تعمیرات اجاق گاز مراجعه به یک نمایندگی مجاز برای تعمیرات است. در این مقاله با عوامل مؤثر در هزینه تعمیر اجاق گاز، هزینه تعمیر اجاق گاز در محل و قیمت قطعات آشنا خواهید شد.

عناوینی که در این مقاله آنها را مرور خواهیم نمود:

  • عوامل مؤثر در هزینه تعمیر اجاق گاز
  • هزینه تعمیرات اجاق گاز در محل
  • لیست کامل هزینه تعمیر اجاق گاز بر اساس قیمت قطعات
  • نتیجه گیری در مورد هزینه تعمیرات اجاق گاز

در ادامه با امداد آی پی همراه باشید.

عوامل مؤثر در هزینه تعمیر اجاق گاز

شرح عوامل مؤثر در هزینه تعمیر اجاق گاز به قرار زیر است:

هنگامی‌که برای خرید اجاق گاز مراجعه می‌کنید با تنوع بسیار زیاد برندهای تولیدکننده این محصول مواجه خواهید شد. اکثر برندهای تولید لوازم خانگی، اجاق گاز را در سبد تولیدات خود قرار داده‌اند. برندهای بسیاری هم وجود دارند که به‌طور اختصاصی اجاق گاز تولید می‌کنند. در هر صورت اجاق گازها می‌توانند بسته به برند تولیدکننده، طراحی منحصربه‌فرد یا طراحی بسیار معمولی داشته باشند؛ اما چیزی که بدیهی است تفاوت در کیفیت قطعات بکار رفته در آن‌هاست. کیفیت قطعات در هر برند متفاوت است. بنابراین اولین و مهم‌ترین عنصر تأثیرگذار در هزینه تعمیر اجاق گاز، برند سازنده آن است.

به‌طورکلی هزینه تعمیرات اجاق گاز شامل دستمزد تعمیرکار به اضافه هزینه قطعات تعویضی است. در صورتی که سرویس‌دهی در محل انجام شود مبلغ ناچیزی نیز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت می‌شود. دستمزد تعمیرکار اجاق گاز در تعمیرگاه‌های مجاز از نرخ مصوب نهادهای نظارتی پیروی می‌کند. هزینه ایاب و ذهاب نیز با در نظر گرفتن حداقل و حداکثر مسافت فیکس شده و بازه مشخصی را شامل می‌شود. تنها مورد متغیر در هزینه تعمیر، قیمت قطعات است. قیمت قطعات هر برند با توجه به نوسانات بازار همواره در حال تغییر است. همچنین نوع برند و نوع قطعه در قیمت آن مؤثر است.

هزینه تعمیرات اجاق گاز در محل

شرح هزینه تعمیرات اجاق گاز در محل به قرار زیر است:

  • دستمزد تعمیر اجاق گاز

همان‌طور که پیش از این نیز به این نکته اشاره شد، اجرت یا دستمزد تعمیرکار برای تعمیر هر وسیله، در تعمیرگاه‌های مجاز مبلغ ثابتی است. درست است که مهارت تعمیرکار برای تعمیر اجاق گاز بسیار حائز اهمیت است اما نرخ تعمیرات بر اساس مهارت تعمیرکار مشخص نمی‌شود. این مبلغ به دست نهادهای ناظر تعیین‌ شده و دارای نرخ مشخصی است. برای اطمینان از مهارت تعمیرکار و همچنین هزینه تعمیرات اجاق گاز، بهتر است کار تعمیر را به نمایندگی مجاز آن بسپارید. هزینه عیب‌یابی و دستمزد تعمیرکار برای رفع عیب در هر اجاق گاز مبلغ 35000 تومان است.

  • هزینه ایاب و ذهاب

برای تعمیر وسایل بزرگ و سنگین مانند اجاق گاز حمل آن تا نمایندگی تعمیرات منطقی به نظر نمی‌رسد. حتی اگر از اجاق گازهای رومیزی و صفحه‌ای استفاده می‌کنید، حمل‌ونقل آن تا تعمیرگاه به دردسر باز کردن، جابه‌جایی، ماندن در ترافیک و … نمی‌ارزد. بنابراین اکثر ما ترجیح می‌دهیم که اجاق‌گازمان در منزل مورد بررسی و تعمیر قرار گیرد. علاوه بر راحتی کار و نبود دردسرهای حمل‌ونقل، این کار هزینه بسیار کمتری را در بردارد. زیرا به ‌جای اینکه هزینه کنید و اجاق‌گازتان را به تعمیرگاه ببرید با پرداخت مبلغ ناچیزی به عنوان هزینه ایاب و ذهاب، به راحتی دستگاه خود را در منزل تعمیر خواهید کرد. هزینه ایاب و ذهاب با توجه به مسافت از 15000 تومان تا 25000 تومان متغیر است. همان‌طور که می‌بینید حداکثر این مبلغ هم نسبت به هزینه حمل بار بسیار به‌صرفه‌تر است. هزینه ایاب و ذهاب نیز بخشی از هزینه تعمیر اجاق گاز است. این مبلغ به همراه قیمت قطعه تعویضی و دستمزد تعمیرکار در فاکتور نهایی محاسبه می‌شود.

لیست کامل هزینه تعمیر اجاق گاز بر اساس قیمت قطعات

لیست کامل هزینه تعمیر اجاق گاز بر اساس قیمت قطعات به شرح زیر است:

همان‌طور که پیش از این نیز به این نکته اشاره شد بخش متغیر در هزینه تعمیر اجاق گاز مربوط به قطعات تعویضی در آن است. قطعاً قیمت قطعات برندهایی که اجاق‌گازهای باکیفیت‌تر و نام‌آشناتر تولید می‌کنند نسبت به سایرین بیشتر است. همچنین نوسانات بازار، قیمت قطعات اجاق گاز و سایر لوازم خانگی را نیز دست‌خوش تغییرات قرار می‌دهد. نمی‌توان ادعا کرد که یک وسیله به‌طور صد در صد قابل تعمیر است و نیاز به تعویض هیچ قطعه‌ای در آن نیست. پس از عیب‌یابی دستگاه، مشخص می‌شود که چه قطعه‌ای در دستگاه باید تعویض شود. اینجاست که لیست قیمت قطعات اجاق گاز که در زیر آورده شده است، می‌تواند در مورد قیمت قطعات تعویضی راهنما باشد.

هزینه تعمیرات اجاق گاز بر اساس قطعات تعویضی
عنوان شروع قیمت از (تومان) حداکثر قیمت تا (تومان) توضیحات
ترانس اجاق گاز 11000 15000
بوبین اجاق گاز 8000 55000 انواع مدل‌های بوبین: بوبین فیش خور، آنتنی و معمولی
سیم ترموکوپل 8000 61000 انواع مدل‌های سیم ترموکوپل: سیم ترموکوپل فیش‌خور، آنتنی و معمولی
ترموکوپل اجاق گاز 9000 65000
سر شعله اجاق گاز 15000 95000 انواع مدل‌های شر شعله: ساپاف (رومیزی)، سه تکه، یک تکه (اجاق‌گازهای قدیمی)
تعویض ولوم 9000 85000
تنظیم هوا 12000 39000 پلوپز، شعله بزرگ، شعله کوچک، شعله متوسط
تعویض فنجونی اجاق گاز 12000 79000 پلوپز، شعله بزرگ، شعله کوچک، شعله متوسط
چینی فندک 10000 90000
کلید فندک 5000 55000
شیشه اجاق گاز 95000 395000 اندازه شیشه اجاق گاز: 45 تا 90 سانتی‌متر

 

*هزینه ایاب و ذهاب: 45000 تومان (هزینه‌ حمل شیشه محاسبه شده است.)

 

*اجرت تعویض شیشه: 95000 تومان

صفحه با نمایندگی برند تماس گرفته شود.
دستگیره
لوازم بدنه اجاق گاز

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و عیب‌یابی اجاق گاز، با نمایندگی مجاز تعمیرات آن تماس حاصل نمایید. کارشناسان تعمیرات اجاق گاز بهتر می‌توانند شما را در جریان عیب دستگاه، قطعات نیازمند تعویض و هزینه تعمیرات قرار دهند.

نتیجه گیری در مورد هزینه تعمیرات اجاق گاز در امداد آی پی

نتیجه گیری در مورد هزینه تعمیرات اجاق گاز در امداد آی پی به شرح زیر است:

اطلاعات بالا می‌تواند پرسش‌های شما در مورد هزینه تعمیر اجاق گاز را پاسخ دهد. اما همان‌طور که گفته شد هزینه تعمیرات با توجه به علت خرابی و قطعات نیازمند تعویض، ممکن است متغیر باشد. همچنین پیشرفت تکنولوژی اجاق گازها در عصر کنونی، سبب شده است تا تعمیر آن نیازمند حضور یک متخصص باشد. در صورتی که اجاق گاز شما نیاز به تعمیرات دارد می‌توانید با امداد آی.پی، نمایندگی تعمیرات انواع اجاق گاز در تهران، تماس بگیرید. این مجموعه خدمات خود را درب منزل و با یک سال گارانتی ارائه می‌دهد. با تماس با شماره تلفن‌های امداد آی.پی می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان آن استفاده کنید.

 

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

4/5 - (1 امتیاز)
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
    avatar
    مهدی بزرگیان 23 اردیبهشت 1399

    سلام.لطفانرخ تعرفه تعمیروهزینه ترانس استابلایزرخانگی .هشت کیلووات فیلترداراتوماتیک. ..تثبیت کننده ولتاژراپیج بفرمایید.باسپاس فراوان ازشماهمکاران گرامی

    پاسخ دادن
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر