021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صنعتی با ما در تماس باشید 021-91093903

تعمیر اجاق گاز صنعتی

تعمیر اجاق گاز صنعتی

در این مقاله با نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی، هزینه تعمیرات آن، نحوه ارائه خدمات و تعدادی از مشکلات متداول اجاق گاز آشنا خواهید شد. خواندن این مقاله می‌تواند به کاربران این وسیله کمک کند تا بتوانند یک تعمیرگاه مجاز را انتخاب کنند. اجاق گاز صنعتی یکی از ملازمات رستوران‌ها، کترینگ‌ها و حتی فست‌فودهاست. به‌طورکلی می‌توان اجاق گاز صنعتی را به عنوان مهم‌ترین ابزار برای مشاغلی که با تهیه غذا در ارتباط‌اند در نظر گرفت.

عناوینی که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • تعمیر اجاق گاز صنعتی
  • نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی
  • هزینه تعمیرات اجاق گاز صنعتی
  • نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی در محل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تعمیرگاه مجاز و مرکزی اجاق گاز صنعتی در تهران
  • نحوه ارائه خدمات در امداد آی.پی: تعمیرکار اجاق گاز صنعتی
  • مشکلات متداول اجاق گاز صنعتی

تعمیر اجاق گاز صنعتی

تعمیر اجاق گاز صنعتی به شرح زیر است:

اجاق گاز صنعتی از اهمیت ویژه‌ای در رستوران‌ها و … برخوردار است، به‌گونه‌ای که اگر خراب شود. بسیاری از کارهای یک آشپزخانه لنگ می‌ماند. علاوه بر این اجاق گاز صنعتی بسیار سنگین‌وزن است و حمل آن تا نمایندگی تعمیرات امکان‌پذیر نیست. بنابراین برای تعمیر اجاق گاز باید از جایی کمک بخواهید که بتواند خدمات خود را در محل ارائه دهد.

مجموعه امداد آی.پی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صنعتی در محل است. یعنی بدون نیاز به اتلاف وقت و حمل دستگاه، به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی، نسبت به تعمیرات اجاق گاز صنعتی اقدام کنید و سریعاً آن را به چرخه کار برگردانید. مجموعه امداد آی.پی دارای شعب متعدد در سطح شهر است و در هر نقطه‌ای از شهر که کترینگ یا رستوران دارید، برای تعمیرات اجاق گاز صنعتی می‌توانید روی امداد آی.پی حساب کنید. همچنین خدمات امداد آی.پی دارای یک سال گارانتی است.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی

نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی به شرح زیر است:

گاهی اوقات پیش‌آمده است که اجاق‌گازهای صنعتی به دلایل بسیار پیش‌پاافتاده‌ای دچار مشکل شده‌اند. در چنین مواقعی صحبت با یک متخصص می‌تواند مشکل را حل کند. بدون اینکه لازم باشد دستگاه را جابه‌جا کنیم یا آن را به تعمیرکار نشان دهیم. اما دسترسی به یک متخصص تعمیر اجاق گاز صنعتی در مکانی مانند آشپزخانه به راحتی میسر نیست.

با امکان ارائه مشاوره تلفنی رایگان که امداد آی.پی فراهم کرده است، به راحتی می‌توانید با یک متخصص تعمیر اجاق گاز صنعتی تماس بگیرید و پس از شرح مشکل از او مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. این کارشناسان تا جایی که ممکن است شما را برای رفع مشکل راهنمایی می‌کنند اما در صورتی که دستگاه شما نیاز به بررسی حضوری داشته باشد، اصلاً لازم نیست نگران عقب افتادن کار یا مشکلات تعمیرات دستگاه باشید. امداد آی.پی در کوتاه‌ترین زمان نیروی متخصص را برای ارائه خدمات به محل اعزام خواهد کرد.

هزینه تعمیرات اجاق گاز صنعتی

هزینه تعمیرات اجاق گاز صنعتی به شرح زیر است:

همواره یکی از پرسش‌های مطرح در هنگام خرابی اجاق گاز صنعتی هزینه تعمیرات آن است. در این مواقع اغلب صاحبان رستوران‌ها و… در مورد خرید یک اجاق گاز جدید یا تعمیر این وسیله دچار تردید می‌شوند. به همین علت اطلاع از هزینه تعمیرات می‌تواند کمک خوبی برای تصمیم‌گیری در این رابطه باشد. اگر می‌خواهید هزینه تعمیرات اجاق گاز صنعتی برای شما مقرون به‌صرفه باشد، بهتر است در انتخاب تعمیرگاه دقت کنید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی که با مجوزهای رسمی از نهادهای نظارتی در حال فعالیت است وظیفه دارد تا هزینه تعمیرات را بر اساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی دریافت کند. در‌حالی‌که بسیاری از تعمیرگاه‌ها از نرخ مصوبی پیروی نمی‌کنند و هزینه دستمزد را خودشان تعیین می‌کنند. مجموعه امداد ای.پی نیز یکی از نمایندگی‌های مجاز تعمیر اجاق گاز صنعتی در تهران است. این مجموعه از چندین دهه سابقه در زمینه تعمیرات برخوردار است. هزینه دریافتی در امداد آی.پی کاملاً بر اساس نرخ مصوب محاسبه می‌شود. برای اطلاع از هزینه ها می‌توانید با شماره تلفن‌های امداد آی.پی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی در محل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن

شرح خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی در محل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به قرار زیر است:

ارائه خدمات در محل به ویژه برای لوازم صنعتی همچون اجاق گاز بسیار مهم و ضروری است. زیرا علاوه بر سنگین بودن و دشواری‌ حمل‌ونقل این لوازم، خارج کردن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها از محل کار و فرستادن آن به تعمیرگاه و سپس تعمیر و پس گرفتن آن پروسه طولانی را شامل می‌شود. این پروسه طولانی به ویژه برای رستوران‌ها، کترینگ و… زیان‌بار است. بنابراین باید تا حد امکان زمان مورد نیاز برای تعمیرات اجاق گاز صنعتی را کاهش داد.

ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز صنعتی در محل موجب کاهش زمان تعمیر این دستگاه خواهد شد. علاوه بر ارائه خدمات در محل، امداد آی.پی به دلیل داشتن شعب متعدد در تهران از سرعت عمل بالایی در ارائه خدمات برخوردار است. زیرا در زمان کمی پس از تماس شما، تکنسین مربوط از نزدیک‌ترین نمایندگی برای تعمیر به محل اعزام می‌شود. همچنین تجربه و تخصص تعمیرکاران این مجموعه موجب شده است تا ایراد دستگاه در همان دقیقه‌های اول تشخیص داده و تعمیر شود.

برای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز صنعتی در محل که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز ارائه می‌شود. کافیست با امداد آی.پی تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی اجاق گاز صنعتی در تهران

شرح خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی اجاق گاز صنعتی در تهران به قرار زیر است:

مراجعه به تعمیرگاه‌های مجاز چه برای لوازم خانگی و چه برای لوازم صنعتی بسیار ضروری است. زیرا تنها یک متخصص است که می‌تواند دستگاه شما را به‌گونه‌ای تعمیر کند که تا مدت‌ها به درستی کار کند و دچار مشکل نشود. تعمیرگاه مجاز اجاق گاز صنعتی اغلب بسیار باسابقه و باتجربه هستند، این سابقه و تجربه باعث می‌شود، خدمات بسیار مطلوبی را به مشتری ارائه دهند. باید برای انتخاب یک تعمیرگاه مجاز اجاق گاز صنعتی ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیرید تا بهترین تعمیرگاه را از نظر ارائه خدمات انتخاب کنید، برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  1. اطمینان

جایی که برای تعمیرات اجاق گاز صنعتی انتخاب می‌کنید قبل از هر چیز باید به کار خود اطمینان داشته باشد و بتواند خدمات خود را ضمانت کند.

  1. مجوزهای رسمی

حتماً می‌دانید تعمیرگاه‌هایی که با مجوزهای رسمی در حال فعالیت هستند، بیشتر و بهتر نظارت می‌شوند؛ بنابراین قابل‌اطمینان‌ترند.

  1. دریافت هزینه‌بر اساس نرخ مصوب

همان‌طور که پیش از این نیز به این نکته اشاره‌شده، بحث هزینه تعمیرات بسیار مهم است. یک تعمیرگاه مجاز موظف است که مطابق با نرخ تعیین‌شده، هزینه دریافت کند؛ بنابراین برای تعمیر اجاق گاز صنعتی باید به یک تعمیرگاه مطمئن مراجعه کنید.

  1. سابقه و تجربه

تعمیرگاه‌های نام‌آشناتر هم از لحاظ مجوز و هزینه قابل‌اطمینان‌ترند و هم سابقه و تجربه کافی در زمینه تعمیرات دارند. همان‌طور که می‌دانید تجربه است که مهارت تعمیرکار را شکل می‌دهد. تعمیرگاه‌های قدیمی‌تر همواره در تلاش‌اند که از نیروی‌های باسابقه‌تر استفاده کنند.

  1. ارائه خدمات تلفنی مناسب

اگر یک مجموعه پاسخگویی تلفنی مناسبی داشته باشد، حتماً خدمات خوبی نیز ارائه خواهد داد. چراکه خدمات تلفنی بخشی از پروسه تعمیر است و باید به آن توجه داشت. چه‌بسا ایراد دستگاه در تماس تلفنی برطرف شود و نیازی به حضور تعمیرکار نباشد.

  1. سرویس در محل

ارائه خدمات در محل جزو امتیازاتی است که یک تعمیرگاه خوب برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. این خدمات باعث می‌شود بسیاری از مشتریانی که زمان کافی برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه را ندارند بتوانند به‌سادگی و بدون دردسر دستگاه خود را تعمیر کنند.

  1. استفاده از قطعات اصلی

در کنار تعمیرکاران باتجربه و تعمیر صحیح و اصولی، استفاده از قطعات اصلی نیز به منظور ارتقا سطح کیفیت خدمات بسیار حائز اهمیت است.

  1. سرعت عمل در تعمیرات

مسلماً تعمیرگاهی که تجربه و مهارت کافی در تعمیر دارد. دارای سرعت عمل نیز هست. البته عوامل دیگری نیز وجود دارند که سرعت در ارائه خدمات را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

نحوه ارائه خدمات در امداد آی.پی: تعمیرکار اجاق گاز صنعتی

نحوه ارائه خدمات در امداد آی.پی: تعمیرکار اجاق گاز صنعتی به شرح زیر است:

پس از تماس با کارشناسان اجاق گاز صنعتی و شرح مشکل، در صورت نیاز کارشناسان و تعمیرکارهای مجموعه امداد آی.پی در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. ابتدا کارشناسان نحوه عملکرد دستگاه شما را به دقت بررسی می‌کنند. سپس به شرح کامل علت خرابی، تعداد قطعات نیازمند تعمیر یا تعویض، هزینه تعمیر و زمان مورد نیاز برای تعمیر می‌پردازند. پس از تعمیر، عملکرد دستگاه کاملاً برای شما تست می‌شود تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

خدمات قابل‌ارائه در امداد آی.پی

خدمات قابل‌ارائه در امداد آی.پی به شرح زیر است:

کلیه خدمات تعمیر اجاق گاز صنعتی ایرانی یا خارجی، اجاق‌گازهای خطی صنعتی، اجاق‌گازهای برقی صنعتی و … در این مجموعه قابل‌ارائه هستند. این خدمات عبارت‌اند از:

  1. تعمیر انواع اجاق‌گاز صنعتی
  2. تعویض ترموکوبل
  3. تعمیر یا تعویض المنت
  4. تعویض فندک
  5. تعویض شیشه اجاق‌گاز
  6. تعمیر نشستی فر
  7. تعویض ترموستات
  8. تعمیر و سرویس فر
  9. تعمیر بوبین اجاق‌گاز
  10. تعمیر برد الکترونیکی اجاق‌گاز

و سایر خدمات مربوط به تعمیر این وسیله که همگی در امداد آی.پی قابل‌ارائه هستند. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره تلفنی رایگان کافیست با یکی از شماره تلفن‌های این مجموعه تماس بگیرید.

مشکلات متداول اجاق گاز صنعتی

مشکلات متداول اجاق گاز صنعتی به شرح زیر است:

اجاق گازهای صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. به ویژه برای رستوران‌ها و کترینگ‌های پرمشتری و شلوغ؛ اما احتمال خرابی این دستگاه به ویژه در رستوران‌های شلوغ و پرمشتری بیشتر است و وجود آن نیز از اهمیت ویژه‌ی برخوردار است. پس لازم است که در اسرع وقت و هر چه سریع‌تر تعمیر شود. برای تعمیر اجاق گاز صنعتی در محل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کافیست با یکی از شماره تلفن‌های امداد آی.پی تماس بگیرید. تکنسین مربوط پس از مراجعه به محل در زمانی کوتاه ایراد دستگاه شما را برطرف کرده و آن را برای استفاده مجدد آماده می‌کند.

تعدادی از مشکلات متداول این اجاق‌گازها در زیر بیان‌شده است. اگر موفق به یافتن مشکل اجاق گاز خود نشدید، تنها با یک تماس تلفنی با نمایندگی امداد ای.پی، می‌توانید از مشاوره‌های تلفنی رایگان این مرکز استفاده کنید.

آموزش عیب یابی و تعمیرات جرقه زدن مشعل اجاق برقی در زمان روشن بودن شعله

آموزش عیب یابی و تعمیرات جرقه زدن مشعل اجاق برقی در زمان روشن بودن شعله به شرح زیر است:

مشعل اجاق‌های برقی پس از روشن شدن دیگر نباید تولید جرقه کنند. ادامه جرقه زدن منجر به آسیب رسیدن به المنت دستگاه می‌شود. زیاد بودن دما منجر به آسیب رسیدن به آن و تولید جرقه‌های خطرناک می‌شود پس حتماً در زمان بروز این مشکل دما را کنترل کنید. اتصال سیم‌های اطراف کویل را بررسی کنید، سستی این سیم‌ها ممکن است باعث ایجاد چنین جرقه‌هایی شود. برای رفع این مشکل با آی.پی امداد تماس بگیرید.

آموزش عیب یابی و تعمیر روشن نشدن شعله اجاق گاز

آموزش عیب یابی و تعمیر روشن نشدن شعله اجاق گاز به شرح زیر است:

دلیل اول بروز این مشکل می‌تواند به علت عمل نکردن فندک باشد. شاید برق به فندک نمی‌رسد و کار نمی‌کند. اتصال دستگاه به برق را چک کنید. در صورتی که دستگاه به برق متصل بود و فندک آن کار نمی‌کرد سیم‌های اتصال فندک را چک کنید. اگر اتصال این سیم‌ها سست یا قطع نشده است و فندک همچنان کار نمی‌کند، با امداد آی.پی تماس بگیرید. انسداد شعله از عوامل دیگر بروز این مشکل است. سوراخ‌های مشعل را با استفاده از یک خلال دندان، هوای فشرده یا هر پاک‌کننده دیگری تمیز کنید. دقت کنید که برای شستشو فقط از آب استفاده کنید. استفاده از مواد شیمیایی و سیم در شعله پخش‌کن موجب گشاد شدن سوراخ‌های آن و بروز مشکلات دیگر می‌شود.

آموزش عیب یابی و رفع ایراد روشن نماندن اجاق گاز

آموزش عیب یابی و رفع ایراد روشن نماندن اجاق گاز به شرح زیر است:

این ایراد را باید در ترموکوپل دستگاه جستجو کرد. اگر با ریختن مایعات روی شعله و یا ورزش باد شعله اجاق گاز خاموش شود، ترموکوپل با قطع کردن جریان گاز مانع از پخش گاز در فضا می‌شود. خراب شدن ترموکوپل موجب از بین رفتن پایداری شعله می‌شود و در نتیجه دستگاه خاموش می‌شود این وسیله باید تعویض شود و قابل تعمیر نیست.

نتیجه گیری از خدمات تعمیر اجاق گاز صنعتی در امداد آی پی

نتیجه گیری از خدمات تعمیر اجاق گاز صنعتی در امداد آی پی به شرح زیر است:

مجموعه امداد آی.پی ارائه‌دهنده خدمات تعمیر اجاق گاز صنعتی در محل است. برای تعمیر دیگر نیازی به صرف وقت و مواجه‌شدن با مشکلات حمل‌ونقل دستگاه نیست. به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از جزییات و علت خرابی دستگاه مطلع شوید و خدمات تعمیر اجاق گاز صنعتی را در محل دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صنعتی در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صنعتی در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صنعتی در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز صنعتی در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر اجاق گاز صنعتی در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر