021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم

کارخانه بیم آلمان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی می باشد. یکی از محصولات برند بیم که به جهت قیمت مناسب و کارکرد مطلوب طرفداران بسیاری پیدا کرده است، ماشین ظرفشویی بیم می باشد که بعضی مواقع در اثر استفاده نادرست ممکن است دچار ایراداتی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم BEEM می تواند در زمینه تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم به مصرف کنندگان خدمت رسانی کرده و مشکلات دستگاه آن ها را برطرف نماید. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم دارای شعبات مختلفی در شمال، جنوب، شرق و غرب شهر تهران است که در زمینه سرویس و تعمیر ظرفشویی بیم فعالیت کرده و برای ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی بیم در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه می کند.

کاربران گرامی با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در امداد آی پی تا 75 درصد در هزینه های تعمیرات صرفه جویی کنید.

در این مقاله برای افزایش سطح آگاهی مشتریان موارد زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  • خدمات پس از فروش ظرفشویی بیم
  • هزینه تعمیرات ظرفشویی بیم
  • تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم در محل توسط تعمیرکار نمایندگی
  • پاسخ به سوالات متداول کاربران در زمینه خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم
  • نتیجه گیری از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در هوم خانه

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم BEEM در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. در مرحله اول می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان هوم خانه تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید فرم درخواست تعمیر ظرفشویی بیم در محل را پر کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.
  3. متخصصین هوم خانه راهنمای های لازم برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم را به شما ارائه می کنند.
  4. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد، کارشناسان زمان حضور تعمیرکار ظرفشویی بیم و هزینه تعمیرات را به شما اطلاع می دهند.
  5. پس از تعمیر دستگاه یک ضمانتنامه کتبی و معتبر برای تعمیرات دستگاه دریافت خواهید کرد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در تهران

یکی از بهترین راه ها در هنگام خرابی ماشین ظرفشویی بیم، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در تهران می باشد. در این روش با حضور کارشناسان مجرب و کاربلد نیاز مصرف کنندگان به تعمیر ظرفشویی بیم در محل برطرف خواهد شد. برای تعمیرات ظرفشویی بیم خود می توانید با نمایندگی مجاز هوم خانه تماس بگیرید تا با حداقل هزینه و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما مانند روز اول سالم گردد. تعمیرگاه مرکزی هوم خانه در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان در زمینه تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم می باشد.

همچنین کارشناسان مجموعه هوم خانه علاوه بر نمایندگی تعمیرات بیم در هنگام خرابی دستگاه، زمانی که دستگاه مشغول به کار است نیز راهنمایی هایی در جهت استفاده صحیح از آن ارائه می دهند. هدف نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در هوم خانه ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز می باشد.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بیم به چه صورت است؟

تعمیرات ظرفشویی بیم از جمله خدماتی است که که با تقاضای بسیار زیادی از سوی مشتریان مواجه می شود. مصرف کنندگان در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در ماشین ظرفشویی بیم خود می توانند با داشتن گارانتی و ضمانتنامه از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بیم که توسط نمایندگی های مجاز بیم در ایران ارائه می شود، استفاده نمایند.

این نمایندگی ها تمامی خدمات مربوط به تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهند. در بعضی موارد ممکن است از مدت اعتبار گارانتی ماشین ظرفشویی بیم شما گذشته باشد و یا اینکه ایراد دستگاه پس از تعمیر آن توسط نمایندگی برطرف نشده باشد؛ در این مواقع می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در هوم خانه استفاده نمایید تا خرابی دستگاه شما به بهترین شکل ممکن برطرف شده و دستگاه صحیح و سالم به شما تحویل داده شود.

تعمیرگاه مجاز ظرفشویی بیم در تهران

این روزها با توجه به کمبود زمان و مشغله روزانه، تعمیرات ماشین ظرفشویی فرآیندی وقتگیر بوده و پیدا کردن نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم که بتواند مشکل دستگاه را بدون مراجعه حضوری به مرکز حل کند، یکی از دغدغه های مصرف کنندگان به حساب می آید. ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی بیم در محل باعث می شود تا رفاه بیشتری برای مشتریان ایجاد شود و دستگاه برای تعمیر نیازی به حمل و نقل نداشته باشد. تعمیرکار ظرفشویی بیم در نمایندگی هوم خانه پس از حضور در منزل شما دستگاه را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و پس از مشخص نمودن نوع خرابی دستگاه اقدام به تعمیر آن می کند. شما می توانید تعمیر ظرفشویی بیم در منزل خود را به تعمیرکاران نمایندگی هوم خانه بسپارید تا هم در هزینه و هم در وقت شما صرفه جویی شود.

تعمیرات و عیب یابی ظرفشویی هایسنس توسط تعمیرکار نمایندگی

تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم مانند سایر لوازم خانگی به تجربه و دانش فنی نیاز دارد. تعمیر نادرست ظرفشویی بیم توسط تعمیرکاران نابلد می تواند به دستگاه آسیب بیشتری رسانده و باعث خراب تر شدن آن شود. از این رو برای جلوگیری از این مشکل تعمیرات ظرفشویی بیم خود را حتما توسط نیروهای ماهر و تعمیرکاران مجاز انجام دهید. تکنسین های هوم خانه در زمینه تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی آموزش های لازم را فرا گرفته اند و می توانند به سرعت مشکل دستگاه را شناسایی کرده و آن را برطرف نمایند. در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در هوم خانه از قطعات اورجینال و فابریک با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده می کند.

از جمله مشکلات متداول ماشین ظرفشویی بیم می توان به موارد زیر اشاره داشت:

درب ماشین ظرفشویی بسته نمی شود، برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم چه باید کرد؟

در بعضی مواقع ممکن است افراد پس از چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی بیم قادر به بستن درب آن نباشند که در صورت بسته نشدن درب، ظرفشویی نیز روشن نخواهد شد. در صورتی که شما نیز دچار این مشکل شده اید باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا مطمئن شوید که قفسه ها به سمت جلو بیرون نزده باشند. در صورتی که ظروف انبوه و به یکدیگر چسبیده باشند، درب ظرفشویی بسته نخواهد شد. در ماشین ظرفشویی هایی که در قسمت کابینت های آشپزخانه قرار گرفته اند، باید دقت کنید که پیچ ها درست بسته شده باشند و درب ماشین به کابینت ها گیر نداشته باشد.
  • یکی از دلایل بسته نشدن درب می تواند مربوط به خرابی قفل آن باشد. تمامی قفل های درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و در صورتی که مشکل از قفل درب دستگاه است، آن را تعویض کنید.
  • ممکن است چفت درب ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده باشد. باید چفت درب را به صورت دقیق عیب یابی کنید و در صورتی که شکسته و یا ایرادی داشته باشد، آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.
  • لولاهای درب نیز می تواند باعث بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی شود. اگر در لولاها ایراد یا خمیدگی مشاهده کردید، باید آن ها را تعویض نمایید.
  • در صورتی که درزگیر درب ظرفشویی دچار فرسودگی، پارگی و یا جابجایی شده باشد، باید تعویض گردد؛ زیرا درزگیر می تواند باعث شود تا درب ماشین ظرفشویی به درستی بسته نشود.

اگر به تنهایی قادر به تعمیر ظرفشویی بیم در منزل خود نیستید، بهترین راه حل تعمیر و عیب یابی دستگاه توسط تکنسین های خبره و ماهر هوم خانه می باشد.

ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد، نظر تعمیرکار ظرفشویی بیم در این باره

برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم در مواقعی که دچار نشتی آب می شود، باید موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرند:

  • ابتدا لاستیک دور درب جلوی دستگاه را بررسی کنید تا پاره یا فرسوده نشده باشد. اگر لاستیک ایرادی داشته باشد، باید آن را تعویض کنید.
  • ممکن است نشتی آب مربوط به قسمت زیرین دستگاه شامل شیر ورودی آب و پمپ آب باشد که باید تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض شود.
  • نشتی آب ممکن است از شلنگ تخلیه یا شلنگ گردش آب باشد. این شلنگ ها از جنس پلاستیک هستند و در صورت ترک خوردگی منجر به نشت آب می شوند. برای رفع این مشکل می توانید به راحتی شلنگ های فرسوده را تعویض نمایید.

در زمینه یافتن راهنمایی ها و راهکارهایی برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم می توانید با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در تعمیرگاه مجاز هوم خانه تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی صدای غیرمعمول دارد، شیوه تعمیر ظرفشویی بیم در این مواقع

بعضی از مصرف کنندگان در حین استفاده از ماشین ظرفشویی بیم با صداهایی غیر معمول روبرو می شوند و در تلاش برای رفع آن هستند. به طور کلی این مشکل ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • وجود پمپ معیوب در دستگاه می تواند باعث ایجاد صدای غیرمعمول شود. این پمپ در بخش زیرین ظرفشویی قرار دارد و کاربرد آن برای چرخش و تخلیه آب است. در صورتی که مشکل از پمپ دستگاه باشد، باید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام کرد.
  • بازوهای آب پاش دستگاه را بررسی کنید و اطمینان حاصل نمایید که آزادانه بچرخند و به ظروف و قفسه ها برخوردی نداشته باشند. اگر این بازوها لق باشند و یا در اثر برخورد آسیب دیده و ساییده شده باشند، نیاز به تعویض آن ها می باشد.
  • یکی دیگر دلایل صدای دستگاه می تواند مربوط به حلقه ی چرخان بازوی آب پاش باشد. این حلقه ها بازوهای آب پاش را هدایت می کنند و در صورتی که شل و یا فرسوده باشند، باعث عملکرد نادرست بازوی آب پاش خواهند شد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در هوم خانه می توانند هرگونه ایراد و یا نقص فنی دستگاه را به بهترین شکل ممکن رفع کنند.

ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند، برای تعمیرات ظرفشویی بیم در این مواقع چه باید کرد؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در ماشین ظرفشویی بیم ایجاد شود، عدم تخلیه آب می باشد. این مسئله ممکن است با توجه به دلایل مختلفی ایجاد شود:

  • اولین قدم بررسی فیلتر مخزن ظرفشویی است. ممکن است فیلتر ظرفشویی دچار گرفتگی شده باشد که باید فیلترها را خارج کرده و آن ها را با استفاده از صابون و آب گرم به خوبی تمیز کنید.
  • لوله تخلیه ظرفشویی را به دقت بررسی نمایید. امکان دارد مواد غذایی و چربی ها درون این لوله وجود داشته باشند و باعث انسداد آن شوند. برای رفع این مشکل باید مواد موجود در لوله را از آن خارج کرده و سپس ظرفشویی را در بالاترین درجه دمای آب قرار دهید تا بقایای داخل لوله را شسته و تمیز کند.
  • در مواردی نیز ممکن است پمپ تخلیه ظرفشویی شما خراب شده باشد. در این صورت پمپ تخلیه را از دستگاه خارج کرده و آن را تعویض می کنند.

در صورتی که تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم شما نیاز به تخصص و یا تعویض قطعات دارد، بهتر است از تعمیرکاران باتجربه نمایندگی هوم خانه کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات ظرفشویی بیم در محل کار یا منزل

هزینه تعمیرات ظرفشویی بیم مهمترین پرسشی است که در زمان خرابی دستگاه مطرح می شود. هزینه دریافتی برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع خرابی دستگاه، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات و … می تواند متفاوت باشد. به طور کلی هزینه های تعمیرات ظرفشویی بیم در هوم خانه مطابق با تعرفه مصوب اتحادیه مشخص می گردد و پس از کارشناسی دقیق دستگاه به مشتری اعلام می شود.

هزینه های تعمیر ظرفشویی در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم هوم خانه بسیار مقرون به صرفه بوده و هیچ گونه هزینه متفرقه و اضافی به تعمیرکار پرداخت نمی شود. همچنین کلیه قطعات تهیه شده توسط این مجموعه کاملا اصل بوده و با بهترین قیمت ارائه می شود. مشتریان با استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی بیم در تعمیرگاه مرکزی هوم خانه می توانند هزینه های تعمیرات خود را کنترل کرده و در آن صرفه جویی نمایند.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم

در هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم ممکن است پرسش های بسیاری برای مشتریان مطرح شود. در این بخش از مقاله قصد داریم تا با ارائه پاسخ های این سوالات، ابهامات مشتریان عزیز هوم خانه را برطرف نماییم:

  • هزینه های تعمیرات ماشین ظرفشویی بیم در نمایندگی هوم خانه چقدر است؟

نوع مشکلی که در ماشین ظرفشویی شما ایجاد شده، می تواند هزینه تعمیر آن را مشخص نماید. البته از آنجایی که کلیه هزینه های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در هوم خانه مطابق با نرخ اتحادیه لوازم خانگی مشخص می شود، هزینه های تعمیرات مشتریان به میزان 75 درصد کاهش پیدا می کند.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات در تعمیرگاه مجاز هوم خانه به چه شکل انجام می شود؟

مصرف کنندگان می توانند پس از اتمام فرآیند تعمیرات و در صورت داشتن رضایت از روند کار، هزینه را به تعمیرکار ظرفشویی بیم پرداخت نمایند.

  • ضمانت نامه ای که برای تعمیرات ظرفشویی بیم ارائه می شود چه مدت اعتبار دارد؟

ضمانت نامه ای که تعمیرگاه مرکزی هوم خانه برای خدمات تعمیر ظرفشویی بیم در منزل شما ارائه می دهد، از 6 الی 12 ماه اعتبار دارد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بیم در امداد آی پی چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

تعمیرگاه مجاز امداد آی پی همواره در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ظرفشویی بیم در محل به مصرف کنندگان ارائه کند؛ در ادامه به برررسی مزایایی می پردازیم که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بیم از آن بهره مند می شوید.

  • امکان استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص در منزل خود
  • در روند تعمیرات ظرفشویی بیم در اداد آی پی فقط و فقط از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می شود.
  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات رفشویی بیم در هزینه ها و زمان صرفه جویی نمایید.
  • تعمیرگاه مجاز امداد آی پی برای تمام خدماتی که از سوی تعمیرکارانش اضافه می شود ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه ارائه می کند.

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر