021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

نمایندگی تعمرات آبمیوه گیری فلر

نمایندگی تعمرات آبمیوه گیری فلر

دستگاه آبمیوه گیری، جزو لوازم و وسایلی به شمار می آید که امروزه در هر خانه ای قابل مشاهده است. هر خانواده ای برای داشتن آبمیوه ای طبیعی، به سراغ یک دستگاه آبمیوه گیری می رود. از این رو آبمیوه گیری فلر، به علت کاربری آسانی که دارد، بیش تر مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است. اما این دستگاه نیز مانند سایر لوازم برقی خانگی، ممکن است دچار عیب و خرابی شود که برای تعمیر آن باید به تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنیم. به همین خاطر در این مطلب امداد آی پی تصمیم گرفته است نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر را به شما معرفی کند. همین طور با مطالعه این مطلب خواهید دانست که چه زمان برای تعمیر و تعویض قطعات آبمیوه گیری فلر خود به تعمیرگاه مراجعه کنید.

با تعمیر آبمیوه گیری فلر در تعمیرگاه مجاز امداد آی پی تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر، در واقع محلی است که پرسنل آن، از تعمیرکاران ماهر و تکنسین های متخصص تشکیل شده اند و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر، دستگاه آبمیوه گیری خود را عیب یابی کرده و جهت تعمیر آن اقدام نمایید. در صورتی که نمی دانید چه زمانی باید به تعمیرگاه مراجعه کنید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هزینه تعمیر آبمیوه گیری فلر در تعمیرگاه های مجاز امداد آی پی

هزینه تعمیر آبمیوه گیری فلر، به عوامل مختلفی از جمله خرابی قطعه بستگی دارد. مسلما هزینه تعمیر موتور در تعمیرگاه خیلی بیش تر از تعمیر و تعویض تیغه ها می باشد.

همین طور توجه کنید اگر به نمایندگی مجاز مراجعه کنید، هزینه تعمیر قطعات برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. از این رو ما به شما امداد آی پی را به عنوان یک نمایندگی مجاز جهت تعمیر آبمیوه گیری فلز معرفی می کنیم.

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری فلر

عیب یابی صحیح و اصولی، یکی از مهم ترین کار هایی است که پیش از تعمیر آبمیوه گیری فلر باید انجام شود. باید بدانید در صورتی که عیب یابی درست انجام نشود، شما متحمل هزینه های بیش تری خواهید شد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر، از آن جایی که دارای تکنسین های ماهر و کار بلد است، می تواند عیب یابی دستگاه آبمیوه گیری فلر شما را به درستی انجام داده و تعمیر آن را آغاز نماید.

همین طور باید بدانید که عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری فلر، کاملا کاری تخصصی است و نباید بدون هیچس اطلاعاتی به تنهایی و در منزل دست به تعمیر آن بزنید.

دستگاه آبمیوه گیری فلر، بوی سوختگی می دهد، راهکار تعمیر آبمیوه گیری فلر در این مواقع

استشمام بوی نا مطبوع در آبمیوه گیری یکی از اتفاقاتی است که حس ناخوشایندی را در مصرف کنندگان ایجاد می کند؛در این بخش از نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر به بررسی علل و راهکار های این مشکل می پردازیم.

  • امکان دارد که موتور داغ کرده باشد. برای جلوگیری از داغی موتور، می توانید برای چند دقیقه دستگاه را از برق بکشید و به آن استحرات دهید.
  • بوی سوختگی می تواند نشان دهنده نشت آبمیوه به داخل دستگاه آبمیوه گیری باشد.
  • حتما از عدم ورود مایعات به داخل موتور دستگاه آبمیوه گیری، اطمینان خاطر کسب کنید.
  • در صورتی که مجدد بوی سوختگی را حس کردید، حتما در اولین فرصت دستگاه آبمیوه گیری را به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر جهت تعمیر ببرید.

در صورت مشاهده عدم آب گیری صحیح و کامل، چگونه دستگاه آبمیوه گیری فلر را تعمیر کنیم؟

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد با استفاده از حجم زیادی از میوه نتوانید به میزان لازم آبمیوه گیری کنید؛ در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر به بررسی این مشکل می پردازیم.

  • حتما حد فاصل صفحه تیغه و تیغه را بررسی کنید.
  • در صورت مشاهده فاصله بیش از حد مجاز، می توانید از چند واشر تنظیم بر روی شفت موتور استفاده کنید.
  • تیز بودن و یا نبودن تیغه ها را بررسی کنید.
  • حتما قرار گیری صحیح تیغه ها بر روی صفحه را نیز چک کنید.

در زمان لرزش شدید آبمیوه گیری فلر، برای تعمیر آبمیوه گیری فلر در این مواقع چه کاری انجام دهیم؟

یکی از دلایلی که می توان برای لرزش شدید آبمیوه گیری فلر نام برد، عدم صاف بودن سطح قرار گیری دستگاه می باشد. در صورتی که از صاف و مسطح بودن سطح قرار گیری آن اطمینان خاطر کسب کردید، موارد زیر را بررسی کنید:

  • امکان دارد که پایه های لرزه گیر دستگاه آمیوه گیری فلر، دچار مشکل شده باشند.
  • در صورت جمع شدن بیش از اندازه تفاله ها در دستگاه آبمیوه گیری فلر، می تواند تعادل دستگاه را بر هم زده و باعث لرزش شود.
  • در صورتی که با بررسی موارد فوق، دستگاه آبمیوه گیری، هم چنان در زمان کار لرزش داشت، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور، حتما به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر مراجعه کنید.

چرا آبمیوه گیری فلز روشن نمی شود؟ برای تعمیر آبمیوه گیری فلر در این مواقع چه کاری انجام دهیم؟

روشن نشدن آبمیوه گیری از آن دسته ایرادات رایجی است که مصرف کنندگان زیاد برای رفع آن به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر در تهران مراجعه می کنند.

  • حتما از اتصال دو شاخه دستگاه آبمیوه گیری فلر به پریز برق مطمئن شوید.
  • حتما از سلامتس کابل برق دستگاه آبمیوه گیری فلر اطمینان خاطر کسب کنید. کابل برق نباشد دچار لهیدگی و یا پارگی باشد.
  • حتما دکمه روشن و خاموش دستگاه آبمیوه گیری فلر را از نظر سلامت چک کنید.
  • در صورتی که موارد فوق همگی از صحت و سلامت کافی برخوردار بودند، موتور را بررسی کنید تا دچار سوختگی نشده باشد.
  • اگر عیب یابی از موتور دستگاه آبمیوه گیری فلر بود، حتما برای تعمیر آن به نمایندگی های مجاز تعمیرات آبمیوه گیری فلر، مراجعه نمایید.

چرا دستگاه آبمیوه گیری فلر داغ می کند؛ نظر تعمیرکار آبمیوه گیری فلر در این باره

امکان دارد که برای مدتی طولانی، از دستگاه آبمیوه گیری فلر استفاده کرده اید و بی وقفه روشن بوده است. این مسئله می تواند باعث داغ شدن موتور دستگاه آبمیوه گیری فلر شود. شما می توانید برای چند دقیقه دستگاه آبمیوه گیری فلر را خاموش نموده برای خنک شدن موتور، به آن استراحت دهید. در غیر صورت راهکار های تعمیر آبمیوه گیری فلر به شرح زیر خواهد بود.

  • امکان دارد که دستگاه آبمیوه گیری فلر را خالی و بدون میوه روشن کرده باشید. این مسئله می تواند باعث داغ شدن موتور دستگاه شود.
  • از آب گیری میوه های خیلی سفت به وسیله آبمیوه گیری فلر به شدت خودداری کنید. این کار می تواند آسیب جدی به موتور دستگاه زده و باعث داغ شدن آن شود.
  • از قرار دادن و کار کردن با دستگاه آبمیوه گیری فلر بر روی سطوحی مانند فرش و موکت اجتناب کنید.
  • در صورتی که موارد فوق را مورد بررسی قرار داده و هیچ کدام باعث داغ شدن موتور نبود، احتمال نیم سوز شدن موتور دستگاه آبمیوه گیری فلر وجود دارد.
  • شما برای تعمیر موتور دستگاه می توانید به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر در امداد آی پی چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

همان طور که پیش تر گفتیم، نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر، به محلی گفته می شود که تکنسین ها و متخصصین ماهر تعمیرات، همگی در آن مشغول به کار هستند و می توانند با عیب یابی صحیح، دستگاه آبمیوه گیری فلر شما را تعمیر نمایند.

توجه کنید که تعمیرگاهی که جهت تعمیر دستگاه آبمیوه گیری فلر خود انتخاب می کنید، بسیار حائز است. چرا که در صورت عیب یابی نادرست، می تواند به سلامت سایر قطعات دستگاه شما نیز آسیب وارد کند.

در بخش انتهایی نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری فلر به بررسی مزایایی می پردازیم که با استفاده از خدمات تعمیرکاران لوازم خانگی امداد آی پی از آن بهره مند می شوید.

  • دسترسی متخصصین امداد آی پی به قطعات فابریک آبمیوه گیری فلر
  • امکان تعمیر آبمیوه گیری فلر در محل
  • سرعت در انجام فرایند تعمیر
  • صرفه جویی در وقت و هزینه های تعمیر
  • دریافت ضمانتنامه برای تمام تعمیرات تعمیرگاه مجاز امداد آی پی

 


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر