021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی با ما در تماس باشید 021-91093903

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی، یکی از کارهایی است که صاحبان مشاغلی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و آبمیوه فروشی‌ها و … حداقل باید یک بار در طول عمر مفید دستگاه خود، آن را انجام دهند. آبمیوه گیری صنعتی بسته به میزان و نوع مصرف ممکن است دچار مشکلاتی شود. احتمال خرابی این کالا به‌دلیل پرمصرف بودن آن نسبت به آبمیوه گیری  های خانگی بسیار بیشتر است. همچنین بهتر است تعمیر این دستگاه برخلاف آبمیوه گیری ‌های خانگی توسط یک متخصص انجام شود. چرا که این وسیله در محل کار، مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت تعمیرات آن بسیار مهم است.

مجموعه امداد آی.پی مرکز تعمیر آبمیوه گیری صنعتی در تهران است. کلیه خدمات این مجموعه در کافی‌شاپ، رستوران یا هتل و آبمیوه فروشی شما انجام خواهد شد. بنابراین نیازی به حمل دستگاه تا نمایندگی تعمیرات نیست؛ بلکه تکنسین مربوط برای بررسی آن به محل مراجعه خواهد کرد. برای درخواست تعمیرکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

با استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری صنعتی در امداد آی پی میتوانید تا 75% در هزینه های تعمیرات صرفه جویی نمایید.

عناوینی که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم به شرح زیر است:

  • تعمیر آبمیوه گیری صنعتی در تهران
  • تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و …
  • تعمیرکار آبمیوه گیری صنعتی در محل
  • تعمیر آب پرتقال گیری صنعتی
  • تعمیر آب هویج گیری
  • تعمیر آب انار گیری صنعتی
  • تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی نادی
  • تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی هلال
  • تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی الکتروکار
  • تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی زومکس
  • تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی سیتروکازا Citrocasa

در ادامه با ما در امداد آی پی همراه باشید.

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی در تهران

خدمات تعمیر آبمیوه گیری صنعتی در تهران در نمایندگی های مختلفی انجام می شود. در امداد آی پی اما شما می توانید برای این خدمات مزیت های مختلفی را در اختیار داشته باشید. مهم ترین مزیت های امداد آی پی در این زمینه برای کاربران این دستگاه به شرح زیر است:

  • تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی در محل
  • تعمیر آبمیوه گیری صنعتی در هر ساعتی از شبانه روز و هفت روز هفته
  • ارائه گارانتی برای تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی
  • انجام خدمات تعمیر آبمیوه گیری صنعتی با قطعات اورجینال و فابریک برندهای مختلف
  • بهینه سازی هزینه تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی

تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و …

تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و … نیز در امداد آی پی برای کاربران با مزیت هایی همراه است. در این باره دقت کنید که:

مجموعه امداد آی.پی خدمات تعمیرات برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مشاغل مرتبط با این وسیله را در محل انجام می‌دهد. چرا که آبمیوه گیری ایستاده، رومیزی و … اغلب از وزن سنگینی برای حمل و نقل برخوردار است.

همچنین این وسیله در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید به‌طرق مختلف، مدت لازم برای تعمیر آن را کوتاه‌تر کرد. به همین علت امداد آی.پی با اعزام تکنسین به محل در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در تلاش است تا در جهت تحقق این هدف گام بردارد و با تلاش برای حفظ وقت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت، رضایت آنان را جلب نماید. برای استفاده از خدمات این مجموعه کافیست با شماره تلفن‌های آن تماس بگیرید.

کلیه تکنسین های امداد آی.پی از دانش و تجربه کافی در امر تعمیر این دستگاه برخوردارند. همچنین خدمات این مجموعه با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب و با یک‌سال گارانتی ارائه می‌‌شود.

خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار آبمیوه گیری صنعتی در محل

حضور تعمیرکار آبمیوه گیری صنعتی در محل، از مزیت های مختلفی برای کاربران برخوردار است که همگی می‌توانند به کاربر در به‌کارگیری هرچه سریع‌تر این دستگاه کمک کنند. در این باره باید بدانید که:

  • یکی از ویژگی‌های حضور تعمیرکار آبمیوه گیری صنعتی در محل، این است که تمام عملیات تعمیر و تعویض قطعات جلوی دید مشتری انجام می‌شود. بنابراین می‌تواند از کیفیت خدمات و مرغوبیت کالای مورد استفاده اطمینان حاصل کند.
  • یکی از ویژگی‌های مهم امداد آی.پی داشتن شعب متعدد در تهران است که به این مجموعه کمک می‌کند تا تکنسین تعمیر آبمیوه گیری اتوماتیک، هوشمند و … در کوتاه‌ترین زمان به محل مراجعه کند؛ این امر خود موجب کوتاه‌تر شدن زمان تعمیر خواهد شد.
  • از دیگر ویژگی‌های این مجموعه همکاری با متخصصان و تعمیرکاران حرفه‌ای است که در تعمیر آبمیوه گیری خودکار، رومیزی، برقی، ایستاده، چندکاره و سایر مدل‌های آبمیوه گیری صنعتی تخصص کافی دارند. بنابراین می‌توانند ایراد دستگاه را به‌راحتی تشخیص داده و آن را در کوتاه‌ترین زمان برطرف نمایند.
  • از دیگر ویژگی‌های این نمایندگی مجاز، دریافت دستمزد تعمیرکار براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی است که سبب می‌شود مشتری با خیال راحت از مناسب بودن هزینه تعمیرات، این کار را انجام دهد.

برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه و همچنین از اطلاع از هزینه تعمیرات، کافیست تماس بگیرید.

تعمیرگاه آبمیوه گیری صنعتی ایرانی

در میان آبمیوه گیری ‌های صنعتی، نام آبمیوه گیری صنعتی ایرانی به وفور به چشم می‌خورد که بسیاری از آن‌ها نیز باکیفیت هستند. باوجود کیفیت مناسب، بهتر است  آبمیوه گیری های صنعتی را هر چند وقت یکبار سرویس و تعمیر کنیم. از آنجایی که این وسیله ممکن است در طول یک روز در رستوران‌ها، هتل‌ها و کافی شاپ‌ها و …  به وفور مورد استفاده قرار بگیرد، سرویس آن می‌تواند به افزایش عمر مفید دستگاه کمک کند.

مجموعه امداد آی.پی تعمیرگاه آبمیوه گیری صنعتی ایرانی است. کلیه قطعاتی که این مجموعه برای تعمیر آبمیوه گیری صنعتی ایرانی به کار می‌برد از تولید کننده اصلی تهیه می‌شوند. امکان ندارد که در هنگام سرویس و تعمیر یک وسیله، قطعه‌ای در آن تعویض نشود. اما جایگذاری قطعات تعویضی با قطعه اصلی می‌تواند باعث شود دستگاه شما پس از تعمیر نیز مانند یک آبمیوه گیری نو و سرحال، نیاز روزمره کافی‌شاپ یا رستوران و حتی آبمیوه فروشی شما را پاسخ دهد؛ بدون اینکه پس از گذشت مدتی کوتاه مجدداً خراب شود.

تعمیر آب پرتقال گیری صنعتی

خدمات تعمیر آب پرتقال گیری صنعتی نیز توسط امداد آی.پی نمایندگی مجاز تعمیر آبمیوه گیری های صنعتی قابل‌ارائه است. لوازم مورد استفاده برای گرفتن آب میوه‌ها تنها در آبمیوه گیری‌ها خلاصه نمی‌شود. هرچند که آبمیوه گیری صنعتی خود دارای انواع مختلفی مانند، آبمیوه گیری صنعتی خودکار، رومیزی، برقی، ایستاده، چندکاره و … است؛ باز هم برای گرفتن آب مرکباتی مانند پرتقال به استفاده از آب پرتقال گیری صنعتی نیاز است.

از آنجایی آب پرتقال یکی از پرفروش‌ترین انواع آبمیوه‌هاست، باعث می‌شود که صاحبان رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و … برای مصارف روزانه رستوران خود، از آب پرتقال گیری صنعتی نیز استفاده کنند. اگر این دستگاه دچار مشکل شده است، نگران تعمیر و مدت زمان تعمیر آن نباشید؛ چرا که تکنسین‌های امداد ای.پی علاوه‌بر مهارت و استفاده از قطعات مرغوب، از سرعت عمل بسیار بالایی نیز در امر تعمیرات، برخوردارند.

تعمیر آب هویج گیری

آب هویج یکی از نوشیدنی‌های محبوب ایرانیان است که اغلب برای نوشیدن آن به آبمیوه فروشی‌ها یا کافی‌شاپ‌ها مراجعه می‌شود. برای آب گیری هویج باید از دستگاه مخصوص به خودش یعنی آب هویج گیری استفاده شود. از آنجایی که این نوشیدنی نیز مانند آب پرتقال یک نوشیدنی پرسفارش است؛ نمی‌توانید آبمیوه فروشی را بیابید که از آب هویج گیری صنعتی استفاده نکند. دقیقاً به دلیل پرسفارش بودن این نوشیدنی، این دستگاه نمی‌تواند برای مدت زیادی کار نکند. بنابراین یکی از نکات مهم در تعمیر آب هویج گیری، سرعت عمل است.

کارشناسان امداد آی.پی با آشنایی کامل با این دستگاه و مشکلات متداول آن، به‌راحتی می‌توانند این ایرادات را برطرف نمایند و دستگاه را هرچه سریعتر به چرخه مصرف بازگردانند. حتی گاهی‌اوقات، راهنمایی‌های تلفنی این کارشناسان می‌تواند به کاربر کمک کند تا ایرادات ساده آن را به‌راحتی برطرف نماید. برای استفاده از خدمات و مشاوره‌های این مرکز، کافیست با شماره تلفن‌های آن تماس بگیرید.

تعمیر آب انار گیری صنعتی

وجود آب انار گیری صنعتی نیز مانند سایر آبمیوه گیری های صنعتی در کافی‌شاپ، آبمیوه فروشی‌ها و بعضاً رستوران‌ها لازم و ضروری است. به همین علت که بسیاری از مکان هایی که این نوشیدنی را در منو خود دارند، از این وسیله نیز بهره می‌برند.

کارشناسان و متخصصان امداد آی.پی به صورت تخصصی در زمینه تعمیر آب انار گیری صنعتی و سایر آبمیوه گیری برقی، آموزش دیده‌اند. همچنین تجربه بسیار زیاد این کارشناسان موجب می‌شود از تمام مشکلات دستگاه آگاهی داشته باشند و سریعاً آن را تعمیر نمایند. بنابراین اگر تصمیم به سرویس و تعمیر آب انار گیری صنعتی مورد استفاده خود گرفته‌اید، از کمک و خدمات کارشناسان امداد ای.پی که در محل و با گارانتی انجام می‌شود، غافل نشوید.

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی نادی

آبمیوه گیری صنعتی نادی ایستاده یکی از پرکاربردترین آبمیوه گیری های صنعتی است. همچنین این دستگاه از نظر بازدهی در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد؛ اما احتمال خرابی، نه‌تنها برای آبمیوه گیری صنعتی نادی، بلکه برای تمام این دستگاه‌ها وجود دارد.

در چنین مواقعی، نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری صنعتی نادی با تکنسین‌ها و قطعات اصلی می‌تواند به کمک آن بیاید و این دستگاه را از، ازکارافتادن نجات دهد. برای مشورت با تعمیرکار آبمیوه گیری نادی و استفاده از خدمات مجموعه امداد آی.پی می‌توانید با شماره تلفن‌های آن تماس بگیرید.

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی هلال

شرکت هلال یکی از باسابقه‌ترین‌ها در زمینه تولید دستگاه‌های صنعتی مانند آبمیوه گیری، روغن گیری و … است. اما هر دستگاهی که با برق سروکار داشته باشد، ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. به‌ویژه آبمیوه گیری های صنعتی که ممکن است بطور روزانه چندین لیتر آبمیوه تولید کنند.

امداد آی.پی نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هلال در تهران است. این مجموعه با ارائه خدمات باکیفیت و حرفه‌ای سبب می‌شود، کیفیت عملکرد دستگاه شما نسبت به قبل بسیار بهبود یابد و بتوانید به‌راحتی آبمیوه هایی شفاف و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه کنید. اگر در تعمیر آبمیوه گیری  صنعتی دقت کافی لحاظ نشود و تعمیرکار آن حرفه‌ای نباشد، کیفیت آبمیوه‌‌ای که پس از تعمیر توسط آبمیوه گیری تولید می‌شود هرگز مثل قبل نخواهد بود. البته بجز مهارت تعمیرکار عوامل دیگری نیز در این امر دخیل هستند.  اما شما می‌توانید برای تعمیر آبمیوه‌ گیری صنعتی هلال به تعمیرکاران امداد آی.پی اطمینان کنید.

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی الکتروکار

خدمات تعمیر آبمیوه گیری صنعتی الکتروکار نیز توسط مجموعه امداد. آی.پی قابل‌ارائه است. چرا که این مجموعه نمایندگی تخصصی تعمیرات انواع محصولات این برند به مانند چرخ گوشت صنعتی الکتروکار، آبمیوه گیری هوشمند و چندکاره الکتروکار و … در تهران است. تکنسین‌های این مرکز، برای تعمیرات لوازم این برند دوره‌های تخصصی را سپری کرده و از تجربیاتی که سالها در این زمینه به دست آورده‌اند استفاده می‌کنند تا دستگاه شما به‌گونه ای تعمیر شود که بتواند برای مدت طولانی بدون نقص کار کند.

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی زومکس

آبمیوه گیری چندکاره زومکس و همچنین آب پرتقال گیری آن یکی از مشهورترین‌ها است. آنچه که ماهیت یک آبمیوه گیری صنعتی را از دیگری متمایز می‌کند، متریال و قطعات به‌کار رفته در آن است. بنابراین مهم است که در هنگام تعمیر آبمیوه گیری زومکس از قطعات اصلی و مرغوب استفاده شود تا روند عملکرد دستگاه پس از تعمیر تغییر نکند و کاربر بتواند از آن برای آب ‌گیری حجم مشخصی از میوه‌ها، در طول روز استفاده نماید.

تعمیر آبمیوه گیری صنعتی سیتروکازا Citrocasa

تعمیر آبمیوه گیری هوشمند سیتروکازا، آب پرتقال گیری، آبمیوه گیری چندکاره و …. توسط نمایندگی تعمیرات این برند در تهران یعنی امداد آی.پی قابل‌انجام است. این مجموعه از متخصصان حرفه‌ای، قطعات اصلی، متدهای بروز تعمیرات و سرعت عمل در ارائه خدمات خود استفاده می‌کند. تضمین کیفیت خدمات امداد آی.پی نیز گارانتی یک ساله‌ای است که برای خدمات خود ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری از خدمات تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی در امداد آی پی

نتیجه گیری از خدمات تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی در امداد آی پی به شرح زیر است:

برای تعمیر آبمیوه گیری اتوماتیک یا خودکار، هوشمند چندکاره، انواع آب پرتقال گیری، آب انار گیری و … کافیست با امداد آی.پی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مجموعه در اسرع وقت برای ارائه خدمات به کافی شاپ، رستوران، هتل یا آبمیوه فروشی شما مراجعه کنند.

با این خدمات شما می توانید:

  • با بالاترین کیفیت ممکن این خدمات را در دسترس داشته باشید.
  • برای دریافت خدمات تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی گارانتی دریافت کنید.
  • نیازی به مراجعه به دفتر نمایندگی نخواهید داشت.
  • در هر ساعتی و هر روزی می توانید این خدمات را دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و… 021-88972003

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و … 021-26351245

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و … 021-66715774

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری صنعتی در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و … 021-77170513

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری صنعتی در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و … 021-46019425

امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر