021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز کن

بررسی کیفیت اجاق گاز کن

در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت اجاق گاز کن بپردازیم. بهتر است قبل از خرید هر نوع لوازم خانگی آشنایی مختصری با کیفیت و برند آن محصول داشته باشیم. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی کیفیت اجاق گاز کن خواهیم پرداخت تا خریداران محترم با اطلاعات کامل از اجاق گازهای این برند به خرید بپردازند.

کاربران گرامی؛ چنانچه پرسش یا نظر به خصوصی در مورد اجاق گاز های کن دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی و دیگر کاربران بپردازید.

 اجاق گاز کن چه امکاناتی دارد؟

برند کن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در طی سالیان با تولید محصولات با کیفیت توانسته است به برندی خوش نام تبدیل بشود. با بررسی کیفیت اجاق گاز کن می توانیم دریابیم که اجاق گازهای این برند از امکانات متعددی برخوردار هستند.

  • اجاق گازهای برند کن طراحی و کیفیت فوق العاده ای برای راحتی و آسایش مصرف کنندگان خود دارد
  • دارای شیرکنترل اجاق گاز است و این باعث می شود که ایمنی دستگاه بیشتر بشود.
  • اجاق گازها دارای فندک اتوماتیک هستند که روشن کردن شعله های اجاق گاز را راحت می کنند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولیدکننده اجاق گاز کن

برند کن یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی است که همیشه در حال تولید محصولات منحصر به فردی بوده است که صرفا یک تولید کننده کالاهای خانگی نبوده و با سبک طراحی و مهندسی به روز خود جایگاه خاصی را به دست آورده است که از یک تولیدکننده و برند داخلی به یک شرکت جهانی مطرح تبدیل بشود.  

اجاق گاز کن ساخت کجاست؟

برند کن یک تولیدکننده و برند خوش نام ایرانی است. این برند با مدیریت موفقی که داشته است توانسته با فن آوری به روز دنیا و سیستم های جدید به تولید لوازم خانگی بپردازد. در سال 1362 اولین هود این برند که محصول جدیدی متناسب با سلیقه ایرانیان بود تولید شد و به همین علت هودهای آشپزخانه ایرانیان همواره با نام هود کن همراه بوده است.

خدمات پس از فروش اجاق گاز کن چطور است؟

در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز کن می توان به این نکته اشاره کرد که اجاق گازهای این برند از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند که می توانند طی سالیان بدون هیچ مشکل و خرابی کارایی فوق العاده داشته باشند اما این به این معنا نیست که به طور قطعی دچار هیچ ایراد و مشکلی نمی شوند. خدمات پس از فروش اجاق گاز کن به این صورت است که پس از خرابی اجاق گاز خود می توانید با شماره تماسی که بر روی ضمانتنامه محصولتان قرار دارد تماس بگیرید. همچنین تعمیرکاران نمایندگی مرکزی آی پی امداد به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر در جهت تعمیرات اجاق گاز کن می توانند به شما خدمات ارائه کنند.

اجاق گاز کن با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

برند کن یکی از برندهای معروف و باکیفیت ایران است اما این به این معنا نمی باشد که در سطح جهان به رقابت با بسیاری از برندهای مطرح جهان نمیپردازد . در این بخش قصد داریم به معرفی برخی از برندهایی که برند کن با آن ها در سطح داخلی و خارجی در رقابت است بپردازیم.

در سطح جهان برندهای زانوسی و ویلسون یکی از معروف ترین رقبای برند کن می باشند زیرا آن ها با تولید اجاق گازهای صفحه ای خاص خود معروفیت چشم گیری به دست آورده اند.

در داخل ایران برندهایی که به تولید اجاق گاز صفحه ای مشغول هستند و به رقابت با برند کن می پردازند برندهای اخوان، استیل البرز و ایلیا استیل را می توان نام برد.

چرا اجاق گاز کن بخریم؟

از آنجایی که امروزه برندهای مختلفی در سطح جهان به تولید و عرضه لوازم خانگی و اجاق گاز می پردازند این که چرا اجاق گاز کن بخریم می تواند سوال چالش برانگیزی باشد که با بررسی کیفیت اجاق گاز کن و مزایای آن می توان با اطلاعات جامع و درست انتخاب و خرید خوبی را رقم زد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • دوام و قیمت مناسب

محصولات برند کن به خصوص اجاق گاز آن از کیفیت بالایی برخوردار است که باعث می شود طی سالیان مختلف دوام و کارایی خود را از دست ندهد و از آنجایی که تولید این مدل اجاق گاز در ایران است قیمت آن از بسیاری از برندهای خارجی رقیب ارزان تر و به صرفه تر است و باعث محبوبیت محصولات برند کن در داخل کشور شده است.

  • طراحی زیبا و مدرن

اجاق گاز یک وسیله مورد نیاز آشپزخانه هر خانه ای است اما این به این معنا نیست که صرفا در جهت رفع نیاز است و زیبایی ظاهری آن ملاک نیست. اجاق گازهای برند کن علاوه بر کارایی و کیفیت خود دارای زیبایی ظاهری هستند که می توانند به آشپزخانه شما جلوه ویژه ای ببخشند.

معرفی اجاق گاز کن به همراه لیست قیمت روز

امروزه برند کن در سطح داخلی بسیار گسترش یافته و دچار محبوبیت شده است و سعی در رقابت با برندهای خارجی دارد. در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های برخی از مدل های این برند اجاق گاز بپردازیم:

برری کیفیت اجاق گاز کن مدل S-513

این مدل اجاق گاز یکی از محصولات برند کن است که بسیار کم مصرف می باشد. این محصول از برق شهری تغذیه می کند و برق مصرفی کاربران خود را افزایش نمی دهد. برای این که ایمنی بیشتری داشته باشد که ترموکوپل مجهز است که کارکرد آن به این صورت است که در صورتی که شعله این دستگاه خاموش بشود دستگاه به طور اتوماتیک گاز را خاموش می کند و این باعث می شود که حوادث خطرناکی بابت روشن بودن گاز به وجود نیاید.

سایز این اجاق گاز بین 85 تا 90 است. این اجاق گاز رومیزی را در آشپزخانه های کوچک نیز می توان تعبیه کرد و جنس صفحه آن استیل است که علاوه بر کیفیت فوق العاده دارای زیبایی منحصر به فردی است.

یکی دیگر از امکاناتی که این مدل اجاق گاز دارد پلوپز است که توان حرارتی آن 11 کیلووات می باشد و بسیار کارآیی دارد.

قیمت این مدل اجاق گاز در حدود 3400000 می باشد.

بررسی کیفیت اجاق گاز اجاق گاز کن مدل 403GW

این مدل اجاق گاز یکی از باکیفیت ترین اجاق گازهای برند کن است که در ادامه به شرح برخی از ویژگی های آن می پردازیم:

یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل اجاق گاز که در بررسی کیفیت اجاق گاز کن می توان بیان کرد داشتن قطعات ایتالیایی مانند سر شعله ها و شیر دیفندی است که باعث می شود این مدل در رده اجاق گازهای اروپایی قرار بگیرد.

  • به جهت داشتن این قطعات گاز راندمان بسیار خوبی دارد و از گواهینامه استاندار برخوردار است.
  • این مدل اجاق گاز طراحی فوق العاده و چشم گیری دارد.
  • جنس ولوم های این اجاق گاز از بالکیت فشرده است که کیفیت بالایی دارد و در برابر گرما و حرارت مقاوم است.
  • قیمت این مدل اجاق گاز برند کن در حدود 4400000 می باشد.

مزایا و معایب اجاق گاز کن از نظر مصرف کنندگان این محصول

لوازم خانگی برندهای مختلف در کنار مزایای مختلفی که دارند از معایبی نیز برخوردار می باشند. بهتر است که پیش از خرید محصول مورد نظر با مزایا و معایب آن آشنا بشوید تا بتوانید انتخاب درستی در خرید اجاق گاز مورد نظر خود داشته باشید. برای آشنایی بهتر و بررسی کیفیت اجاق گاز کن در این بخش می خواهیم به بیان مزایا و معایب این نوع اجاق گاز بپردازیم:

مزایای اجاق گاز کن از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • اجاق گاز کن از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است
  • طراحی اجاق گازهای برند کن زیبا و مدرن می باشد
  • قیمت منصفانه و به صرفه اجاق گازهای کن نسبت به کیفیت ارائه شده

معایب اجاق گاز کن از نظر مصرف کنندگان

  • کیفیت پایین برخی از سیستم های خودکار این نوع اجاق گاز
  • عدم تنوع زیاد مدل های اجاق گازهای کن

بررسی کیفیت اجاق گاز کن از نظر تعمیرکاران آی پی امداد

در این مقاله سعی داشتیم به بررسی کیفیت اجاق گاز کن بپردازیم و اطلاعات کاملی به شما در رابطه با خرید این مدل اجاق گاز ارائه دهیم. جمع بندی بررسی کیفیت اجاق گاز کن از نظر تعمیرکاران آی پی امداد به این شرح است که این مدل اجاق گاز یکی از بهترین و به صرفه ترین اجاق گازهای ایرانی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از بهترین انتخاب ها در خرید اجاق گاز می تواند باشد. پس از مطالعه این مطلب در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با متخصصان نمایندگی مرکزی آی پی امداد در میان بگذارید تا به سوال های شما عزیزان پاسخ دهند.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که هر اقدام خود سرانه ای بدون داشتن دان فنی در راستای تعمیر اجاق گاز می تواند مخاطرات زیادی را ایجاد کند؛ به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از این مخاطرات از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در امداد ای پی بهره مند شوید.


امتیاز
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر