021-91093903
ثبت درخواست تعمیر
logo

امداد آی پی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی

بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی

در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی بپردازیم تا شما خوانندگان محترم پیش از خرید هر مدل اجاق گاز اطلاعات مختصری راجع به اجاق گازهای این برند به دست بیاورید و بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. پس اگر اطلاعاتی راجع به اجاق گاز زانوسی ندارید یا به دنبال اطلاعات بیشتری هستید در ادامه با ما همراه باشید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد اجاق گاز های زانوسی دارید با به اشتراک گذاشتن پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین امداد آی پی بپردازید.

 اجاق گاز زانوسی چه امکاناتی دارد؟

برند زانوسی یک برند به روز و با کیفیت در سطح جهان است که به تولید برترین مدل های اجاق گاز صفحه ای می پردازد. در این بخش می خواهیم به بررسی و شرح امکانات اجاق گاز زانوسی بپردازیم:

  • دارای سر شعله های بسیار با کیفیت
  • شیشه های نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش
  • استفاده از تکنولوژی های به روز مانند دماسنج دیجیتال و تایمر
  • افزایش سطح ایمنی اجاق گاز توسط فندک خدکار
  • کنترل دمای فضا با استفاده از آلیاژ چدن

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولیدکننده اجاق گاز زانوسی

برند زانوسی در حدود 100 سال پیش شروع به کار کرد که مخترع فرهای چوب سوز به شمار می رود. با تلاش و ارائه محصول با کیفیت پس از چندین سال توانست به جایگاه خوبی برسد و بازار اروپا را به دست بیاورد. امروزه این برند گسترش یافته و محصولات خود را به بیش از 70 کشور دنیا عرضه می کند.

اجاق گاز زانوسی ساخت کجاست؟

برند زانوسی در ایتالیا شروع به کار کرد و سپس توانست با پیشرفت خود محصولاتش را به سراسر اروپا و جهان عرضه کند. یکی از بارزترین ویژگی های محصولات ایتالیایی که در برند زانوسی نیز وجود دارد نوآوری و کیفیت است. اجاق گازهای زانوسی با طراحی زیبا و کیفیت فوق العاده خود توانسته اند امروزه نزد مردم ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار باشند.

خدمات پس از فروش اجاق گاز زانوسی چطور است؟

در رابطه با خدمات پس از فروش برند زانوسی باید به این نکته توجه کرد که برند زانوسی به علت شرایط سیاسی و تحریم هایی که برای ایران وجود دارد و انتقال پول را سخت می کند نمایندگی رسمی زانوسی در شهرهای ایران ندارد و این به این معنا می باشد که خدمات پس از فروش ندارد. اما نگران این مسئله نباشید چرا که شما می توانید تعمیرات لوازم خانگی و اجاق گاز خود را به تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید. این تعمیرکاران با دانش و تخصص خود اقدام به تعمیر اجاق گاز در منزل شما می نمایند.

اجاق گاز زانوسی با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

زانوسی یکی از مطرح ترین برندهای لوازم خانگی در سطح جهان است که با بسیاری از برندهای معروف نیز در رقابت می باشد. اگر بخواهیم به بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی با سایر برندهای تولیدکننده اجاق گاز بپردازیم از نظر محبوبیت اجاق گازهای زانوسی را می تواند در سطح اجاق گاز برندهایی مانند بوش، دوو و دیفندی دانست. این برندها از بیشترین محبوبیت در اروپا برخوردار هستند.

چرا اجاق گاز زانوسی بخریم؟ اجاق گاز زانوسی خوبه؟

برند زانوسی به علتت داشتن کیفیت بالا و سیستم به روز خود توانسته است گسترش پیدا کند و انواع مختلف اجاق گازها را ارائه دهد. یکی از دلایل خرید اجاق گاز زانوسی علاوه بر کیفیت فوق العاده طراحی های زیبا و شیک محصولات این برند است که باعث می شود آشپزخانه نمای زیبایی پیدا کدد. علاوه بر این در بخش های قبل این موضوع را دریافتیم که کیفیت بالای محصولات ای برند باعث شده است که به رقابت با بسیاری از برندهای مطرح سطح جهان بپردازد و همه این ها محوصلات اجاق گاز زانوسی را متمایز می کند.

معرفی بهترین اجاق گاز زانوسی به همراه لیست قیمت روز

امروزه اجاق گازهای زانوسی در مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند که در این بخش در جهت بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی قصد داریم به معرفی و بررسی ویژگی های یکی از بهترین مدل های این برند بپردازیم:

بررسی کیفیت اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZG096524BA

براساس بررسی های انجام شده این مدل اجاق گاز صفحه ای زانوسی بیشتر از سایر انواع اجاق گازهای این برند خریداری شده و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. برخی از ویژگی های این مدل اجاق گاز به شرح زیر می باشند:

  • توان حرارتی 3800 وات
  • کیفیت و دوام بالا
  • طراحی زیبا و شیک
  • دارای شبکه های چدنی
  • دارای تکنولوژی فندک خودکار و تایمر
  • دارای 5 شعله، یک شعله پلوپز در وسط صفحه
  • آسان شدن جای گیری ظروف مخلف در صفحه گاز به جهت فاصله مناسب شعله ها از یکدیگر

بررسی قیمت اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZG096524BA

قیمت این مدل اجاق گاز صفحه ای زانوسی در بازار از حدود 7300000 تومان شروع می شود که نسبت به قیمت هم رده های خود تا حدودی گران است.

مزایا و معایب اجاق گاز زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول

پیش از خرید هر محصول بهتر است اطلاعاتی راجع به مزایا و معایب آن داشته باشیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. برای بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی نیز علاوه بر بیان ویژگی های مثبت محصولات این برند باید به معرفی معایب آن نیز پرداخت. در این بخش می خواهیم به مزایا و معایب اجاق گازهای زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول بپردازیم.

مزایای اجاق گازهای زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • مقاومت بدنه اجاق گاز در برابر ضرب و خط و خش
  • کیفیت و دوام بالای محصولات این برند
  • طراحی زیبای اجاق گازها

معایب اجاق گازهای زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول:

  • فاقد خدمات پس از فروش در ایران
  • تنوع کم محصولات
  • قیمت نسبتا بالای اجاق گازهای زانوسی

بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی از نظر تعمیرکاران آی پی امداد

در این مقاله سعی کردیم به بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی و بیان امکانات آن بپردازیم تا شما خوانندگان محترم بتوانید با اطلاعات بیشتری به خرید اجاق گاز مورد نظر خود بپردازید. اگر هنوز نتوانسته اید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید در این بخش می خواهیم به مطالعه بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی از دیدگاه متخصصان و تعمیرکاران آی پی امداد بپردازیم. کارشناسات و متخصصان آی پی امداد اطلاعات کاملی در رابطه با اجاق گاز زانوسی به شما ارائه می دهند که می توانید از آن استفاده کنید.

اجاق گاز زانوسی علاوه بر اینکه از کیفیت بالایی برخورداری است دارای زیبایی و جلای ظاهری نیز می باشد و شما سالیان سال می توانید از اجاق گاز این برند استفاده کنید اما این به این معنا نیست که هرگز دچار خرابی و یا مشکل نمی شود. متاسفانه باید اشاره کرد که محصولات این برند از خدمات پس از فروش خوبی در ایران برخوردار نمی باشند که هزینه خرید آن نسبت به خدمات پس از فروش نداشتن بالا به نظر می رسد. اما در صورت بروز هر نوع خرابی یا مشکل می تواند آن را با تعمیرکاران نمایندگی مرکزی آی پی امداد در میان بگذارید.


3/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهی بنویسید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید
کامنت خود را وارد کنید
به مشاوره نیاز دارید؟
تماس بگیرید 021-91093903
فرم درخواست تعمیر